Provoceren, maar als je wordt aangepakt ga je huilenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:04 schreef Ganymedez het volgende:
Deze werd net al gepost in het topic dat gesloten werd door homohater Pharkus:
Dit is toch pure gezelligheid. Love it!
Dat mensen een hekel hebben aan zeikwijven zoals TS? Dat klopt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:05 schreef DroogDok het volgende:
Trol of niet, blijkens dit topic heeft TS wel een punt.
Niet, die mensen vieren gewoon feest, net als carnaval niets bijdraagt aan wat dan ook, terwijl daar ook best statements worden gemaakt door bepaalde praalwagens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:56 schreef timmmmm het volgende:
Overigens heb je me nog steeds niet uit kunnen leggen waarom je in vredesnaam denkt dat met je piemel zwaaien op een orgieboot eraan bijdraagt dat mensen je normaal vinden.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:06 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Provoceren, maar als je wordt aangepakt ga je huilen
Wat dat betreft ben je net als een kraker en die beschouw ik als minderwaardig.
Ts heeft helemaal geen punt. Hij komt hier puur om te provoceren en vindt het heerlijk dat wij happen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:05 schreef DroogDok het volgende:
Kan heerlijk zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het lijkt me zeer oncomfortabel om met kontenseks om de oren geslagen te worden
Het feit dat er gehapt wordt maakt dat hij een punt heeft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:07 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Ts heeft helemaal geen punt. Hij komt hier puur om te provoceren en vindt het heerlijk dat wij happen.
Ben jij die kanibaal uit Duitsland?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:23 schreef Ganymedez het volgende:
Waarom zou ik niet mogen balen van een kleine penis. Ik bereid graag een grote vette cock. Zo ik heb het gezegd!
Misschien een beetje, neemt niet weg dat wanneer iemand, homo of hetero, over expliciete seksuele handelingen gaat posten in KLB deze hoe dan ook kritiek krijgt. En als het dan ook nog om een schreeuwlelijk gaat zoals TS dan hoef je het niet echt te schuiven op homohaat maar gewoon een aversie tegen de specifieke TS in kwestie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:05 schreef DroogDok het volgende:
Klopt daar is helemaal niks mis mee, alleen jij bent wel een idioot en ja dat mag ik zeggen en vinden.quote:
De vraag is wie ben jij?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben jij die kanibaal uit Duitsland?
Hetzelfde kun je zeggen van het Zomercarnaval. Daar dansen ook meiden rond in een miniem stringetjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:06 schreef Alentejana het volgende:
Daabij genieten ze gewoon van het feit dat het kan en mag en overigens ben je zwaar aan het overdrijven. Er wordt hooguit een grote neppenis hier en daar getoond, en wat blote konten, maar er is geen daadwerkelijk seks op welke boot dan ook.
Wat doen ze exact om aandachtstrekkerij en waarom? Je blijft hangen op 1 boot van de kanaalparade. Denk eens ietsje ruimer bij het woord homo. Als een homo een andere jongen kust doet hij dat omdat hij die jongen leuk vindt en niet om aandacht te trekken. Als hij een homo blad koopt doet hij dat omdat er dingen in staan waar hij iets aan heeft en niet om aandact te trekken. Als hij naar een feestje of partijtje gaat, doet hij dat om zich te vermaken en niet om aandacht te trekken. Het zijn net gewone mensen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:01 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
De groepen die jij noemt doen dat uit gemeenschappelijke interesse.
Homo's doen dat om aandachtstrekkerij.
Subtiel verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, de vraag is of je dan ook zout en peper over de grote vette cock strooit en doe je dat voor of nadat deze uit de oven komt?quote:
Ik blijf inderdaad hangen bij die boot, omdat het juist die excessen zijn die acceptatie van homo's in de weg staat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:10 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Wat doen ze exact om aandachtstrekkerij en waarom? je blijft hangen op 1 boot van de kanaalparade. Denk eens ietsje ruimer bij het woord homo. Als ene homo een andere jongen kust doet hij dat omdat hij die jongen leuk vindt en iet om aandacht te treekken. als hij een homo blad koopt doet hij dat omdat er dingen in staan waar hij iets aanheeft en niet om aandact te trekken. als hij naar een feetsje of partijtje gaat, doet hij datom zich te vermaken en niet om aandacht te trekken. Het zijn net gewone mensen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:11 schreef kipknots het volgende:
Ah, daar is de tolerantie waar wij Nederlanders zo trots op zijn weer.
Kijk naar ons, wij zijn fantastisch. Iedereen mag hier homo zijn! Ja, jullie Moslims zijn veel minder dan ons.
Echt, we hebben niets tegen homo's!Wat een kolder, niks mis met zoenende mannen op straat of op tv. Dat TS blijkbaar veel haat over zich heen krijgt ligt ook niet aan het feit dat hij homo is maar dat hij volslagen idioot is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch krom? Hoeveel excessen van hetero´s komen er wel niet dagelijks voorbij? Daardoor is er toch ook geen heterohaat of slechte acceptatie?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:12 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Ik blijf inderdaad hangen bij die boot, omdat het juist die excessen zijn die acceptatie van homo's in de weg staat.
Ik zie dat juist als een vrijheid, vrijheid dat zoiets gewoon kan in Nederlandquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:12 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Ik blijf inderdaad hangen bij die boot, omdat het juist die excessen zijn die acceptatie van homo's in de weg staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |