Heyquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:16 schreef Dingflofbips het volgende:
Huilflikkers die te pas en te onpas opduiken
Gay Pride om maar iets te noemen. Ik stond op de boot!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:17 schreef timmmmm het volgende:
Wie is 'we' en hoe hebben jullie precies gestreden?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:19 schreef JeffreyH93 het volgende:
Niks mis met homo's. Aandachtzoekende flikkers daarentegen...
dit idd, en dan ook die overdreven homo'squote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:19 schreef JeffreyH93 het volgende:
Oh en die extreme nichten zijn geen mensen soms! Hierk an ik me zo boos over maken hè. Zulke opmerkingen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:20 schreef Ludd het volgende:
Volgens mij is er nauwelijks homohaat in Nederland. Er zijn denk ik wel veel mensen die het niet zo op die extreme nichten hebben.
Neuken?quote:
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat veel mensen in Nederland het daar niet op hebben. Deze mensen hebben echter niets tegen het merendeel van de homo's.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:22 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Oh en die extreme nichten zijn geen mensen soms! Hierk an ik me zo boos over maken hè. Zulke opmerkingen.
Wat is dit wilde alleen maar op schoot komen zittenquote:
Waarom zou ik niet mogen balen van een kleine penis. Ik bereid graag een grote vette cock. Zo ik heb het gezegd!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:20 schreef zovty het volgende:
Ik denk niet dat het heel veel te maken heeft met homohaat. Als een heterovrouw had vertelt dat ze baalde van een kleine penis dan waren de reacties ook van de lucht geweest vermoed ik zo.
Maar wat mij, en ik denk velen met mij, wel stoort is dat gelijk de racismekaart wordt getrokken door je. Dat vinden we niet sympathiek van negers, joden of homo's.
Waarom is iedereen dan zo homofoob in dit land? Waarom is homo dan überhaupt een scheldwoord? Waarom worden homo's dan voortdurend belachelijk gemaakt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:23 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat veel mensen in Nederland het daar niet op hebben. Deze mensen hebben echter niets tegen het merendeel van de homo's.
Steek een honkbalknuppel in je reet dan en ga er mee roeren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:23 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet mogen balen van een kleine penis. Ik bereid graag een grote vette cock. Zo ik heb het gezegd!
Out en proud bitch!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Even serieus. Jij bent gewoon een kloon van iemand of een 13 jarig kneusje die lekker aandacht wilt op een forum. Jij bent helemaal geen homo.
Om dit soort uitspraken op een publiek forum..... donderstraal dat lekker in SEX of KPD maar niet in KLB.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:23 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet mogen balen van een kleine penis. Ik bereid graag een grote vette cock. Zo ik heb het gezegd!
Dan ga je in Ghana wonen. Maar dan niet huilend terugkomen dat ze je in elkaar knuppelen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:25 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Waarom is iedereen dan zo homofoob in dit land? Waarom is homo dan überhaupt een scheldwoord? Waarom worden homo's dan voortdurend belachelijk gemaakt?
Nederland is super homofoob. En nog zo hypocriet ook om te doen alsof ze het niet zijn.
Hoe is dat strijden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:19 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Gay Pride om maar iets te noemen. Ik stond op de boot!
Ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:21 schreef Confetti het volgende:
Ernstige pyschische afwijkingen moet je niet accepteren maar behandelen.
Daar mag je wel van balen, en daar mag je over klagen. Maar je bent hier in KLB, dus wij gaan onze mening geven. En we zullen het niet altijd roerend met je eens zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:23 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Aandacht vragen voor de gay community. Laten zien dat wij ook maar mensen zijn en niets kwaads.quote:
Extreme nichten zijn net zo irritant als patty brard bijvoorbeeld, dat maakt je nog geen homo hater.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:22 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Oh en die extreme nichten zijn geen mensen soms! Hierk an ik me zo boos over maken hè. Zulke opmerkingen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:14 schreef Ganymedez het volgende:
En als ik openlijk bij m'n vriend op schoot wil gaan zitten dan doe ik dat!
Kijk met dit soort gezever lok je reacties uit. Niks mis met homo's, maar met echte nichten heb ik ook helemaal niks.quote:
Patty is een schat. Niets irritants aan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:31 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Extreme nichten zijn net zo irritant als patty brard bijvoorbeeld, dat maakt je nog geen homo hater.
Pst, dat weten we al. Al jaaaaren. Erover blijven doorzaniken helpt niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:29 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Aandacht vragen voor de gay community. Laten zien dat wij ook maar mensen zijn en niets kwaads.
Het was pas strijden geweest als jullie werden belaagd door Marokkanen waarna je de leider van de groep roundhousekicked. Jij bedoelt feesten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:29 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Aandacht vragen voor de gay community. Laten zien dat wij ook maar mensen zijn en niets kwaads.
OK laat maar, obvious troll.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:33 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Patty is een schat. Niets irritants aan.
Geeft maar weer aan hoe mensen als jij alles dat niet binnen de middenmoot valt afkraken. Triest ben je.
Hou dat gewoon lekker voor jezelf, die ranzigheid.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:29 schreef Ganymedez het volgende:
Aandacht vragen voor de gay community.
Ik vind het wel meevallen met die homofobie. Ik ken serieus bijna niemand die echt tegen homo's is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:25 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Waarom is iedereen dan zo homofoob in dit land? Waarom is homo dan überhaupt een scheldwoord? Waarom worden homo's dan voortdurend belachelijk gemaakt?
Dat is toch niet strijden man. In de tweede wereldoorlog streden mensen voor onze vrijheid. Leven en dood, kill or be killed, voor onze vrijheid. Waar haal je het lef vandaan je zulke standaarden aan te meten? Het woord wat jij zoekt is aandacht trekken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:29 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
En dat antwoord is ja. Blijkbaar heb je daar aandacht voor getrokken al die jaren, want dat staat toch wel in grote mate in verhouding tot elkaar.quote:Ik merk steeds meer een anti-homo stemming in de samenleving. Is dit waar we aandacht voor getrokken hebben al die jaren?
NEE!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:34 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hou dat gewoon lekker voor jezelf, die ranzigheid.
Dag in dag uit zie ik reclames langskomen van kussende hetero's. Vrijend en nauwelijks iets aan. Openlijk elkaar bijna opvreten in een bar. Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:36 schreef timmmmm het volgende:
En dat antwoord is ja. Blijkbaar heb je daar aandacht voor getrokken al die jaren, want dat staat toch wel in grote mate in verhouding tot elkaar.
Als jij je niet elk jaar als een mongooltje zonder enig moreel besef met je piemel staat te zwaaien op zo'n jostiboot, had men homo's helemaal niet raar gevonden. Als vrouwen en vrouwen massaal achter een optocht staan waar ze naakt rondjes varen en zich gedragen of ze in een halve orgie zitten, zou ik hetero's ook mongolen vinden.
Wat dacht je dan? Dat je als een volslagen debiel gedragen op zo'n sodom-en-gomorraboot ertoe leidt dat mensen denken, goh, die homo's zijn eigenlijk net als ik
Dat jij je niet voortplantquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:38 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Dag in dag uit zie ik reclames langskomen van kussende hetero's. Vrijend en nauwelijks iets aan. Openlijk elkaar bijna opvreten in een bar. Wat is het verschil?
Had het niet beter kunnen verwoorden!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:38 schreef Alentejana het volgende:
Ik ben van mening dat net toen de homohaat door de streng gelovingen er een beetje uit was, deze weer geintroduceerd is door andere culturen waar homo zijn not-done is.
Er is een korte periode geweest van tolerantie (jaren 70 en 80 met name).
Deze is trouwens nooit in heel Nederland gelijk geweest en zal dat ook nooit worden. Er zijn ook nog steeds mensen die denken dat mensen die voor een andere voetblaclub zijn je ergste vijanden zijn...
Homohaat komt uit onwetendheid en doctrine.
Het is wel een beetje apart dat de meeste mensen op Fok! juist lekkere dwarspissers zijn die zelf wel even bepalen wat ze doen en laten, en ongegeneerd over kuttenlikken en weet ik het wat praten, maar owee als een homo wil doen waar hij zin in heeft of het er over heeft. Dan is het plots ranzig ofzo.
Omdat hetero's 'normaal' zijn en die beelden niet aanstootgevend zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:38 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Dag in dag uit zie ik reclames langskomen van kussende hetero's. Vrijend en nauwelijks iets aan. Openlijk elkaar bijna opvreten in een bar. Wat is het verschil?
Er is een wereld van verschil tussen een kussende hetero in een reclame en zo'n halve orgy van zwaaiende piemels op zo'n boot.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:38 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:40 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Omdat hetero's 'normaal' zijn en die beelden niet aanstootgevend zijn
Gadverdamme man(?), gebruik eens spoilers.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:44 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom is dit zo afstotelijk? Ik snap het echt niet
Een kus is een kus. Of dat nu tussen een man en vrouw, een man en man, een vrouw en vrouw is. Stop gewoon eens met zeiken!
Mijn homohaat komt voort uit fatsoen. Ik haat ook niet alle homo's. Er zijn ook normale homo's. Maar die gaypride-aandachttrekkers en mensen die dt blijkbaar géwéldig vinden en een manier om gelijkheid te creëren gun ik het licht in de ogen niet. Dan ben je mijn gelijke nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:38 schreef Alentejana het volgende:
Ik ben van mening dat net toen de homohaat door de streng gelovingen er een beetje uit was, deze weer geintroduceerd is door andere culturen waar homo zijn not-done is.
Er is een korte periode geweest van tolerantie (jaren 70 en 80 met name).
Deze is trouwens nooit in heel Nederland gelijk geweest en zal dat ook nooit worden. Er zijn ook nog steeds mensen die denken dat mensen die voor een andere voetblaclub zijn je ergste vijanden zijn...
Homohaat komt uit onwetendheid en doctrine.
Het is wel een beetje apart dat de meeste mensen op Fok! juist lekkere dwarspissers zijn die zelf wel even bepalen wat ze doen en laten, en ongegeneerd over kuttenlikken en weet ik het wat praten, maar owee als een homo wil doen waar hij zin in heeft of het er over heeft. Dan is het plots ranzig ofzo.
Wat dacht je van Oh Oh Cherso? Dat slappe aftreksel van Jersey Shore. Allemaal hetzelfde gedrag. Mensen die maar openlijk vrijen met jan en alleman en erop los neuken. Maar dat mag wel, want zij zijn hetero.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is een wereld van verschil tussen een kussende hetero in een reclame en zo'n halve orgy van zwaaiende piemels op zo'n boot.
Vertel me anders even waar je hetero's op zo'n wijze op zo'n boot ziet? Dat zou ik óók misselijkmakend vinden, en als het merendeel van de hetero's dat normaal zou vinden, zou ik hetero's ook achterlijk vinden. Misschien moet je gewoon normaal gaan doen als je normaal gevonden wil worden. Klein tipje
Je wordt geboren zoals je geboren wordt. Waarom zou iemand zijn vrouwelijke kanten een leven lang moeten onderdrukken als dat nu eenmaal is hoe hij is. Niemand heeft er last van. Je bent gewoon onverdraagzaam.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef El_Grando101 het volgende:
Je hebt flikkers en homo's, het eerste blinkt uit in overdreven wijf achtig gedrag en zie je dansen in een string op de gay parade. Het tweede is gewoon een normale kerel die toevallig op het zelfde geslacht valt zonder kapsones en daar is niets mis mee.
Raar overdreven gedrag roept irritatie op dus het ligt ook een beetje aan die personen zelf.
PS. hmmm ben er niet de enige die er zo over denkt.
Ik ben het met je eens, maar waar is het voor nodig om te zeggen dat je niet de enige bent die zo denkt? Lijkt me nogal obvious.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef El_Grando101 het volgende:
Je hebt flikkers en homo's, het eerste blinkt uit in overdreven wijf achtig gedrag en zie je dansen in een string op de gay parade. Het tweede is gewoon een normale kerel die toevallig op het zelfde geslacht valt zonder kapsones en daar is niets mis mee.
Raar overdreven gedrag roept irritatie op dus het ligt ook een beetje aan die personen zelf.
PS. hmmm ben er niet de enige die er zo over denkt.
Dus hysterisch en rellerig ik schop overal tegen aan kijk mij eens gay zijn gedrag is vrouwelijk?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:47 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Je wordt geboren zoals je geboren wordt. Waarom zou iemand zijn vrouwelijke kanten een leven lang moeten onderdrukken als dat nu eenmaal is hoe hij is. Niemand heeft er last van. Je bent gewoon onverdraagzaam.
90% van de mensen vindt dat ook gewoon walgelijk hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Wat dacht je van Oh Oh Cherso? Dat slappe aftreksel van Jersey Shore. Allemaal hetzelfde gedrag. Mensen die maar openlijk vrijen met jan en alleman en erop los neuken. Maar dat mag wel, want zij zijn hetero.
Opdonderen!
Vind ik ook een walgelijk programma. Overigens nog steeds niet hetzelfde als met je piemel zwaaien op een orgyboot, dar het A) maar televisie is (en dus niet echt/gescript) en B) je de daadwerkelijke orgy niet te zien krijgt en C) niet op klaarlichte dag in het centrum van de hoofdstad gebeurd en D) geen enkele hetero ervan denkt 'goh, nu staan we er goed op zeg, dit helpt ons in onze strijd op gelijkheid' of wat dan ook. Oh oh cherso scoort zo goed omdat men met plaatsvervangende schaamte zit te genieten op de bank, om wat een tokkies het zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Wat dacht je van Oh Oh Cherso? Dat slappe aftreksel van Jersey Shore. Allemaal hetzelfde gedrag. Mensen die maar openlijk vrijen met jan en alleman en erop los neuken. Maar dat mag wel, want zij zijn hetero.
Opdonderen!
Mee eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:48 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Dus hysterisch en rellerig ik schop overal tegen aan kijk mij eens gay zijn gedrag is vrouwelijk?
Goede troll, twee topics geopend, eentje om te provoceren en andere om je "punt" te halenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:14 schreef Ganymedez het volgende:
Waar gaat dit heen!
Ik merk steeds meer een anti-homo stemming in de samenleving. Is dit waar we voor gestreden hebben al die jaren? Genoeg is genoeg!
Waarom zou ik me altijd moeten verantwoorden voor een kus of een opmerking over een mooie man. Gelijkheid betekend geen uitzonderingen. En als ik openlijk bij m'n vriend op schoot wil gaan zitten dan doe ik dat!
Zelfs een topic op een forum over een gay date wordt al verafschuwd
Klacht: Hypocriet hetero volk dat ons blijft bashen
Zo wordt je ook niet geboren. Het is een keus je zo te gedragen. Lekker gek zijn enzo. Maar daar mag je dan ineens niets over zeggen? Als iemand als een teringlijer geboren wordt, zeg ik nog steeds dat hij eens op moet houden een teringlijer te zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:48 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Dus hysterisch en rellerig ik schop overal tegen aan kijk mij eens gay zijn gedrag is vrouwelijk?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:48 schreef El_Grando101 het volgende:
[..]
90% van de mensen vindt dat ook gewoon walgelijk hoor.
En toch noem je de uistpattingen in een adem met homseksualiteit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn homohaat komt voort uit fatsoen. Ik haat ook niet alle homo's. Er zijn ook normale homo's. Maar die gaypride-aandachttrekkers en mensen die dt blijkbaar géwéldig vinden en een manier om gelijkheid te creëren gun ik het licht in de ogen niet. Dan ben je mijn gelijke niet
Iets met flora en drukverschillen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:50 schreef Vlad_Benet het volgende:
[..]
Mee eens.
Plus, Ganymedez, wat ik een vorig topic ook al zei. De maatschappij accepteert homo's net als iedere hetero, als je maar gewoon in de pas loopt. Ga je hoog van de toren blazen vang je veel wind. Niet zeuren dan dat iedereen tegen homo's is.
Dus als je vrouwelijk bent moet je maar overdreven doen zoals in een stringetje op een boot gaan dansen? Dat is gewoon walgelijk en dat zou ik ook vinden als het vrouwen waren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:47 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Je wordt geboren zoals je geboren wordt. Waarom zou iemand zijn vrouwelijke kanten een leven lang moeten onderdrukken als dat nu eenmaal is hoe hij is. Niemand heeft er last van. Je bent gewoon onverdraagzaam.
Het is in ieder geval kutmuziek. En ja, dat soort clips vind ik ook onfatsoenlijk. Geeft niet bepaalt een positief beeld van die vent hè?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:52 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
En dit is niet walgelijk zeker?
Ik heb het geen seconde over kontseks gehad, dus ik weet niet waar je dat ineens vandaan haalt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:52 schreef Alentejana het volgende:
[..]
En toch noem je de uistpattingen in een adem met homseksualiteit.
Het gaat meteen over kontseks en piemels en die ene boot van de gayparade die verder bestaat uit boten met een serieuze ondertoon.
Als je aan heteros denkt, denk je toch ook niet meteen aan hoe ze seks hebben (overigens doet amper de helft van homo´s aankontseks) of aan hun uitspattingen met carnaval (je zou ze de kost moeten geven die in een steeg staan te neuken met een ander z´n vrouw)?
Is dit nou een serieuze post? Wat kan het je nou schelen als mensen in een leren string op een boot willen dansen? Met je "fatsoen"quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn homohaat komt voort uit fatsoen. Ik haat ook niet alle homo's. Er zijn ook normale homo's. Maar die gaypride-aandachttrekkers en mensen die dt blijkbaar géwéldig vinden en een manier om gelijkheid te creëren gun ik het licht in de ogen niet. Dan ben je mijn gelijke niet
Dit was anders een grote hit. Dus daar gaat je puntquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is in ieder geval kutmuziek. En ja, dat soort clips vind ik ook onfatsoenlijk. Geeft niet bepaalt een positief beeld van die vent hè?
Als het merendeel van de hetero's zou denken, goh, dit schetst een positief beeld zeg, zouden hetero's ook te achterlijk voor woorden zijn.
Dat is niet anders als verenigingsbijeenkomsten/feestjes en bladen....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef pijltjegooien het volgende:
Homo's willen gelijke behandeling t.o.v. hetero's.
Maar ondertussen wel speciale parades, dagen, verenigingen, kranten etc.
Jullie hunkeren blijkbaar naar aandacht voor jullie geaardheid en zolang jullie dat volhouden zullen homo's terecht als idioten worden behandeld.
HOMOHATER GESPOT!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:55 schreef Pharkus het volgende:
Ik vind je nu al irritant. Niet omdat je homo bent, maar om de rest van je persoonlijkheid.
Natuurlijk niet joh. Over het algemeen boeien mensen me niet genoeg om meteen maar een hele groep te gaan haten. Homo's vormen geen uitzondering. Maar zeer weinig posts die je van mij leest, bevatten mijn werkelijke standpuntenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Is dit nou een serieuze post? Wat kan het je nou schelen als mensen in een leren string op een boot willen dansen? Met je "fatsoen"
Jij niet, maar ik heb het ook niet alleen tegen jou. Het is een algemeen iets waar mee om de oren geslagen wordt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het geen seconde over kontseks gehad, dus ik weet niet waar je dat ineens vandaan haalt.
Het lijkt me zeer oncomfortabel om met kontenseks om de oren geslagen te wordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:59 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Jij niet, maar ik heb het ook niet alleen tegen jou. Het is een algemeen iets waar mee om de oren geslagen wordt.
De groepen die jij noemt doen dat uit gemeenschappelijke interesse.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:57 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Dat is niet anders als verenigingsbijeenkomsten/feestjes en bladen....
Ruiters zullen elkaar opzoeken, dansers zullen elkaar opzoeken, bodybuilders, swingers, Sm´rs Allemaal hebben ze hun eigen subcultuur, maar daarnaast zijn ze gewoon deelnemers in de maatschappij en worden gewoon geacepteerd ondankt hun eigen dingetje daarnaast.
Nee hoor, van mij mogen homo's hetzelfde als een ieder.quote:
Jij kan je vast ook wel irriteren aan die extreme klompenboeren, zelfde laken een pak. Niks mis met homoseksualiteit als voorkeur maar schreeuwnichten zijn gewoon irritant. Aan je voorkeur kan je niets doen maar aan je gedrag wel. Als ik als een schreeuwklomphetero over straat aandacht loop te trekken krijg ik waarschijnlijk ook negatieve aandacht, hoort erbij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:22 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Duidelijk niet. Ik mocht niet eens een topic openen van jou over m'n date. Verschrikkelijk mens dat je bent!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee hoor, van mij mogen homo's hetzelfde als een ieder.
VIEZE TROLL, HOOP DAT JE GEBANNED WORDT!!!!quote:
Provoceren, maar als je wordt aangepakt ga je huilenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:04 schreef Ganymedez het volgende:
Deze werd net al gepost in het topic dat gesloten werd door homohater Pharkus:
Dit is toch pure gezelligheid. Love it!
Dat mensen een hekel hebben aan zeikwijven zoals TS? Dat klopt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:05 schreef DroogDok het volgende:
Trol of niet, blijkens dit topic heeft TS wel een punt.
Niet, die mensen vieren gewoon feest, net als carnaval niets bijdraagt aan wat dan ook, terwijl daar ook best statements worden gemaakt door bepaalde praalwagens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:56 schreef timmmmm het volgende:
Overigens heb je me nog steeds niet uit kunnen leggen waarom je in vredesnaam denkt dat met je piemel zwaaien op een orgieboot eraan bijdraagt dat mensen je normaal vinden.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:06 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Provoceren, maar als je wordt aangepakt ga je huilen
Wat dat betreft ben je net als een kraker en die beschouw ik als minderwaardig.
Ts heeft helemaal geen punt. Hij komt hier puur om te provoceren en vindt het heerlijk dat wij happen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:05 schreef DroogDok het volgende:
Kan heerlijk zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het lijkt me zeer oncomfortabel om met kontenseks om de oren geslagen te worden
Het feit dat er gehapt wordt maakt dat hij een punt heeft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:07 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Ts heeft helemaal geen punt. Hij komt hier puur om te provoceren en vindt het heerlijk dat wij happen.
Ben jij die kanibaal uit Duitsland?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:23 schreef Ganymedez het volgende:
Misschien een beetje, neemt niet weg dat wanneer iemand, homo of hetero, over expliciete seksuele handelingen gaat posten in KLB deze hoe dan ook kritiek krijgt. En als het dan ook nog om een schreeuwlelijk gaat zoals TS dan hoef je het niet echt te schuiven op homohaat maar gewoon een aversie tegen de specifieke TS in kwestie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:05 schreef DroogDok het volgende:
Klopt daar is helemaal niks mis mee, alleen jij bent wel een idioot en ja dat mag ik zeggen en vinden.quote:
De vraag is wie ben jij?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben jij die kanibaal uit Duitsland?
Hetzelfde kun je zeggen van het Zomercarnaval. Daar dansen ook meiden rond in een miniem stringetjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:06 schreef Alentejana het volgende:
Daabij genieten ze gewoon van het feit dat het kan en mag en overigens ben je zwaar aan het overdrijven. Er wordt hooguit een grote neppenis hier en daar getoond, en wat blote konten, maar er is geen daadwerkelijk seks op welke boot dan ook.
Wat doen ze exact om aandachtstrekkerij en waarom? Je blijft hangen op 1 boot van de kanaalparade. Denk eens ietsje ruimer bij het woord homo. Als een homo een andere jongen kust doet hij dat omdat hij die jongen leuk vindt en niet om aandacht te trekken. Als hij een homo blad koopt doet hij dat omdat er dingen in staan waar hij iets aan heeft en niet om aandact te trekken. Als hij naar een feestje of partijtje gaat, doet hij dat om zich te vermaken en niet om aandacht te trekken. Het zijn net gewone mensen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:01 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
De groepen die jij noemt doen dat uit gemeenschappelijke interesse.
Homo's doen dat om aandachtstrekkerij.
Subtiel verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, de vraag is of je dan ook zout en peper over de grote vette cock strooit en doe je dat voor of nadat deze uit de oven komt?quote:
Ik blijf inderdaad hangen bij die boot, omdat het juist die excessen zijn die acceptatie van homo's in de weg staat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:10 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Wat doen ze exact om aandachtstrekkerij en waarom? je blijft hangen op 1 boot van de kanaalparade. Denk eens ietsje ruimer bij het woord homo. Als ene homo een andere jongen kust doet hij dat omdat hij die jongen leuk vindt en iet om aandacht te treekken. als hij een homo blad koopt doet hij dat omdat er dingen in staan waar hij iets aanheeft en niet om aandact te trekken. als hij naar een feetsje of partijtje gaat, doet hij datom zich te vermaken en niet om aandacht te trekken. Het zijn net gewone mensen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:11 schreef kipknots het volgende:
Ah, daar is de tolerantie waar wij Nederlanders zo trots op zijn weer.
Kijk naar ons, wij zijn fantastisch. Iedereen mag hier homo zijn! Ja, jullie Moslims zijn veel minder dan ons.
Echt, we hebben niets tegen homo's!Wat een kolder, niks mis met zoenende mannen op straat of op tv. Dat TS blijkbaar veel haat over zich heen krijgt ligt ook niet aan het feit dat hij homo is maar dat hij volslagen idioot is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch krom? Hoeveel excessen van hetero´s komen er wel niet dagelijks voorbij? Daardoor is er toch ook geen heterohaat of slechte acceptatie?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:12 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Ik blijf inderdaad hangen bij die boot, omdat het juist die excessen zijn die acceptatie van homo's in de weg staat.
Ik zie dat juist als een vrijheid, vrijheid dat zoiets gewoon kan in Nederlandquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:12 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Ik blijf inderdaad hangen bij die boot, omdat het juist die excessen zijn die acceptatie van homo's in de weg staat.
Neh, het heeft ook te maken met de cultuur dat je kop niet boven het maaiveld uit mag komen. Elk opvallend figuur heeft een verzameling haters om zich heen. Heeft weer niets met homohaat te maken, gewoon haat aan expressieve mensen. (misschien jaloezie, wie weet)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:12 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
De vraag die iedereen dacht maar niemand durfde te stellen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, de vraag is of je dan ook zout en peper over de grote vette cock strooit en doe je dat voor of dat deze uit de oven komt?
Met of zonder marinade.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De vraag die iedereen dacht maar niemand durfde te stellen.
"Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg" is ook wel echt Nederlands.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, het heeft ook te maken met de cultuur dat je kop niet boven het maaiveld uit mag komen. Elk opvallend figuur heeft een verzameling haters om zich heen. Heeft weer niets met homohaat te maken, gewoon haat aan expressieve mensen. (misschien jaloezie, wie weet)
Omdat je, net als je hier doet, alleen maar wil provoceren ipv een discussie voeren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:02 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Duidelijk niet. Ik mocht niet eens een topic openen van jou over m'n date. Verschrikkelijk mens dat je bent!
Ook niet altijd, soms heb je een hekel aan bepaalde mensen met bepaalde eigenschappen omdat je die mist bij jezelf en soms is iemand gewoon schijtirritant, dat mag natuurlijk ook wel gezegd worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:24 schreef Alentejana het volgende:
[..]
"Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg" is ook wel echt Nederlands.
Overigens is het zo dat je je het meest ergert aan eigenschappen die je zelf hebt zonder dat je het weet. Dus kritiek en hoe die geuit wordt, zegt veel over de poster zelf.
TS draagt het zelf aan als voorbeeld waar hij 'strijdt om gelijkheid'quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:06 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Niet, die mensen vieren gewoon feest, net als carnaval niets bijdraagt aan wat dan ook, terwijl daar ook best statements worden gemaakt door bepaalde praalwagens.
ik snap niet dat mensen zo gefixeerd zijn op die ene boot als zijnde het hele homogebeuren of de hele pride en parade.
'Wat je zegt ben jij lekker zelfquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:24 schreef Alentejana het volgende:
Overigens is het zo dat je je het meest ergert aan eigenschappen die je zelf hebt zonder dat je het weet. Dus kritiek en hoe die geuit wordt, zegt veel over de poster zelf.
Maar zijn er ook mensen die dat als lichtend voorbeeld zien in de strijd om vrouwenemancipatie? TS (en veel homoseksuelen met hem) zien dt wel in de gay pridequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:10 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Hetzelfde kun je zeggen van het Zomercarnaval. Daar dansen ook meiden rond in een miniem stringetje![]()
Ja ik vind hetero's okay maar ze moeten niet zo overdrijven tijdens dat zomercarnaval!
Ene M Cyrus denkt van welquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar zijn er ook mensen die dat als lichtend voorbeeld zien in de strijd om vrouwenemancipatie? TS (en veel homoseksuelen met hem) zien dt wel in de gay pride
Die vind ik, en veel mensen met mij, dan ook niet bepaald het scherpste mes in de keukenlaquote:
En ook niet heel sexy..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die vind ik, en veel mensen met mij, dan ook niet bepaald het scherpste mes in de keukenla
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die vind ik, en veel mensen met mij, dan ook niet bepaald het scherpste mes in de keukenla
Had je een voorbeeld aan kunnen nemen, met je kuttopic.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:33 schreef Ganymedez het volgende:
Ze geeft tenminste geen neuk om wat mensen vinden.
Maarree, GP is denk ik emancipatie en feestje ineen. En het gaat juist om niet 'normaal' hoeven doen. Denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar zijn er ook mensen die dat als lichtend voorbeeld zien in de strijd om vrouwenemancipatie? TS (en veel homoseksuelen met hem) zien dt wel in de gay pride
Zo geforceerd lekker gek doen, en 'doen wat je zelf wil' op zo'n manier dat het destructief is, is psychologisch niet bepaald een teken van iemand die gelukkig is met wat ze doet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:33 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze geeft tenminste geen neuk om wat mensen vinden. Doet haar eigen ding. Die meid mag trots zijn.
Vertel me alsjeblieft hoe het met emancipatie te maken heeft. Alsjeblieft. Ik heb de vraag al gesteld, misschien kan jij het me antwoordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:34 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Maarree, GP is denk ik emancipatie en feestje ineen. En het gaat juist om niet 'normaal' hoeven doen. Denk ik.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:56 schreef timmmmm het volgende:
Overigens heb je me nog steeds niet uit kunnen leggen waarom je in vredesnaam denkt dat met je piemel zwaaien op een orgieboot eraan bijdraagt dat mensen je normaal of gelijk vinden .
Komt het wel op neer, nu je het zegt, maar dan minder kinderachtig bedoeld. Niet ben je zelf, maar heb je zelf misschien in je en val je liever een ander op aan om het bij jezlef te verbergen...of zoiets.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:26 schreef Syntos het volgende:
[..]
'Wat je zegt ben jij lekker zelf'
Wat kinderachtig.
Nederland suber homofoob? Ik zou zeggen, verhuis eens voor een tijdje naar Rusland, of Oeganda ofzo en kom daarna maar terug en open nog eens zo'n topic...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:25 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Nederland is super homofoob. En nog zo hypocriet ook om te doen alsof ze het niet zijn.
Ook wel eens aan gedacht dat mensen het er smerig uit vinden zien?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, het heeft ook te maken met de cultuur dat je kop niet boven het maaiveld uit mag komen. Elk opvallend figuur heeft een verzameling haters om zich heen. Heeft weer niets met homohaat te maken, gewoon haat aan expressieve mensen. (misschien jaloezie, wie weet)
Je hebt altijd wel een percentage die er niet mee om kan gaan inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ook wel eens aan gedacht dat mensen het er smerig uit vinden zien?
Ik snap ook niet zo heel goed waarom jij door het slaapkamerraam van een vrijend homostel kijkt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen LGBT dus wellicht heb ik een onjuiste kijk op zaken, maar ik denk dat het met trots zijn te maken heeft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft hoe het met emancipatie te maken heeft. Alsjeblieft. Ik heb de vraag al gesteld, misschien kan jij het me antwoorden
[..]
Wacht even, mensen moeten per se iets NIET smerig vinden, zo niet 'kunnen ze er niet mee omgaan'?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel een percentage die er niet mee om kan gaan inderdaad.
Waar haal jij vandaan dat ik dit doe als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo heel goed waarom jij door het slaapkamerraam van een vrijend homostel kijkt.
Jup, staat in het nieuwe reglement.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wacht even, mensen moeten per se iets NIET smerig vinden, zo niet 'kunnen ze er niet mee omgaan'?
Ik weet niet man, je geeft een beetje de indruk dat je het (meermaals) opgezocht hebt daar je precies weet wat je er van vind en alles, dat geeft verder niks hoor, nieuwsgierigheid is niemand vreemd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat ik dit doe als ik vragen mag?
Misschien wat minder je mening opdringen aan anderen.quote:
Jij hebt nog nooit beelden van de gayparade gezien? Jij hebt nog nooit zoenende mannen gezien op tv of nadat iemand bijvoorbeeld dergelijke plaatjes in een topic postte?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet man, je geeft een beetje de indruk dat je het (meermaals) opgezocht hebt daar je precies weet wat je er van vind en alles, dat geeft verder niks hoor, nieuwsgierigheid is niemand vreemd.
Geef eens enkele voorbeelden uit dit topic die zijn gelijk bewijzen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:46 schreef Casiotone het volgende:
TS mag dan als een zeikerd overkomen hij heeft wel gelijk, dit topic bewijst het weer.
alhoewel ik niet weet of het toeneemt maar het is nog steeds aanwezig
Nope, ik kijk daar nooit naar omdat het me niks interesseert.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:49 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit beelden van de gayparade gezien? Jij hebt nog nooit zoenende mannen gezien op tv of nadat iemand bijvoorbeeld dergelijke plaatjes in een topic postte?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nope, ik kijk daar nooit naar omdat het me niks interesseert.
En als een man en een vrouw uitbundig lopen te tongen op straat heb je er geen problemen mee of vind je dat ook vervelend?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien wat minder je mening opdringen aan anderen.
Van mij mag men best een gay-parade houden, ik heb er absoluut geen problemen mee dat men dat doet. Dit neemt echter niet weg dat ik het een smerige vertoning vind om te zien en dat het mij niet echt representatief lijkt voor de gemiddelde homo.
Dat heeft geen zak te maken met de kop-niet-boven-het-maaiveld-cultuur zoals jij suggereerde. Dat is gewoon een kwestie van smaak, simpel als dat.
TS wordt aangevallen omdat het gewoon een zeikerd is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:46 schreef Casiotone het volgende:
TS mag dan als een zeikerd overkomen hij heeft wel gelijk, dit topic bewijst het weer.
Zien, zien, tja, zien is wat anders dan zo'n diepte analyse die jij uitvoertquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]![]()
Lul niet zo slap uit je nek man. Wanneer ik hier in deze post een plaatje van zoenende mannen had gepost dan had jij dit gezien, of het je nu wel of niet interesseert.
Dat dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:53 schreef Syntos het volgende:
[..]
TS wordt aangevallen omdat het gewoon een zeikerd is.
TS heeft geen gelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:46 schreef Casiotone het volgende:
... dan heeft hij gelijk. Maar verderop en elders maakt hij zichzelf ook schuldig aan provocerend gedrag en daarop wordt iedere groep, en dus ook de homo, afgerekend.quote:Waar gaat dit heen!
Ik merk steeds meer een anti-homo stemming in de samenleving. Is dit waar we voor gestreden hebben al die jaren? Genoeg is genoeg!
Waarom zou ik me altijd moeten verantwoorden voor een kus of een opmerking over een mooie man. Gelijkheid betekend geen uitzonderingen. En als ik openlijk bij m'n vriend op schoot wil gaan zitten dan doe ik dat!
Je begrijpt 't prima.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:44 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen LGBT dus wellicht heb ik een onjuiste kijk op zaken, maar ik denk dat het met trots zijn te maken heeft.
Trots mogen zijn op wie je bent, ook al ben je toevallig de allernichterigste nicht die er maar zijn kan, en hou je van zeer overdreven outfits. Op de GP wil je dat uit kunnen dragen. Dus ga je in een overdreven outfit op een boot staan.
Want als je iets niet uit mag dragen, mag je er kennelijk ook niet trots op zijn.. Denk aan alle mensen die zeggen 'jah ik heb niks tegen dat moeten ze het niet zo uitdragen'.
De gaypride is dubbel he, het is niet alleen een feestje, er wordt tijdens de gaypride echt wel aandacht getrokken voor homogerelateerde problemen bv.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:39 schreef Chewie het volgende:
Met de gaypride is ook niks mis maar ga dan niet doen of je dan op de barricades staat voor de homo emancipatie, wees dan gewoon eerlijk en zie het als een feestje/carnaval.
Waar ik overigens niks van begrijp zijn de gay olympics, homo zijn lijkt me niet een prestatie beperkende factor te zijn in de sport.
de meeste mensen zitten daar ook niet op te wachten en is ook niet algemeen geaccepteerd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:53 schreef jogy het volgende:
[..]
En als een man en een vrouw uitbundig lopen te tongen op straat heb je er geen problemen mee of vind je dat ook vervelend?
uit de eerste 50 posts:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geef eens enkele voorbeelden uit dit topic die zijn gelijk bewijzen?
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:15 schreef Syntos het volgende:
Een topic maken in KLB over dat je een man hebt geneukt.
Dan vraag je ook wel om de reacties.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:16 schreef Dingflofbips het volgende:
Huilflikkers die te pas en te onpas opduiken om slachtoffer te spelen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:18 schreef Antaris het volgende:
Daar vragen ze natuurlijk ook om als ze elk jaar een parade gaan houden.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:21 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dit idd, en dan ook die overdreven homo's
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:21 schreef Confetti het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Om dit soort uitspraken op een publiek forum..... donderstraal dat lekker in SEX of KPD maar niet in KLB.
Dit is reinste uitlokking van negatieve reacties.
Zo ik heb het gezegd!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:33 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Kijk met dit soort gezever lok je reacties uit. Niks mis met homo's, maar met echte nichten heb ik ook helemaal niks.
Dat is aandachttrekkerij en is compleet aangeleerd. Plus geeft slecht voorbeeld aan 'normale' homo's, die door dit soort gedrag niet uit de kast willen komen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is toch niet strijden man. In de tweede wereldoorlog streden mensen voor onze vrijheid. Leven en dood, kill or be killed, voor onze vrijheid. Waar haal je het lef vandaan je zulke standaarden aan te meten? Het woord wat jij zoekt is aandacht trekken.
[..]
En dat antwoord is ja. Blijkbaar heb je daar aandacht voor getrokken al die jaren, want dat staat toch wel in grote mate in verhouding tot elkaar.
Als jij je niet elk jaar als een mongooltje zonder enig moreel besef met je piemel staat te zwaaien op zo'n jostiboot, had men homo's helemaal niet raar gevonden. Als vrouwen en vrouwen massaal achter een optocht staan waar ze naakt rondjes varen en zich gedragen of ze in een halve orgie zitten, zou ik hetero's ook mongolen vinden.
Wat dacht je dan? Dat je als een volslagen debiel gedragen op zo'n sodom-en-gomorraboot ertoe leidt dat mensen denken, goh, die homo's zijn eigenlijk net als ik
Het is wel wat twijfelachtig dat mensen die willen aantonen dat hun seksualiteit maar een klein onderdeel van hun identiteit is en voor de rest dus hele normale mensen zijn, dit op een manier doen waarbij hun seksualiteit op dat moment hun volledige identiteit lijkt te vormen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:54 schreef Alentejana het volgende:
[..]
De gaypride is dubbel he, het is niet alleen een feestje, er wordt tijdens de gaypride echt wel aandacht getrokken voor homogerelateerde problemen bv.
En denk aan de boten met mensen uit een cultuur waar het nog echt verboden is. die staan daar echt wel te Hopen op verandering als er maar meer mensne uit de kast zouden komen en discussie openen in hun cultuur. Of het de juiste manier is om discussie te openen weet ik niet, maar het is een van de doelen. De Amsterdamse gaypride is ook niet echt een standaard pride. Dat is echt wel uitgegroeid in iets dat het doel een beetje voorbij gaat hier en daar idd.
Maar kijk naar meerdaagse muziekfestivals. Had je eerst vooral indie muziek op die festivals of in elk geval vooral "anders" dan mainstream en kwamen er alleen mensen die bij die subcultuur hoorden (zoals punkrockers of hippies bv), nu zit er steeds meer mainstream muziek bij en komen tieners gewoon om erbij te zijn/het mee te maken om de sfeer en blijven ze elk ja terug komen, terwijl er ook nieuwen bijkomen, dus het groeit ook enorm.
Maar de pure liefhebber wordt daardoor wel overladen met truttebellen en muziek waar hij normaal niet voor zou kiezen erbij. En het festival is dus ook niet meer helemaal dat alternatieve waarvoor het stond....
De gay olympics snap ik ook niet erg, behalve dan misschien dat het veiliger/vrijer voelt voor de deelnemers?
Problemen mee? Wie zegt dat ik problemen heb met een zoenend homostel? Dat ik iets smerig vind om te zien wil niet zeggen dat ik er problemen mee heb.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:53 schreef jogy het volgende:
[..]
En als een man en een vrouw uitbundig lopen te tongen op straat heb je er geen problemen mee of vind je dat ook vervelend?
En "het" is dan wat? En als je iets er smerig uit vindt zien, kijk je toch geowon niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En dit is precies waarom Nederland totaal geen accepterend land is maar een tolererend land.quote:
Precies, dus het probleem is niet de seksuele voorkeur maar de seksueel getinte uitbundigheid waar men zich ongemakkelijk bij voelt. (En speciaal voor KreKKer) Volgens mij dan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
de meeste mensen zitten daar ook niet op te wachten en is ook niet algemeen geaccepteerd.
Ik denk eerder dat het is dat mensen het in een kader willen plaatsen omdat ze het niet kunnen handelen dat liefde gewoon liefde is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Precies, dus het probleem is niet de seksuele voorkeur maar de seksueel getinte uitbundigheid waar men zich ongemakkelijk bij voelt. (En speciaal voor KreKKer) Volgens mij dan.
Dat is zo'n beetje mijn hele punt maar misschien hebben we beide een andere nuance op wat eigenlijk hetzelfde standpunt is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:57 schreef KreKkeR het volgende:
Iemand die het smerig vindt om twee hetero's te zien zoenen is ook niet meteen een heterohater
Begrijpend lezen blijft lastig inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:54 schreef Casiotone het volgende:
[..]
uit de eerste 50 posts:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij haalt homohaat en kritiek door elkaar. Sommige posts zijn inderdaad voorbeelden van homohaat (wellicht bedoeld als trollpoging, wellicht serieus).quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:54 schreef Casiotone het volgende:
[..]
uit de eerste 50 posts:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als je hier een op zichzelf staande zin van kan maken zou ik het zo op een tegeltje zetten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het is dat mensen het in een kader willen plaatsen omdat ze het niet kunnen handelen dat liefde gewoon liefde is.
Dat is het ook en dan doen we er in Nederland nog heel makkelijk over of het nu om m/v,m/m of v/v gaat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Precies, dus het probleem is niet de seksuele voorkeur maar de seksueel getinte uitbundigheid waar men zich ongemakkelijk bij voelt. (En speciaal voor KreKKer) Volgens mij dan.
TS is lid van het CIDI.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:04 schreef oxy88 het volgende:
Door mensen zoals TS bestaat homo haat.
Nee maar serieus. Er wordt altijd gezegd dat in Nederland alles kan en dat wij zo onwijs ruimdenkend zijn. Ik vind dat wel een tijdje meevallen. Zaken zoals homoseksualiteit, maar ook cannabis gebruik, het wordt niet geaccepteerd, het wordt in een quarantaine geplaatst zodat we er niet over na hoeven te denken maar het binnen die kaderstelling kunnen tolereren. 'Loop maar door, niks te zien'-gedachte.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je hier een op zichzelf staande zin van kan maken zou ik het zo op een tegeltje zetten..
Homo's worden al snel als 'excess' gezien, om 'geaccepteerd' te worden moeten ze zich als een gemiddelde boerenhetero gedragen anders zijn ze al snel 'vieze nichten'quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij haalt homohaat en kritiek door elkaar. Sommige posts zijn inderdaad voorbeelden van homohaat (wellicht bedoeld als trollpoging, wellicht serieus).
Voorbeelden:
"Homo's"
"Ernstige pyschische afwijkingen moet je niet accepteren maar behandelen."
En misschien nog een paar, maar de meeste van de andere opmerkingen betreffen gewoon kritiek op bepaalde uitspattingen en hebben helemaal niet betrekking op homo's in het algemeen.
En dat zie je wel vaker bij groepen: kritiek op bepaalde excessen of gedragingen van een deel v/d leden van de groep, wordt onterecht gezien als haat op de hele groep. Dit terwijl er wel degelijk haat bestaat op de hele groep, maar in een kleinere omvang dan wordt gesuggereerd door het groepslid dat zich gehaat voelt.
Het is niet de uitbundigheid die ik niet graag zie. Het is het feit dat ik bepaalde handelingen door bepaalde mensen smerig vind om te zien. Dat is niet omdat deze handelingen per definitie universeel smerig zijn. Dat is puur omdat ik een andere smaak heb.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:58 schreef jogy het volgende:
[..]
maar dat is allemaal in principe jouw probleem, niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is niet de uitbundigheid die ik niet graag zie. Het is het feit dat ik bepaalde handelingen door bepaalde mensen smerig vind om te zien. Dat is niet omdat deze handelingen per definitie universeel smerig zijn. Dat is puur omdat ik een andere smaak heb.
Wanneer ik twee zeer onaantrekkelijke vrouwen zie zoenen vind ik het smerig om te zien.![]()
Wanneer ik twee zeer aantrekkelijke vrouwen zie zoenen vind ik het geweldig om te zien.(zoals ik al aangaf).
Dat maakt het zoenen v/d onaantrekkelijke vrouwen niet universeel slechter ofzo. Net zoals het feit dat ik bepaald eten smerig vindt niet betekent dat dit eten universeel smerig is.
Het gaat dus niet om de problemen met uitbundigheid maar om een kwestie van (wellicht deels aangeboren en deels door de maatschappij beinvloede) smaak.
Dat zie je mij ook nergens beweren. En zelfs als het wel zo zou zijn (wat het niet is, want gezicht omdraaien is zo gedaan), dan nog zou het mijn probleem moeten blijven en zou mijn smaak niet ook een probleem van de ander moeten worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:08 schreef Casiotone het volgende:
[..]
maar dat is allemaal in principe jou probleem, niet?
Dit is typerend voor homofobie. Hoort ook een hele theorie bij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wanneer ik twee zeer aantrekkelijke vrouwen zie zoenen vind ik het geweldig om te zien.(zoals ik al aangaf).
Je vindt, als je op gaat letten, dergelijke mannen ook onder hetero´s, alleen roept men dan meteen "zal wel"homo zijn" omdat vrouwijke eigenschappen in een man niet geaccepteerd zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:13 schreef Confetti het volgende:
Kan iemand mij dan uitleggen waarom homo's zo overduidelijk te spotten zijn? Waarom gedragen ze zich zo wijverig? Waarom hebben ze vrouwen hobby's?
Mannen die op blonde vrouwen vallen hebben geen afwijkende lichaamstaal. Waarom homo's wel?
Het is overduidelijk dat homo zijn meer is dan alleen de seksuele voorkeur. Het bepaalt ook grotendeels hun karakter.
Derhalve blijf ik erbij dat er iets goed mis met ze is.
Een hele theorie m.b.t. homofobie voor iets dat simpelweg een kwestie van smaak is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:13 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Dit is typerend voor homofobie. Hoort ook een hele theorie bij.
Overigens dringt niemand je op om homoseksualiteit lekker te vinden.
Maakt niet uit, de discussie is valid.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:15 schreef Syntos het volgende:
En TS komt ondertussen niet meer bij van het lachen na zijn geslaagde trollpoging.
Homo's hebben vaak een gaydar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:13 schreef Confetti het volgende:
Kan iemand mij dan uitleggen waarom homo's zo overduidelijk te spotten zijn?
Maar bij homo's is het wel heel overduidelijk. Men probeert ons wijs te maken dat homo zijn betekent dat je alleen een andere seksuele voorkeur hebt. De waarheid is echter dat ze op heel veel andere vlakken ook erg afwijken van wat normaal is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:14 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Je vindt, als je op gaat letten, dergelijke mannen ook onder hetero´s, alleen roept men dan meteen "zal wel"homo zijn" omdat vrouwijke eigenschappen in een man niet geaccepteerd zijn.
Dat is dus deel van het probleem. Men wordt niet geaccepteerd omdat men zich niet conform gedraagt.
Wat ervaar je dan in dagelijks leven van deze afwijking?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:18 schreef Confetti het volgende:
Het is overduidelijk dat de afwijking verder gaat dan alleen de seksuele voorkeur.
Ach joh, over 20 jaar zijn er zo veel homo's dat hetero's juist afwijken van wat normaal is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:18 schreef Confetti het volgende:
De waarheid is echter dat ze op heel veel andere vlakken ook erg afwijken van wat normaal is.
Ik ben gelukkig fatsoenlijk opgevoed met het juiste DNA.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ervaar je dan in dagelijks leven van deze afwijking?
Nee, heeft te maken met aantasting van je manlijkheid.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Een hele theorie m.b.t. homofobie voor iets dat simpelweg een kwestie van smaak is?![]()
What's next, wanneer ik aardappelen smerig vind ben ik 'knollofoob' ofzo?
Sommigen zitten er inderdaad niet mee om zichzelf te zijn met hun vrouwelijke eigenschappen of die zelfs lekker aan te dikken en zich niet te gaan gedragen naar de norm en dat maakt die afwijkend van de massa, ja, maar is dat een reden voor haat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Maar bij homo's is het wel heel overduidelijk. Men probeert ons wijs te maken dat homo zijn betekent dat je alleen een andere seksuele voorkeur hebt. De waarheid is echter dat ze op heel veel andere vlakken ook erg afwijken van wat normaal is.
De favoriete kleur, hobby's, hoe ze praten, hoe ze een hand geven etc etc.
Het is overduidelijk dat de afwijking verder gaat dan alleen de seksuele voorkeur.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:23 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Nee, heeft te maken met aantasting van je manlijkheid.
Als je dit denkt dan heb je echt geen goed beeld van de wereld om je heen. Ja in Nederland is er genoeg homofobie, maar er zijn weinig plekken in de wereld waar het minder is dan in Nederland.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:25 schreef Ganymedez het volgende:
Echtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:28 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Sommigen zitten er inderdaad niet mee om zichzelf te zijn met hun vrouwelijke eigenschappen of die zelfs lekker aan te dikken en zich niet te gaan gedragen naar de norm en dat maakt die afwijkend van de massa, ja, maar is dat een reden voor haat?
Tja, dat is wel waar maar liever dit dan het actief verdrukken van die doelgroepen. Het beste zou inderdaad totale acceptatie zijn. Maar om nou GHB verplicht te stellen voor iedereen boven de 14 lijkt me ook weer zo iets.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Er wordt altijd gezegd dat in Nederland alles kan en dat wij zo onwijs ruimdenkend zijn. Ik vind dat wel een tijdje meevallen. Zaken zoals homoseksualiteit, maar ook cannabis gebruik, het wordt niet geaccepteerd, het wordt in een quarantaine geplaatst zodat we er niet over na hoeven te denken maar het binnen die kaderstelling kunnen tolereren. 'Loop maar door, niks te zien'-gedachte.
Ok, genoteerd. Turken zijn ook anders dan Marokkanen en die zijn weer anders dan blanke Nederlanders. En nu?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Maar bij homo's is het wel heel overduidelijk. Men probeert ons wijs te maken dat homo zijn betekent dat je alleen een andere seksuele voorkeur hebt. De waarheid is echter dat ze op heel veel andere vlakken ook erg afwijken van wat normaal is.
.
Kan je me uitleggen wat in die post van mi homofoob is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:54 schreef Casiotone het volgende:
[..]
uit de eerste 50 posts:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat ben ik zeker met je eens. Maar er wordt altijd geïmpliceerd dat er een bepaalde mate van integratie is binnen de verschillende groepen in de totale bevolking. Naar mijn mening is die er, bij dit soort onderwerpen, niet naar vanzelfsprekendheid. Getuigen ook Krekker, die alles best vind, het wel smerig vind dat mensen van elkaar houden en vanuit die tolerantie gedachte 'er verder geen problemen mee heeft' maar er daarmee wel aan voorbij gaat dat 'ie oordeelt over iets wat geen oordeel nodig heeft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, dat is wel waar maar liever dit dan het actief verdrukken van die doelgroepen. Het beste zou inderdaad totale acceptatie zijn.
Dat lijkt mij ook weer zo iets.quote:Maar om nou GHB verplicht te stellen voor iedereen boven de 14 lijkt me ook weer zo iets.
En die van mij?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen wat in die post van mi homofoob is?
quote:
Ehm volgens mij proberen organisaties als het COC en feesten als de gaypride juist duidelijk te maken dat voor een deel homo's inderdaad 'anders' zijn dan de gemiddelde Nederlandse man, maar dat het juist onderdeel van onze vrijheid is dat men anders mag zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
De favoriete kleur, hobby's, hoe ze praten, hoe ze een hand geven etc etc.
Maar dan zit je zo diep in de werkingen van de menselijke psyche, dat krijg je er niet zomaar uit. Een mens is nu eenmaal een kuddedier van origine en tegenwoordig uit het zich in een voetbalclub, merknaam, muziekkeuze of in sommige gevallen seksuele voorkeur blijkbaar en alles wat niet tot die kudde behoort wordt of getolereerd en anders actief tegengewerkt alsof we aapjes zijn die hun boom beschermen tegen een rivaliserende groep. iets wat niet in mijn normale belevingswereld zit valt sneller op en dat kan positief of negatief zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:55 schreef voederbietel het volgende:
Dat ben ik zeker met je eens. Maar er wordt altijd geïmpliceerd dat er een bepaalde mate van integratie is binnen de verschillende groepen in de totale bevolking. Naar mijn mening is die er, bij dit soort onderwerpen, niet naar vanzelfsprekendheid. Getuigen ook Krekker, die alles best vind, het wel smerig vind dat mensen van elkaar houden en vanuit die tolerantie gedachte 'er verder geen problemen mee heeft' maar er daarmee wel aan voorbij gaat dat 'ie oordeelt over iets wat geen oordeel nodig heeft.
Ik las 'huif-likker'quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:16 schreef Dingflofbips het volgende:
Huilflikkers die te pas en te onpas opduiken om slachtoffer te spelen
Jij begrijpt niet dat dit soort smaak is aangeleerd/cultureel bepaald.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:29 schreef KreKkeR het volgende:
.Sommige mensen kunnen blijkbaar niet accepteren/begrijpen dat er zoiets bestaat als smaak.
Ik heb altijd het idee, en ik ben daar niet zelf bij geweest, dat er in de jaren '70 geflirt is met een minder keurende grondhouding en elkaar vanuit de gedeelde dingen op te zoeken in plaats vanuit de verschillen. Hoewel er van die omgeving, waarin bijv. ook pedofilie een bespreekbaar onderwerp (let wel, bespreekbaar; niet aanvaardbaar) was, is men daar toch maar snel vanaf gestapt. Misschien heb je gelijk en zijn we daar (nog niet) klaar voor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef jogy het volgende:
Misschien ooit, over een paar millennia, is het er wel uit geëvolueerd of zo. Of ben ik nou te fatalistisch?
Waarom heet het te koop lopen met als het om homo´s gaat en niet om heteros met haantjesgedrag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:18 schreef Manke het volgende:
Strijden en trots?
Strijden waarvoor en door wie?
Trots op wat?
Enige waar je trots op mag zijn is dat je moed hebt om ervoor uit te komen, maar om er dan meteen mee te koop lopen.
Dat is wel erg kort door de bocht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:13 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat dit soort smaak is aangeleerd/cultureel bepaald.
Dat smaak deels wordt beinvloed door de maatschappij dat wil ik best geloven, sterker nog, dat gaf ik zelf ook aan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het gaat dus niet om de problemen met uitbundigheid maar om een kwestie van (wellicht deels aangeboren en deels door de maatschappij beinvloede) smaak.
Wat dat betreft zijn we het gewoon volledig eens. Heb ik zelf ook meerdere malen gezegd. Dit wil echter niet zeggen dat mensen altijd maar hun mond moeten houden en nooit hun mening mogen geven (in bijvoorbeeld een topic over het onderwerp).quote:Los van dat, heb ik ook al gezegd, dat als het je smaak niet is, je niet hoeft te kijken en dat smaak ook geen reden hoeft te zijn om mensen te haten of aan te vallen.
Het is wel degelijk relevant, aangezien sommige mensen van mening lijken te zijn dat je alleen geen homo-hater bent wanneer je alles op het gebied van homofilie maar prachtig en geweldig vindt om het even te chargeren.quote:Dus ook niet echt een argument om naar voren te brengen in een homohaat discussie. "Ik heb een andere smaak" nou fijn, gefeliciteerd. Klaar.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat zie je mij ook nergens beweren. En zelfs als het wel zo zou zijn (wat het niet is, want gezicht omdraaien is zo gedaan), dan nog zou het mijn probleem moeten blijven en zou mijn smaak niet ook een probleem van de ander moeten worden.
Ik denk dat je niet hebt gezien dat ik het heb over "dit soort smaak" en daarmee bedoel ik die je eerder noemde: het mooie meiden die elkaar zoenen is geil, twee mannen, mooi of niet, is vies. Of smakeloos, hoe je het maar wilt noemen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht.
Er is trouwens niemand die eist dat wie dan ook het het allemaal maar leuk moet vinden, men wil alleen graag dat mensen homosekusaliteit op zich tolereren. Dat is wel iets anders.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:28 schreef KreKkeR het volgende:
Aan de andere kant moeten anderen ook niet gaan eisen dat iedereen altijd maar 'oooh leuk zeg, mooi hoor, ja goed zo' zegt op alles wat ze doen. Gun anderen ook de vrijheid om (wanneer het onderwerp erover gaat) bijvoorbeeld te zeggen: "dat vind ik maar een smerige bedoening."
[..]
Dit heeft simpelweg te maken met lichamelijke aantrekkingskracht. Een heteroman voelt zich aangetrokken tot een in zijn ogen aantrekkelijke heterovrouw. Twee aantrekkelijke heterovrouwen die zoenen of die een seksuele handeling verrichten worden hierdoor eerder als aantrekkelijk ervaren. Twee lelijke vrouwen, of twee mannen niet. Dat gedeelte is niet aangeleerd, maar aangeboren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:19 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet hebt gezien dat ik het heb over "dit soort smaak" en daarmee bedoel ik die je eerder noemde: het mooie meiden die elkaar zoenen is geil, twee mannen, mooi of niet, is vies. Of smakeloos, hoe je het maar wilt noemen.
Een kus bij een begroeting is sowieso niet bepaald te vergelijken met een intieme tongzoen.quote:Er is in Nederland cultureel bepaald dat mannen elkaar sowieso niet kussen en er is kerkelijk bepaald dat mannen niet met mannen mogen gaan. Daardoor is het niet "normaal" om in nederland zoenende mannen te zien. Het is wel cultureel okee in Nederland om porno te kijken of je op een andere manier op te laten geilen en zoenende vrouwen dat vindt men geil, dus dat is wel "normaal".
Er zijn ook culturen waar mannen juist elkaar kussen bij een begroeting, maar een man geen vrouw bv
Wat valt voor jou in intiem gedrag en wat niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:26 schreef Rezania het volgende:
Intiem gedrag in het openbaar.Of je nou homo bent of niet, dat doe je maar lekker thuis ja.
Gr gr van een homo.
Bespaar je de moeite, Rezania staat bekend als een notoire homohaterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:35 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Wat valt voor jou in intiem gedrag en wat niet?
Ik trek de grens bij als het op voorspel lijkt. Bij elkaar in de broek zitten, elkaar opgeilen. Dat vind ik ook niet in het openbaar thuishoren.
Een zoen, ook een lange, vind ik prima, en hand in had lopen of zomaar eens een kusje uitdelen vind ik schattig, eigenlijk. Homo of hetero.
Tegenwoordig wordt het eerder aangeleerd om homo's maar normaal te vinden terwijl het gewoon natuurlijk is om er een afkeer van te hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:13 schreef Alentejana het volgende:
Jij begrijpt niet dat dit soort smaak is aangeleerd/cultureel bepaald.
Nee. Kinderen kennen nl geen homohaat, het is aangeleerd, niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:40 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt het eerder aangeleerd om homo's maar normaal te vinden terwijl het gewoon natuurlijk is om er een afkeer van te hebben.
Kinderen kennen ook geen pedohaat, dat wordt ze ook maar aangeleerd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:46 schreef Alentejana het volgende:
Nee. Kinderen kennen nl geen homohaat, het is aangeleerd, niet natuurlijk.
Normaal is sowieso een loze kreet. Dat wat de norm is is niet per definitie goed (of fout).quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:55 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Kinderen kennen ook geen pedohaat, dat wordt ze ook maar aangeleerd.
Zelfs in de oudheid was het al geaccepteerd, dus zullen we dat ook maar "normaal" noemen.
"mongooltjes zonder enig moreel besef"quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen wat in die post van mi homofoob is?
Gaat dat over homo's, of over deelnemers aan de gay pride?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:18 schreef Casiotone het volgende:
[..]
"mongooltjes zonder enig moreel besef"
Normaal antwoorden is te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:18 schreef Casiotone het volgende:
[..]
"mongooltjes zonder enig moreel besef"
quote:
Jullie reacties waren dan imo niet direct homofoob maar gaven wel aan dat het normaal is om negatieve reacties te krijgen op topics met een aan homoseksualiteit gerelateerd onderwerp.quote:
Hoe lang kom je al op FOK!? Het is normaal negatieve reacties te krijgen op topics in KLB. Ongeacht het onderwerpquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:21 schreef Casiotone het volgende:
[..]
[..]
Jullie reacties waren dan imo niet direct homofoob maar gaven wel aan dat het normaal is om negatieve reacties te krijgen op topics met een aan homoseksualiteit gerelateerd onderwerp.
Dan moet je toch eens beter leren lezen of leren begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:21 schreef Casiotone het volgende:
[..]
[..]
Jullie reacties waren dan imo niet direct homofoob maar gaven wel aan dat het normaal is om negatieve reacties te krijgen op topics met een aan homoseksualiteit gerelateerd onderwerp.
Je wordt om het minste al afgekraakt in KLB.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:21 schreef Casiotone het volgende:
[..]
[..]
Homoseksualiteit is een ziekte. Er zijn nog geen medicijnen voor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:14 schreef Ganymedez het volgende:
Waar gaat dit heen!
Het is geen ziekte. Het is een afwijking. Een ziekte is nogal grof.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:00 schreef HighTech het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is een ziekte. Er zijn nog geen medicijnen voor.
Maar de homo-haat slaat nergens op.
Ja oke, een afwijking.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:01 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Het is geen ziekte. Het is een afwijking. Een ziekte is nogal grof.
Als je het als ziekte gaat bestempelen impliceert dat dat die mensen hulp nodig hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:04 schreef HighTech het volgende:
[..]
Ja oke, een afwijking.
Maar de extreem nichterige varianten hebben wel een ziekte
Tja als je het zo bekijktquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Als je het als ziekte gaat bestempelen impliceert dat dat die mensen hulp nodig hebben.
Voorheen was het dat ook, maar het werden er zo veel dat accepteren een makkelijkere behandeling werd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:05 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Als je het als ziekte gaat bestempelen impliceert dat dat die mensen hulp nodig hebben.
??quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:21 schreef Confetti het volgende:
Hoe naief kun je zijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:09 schreef flufffy het volgende:
HighTech mijn mening over homo's:
Het is een ziekte, geen afwijking en deze doelgroep mag van mij wel enkeltje teheran boeken!
Deze post zal wel in een ban resulteren maar ik geen gewoon mijn mening
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:09 schreef flufffy het volgende:
Het is een ziekte, geen afwijking en deze doelgroep mag van mij wel enkeltje teheran boeken!
Onderbouw tenminste waarom het een ziekte is volgens jou.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:09 schreef flufffy het volgende:
Normaal is het sowieso niet. Volgens de cijfers in ongeveer 10% van de mensen homoseksueel. Dat is inderdaad niet veel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:12 schreef HighTech het volgende:
[..]![]()
afwijking / ziekte
Het is niet normaal iig
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:18 schreef flufffy het volgende:
Tevens als mijn kind deze geaardheid zou hebben had ik hem als de wiedeweerga het huis uit getrapt en hem onterfd
Dat hebben ze je gewoon aangeleerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:18 schreef flufffy het volgende:
ik vind het gewoon een walgelijk idee.
Ga vechten voor ISIS joh, kneusquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:18 schreef flufffy het volgende:
Tevens als mijn kind deze geaardheid zou hebben had ik hem als de wiedeweerga het huis uit getrapt en hem onterfd
Dit blijft voor mij ook altijd een raadsel en verder: ik heb een hekel aan allerlei mensen, zowel onder homo's als hetero's. Als ik een homo niet leuk vind, is dat niet OMDAT hij homo is, maar ik vind het dan gewoon geen leuk persoon.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is wel wat twijfelachtig dat mensen die willen aantonen dat hun seksualiteit maar een klein onderdeel van hun identiteit is en voor de rest dus hele normale mensen zijn, dit op een manier doen waarbij hun seksualiteit op dat moment hun volledige identiteit lijkt te vormen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:18 schreef flufffy het volgende:
Onderbouwen is niet nodig, ik vind het gewoon een walgelijk idee. Tevens als mijn kind deze geaardheid zou hebben had ik hem als de wiedeweerga het huis uit getrapt en hem onterfd
Jij denkt ook nog dat de aarde plat is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:12 schreef HighTech het volgende:
[..]![]()
afwijking / ziekte
Het is niet normaal iig
Geef je mening of zeg anders gewoon niks.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij denkt ook nog dat de aarde plat is?
Ik snap niet hoe mensen erbij kunnen komen dat het een ziekte/afwijking is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:32 schreef HighTech het volgende:
[..]
Geef je mening of zeg anders gewoon niks.
Ben je bang voor negatieve reacties ofzo?
Bijv zie gaypryde
Zegt al genoeg lijkt me
Er is een klein percentage homoseksuelen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen erbij kunnen komen dat het een ziekte/afwijking is.
Homoseksuelen een statistische afwijking noemen is wat anders dan het een ziekte/afwijking noemen waarvoor iemand behandeld moet worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:35 schreef HighTech het volgende:
[..]
Er is een klein percentage homoseksuelen.
Dat betekent dus dat je anders bent, ofwel een afwijking hebt.
Dit.quote:De haat op homo's slaat nergens op.
En dit, dames en heren, is dus wel homohaat. Als het geen getrol is dan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:18 schreef flufffy het volgende:
Onderbouwen is niet nodig, ik vind het gewoon een walgelijk idee. Tevens als mijn kind deze geaardheid zou hebben had ik hem als de wiedeweerga het huis uit getrapt en hem onterfd
Moeilijk hè, mensen quoten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:50 schreef flufffy het volgende:
Al zou het wel homohaat wezen lig ik er nog niet wakker van, de meeste doelgroepen zijn al gediscrimineerd als je een mening geeft en gepikeerd raken als je iets zegt over god/allah/spaceghost, nu kan je die andere categorie er ook bijscharen dus
btw:
Eleiko+HighTech=
Homoseksualiteit als ziekte bestempelen is simpelweg te achterlijk voor woorden aangezien er geen sprake is van een schadelijk iets.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:59 schreef flufffy het volgende:
HighTech: jij bent de tijd niet waard om uberhaupt gequoted te worden want het is wel te merken dat je het verstand van een kapstok hebt, sterkte verder trouwens met je "afwijking"...
Homo's zijn schadelijk voor jou humeur? Or homoseksualiteit een afwijking noemen is schadelijk voor jouw humeur? Of iets anders? En hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef flufffy het volgende:
de ene afwijking is de andere niet en het is schadelijk genoeg voor mijn humeur in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |