Neh, het heeft ook te maken met de cultuur dat je kop niet boven het maaiveld uit mag komen. Elk opvallend figuur heeft een verzameling haters om zich heen. Heeft weer niets met homohaat te maken, gewoon haat aan expressieve mensen. (misschien jaloezie, wie weet)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:12 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Ik blijf inderdaad hangen bij die boot, omdat het juist die excessen zijn die acceptatie van homo's in de weg staat.
De vraag die iedereen dacht maar niemand durfde te stellen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, de vraag is of je dan ook zout en peper over de grote vette cock strooit en doe je dat voor of dat deze uit de oven komt?
Met of zonder marinade.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De vraag die iedereen dacht maar niemand durfde te stellen.
"Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg" is ook wel echt Nederlands.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, het heeft ook te maken met de cultuur dat je kop niet boven het maaiveld uit mag komen. Elk opvallend figuur heeft een verzameling haters om zich heen. Heeft weer niets met homohaat te maken, gewoon haat aan expressieve mensen. (misschien jaloezie, wie weet)
Omdat je, net als je hier doet, alleen maar wil provoceren ipv een discussie voeren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:02 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Duidelijk niet. Ik mocht niet eens een topic openen van jou over m'n date. Verschrikkelijk mens dat je bent!
Ook niet altijd, soms heb je een hekel aan bepaalde mensen met bepaalde eigenschappen omdat je die mist bij jezelf en soms is iemand gewoon schijtirritant, dat mag natuurlijk ook wel gezegd worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:24 schreef Alentejana het volgende:
[..]
"Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg" is ook wel echt Nederlands.
Overigens is het zo dat je je het meest ergert aan eigenschappen die je zelf hebt zonder dat je het weet. Dus kritiek en hoe die geuit wordt, zegt veel over de poster zelf.
TS draagt het zelf aan als voorbeeld waar hij 'strijdt om gelijkheid'quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:06 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Niet, die mensen vieren gewoon feest, net als carnaval niets bijdraagt aan wat dan ook, terwijl daar ook best statements worden gemaakt door bepaalde praalwagens.
ik snap niet dat mensen zo gefixeerd zijn op die ene boot als zijnde het hele homogebeuren of de hele pride en parade.
'Wat je zegt ben jij lekker zelfquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:24 schreef Alentejana het volgende:
Overigens is het zo dat je je het meest ergert aan eigenschappen die je zelf hebt zonder dat je het weet. Dus kritiek en hoe die geuit wordt, zegt veel over de poster zelf.
Maar zijn er ook mensen die dat als lichtend voorbeeld zien in de strijd om vrouwenemancipatie? TS (en veel homoseksuelen met hem) zien dt wel in de gay pridequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:10 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Hetzelfde kun je zeggen van het Zomercarnaval. Daar dansen ook meiden rond in een miniem stringetje![]()
Ja ik vind hetero's okay maar ze moeten niet zo overdrijven tijdens dat zomercarnaval!
Ene M Cyrus denkt van welquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar zijn er ook mensen die dat als lichtend voorbeeld zien in de strijd om vrouwenemancipatie? TS (en veel homoseksuelen met hem) zien dt wel in de gay pride
Die vind ik, en veel mensen met mij, dan ook niet bepaald het scherpste mes in de keukenlaquote:
En ook niet heel sexy..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die vind ik, en veel mensen met mij, dan ook niet bepaald het scherpste mes in de keukenla
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die vind ik, en veel mensen met mij, dan ook niet bepaald het scherpste mes in de keukenla
Had je een voorbeeld aan kunnen nemen, met je kuttopic.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:33 schreef Ganymedez het volgende:
Ze geeft tenminste geen neuk om wat mensen vinden.
Maarree, GP is denk ik emancipatie en feestje ineen. En het gaat juist om niet 'normaal' hoeven doen. Denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar zijn er ook mensen die dat als lichtend voorbeeld zien in de strijd om vrouwenemancipatie? TS (en veel homoseksuelen met hem) zien dt wel in de gay pride
Zo geforceerd lekker gek doen, en 'doen wat je zelf wil' op zo'n manier dat het destructief is, is psychologisch niet bepaald een teken van iemand die gelukkig is met wat ze doet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:33 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze geeft tenminste geen neuk om wat mensen vinden. Doet haar eigen ding. Die meid mag trots zijn.
Vertel me alsjeblieft hoe het met emancipatie te maken heeft. Alsjeblieft. Ik heb de vraag al gesteld, misschien kan jij het me antwoordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:34 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Maarree, GP is denk ik emancipatie en feestje ineen. En het gaat juist om niet 'normaal' hoeven doen. Denk ik.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:56 schreef timmmmm het volgende:
Overigens heb je me nog steeds niet uit kunnen leggen waarom je in vredesnaam denkt dat met je piemel zwaaien op een orgieboot eraan bijdraagt dat mensen je normaal of gelijk vinden .
Komt het wel op neer, nu je het zegt, maar dan minder kinderachtig bedoeld. Niet ben je zelf, maar heb je zelf misschien in je en val je liever een ander op aan om het bij jezlef te verbergen...of zoiets.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:26 schreef Syntos het volgende:
[..]
'Wat je zegt ben jij lekker zelf'
Wat kinderachtig.
Nederland suber homofoob? Ik zou zeggen, verhuis eens voor een tijdje naar Rusland, of Oeganda ofzo en kom daarna maar terug en open nog eens zo'n topic...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:25 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Waarom is iedereen dan zo homofoob in dit land? Waarom is homo dan überhaupt een scheldwoord? Waarom worden homo's dan voortdurend belachelijk gemaakt?
Nederland is super homofoob. En nog zo hypocriet ook om te doen alsof ze het niet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |