Katholiek is opzich niet echt streng gelovig . Maar alles is sowieso niet meer van deze tijdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn opa en oma van vaders kant waren streng katholiek maar al hun kinderen hadden vrij vroeg door dat het allemaal onzin was. Daarom totaal niet gelovig opgevoed, opa en oma aan de andere kant waren sowieso al niet gelovig.
Je hebt me toch ook allang al geaccepteerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan maar doen alsof je mijn facebook niet kunt vinden.
Hierbij dank ik mijn ouders ook daarvoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dat kan je wel zeggen. Chicks diggen boys met doopnamen, dat weet iedereen.
[..]
[..]
Bedankt dat ik een nieuwe kans krijgquote:
ik begin nu aan mijn eerste halve liter Oettinger van de avond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de eerste pilsener van de avond geopend.
Als je elke zondag naar de kerk gaat en altijd bid voor het avondeten vind ik dat al gelovig genoeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Katholiek is opzich niet echt streng gelovig . Maar alles is sowieso niet meer van deze tijd
Dat is vaak een kleine moeite, al zitten die kerkbankjes soms echt kut , en de kerk is hier al scheefquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je elke zondag naar de kerk gaat en altijd bid voor het avondeten vind ik dat al gelovig genoeg.
Ik zie er echt het nut niet van in om een kerk te gaan bezoeken op zondagochtend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is vaak een kleine moeite, al zitten die kerkbankjes soms echt kut , en de kerk is hier al scheef
Proost, ik aan een halve liter Amstel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik begin nu aan mijn eerste halve liter Oettinger van de avond.
Geeft de oudjes een gelegenheid om koffie te gaan drinken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie er echt het nut niet van in om een kerk te gaan bezoeken op zondagochtend.
Ik ook niet . vroeg uit je nest , vervolgens je rug naar de klote helpenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie er echt het nut niet van in om een kerk te gaan bezoeken op zondagochtend.
Geen HJ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Proost, ik aan een halve liter Amstel.
Dit waren woorden gesproken door een ware vriend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Bedankt dat ik een nieuwe kans krijg
Dan kunnen ze net zo goed naar een buurthuis gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geeft de oudjes een gelegenheid om koffie te gaan drinken.
En je de pleuris vervelen omdat een of andere pedofiel allemaal sprookjes loopt te lullen op zaaddodende wijze.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook niet . vroeg uit je nest , vervolgens je rug naar de klote helpen
Dat wil toch nog niet zeggen dat jij geen betere dingen in je zomer te doen kan hebben dan studeren?quote:
Daar zitten de ongelovige oudjes al.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed naar een buurthuis gaan.
Erna lekker zingen uit teksten waarvan je nu denkt :''welke drugsverslaafde schrijft nu zoiets''quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je de pleuris vervelen omdat een of andere pedofiel allemaal sprookjes loopt te lullen op zaaddodende wijze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |