Daarvan hak je de kop eraf. Is heel normaal tegenwoordigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zitten de ongelovige oudjes al.
Of nasi.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:23 schreef Amarantha het volgende:
Of een pizza supreme van de domino's
Die is echt matig hierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:23 schreef Amarantha het volgende:
Of een pizza supreme van de domino's
Ik kan me veroorloven om andere dingen te doen omdat ik al klaar benquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat wil toch nog niet zeggen dat jij geen betere dingen in je zomer te doen kan hebben dan studeren?
Nou, ik wil graag advocaat worden. Studeren doet me niet zoveel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me veroorloven om andere dingen te doen omdat ik al klaar benJij loopt tijdens het collegejaar alles te verneuken, hebt al dertig keer lopen janken dat je 18 augustus al een tentamen hebt en dan ga je nu zeggen dat je "toch wel iets beters te doen hebt"?
Waarom studeer je dan
Ga lekker stratenmaken of zo. Heb je alle tijd van de wereld.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:24 schreef Tchock het volgende:
Tot zo ver mijn preektijd. Yreal lokte het uit.
Ook in de nacht open? Is wel chill dan als we gaan chillen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hier in mijn nieuwe straat zitten echt 100 miljoen miljard kebabzaken, pizzeria's e.d.
Hier aan de overkant zit er eentje die is op zaterdag en zondag van 11:00 - 06:00 geopendquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ook in de nacht open? Is wel chill dan als we gaan chillen.
Nicequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hier aan de overkant zit er eentje die is op zaterdag en zondag van 11:00 - 06:00 geopend
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
elke schooldag afgelopen jaar
elke dag genotquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
elke schooldag afgelopen jaar
Chillquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
En een AH die 7 dagen per week open is tot 24:00 is 5 min lopen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die dürüm van de markt is goede verhoudingquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:28 schreef Ro-ald het volgende:
Altijd doen ze er teveel sla erbij en niet zoveel vlees.
Dat is echt heerlijk. Die hier is open tot 22:00 en toch mis ik 'm somsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee, kom ik echt nooit meer. Ga nog wel af en toe naar de BK maar ik vind de gewone snackbar toch chillerquote:
Ligt er aan met wie je verzendt en wat je betaalt. Soms moet je bij PostNL bijbetalen voor een track& trace.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:32 schreef JanCees het volgende:
Krijg je een track and trace nummer als ik een pakket verstuur?
Ik ga straks even gezellig in de woonkamer zitten maar eerst nog jointje roken op mn kamerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet iets belangrijks doen. Bier drinken met een vriend.
Volgend weekend ga ik denk weer eens genieten van mijn wietpijpje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga straks even gezellig in de woonkamer zitten maar eerst nog jointje roken op mn kamer
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Volgend weekend ga ik denk weer eens genieten van mijn wietpijpje.
Nicequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat in Amsterdam wonen. En dichtbij het centrum dus dichtbij coffeeshops
Waar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat in Amsterdam wonen. En dichtbij het centrum dus dichtbij coffeeshops
Vlakbij het Vondelpark zei mijn broertje. Mijn broer woont in een containerwoning in Amsterdam.quote:
Wijk ik lieverquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Probleemwijkaids.
Ik ben best trots op deze zojuist verzonnen woordspeling.
ik leef nog een beetje toevalligquote:
Heb je daar ook een echte van? Ik heb gewoon gezocht op een muisquote:
Het design is van razerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je daar ook een echte van? Ik heb gewoon gezocht op een muis
Oh wist ik nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het design is van razer
goedkoopste razer is er voor 50 euro ofzo
dpi knopjes?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:17 schreef wietparkiet het volgende:
muizen met dpi knopjes zijn wel chill
knopjes op je muis waarmee je de dpi kan veranderen (dpi is in simpele taal de snelheid van je cursor, hoe hoger de dpi hoe minder je je muis hoeft te bewegen)quote:
Oh.. zegt me werkelijk niksquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
knopjes op je muis waarmee je de dpi kan veranderen (dpi is in simpele taal de snelheid van je cursor, hoe hoger de dpi hoe minder je je muis hoeft te bewegen)
Met gamen is het wel handigquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh.. zegt me werkelijk niksMaar als dat op mijn nieuwe muis zit (ga hem volgende week bestellen) dan kom ik er wel achter. Wat voor nut heeft het eigenlijk? Mijn muis snelheid is nu altijd het zelfde en ik heb nooit de behoefte dat anders te hebben)
Hmm naja ik kom er wel achterquote:
Ik ook, 25 septemberquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
ik ook over paar weken
dank jequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
ik ook over paar weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |