Heyquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:16 schreef Dingflofbips het volgende:
Huilflikkers die te pas en te onpas opduiken
Gay Pride om maar iets te noemen. Ik stond op de boot!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:17 schreef timmmmm het volgende:
Wie is 'we' en hoe hebben jullie precies gestreden?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:19 schreef JeffreyH93 het volgende:
Niks mis met homo's. Aandachtzoekende flikkers daarentegen...
dit idd, en dan ook die overdreven homo'squote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:19 schreef JeffreyH93 het volgende:
Oh en die extreme nichten zijn geen mensen soms! Hierk an ik me zo boos over maken hè. Zulke opmerkingen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:20 schreef Ludd het volgende:
Volgens mij is er nauwelijks homohaat in Nederland. Er zijn denk ik wel veel mensen die het niet zo op die extreme nichten hebben.
Neuken?quote:
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat veel mensen in Nederland het daar niet op hebben. Deze mensen hebben echter niets tegen het merendeel van de homo's.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:22 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Oh en die extreme nichten zijn geen mensen soms! Hierk an ik me zo boos over maken hè. Zulke opmerkingen.
Wat is dit wilde alleen maar op schoot komen zittenquote:
Waarom zou ik niet mogen balen van een kleine penis. Ik bereid graag een grote vette cock. Zo ik heb het gezegd!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:20 schreef zovty het volgende:
Ik denk niet dat het heel veel te maken heeft met homohaat. Als een heterovrouw had vertelt dat ze baalde van een kleine penis dan waren de reacties ook van de lucht geweest vermoed ik zo.
Maar wat mij, en ik denk velen met mij, wel stoort is dat gelijk de racismekaart wordt getrokken door je. Dat vinden we niet sympathiek van negers, joden of homo's.
Waarom is iedereen dan zo homofoob in dit land? Waarom is homo dan überhaupt een scheldwoord? Waarom worden homo's dan voortdurend belachelijk gemaakt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:23 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat veel mensen in Nederland het daar niet op hebben. Deze mensen hebben echter niets tegen het merendeel van de homo's.
Steek een honkbalknuppel in je reet dan en ga er mee roeren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:23 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet mogen balen van een kleine penis. Ik bereid graag een grote vette cock. Zo ik heb het gezegd!
Out en proud bitch!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Even serieus. Jij bent gewoon een kloon van iemand of een 13 jarig kneusje die lekker aandacht wilt op een forum. Jij bent helemaal geen homo.
Om dit soort uitspraken op een publiek forum..... donderstraal dat lekker in SEX of KPD maar niet in KLB.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:23 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet mogen balen van een kleine penis. Ik bereid graag een grote vette cock. Zo ik heb het gezegd!
Dan ga je in Ghana wonen. Maar dan niet huilend terugkomen dat ze je in elkaar knuppelen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:25 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Waarom is iedereen dan zo homofoob in dit land? Waarom is homo dan überhaupt een scheldwoord? Waarom worden homo's dan voortdurend belachelijk gemaakt?
Nederland is super homofoob. En nog zo hypocriet ook om te doen alsof ze het niet zijn.
Hoe is dat strijden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:19 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Gay Pride om maar iets te noemen. Ik stond op de boot!
Ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:21 schreef Confetti het volgende:
Ernstige pyschische afwijkingen moet je niet accepteren maar behandelen.
Daar mag je wel van balen, en daar mag je over klagen. Maar je bent hier in KLB, dus wij gaan onze mening geven. En we zullen het niet altijd roerend met je eens zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:23 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Aandacht vragen voor de gay community. Laten zien dat wij ook maar mensen zijn en niets kwaads.quote:
Extreme nichten zijn net zo irritant als patty brard bijvoorbeeld, dat maakt je nog geen homo hater.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:22 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Oh en die extreme nichten zijn geen mensen soms! Hierk an ik me zo boos over maken hè. Zulke opmerkingen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:14 schreef Ganymedez het volgende:
En als ik openlijk bij m'n vriend op schoot wil gaan zitten dan doe ik dat!
Kijk met dit soort gezever lok je reacties uit. Niks mis met homo's, maar met echte nichten heb ik ook helemaal niks.quote:
Patty is een schat. Niets irritants aan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:31 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Extreme nichten zijn net zo irritant als patty brard bijvoorbeeld, dat maakt je nog geen homo hater.
Pst, dat weten we al. Al jaaaaren. Erover blijven doorzaniken helpt niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:29 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Aandacht vragen voor de gay community. Laten zien dat wij ook maar mensen zijn en niets kwaads.
Het was pas strijden geweest als jullie werden belaagd door Marokkanen waarna je de leider van de groep roundhousekicked. Jij bedoelt feesten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:29 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Aandacht vragen voor de gay community. Laten zien dat wij ook maar mensen zijn en niets kwaads.
OK laat maar, obvious troll.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:33 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Patty is een schat. Niets irritants aan.
Geeft maar weer aan hoe mensen als jij alles dat niet binnen de middenmoot valt afkraken. Triest ben je.
Hou dat gewoon lekker voor jezelf, die ranzigheid.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:29 schreef Ganymedez het volgende:
Aandacht vragen voor de gay community.
Ik vind het wel meevallen met die homofobie. Ik ken serieus bijna niemand die echt tegen homo's is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:25 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
Waarom is iedereen dan zo homofoob in dit land? Waarom is homo dan überhaupt een scheldwoord? Waarom worden homo's dan voortdurend belachelijk gemaakt?
Dat is toch niet strijden man. In de tweede wereldoorlog streden mensen voor onze vrijheid. Leven en dood, kill or be killed, voor onze vrijheid. Waar haal je het lef vandaan je zulke standaarden aan te meten? Het woord wat jij zoekt is aandacht trekken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:29 schreef Ganymedez het volgende:
[..]
En dat antwoord is ja. Blijkbaar heb je daar aandacht voor getrokken al die jaren, want dat staat toch wel in grote mate in verhouding tot elkaar.quote:Ik merk steeds meer een anti-homo stemming in de samenleving. Is dit waar we aandacht voor getrokken hebben al die jaren?
NEE!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:34 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hou dat gewoon lekker voor jezelf, die ranzigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |