abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143439872
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:34 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Hou dat gewoon lekker voor jezelf, die ranzigheid.
NEE!

vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:37:01 #52
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143439883
En dn nog zeggen dat je gelijk wil zijn ook. Retard.
Laffe huichelaar
pi_143439901
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:36 schreef Ganymedez het volgende:

[..]

NEE!

[ afbeelding ]
BAH
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:38:22 #54
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_143439911
Heb je al shocktherapie overwogen, TS?
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:38:30 #55
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143439916
Vies flikkertje.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_143439922
Ik ben van mening dat net toen de homohaat door de streng gelovingen er een beetje uit was, deze weer geintroduceerd is door andere culturen waar homo zijn not-done is.

Er is een korte periode geweest van tolerantie (jaren 70 en 80 met name).
Deze is trouwens nooit in heel Nederland gelijk geweest en zal dat ook nooit worden. Er zijn ook nog steeds mensen die denken dat mensen die voor een andere voetblaclub zijn je ergste vijanden zijn...

Homohaat komt uit onwetendheid en doctrine.
Het is wel een beetje apart dat de meeste mensen op Fok! juist lekkere dwarspissers zijn die zelf wel even bepalen wat ze doen en laten, en ongegeneerd over kuttenlikken en weet ik het wat praten, maar owee als een homo wil doen waar hij zin in heeft of het er over heeft. Dan is het plots ranzig ofzo.
pi_143439923
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:36 schreef timmmmm het volgende:
En dat antwoord is ja. Blijkbaar heb je daar aandacht voor getrokken al die jaren, want dat staat toch wel in grote mate in verhouding tot elkaar.

Als jij je niet elk jaar als een mongooltje zonder enig moreel besef met je piemel staat te zwaaien op zo'n jostiboot, had men homo's helemaal niet raar gevonden. Als vrouwen en vrouwen massaal achter een optocht staan waar ze naakt rondjes varen en zich gedragen of ze in een halve orgie zitten, zou ik hetero's ook mongolen vinden.

Wat dacht je dan? Dat je als een volslagen debiel gedragen op zo'n sodom-en-gomorraboot ertoe leidt dat mensen denken, goh, die homo's zijn eigenlijk net als ik
Dag in dag uit zie ik reclames langskomen van kussende hetero's. Vrijend en nauwelijks iets aan. Openlijk elkaar bijna opvreten in een bar. Wat is het verschil?
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:39:31 #58
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_143439936
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:38 schreef Ganymedez het volgende:

[..]

Dag in dag uit zie ik reclames langskomen van kussende hetero's. Vrijend en nauwelijks iets aan. Openlijk elkaar bijna opvreten in een bar. Wat is het verschil?
Dat jij je niet voortplant *O*
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_143439944
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:38 schreef Alentejana het volgende:
Ik ben van mening dat net toen de homohaat door de streng gelovingen er een beetje uit was, deze weer geintroduceerd is door andere culturen waar homo zijn not-done is.

Deze is trouwens nooit in heel Nederland gelijk geweest en zal dat ook nooit worden. Er zijn ook nog steeds mensen die denken dat mensen die voor een andere voetblaclub zijn je ergste vijanden zijn...

Het is wel een beetje apart dat de meeste mensen op Fok! juist lekkere dwarspissers zijn die zelf wel even bepalen wat ze doen en laten, en ongegeneerd over kuttenlikken en weet ik het wat praten, maar owee als een homo wil doen waar hij zin in heeft of het er over heeft. Dan is het plots ranzig ofzo.
Had het niet beter kunnen verwoorden!
pi_143439955
quote:

[..]

Omdat hetero's 'normaal' zijn en die beelden niet aanstootgevend zijn :P
pi_143439963
Wat een bekrompenheid en hypocrisie van beide kanten hier zeg. Dit moet wel de meest kansloze discussie zijn die ik tot nu toe op Fok! heb gelezen. En dat zegt wat.
....
pi_143439990
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:19 schreef JeffreyH93 het volgende:
Niks mis met homo's. Aandachtzoekende flikkers daarentegen... :{
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:43:16 #63
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143440004
quote:

[..]

Er is een wereld van verschil tussen een kussende hetero in een reclame en zo'n halve orgy van zwaaiende piemels op zo'n boot.

Vertel me anders even waar je hetero's op zo'n wijze op zo'n boot ziet? Dat zou ik óók misselijkmakend vinden, en als het merendeel van de hetero's dat normaal zou vinden, zou ik hetero's ook achterlijk vinden. Misschien moet je gewoon normaal gaan doen als je normaal gevonden wil worden. Klein tipje
Laffe huichelaar
pi_143440020
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:40 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Omdat hetero's 'normaal' zijn en die beelden niet aanstootgevend zijn :P

Waarom is dit zo afstotelijk? Ik snap het echt niet :?

Een kus is een kus. Of dat nu tussen een man en vrouw, een man en man, een vrouw en vrouw is. Stop gewoon eens met zeiken!
pi_143440047
Je hebt flikkers en homo's, het eerste blinkt uit in overdreven wijf achtig gedrag en zie je dansen in een string op de gay parade. Het tweede is gewoon een normale kerel die toevallig op het zelfde geslacht valt zonder kapsones en daar is niets mis mee.

Raar overdreven gedrag roept irritatie op dus het ligt ook een beetje aan die personen zelf.

PS. hmmm ben er niet de enige die er zo over denkt.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:45:10 #66
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_143440048
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:44 schreef Ganymedez het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Waarom is dit zo afstotelijk? Ik snap het echt niet :?

Een kus is een kus. Of dat nu tussen een man en vrouw, een man en man, een vrouw en vrouw is. Stop gewoon eens met zeiken!
Gadverdamme man(?), gebruik eens spoilers.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:45:21 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143440053
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:38 schreef Alentejana het volgende:

Mijn homohaat komt voort uit fatsoen. Ik haat ook niet alle homo's. Er zijn ook normale homo's. Maar die gaypride-aandachttrekkers en mensen die dt blijkbaar géwéldig vinden en een manier om gelijkheid te creëren gun ik het licht in de ogen niet. Dan ben je mijn gelijke niet
Laffe huichelaar
pi_143440055
Flikker eens op met die plaatjes als je wilt dat users je serieus nemen.
pi_143440056
Homo's willen gelijke behandeling t.o.v. hetero's.

Maar ondertussen wel speciale parades, dagen, verenigingen, kranten etc.

Jullie hunkeren blijkbaar naar aandacht voor jullie geaardheid en zolang jullie dat volhouden zullen homo's terecht als idioten worden behandeld.
pi_143440062
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Er is een wereld van verschil tussen een kussende hetero in een reclame en zo'n halve orgy van zwaaiende piemels op zo'n boot.

Vertel me anders even waar je hetero's op zo'n wijze op zo'n boot ziet? Dat zou ik óók misselijkmakend vinden, en als het merendeel van de hetero's dat normaal zou vinden, zou ik hetero's ook achterlijk vinden. Misschien moet je gewoon normaal gaan doen als je normaal gevonden wil worden. Klein tipje
Wat dacht je van Oh Oh Cherso? Dat slappe aftreksel van Jersey Shore. Allemaal hetzelfde gedrag. Mensen die maar openlijk vrijen met jan en alleman en erop los neuken. Maar dat mag wel, want zij zijn hetero.

Opdonderen!
pi_143440085
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef El_Grando101 het volgende:
Je hebt flikkers en homo's, het eerste blinkt uit in overdreven wijf achtig gedrag en zie je dansen in een string op de gay parade. Het tweede is gewoon een normale kerel die toevallig op het zelfde geslacht valt zonder kapsones en daar is niets mis mee.

Raar overdreven gedrag roept irritatie op dus het ligt ook een beetje aan die personen zelf.

Je wordt geboren zoals je geboren wordt. Waarom zou iemand zijn vrouwelijke kanten een leven lang moeten onderdrukken als dat nu eenmaal is hoe hij is. Niemand heeft er last van. Je bent gewoon onverdraagzaam.
pi_143440089
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef El_Grando101 het volgende:

Ik ben het met je eens, maar waar is het voor nodig om te zeggen dat je niet de enige bent die zo denkt? Lijkt me nogal obvious.
....
pi_143440116
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:47 schreef Ganymedez het volgende:

[..]

Je wordt geboren zoals je geboren wordt. Waarom zou iemand zijn vrouwelijke kanten een leven lang moeten onderdrukken als dat nu eenmaal is hoe hij is. Niemand heeft er last van. Je bent gewoon onverdraagzaam.
Dus hysterisch en rellerig ik schop overal tegen aan kijk mij eens gay zijn gedrag is vrouwelijk?
....
pi_143440119
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef Ganymedez het volgende:

[..]

Wat dacht je van Oh Oh Cherso? Dat slappe aftreksel van Jersey Shore. Allemaal hetzelfde gedrag. Mensen die maar openlijk vrijen met jan en alleman en erop los neuken. Maar dat mag wel, want zij zijn hetero.

Opdonderen!
90% van de mensen vindt dat ook gewoon walgelijk hoor.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:50:41 #75
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143440158
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef Ganymedez het volgende:

[..]

Opdonderen!
Vind ik ook een walgelijk programma. Overigens nog steeds niet hetzelfde als met je piemel zwaaien op een orgyboot, dar het A) maar televisie is (en dus niet echt/gescript) en B) je de daadwerkelijke orgy niet te zien krijgt en C) niet op klaarlichte dag in het centrum van de hoofdstad gebeurd en D) geen enkele hetero ervan denkt 'goh, nu staan we er goed op zeg, dit helpt ons in onze strijd op gelijkheid' of wat dan ook. Oh oh cherso scoort zo goed omdat men met plaatsvervangende schaamte zit te genieten op de bank, om wat een tokkies het zijn.

Van de gaypride denkt men ook dat het tokkies zijn, maar op klaarlichte dag waar de piemels en tetten je om de oren vliegen en je álles ziet (bij oh oh cherso niet zo) maakt het dat toch wat minder genieten om naar te kijken

Samenvatting: wat een kutvergelijking
Laffe huichelaar
pi_143440160
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:48 schreef Bananapeel het volgende:

[..]

Dus hysterisch en rellerig ik schop overal tegen aan kijk mij eens gay zijn gedrag is vrouwelijk?
Mee eens.

Plus, Ganymedez, wat ik een vorig topic ook al zei. De maatschappij accepteert homo's net als iedere hetero, als je maar gewoon in de pas loopt. Ga je hoog van de toren blazen vang je veel wind. Niet zeuren dan dat iedereen tegen homo's is.
Waar hebben we het over? Hij bestaat toch niet!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:51:22 #77
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_143440170
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:14 schreef Ganymedez het volgende:
Waar gaat dit heen!

Ik merk steeds meer een anti-homo stemming in de samenleving. Is dit waar we voor gestreden hebben al die jaren? Genoeg is genoeg!

Waarom zou ik me altijd moeten verantwoorden voor een kus of een opmerking over een mooie man. Gelijkheid betekend geen uitzonderingen. En als ik openlijk bij m'n vriend op schoot wil gaan zitten dan doe ik dat!

Zelfs een topic op een forum over een gay date wordt al verafschuwd :N

Klacht: Hypocriet hetero volk dat ons blijft bashen
Goede troll, twee topics geopend, eentje om te provoceren en andere om je "punt" te halen :')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:51:56 #78
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143440181
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:48 schreef Bananapeel het volgende:

[..]

Zo wordt je ook niet geboren. Het is een keus je zo te gedragen. Lekker gek zijn enzo. Maar daar mag je dan ineens niets over zeggen? Als iemand als een teringlijer geboren wordt, zeg ik nog steeds dat hij eens op moet houden een teringlijer te zijn
Laffe huichelaar
pi_143440183
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:48 schreef El_Grando101 het volgende:

[..]

90% van de mensen vindt dat ook gewoon walgelijk hoor.

En dit is niet walgelijk zeker?
pi_143440193
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Mijn homohaat komt voort uit fatsoen. Ik haat ook niet alle homo's. Er zijn ook normale homo's. Maar die gaypride-aandachttrekkers en mensen die dt blijkbaar géwéldig vinden en een manier om gelijkheid te creëren gun ik het licht in de ogen niet. Dan ben je mijn gelijke niet
En toch noem je de uistpattingen in een adem met homseksualiteit.
Het gaat meteen over kontseks en piemels en die ene boot van de gayparade die verder bestaat uit boten met een serieuze ondertoon.
Als je aan heteros denkt, denk je toch ook niet meteen aan hoe ze seks hebben (overigens doet amper de helft van homo´s aankontseks) of aan hun uitspattingen met carnaval (je zou ze de kost moeten geven die in een steeg staan te neuken met een ander z´n vrouw)?
pi_143440201
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:50 schreef Vlad_Benet het volgende:

[..]

Mee eens.

Plus, Ganymedez, wat ik een vorig topic ook al zei. De maatschappij accepteert homo's net als iedere hetero, als je maar gewoon in de pas loopt. Ga je hoog van de toren blazen vang je veel wind. Niet zeuren dan dat iedereen tegen homo's is.
Iets met flora en drukverschillen.
....
pi_143440207
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:47 schreef Ganymedez het volgende:

[..]

Dus als je vrouwelijk bent moet je maar overdreven doen zoals in een stringetje op een boot gaan dansen? Dat is gewoon walgelijk en dat zou ik ook vinden als het vrouwen waren.

Het heeft gewoon met gedrag te maken waardoor mensen afkeurend zijn en niets met homo of hetero verhaal. Ken ook homo's die er precies het zelfde over denken. En die zijn nog iets minder genuanceerd omdat gedrag zoals op de gay parade juist beeldvorming in stand houd.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:54:08 #83
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143440217
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:52 schreef Ganymedez het volgende:

[..]

En dit is niet walgelijk zeker?
Het is in ieder geval kutmuziek. En ja, dat soort clips vind ik ook onfatsoenlijk. Geeft niet bepaalt een positief beeld van die vent hè?

Als het merendeel van de hetero's zou denken, goh, dit schetst een positief beeld zeg, zouden hetero's ook te achterlijk voor woorden zijn.
Laffe huichelaar
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:54:59 #84
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143440233
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:52 schreef Alentejana het volgende:

[..]

En toch noem je de uistpattingen in een adem met homseksualiteit.
Het gaat meteen over kontseks en piemels en die ene boot van de gayparade die verder bestaat uit boten met een serieuze ondertoon.
Als je aan heteros denkt, denk je toch ook niet meteen aan hoe ze seks hebben (overigens doet amper de helft van homo´s aankontseks) of aan hun uitspattingen met carnaval (je zou ze de kost moeten geven die in een steeg staan te neuken met een ander z´n vrouw)?
Ik heb het geen seconde over kontseks gehad, dus ik weet niet waar je dat ineens vandaan haalt.
Laffe huichelaar
  Forum Admin vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:55:14 #85
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_143440242
Ik vind je nu al irritant. Niet omdat je homo bent, maar om de rest van je persoonlijkheid.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_143440256
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Is dit nou een serieuze post? Wat kan het je nou schelen als mensen in een leren string op een boot willen dansen? Met je "fatsoen" :')
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:56:34 #87
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143440264
Overigens heb je me nog steeds niet uit kunnen leggen waarom je in vredesnaam denkt dat met je piemel zwaaien op een orgieboot eraan bijdraagt dat mensen je normaal vinden.
Laffe huichelaar
pi_143440265
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is in ieder geval kutmuziek. En ja, dat soort clips vind ik ook onfatsoenlijk. Geeft niet bepaalt een positief beeld van die vent hè?

Als het merendeel van de hetero's zou denken, goh, dit schetst een positief beeld zeg, zouden hetero's ook te achterlijk voor woorden zijn.
Dit was anders een grote hit. Dus daar gaat je punt :')
pi_143440272
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef pijltjegooien het volgende:
Homo's willen gelijke behandeling t.o.v. hetero's.

Maar ondertussen wel speciale parades, dagen, verenigingen, kranten etc.

Jullie hunkeren blijkbaar naar aandacht voor jullie geaardheid en zolang jullie dat volhouden zullen homo's terecht als idioten worden behandeld.
Dat is niet anders als verenigingsbijeenkomsten/feestjes en bladen....

Ruiters zullen elkaar opzoeken, dansers zullen elkaar opzoeken, bodybuilders, swingers, Sm´rs Allemaal hebben ze hun eigen subcultuur, maar daarnaast zijn ze gewoon deelnemers in de maatschappij en worden gewoon geacepteerd ondankt hun eigen dingetje daarnaast.
pi_143440274
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:55 schreef Pharkus het volgende:
Ik vind je nu al irritant. Niet omdat je homo bent, maar om de rest van je persoonlijkheid.
HOMOHATER GESPOT!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:58:32 #91
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143440297
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:56 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Is dit nou een serieuze post? Wat kan het je nou schelen als mensen in een leren string op een boot willen dansen? Met je "fatsoen" :')
Natuurlijk niet joh. Over het algemeen boeien mensen me niet genoeg om meteen maar een hele groep te gaan haten. Homo's vormen geen uitzondering. Maar zeer weinig posts die je van mij leest, bevatten mijn werkelijke standpunten
Laffe huichelaar
pi_143440319
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb het geen seconde over kontseks gehad, dus ik weet niet waar je dat ineens vandaan haalt.
Jij niet, maar ik heb het ook niet alleen tegen jou. Het is een algemeen iets waar mee om de oren geslagen wordt.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:59:58 #93
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143440328
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:59 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Jij niet, maar ik heb het ook niet alleen tegen jou. Het is een algemeen iets waar mee om de oren geslagen wordt.
Het lijkt me zeer oncomfortabel om met kontenseks om de oren geslagen te worden
Laffe huichelaar
pi_143440355
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:57 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Dat is niet anders als verenigingsbijeenkomsten/feestjes en bladen....

Ruiters zullen elkaar opzoeken, dansers zullen elkaar opzoeken, bodybuilders, swingers, Sm´rs Allemaal hebben ze hun eigen subcultuur, maar daarnaast zijn ze gewoon deelnemers in de maatschappij en worden gewoon geacepteerd ondankt hun eigen dingetje daarnaast.
De groepen die jij noemt doen dat uit gemeenschappelijke interesse.

Homo's doen dat om aandachtstrekkerij.

Subtiel verschil.
  Forum Admin vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:01:17 #95
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_143440359
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:57 schreef Ganymedez het volgende:

[..]

HOMOHATER GESPOT!
Nee hoor, van mij mogen homo's hetzelfde als een ieder.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:02:02 #96
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143440369
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:22 schreef Ganymedez het volgende:

[..]

Oh en die extreme nichten zijn geen mensen soms! Hierk an ik me zo boos over maken hè. Zulke opmerkingen. :(
Jij kan je vast ook wel irriteren aan die extreme klompenboeren, zelfde laken een pak. Niks mis met homoseksualiteit als voorkeur maar schreeuwnichten zijn gewoon irritant. Aan je voorkeur kan je niets doen maar aan je gedrag wel. Als ik als een schreeuwklomphetero over straat aandacht loop te trekken krijg ik waarschijnlijk ook negatieve aandacht, hoort erbij.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_143440382
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:01 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Nee hoor, van mij mogen homo's hetzelfde als een ieder.
Duidelijk niet. Ik mocht niet eens een topic openen van jou over m'n date. Verschrikkelijk mens dat je bent!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:03:20 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143440392
Maar goed, of TS is gewoon aan het trollen met een kloontje of het is een schreeuwnicht van de hoogste plank.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:03:47 #99
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_143440403
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:57 schreef Ganymedez het volgende:

[..]

HOMOHATER GESPOT!
VIEZE TROLL, HOOP DAT JE GEBANNED WORDT!!!!
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_143440422
Deze werd net al gepost in het topic dat gesloten werd door homohater Pharkus:

Dit is toch pure gezelligheid. Love it! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')