abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:41:37 #151
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_143441314
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Neh, het heeft ook te maken met de cultuur dat je kop niet boven het maaiveld uit mag komen. Elk opvallend figuur heeft een verzameling haters om zich heen. Heeft weer niets met homohaat te maken, gewoon haat aan expressieve mensen. (misschien jaloezie, wie weet)
Ook wel eens aan gedacht dat mensen het er smerig uit vinden zien?
Krekker is de bom!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:42:35 #152
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143441339
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Je hebt altijd wel een percentage die er niet mee om kan gaan inderdaad.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_143441341
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik snap ook niet zo heel goed waarom jij door het slaapkamerraam van een vrijend homostel kijkt.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:44:17 #154
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_143441382
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vertel me alsjeblieft hoe het met emancipatie te maken heeft. Alsjeblieft. Ik heb de vraag al gesteld, misschien kan jij het me antwoorden

[..]

Ik ben zelf geen LGBT dus wellicht heb ik een onjuiste kijk op zaken, maar ik denk dat het met trots zijn te maken heeft.

Trots mogen zijn op wie je bent, ook al ben je toevallig de allernichterigste nicht die er maar zijn kan, en hou je van zeer overdreven outfits. Op de GP wil je dat uit kunnen dragen. Dus ga je in een overdreven outfit op een boot staan.

Want als je iets niet uit mag dragen, mag je er kennelijk ook niet trots op zijn.. Denk aan alle mensen die zeggen 'jah ik heb niks tegen dat moeten ze het niet zo uitdragen'.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:45:17 #155
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_143441416
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Je hebt altijd wel een percentage die er niet mee om kan gaan inderdaad.
Wacht even, mensen moeten per se iets NIET smerig vinden, zo niet 'kunnen ze er niet mee omgaan'?
Krekker is de bom!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:45:34 #156
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_143441422
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:42 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik snap ook niet zo heel goed waarom jij door het slaapkamerraam van een vrijend homostel kijkt.
Waar haal jij vandaan dat ik dit doe als ik vragen mag?
Krekker is de bom!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:45:59 #157
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143441431
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:45 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wacht even, mensen moeten per se iets NIET smerig vinden, zo niet 'kunnen ze er niet mee omgaan'?
Jup, staat in het nieuwe reglement.
Vrijheid
pi_143441456
TS mag dan als een zeikerd overkomen hij heeft wel gelijk, dit topic bewijst het weer.
alhoewel ik niet weet of het toeneemt maar het is nog steeds aanwezig
pi_143441462
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:45 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waar haal jij vandaan dat ik dit doe als ik vragen mag?
Ik weet niet man, je geeft een beetje de indruk dat je het (meermaals) opgezocht hebt daar je precies weet wat je er van vind en alles, dat geeft verder niks hoor, nieuwsgierigheid is niemand vreemd.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:48:29 #160
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_143441493
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:45 schreef jogy het volgende:

[..]

Jup, staat in het nieuwe reglement.
Misschien wat minder je mening opdringen aan anderen.

Van mij mag men best een gay-parade houden, ik heb er absoluut geen problemen mee dat men dat doet. Dit neemt echter niet weg dat ik het een smerige vertoning vind om te zien en dat het mij niet echt representatief lijkt voor de gemiddelde homo.

Dat heeft geen zak te maken met de kop-niet-boven-het-maaiveld-cultuur zoals jij suggereerde. Dat is gewoon een kwestie van smaak, simpel als dat.
Krekker is de bom!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:49:47 #161
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_143441517
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:47 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik weet niet man, je geeft een beetje de indruk dat je het (meermaals) opgezocht hebt daar je precies weet wat je er van vind en alles, dat geeft verder niks hoor, nieuwsgierigheid is niemand vreemd.
Jij hebt nog nooit beelden van de gayparade gezien? Jij hebt nog nooit zoenende mannen gezien op tv of nadat iemand bijvoorbeeld dergelijke plaatjes in een topic postte?
Krekker is de bom!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:50:16 #162
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_143441528
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:46 schreef Casiotone het volgende:
TS mag dan als een zeikerd overkomen hij heeft wel gelijk, dit topic bewijst het weer.
Geef eens enkele voorbeelden uit dit topic die zijn gelijk bewijzen?
Krekker is de bom!
pi_143441529
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:49 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Jij hebt nog nooit beelden van de gayparade gezien? Jij hebt nog nooit zoenende mannen gezien op tv of nadat iemand bijvoorbeeld dergelijke plaatjes in een topic postte?
Nope, ik kijk daar nooit naar omdat het me niks interesseert.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:51:51 #164
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_143441570
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:50 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Nope, ik kijk daar nooit naar omdat het me niks interesseert.
:')

Lul niet zo slap uit je nek man. Wanneer ik hier in deze post een plaatje van zoenende mannen had gepost dan had jij dit gezien, of het je nu wel of niet interesseert.
Krekker is de bom!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:53:04 #165
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143441600
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:48 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Misschien wat minder je mening opdringen aan anderen.

Van mij mag men best een gay-parade houden, ik heb er absoluut geen problemen mee dat men dat doet. Dit neemt echter niet weg dat ik het een smerige vertoning vind om te zien en dat het mij niet echt representatief lijkt voor de gemiddelde homo.

Dat heeft geen zak te maken met de kop-niet-boven-het-maaiveld-cultuur zoals jij suggereerde. Dat is gewoon een kwestie van smaak, simpel als dat.
En als een man en een vrouw uitbundig lopen te tongen op straat heb je er geen problemen mee of vind je dat ook vervelend?
Vrijheid
pi_143441603
quote:
TS wordt aangevallen omdat het gewoon een zeikerd is.
Of hij ook echt homo is, geen idee boeit me niet. Het komt wel erg geforceerd over van zijn kant.

Dat hij users homohaters noemt helpt hem ook niet, en laat wel zien wat voor janktype het is mocht dit echt zijn.
Users waarvan bekend is dat ze homo zijn kunnen hier ook gewoon meeposten zonder dat ze massaal worden aangevallen, dus het ligt toch echt aan TS zelf.
pi_143441605
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:51 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

:')

Lul niet zo slap uit je nek man. Wanneer ik hier in deze post een plaatje van zoenende mannen had gepost dan had jij dit gezien, of het je nu wel of niet interesseert.
Zien, zien, tja, zien is wat anders dan zo'n diepte analyse die jij uitvoert ;) .
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:53:50 #168
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143441615
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:53 schreef Syntos het volgende:

[..]

TS wordt aangevallen omdat het gewoon een zeikerd is.
Dat dus :P.
Vrijheid
pi_143441618
quote:
TS heeft geen gelijk.

Als hij zegt:
quote:
Waar gaat dit heen!

Ik merk steeds meer een anti-homo stemming in de samenleving. Is dit waar we voor gestreden hebben al die jaren? Genoeg is genoeg!

Waarom zou ik me altijd moeten verantwoorden voor een kus of een opmerking over een mooie man. Gelijkheid betekend geen uitzonderingen. En als ik openlijk bij m'n vriend op schoot wil gaan zitten dan doe ik dat!

Zelfs een topic op een forum over een gay date wordt al verafschuwd :N

Klacht: Hypocriet hetero volk dat ons blijft bashen
... dan heeft hij gelijk. Maar verderop en elders maakt hij zichzelf ook schuldig aan provocerend gedrag en daarop wordt iedere groep, en dus ook de homo, afgerekend.
Waar hebben we het over? Hij bestaat toch niet!
pi_143441636
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:44 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Ik ben zelf geen LGBT dus wellicht heb ik een onjuiste kijk op zaken, maar ik denk dat het met trots zijn te maken heeft.

Trots mogen zijn op wie je bent, ook al ben je toevallig de allernichterigste nicht die er maar zijn kan, en hou je van zeer overdreven outfits. Op de GP wil je dat uit kunnen dragen. Dus ga je in een overdreven outfit op een boot staan.

Want als je iets niet uit mag dragen, mag je er kennelijk ook niet trots op zijn.. Denk aan alle mensen die zeggen 'jah ik heb niks tegen dat moeten ze het niet zo uitdragen'.
Je begrijpt 't prima.
pi_143441637
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:39 schreef Chewie het volgende:
Met de gaypride is ook niks mis maar ga dan niet doen of je dan op de barricades staat voor de homo emancipatie, wees dan gewoon eerlijk en zie het als een feestje/carnaval.

Waar ik overigens niks van begrijp zijn de gay olympics, homo zijn lijkt me niet een prestatie beperkende factor te zijn in de sport.
De gaypride is dubbel he, het is niet alleen een feestje, er wordt tijdens de gaypride echt wel aandacht getrokken voor homogerelateerde problemen bv.
En denk aan de boten met mensen uit een cultuur waar het nog echt verboden is. die staan daar echt wel te Hopen op verandering als er maar meer mensne uit de kast zouden komen en discussie openen in hun cultuur. Of het de juiste manier is om discussie te openen weet ik niet, maar het is een van de doelen. De Amsterdamse gaypride is ook niet echt een standaard pride. Dat is echt wel uitgegroeid in iets dat het doel een beetje voorbij gaat hier en daar idd.

Maar kijk naar meerdaagse muziekfestivals. Had je eerst vooral indie muziek op die festivals of in elk geval vooral "anders" dan mainstream en kwamen er alleen mensen die bij die subcultuur hoorden (zoals punkrockers of hippies bv), nu zit er steeds meer mainstream muziek bij en komen tieners gewoon om erbij te zijn/het mee te maken om de sfeer en blijven ze elk ja terug komen, terwijl er ook nieuwen bijkomen, dus het groeit ook enorm.
Maar de pure liefhebber wordt daardoor wel overladen met truttebellen en muziek waar hij normaal niet voor zou kiezen erbij. En het festival is dus ook niet meer helemaal dat alternatieve waarvoor het stond....

De gay olympics snap ik ook niet erg, behalve dan misschien dat het veiliger/vrijer voelt voor de deelnemers?
pi_143441642
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:53 schreef jogy het volgende:

[..]

En als een man en een vrouw uitbundig lopen te tongen op straat heb je er geen problemen mee of vind je dat ook vervelend?
de meeste mensen zitten daar ook niet op te wachten en is ook niet algemeen geaccepteerd.
pi_143441646
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Geef eens enkele voorbeelden uit dit topic die zijn gelijk bewijzen?
uit de eerste 50 posts:
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:15 schreef Dven het volgende:
Homo's :r
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:15 schreef Syntos het volgende:
Een topic maken in KLB over dat je een man hebt geneukt.

Dan vraag je ook wel om de reacties. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:16 schreef Dingflofbips het volgende:
Huilflikkers die te pas en te onpas opduiken om slachtoffer te spelen :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:18 schreef Antaris het volgende:
Daar vragen ze natuurlijk ook om als ze elk jaar een parade gaan houden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:19 schreef JeffreyH93 het volgende:
Niks mis met homo's. Aandachtzoekende flikkers daarentegen... :{
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:21 schreef kawa4 het volgende:

[..]

dit idd, en dan ook die overdreven homo's :r
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:21 schreef Confetti het volgende:
Ernstige pyschische afwijkingen moet je niet accepteren maar behandelen.
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:22 schreef JanCees het volgende:

[..]

doe normaal ah kkr zemmel
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:26 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Om dit soort uitspraken op een publiek forum..... donderstraal dat lekker in SEX of KPD maar niet in KLB.

Dit is reinste uitlokking van negatieve reacties.

Zo ik heb het gezegd!
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:33 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Kijk met dit soort gezever lok je reacties uit. Niks mis met homo's, maar met echte nichten heb ik ook helemaal niks.

Dat is aandachttrekkerij en is compleet aangeleerd. Plus geeft slecht voorbeeld aan 'normale' homo's, die door dit soort gedrag niet uit de kast willen komen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat is toch niet strijden man. In de tweede wereldoorlog streden mensen voor onze vrijheid. Leven en dood, kill or be killed, voor onze vrijheid. Waar haal je het lef vandaan je zulke standaarden aan te meten? Het woord wat jij zoekt is aandacht trekken.

[..]

En dat antwoord is ja. Blijkbaar heb je daar aandacht voor getrokken al die jaren, want dat staat toch wel in grote mate in verhouding tot elkaar.

Als jij je niet elk jaar als een mongooltje zonder enig moreel besef met je piemel staat te zwaaien op zo'n jostiboot, had men homo's helemaal niet raar gevonden. Als vrouwen en vrouwen massaal achter een optocht staan waar ze naakt rondjes varen en zich gedragen of ze in een halve orgie zitten, zou ik hetero's ook mongolen vinden.

Wat dacht je dan? Dat je als een volslagen debiel gedragen op zo'n sodom-en-gomorraboot ertoe leidt dat mensen denken, goh, die homo's zijn eigenlijk net als ik
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:55:35 #174
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_143441672
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:54 schreef Ganymedez het volgende:

[..]

Je begrijpt 't prima.
:)
pi_143441690
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:54 schreef Alentejana het volgende:

[..]

De gaypride is dubbel he, het is niet alleen een feestje, er wordt tijdens de gaypride echt wel aandacht getrokken voor homogerelateerde problemen bv.
En denk aan de boten met mensen uit een cultuur waar het nog echt verboden is. die staan daar echt wel te Hopen op verandering als er maar meer mensne uit de kast zouden komen en discussie openen in hun cultuur. Of het de juiste manier is om discussie te openen weet ik niet, maar het is een van de doelen. De Amsterdamse gaypride is ook niet echt een standaard pride. Dat is echt wel uitgegroeid in iets dat het doel een beetje voorbij gaat hier en daar idd.

Maar kijk naar meerdaagse muziekfestivals. Had je eerst vooral indie muziek op die festivals of in elk geval vooral "anders" dan mainstream en kwamen er alleen mensen die bij die subcultuur hoorden (zoals punkrockers of hippies bv), nu zit er steeds meer mainstream muziek bij en komen tieners gewoon om erbij te zijn/het mee te maken om de sfeer en blijven ze elk ja terug komen, terwijl er ook nieuwen bijkomen, dus het groeit ook enorm.
Maar de pure liefhebber wordt daardoor wel overladen met truttebellen en muziek waar hij normaal niet voor zou kiezen erbij. En het festival is dus ook niet meer helemaal dat alternatieve waarvoor het stond....

De gay olympics snap ik ook niet erg, behalve dan misschien dat het veiliger/vrijer voelt voor de deelnemers?
Het is wel wat twijfelachtig dat mensen die willen aantonen dat hun seksualiteit maar een klein onderdeel van hun identiteit is en voor de rest dus hele normale mensen zijn, dit op een manier doen waarbij hun seksualiteit op dat moment hun volledige identiteit lijkt te vormen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')