abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:57:00 #176
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_143441705
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:53 schreef jogy het volgende:

[..]

En als een man en een vrouw uitbundig lopen te tongen op straat heb je er geen problemen mee of vind je dat ook vervelend?
Problemen mee? Wie zegt dat ik problemen heb met een zoenend homostel? Dat ik iets smerig vind om te zien wil niet zeggen dat ik er problemen mee heb.

Wanneer ik twee hetero dikzakken op straat uitgebreid zie tongen vind ik het ook smerig om te zien. Wanneer het een normaal heterostel is vind ik het niet direct smerig, maar ik sta er niet om te springen om het te zien.

Het enige wat ik graag zie en zelfs aantrekkelijk vind om te zien zijn twee knappe zoenende vrouwen.

Kwestie van smaak, so?

Iemand die het smerig vindt om twee hetero's te zien zoenen is ook niet meteen een heterohater |:(
Krekker is de bom!
pi_143441711
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ook wel eens aan gedacht dat mensen het er smerig uit vinden zien?
En "het" is dan wat? En als je iets er smerig uit vindt zien, kijk je toch geowon niet?
pi_143441750
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:57 schreef Alentejana het volgende:
kijk je toch geowon niet?
En dit is precies waarom Nederland totaal geen accepterend land is maar een tolererend land.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:58:30 #179
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143441759
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:54 schreef Chewie het volgende:

[..]

de meeste mensen zitten daar ook niet op te wachten en is ook niet algemeen geaccepteerd.
Precies, dus het probleem is niet de seksuele voorkeur maar de seksueel getinte uitbundigheid waar men zich ongemakkelijk bij voelt. (En speciaal voor KreKKer) Volgens mij dan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_143441778
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Precies, dus het probleem is niet de seksuele voorkeur maar de seksueel getinte uitbundigheid waar men zich ongemakkelijk bij voelt. (En speciaal voor KreKKer) Volgens mij dan.
Ik denk eerder dat het is dat mensen het in een kader willen plaatsen omdat ze het niet kunnen handelen dat liefde gewoon liefde is.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:00:25 #181
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143441810
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:57 schreef KreKkeR het volgende:
Iemand die het smerig vindt om twee hetero's te zien zoenen is ook niet meteen een heterohater |:(
Dat is zo'n beetje mijn hele punt maar misschien hebben we beide een andere nuance op wat eigenlijk hetzelfde standpunt is.
Vrijheid
pi_143441811
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:54 schreef Casiotone het volgende:

[..]

uit de eerste 50 posts:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Begrijpend lezen blijft lastig inderdaad.
pi_143441831
Hommo's moeten allemaal gedeporteerd worden.

Hoe kun je iets onnatuurlijk on onrein accepteren? ;(
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:02:01 #185
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_143441855
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:54 schreef Casiotone het volgende:

[..]

uit de eerste 50 posts:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Jij haalt homohaat en kritiek door elkaar. Sommige posts zijn inderdaad voorbeelden van homohaat (wellicht bedoeld als trollpoging, wellicht serieus).

Voorbeelden:

"Homo's :r"

"Ernstige pyschische afwijkingen moet je niet accepteren maar behandelen."

En misschien nog een paar, maar de meeste van de andere opmerkingen betreffen gewoon kritiek op bepaalde uitspattingen en hebben helemaal niet betrekking op homo's in het algemeen.

En dat zie je wel vaker bij groepen: kritiek op bepaalde excessen of gedragingen van een deel v/d leden van de groep, wordt onterecht gezien als haat op de hele groep. Dit terwijl er wel degelijk haat bestaat op de hele groep, maar in een kleinere omvang dan wordt gesuggereerd door het groepslid dat zich gehaat voelt.
Krekker is de bom!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:02:16 #186
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143441858
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:59 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het is dat mensen het in een kader willen plaatsen omdat ze het niet kunnen handelen dat liefde gewoon liefde is.
Als je hier een op zichzelf staande zin van kan maken zou ik het zo op een tegeltje zetten. O+.
Vrijheid
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:03:15 #187
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_143441911
Door mensen zoals TS bestaat homo haat.
pi_143441918
quote:

[..]

Dat is het ook en dan doen we er in Nederland nog heel makkelijk over of het nu om m/v,m/m of v/v gaat.
pi_143441925
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:04 schreef oxy88 het volgende:
Door mensen zoals TS bestaat homo haat.
TS is lid van het CIDI. :o
pi_143441949
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je hier een op zichzelf staande zin van kan maken zou ik het zo op een tegeltje zetten. O+.
Nee maar serieus. Er wordt altijd gezegd dat in Nederland alles kan en dat wij zo onwijs ruimdenkend zijn. Ik vind dat wel een tijdje meevallen. Zaken zoals homoseksualiteit, maar ook cannabis gebruik, het wordt niet geaccepteerd, het wordt in een quarantaine geplaatst zodat we er niet over na hoeven te denken maar het binnen die kaderstelling kunnen tolereren. 'Loop maar door, niks te zien'-gedachte.
pi_143441955
Rot op vieze relnicht
pi_143441972
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:02 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Jij haalt homohaat en kritiek door elkaar. Sommige posts zijn inderdaad voorbeelden van homohaat (wellicht bedoeld als trollpoging, wellicht serieus).

Voorbeelden:

"Homo's :r"

"Ernstige pyschische afwijkingen moet je niet accepteren maar behandelen."

En misschien nog een paar, maar de meeste van de andere opmerkingen betreffen gewoon kritiek op bepaalde uitspattingen en hebben helemaal niet betrekking op homo's in het algemeen.

En dat zie je wel vaker bij groepen: kritiek op bepaalde excessen of gedragingen van een deel v/d leden van de groep, wordt onterecht gezien als haat op de hele groep. Dit terwijl er wel degelijk haat bestaat op de hele groep, maar in een kleinere omvang dan wordt gesuggereerd door het groepslid dat zich gehaat voelt.
Homo's worden al snel als 'excess' gezien, om 'geaccepteerd' te worden moeten ze zich als een gemiddelde boerenhetero gedragen anders zijn ze al snel 'vieze nichten'
Sluit ook een beetje aan op het maaiveld-argument van jogy.
pi_143441977
Homoseksualiteit dien je inderdaad te behandelen. Logisch toch?
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:07:05 #196
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_143441992
quote:

[..]

Het is niet de uitbundigheid die ik niet graag zie. Het is het feit dat ik bepaalde handelingen door bepaalde mensen smerig vind om te zien. Dat is niet omdat deze handelingen per definitie universeel smerig zijn. Dat is puur omdat ik een andere smaak heb.

Wanneer ik twee zeer onaantrekkelijke vrouwen zie zoenen vind ik het smerig om te zien. -O-
Wanneer ik twee zeer aantrekkelijke vrouwen zie zoenen vind ik het geweldig om te zien. *O* (zoals ik al aangaf).

Dat maakt het zoenen v/d onaantrekkelijke vrouwen niet universeel slechter ofzo. Net zoals het feit dat ik bepaald eten smerig vindt niet betekent dat dit eten universeel smerig is.

Het gaat dus niet om de problemen met uitbundigheid maar om een kwestie van (wellicht deels aangeboren en deels door de maatschappij beinvloede) smaak.
Krekker is de bom!
pi_143442032
Bij mensen als TS krijg ik ook eerder het idee dat hij graag anders gevonden wil worden, het gaat helemaal niet om de acceptatie in tegendeel zelfs.

Een beetje zoals in South park met Mr Garisson en Mr Slave.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2014 12:12:40 ]
pi_143442040
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:07 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Het is niet de uitbundigheid die ik niet graag zie. Het is het feit dat ik bepaalde handelingen door bepaalde mensen smerig vind om te zien. Dat is niet omdat deze handelingen per definitie universeel smerig zijn. Dat is puur omdat ik een andere smaak heb.

Wanneer ik twee zeer onaantrekkelijke vrouwen zie zoenen vind ik het smerig om te zien. -O-
Wanneer ik twee zeer aantrekkelijke vrouwen zie zoenen vind ik het geweldig om te zien. *O* (zoals ik al aangaf).

Dat maakt het zoenen v/d onaantrekkelijke vrouwen niet universeel slechter ofzo. Net zoals het feit dat ik bepaald eten smerig vindt niet betekent dat dit eten universeel smerig is.

Het gaat dus niet om de problemen met uitbundigheid maar om een kwestie van (wellicht deels aangeboren en deels door de maatschappij beinvloede) smaak.
maar dat is allemaal in principe jouw probleem, niet?
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:09:28 #199
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_143442056
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:08 schreef Casiotone het volgende:

[..]

maar dat is allemaal in principe jou probleem, niet?
Dat zie je mij ook nergens beweren. En zelfs als het wel zo zou zijn (wat het niet is, want gezicht omdraaien is zo gedaan), dan nog zou het mijn probleem moeten blijven en zou mijn smaak niet ook een probleem van de ander moeten worden.
Krekker is de bom!
pi_143442165
Kan iemand mij dan uitleggen waarom homo's zo overduidelijk te spotten zijn? Waarom gedragen ze zich zo wijverig? Waarom hebben ze vrouwen hobby's?

Mannen die op blonde vrouwen vallen hebben geen afwijkende lichaamstaal. Waarom homo's wel?

Het is overduidelijk dat homo zijn meer is dan alleen de seksuele voorkeur. Het bepaalt ook grotendeels hun karakter.

Derhalve blijf ik erbij dat er iets goed mis met ze is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')