Normaal is het sowieso niet. Volgens de cijfers in ongeveer 10% van de mensen homoseksueel. Dat is inderdaad niet veel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:12 schreef HighTech het volgende:
[..]![]()
afwijking / ziekte
Het is niet normaal iig
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:18 schreef flufffy het volgende:
Tevens als mijn kind deze geaardheid zou hebben had ik hem als de wiedeweerga het huis uit getrapt en hem onterfd
Dat hebben ze je gewoon aangeleerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:18 schreef flufffy het volgende:
ik vind het gewoon een walgelijk idee.
Ga vechten voor ISIS joh, kneusquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:18 schreef flufffy het volgende:
Tevens als mijn kind deze geaardheid zou hebben had ik hem als de wiedeweerga het huis uit getrapt en hem onterfd
Dit blijft voor mij ook altijd een raadsel en verder: ik heb een hekel aan allerlei mensen, zowel onder homo's als hetero's. Als ik een homo niet leuk vind, is dat niet OMDAT hij homo is, maar ik vind het dan gewoon geen leuk persoon.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is wel wat twijfelachtig dat mensen die willen aantonen dat hun seksualiteit maar een klein onderdeel van hun identiteit is en voor de rest dus hele normale mensen zijn, dit op een manier doen waarbij hun seksualiteit op dat moment hun volledige identiteit lijkt te vormen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:18 schreef flufffy het volgende:
Onderbouwen is niet nodig, ik vind het gewoon een walgelijk idee. Tevens als mijn kind deze geaardheid zou hebben had ik hem als de wiedeweerga het huis uit getrapt en hem onterfd
Jij denkt ook nog dat de aarde plat is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:12 schreef HighTech het volgende:
[..]![]()
afwijking / ziekte
Het is niet normaal iig
Geef je mening of zeg anders gewoon niks.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij denkt ook nog dat de aarde plat is?
Ik snap niet hoe mensen erbij kunnen komen dat het een ziekte/afwijking is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:32 schreef HighTech het volgende:
[..]
Geef je mening of zeg anders gewoon niks.
Ben je bang voor negatieve reacties ofzo?
Bijv zie gaypryde
Zegt al genoeg lijkt me
Er is een klein percentage homoseksuelen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen erbij kunnen komen dat het een ziekte/afwijking is.
Homoseksuelen een statistische afwijking noemen is wat anders dan het een ziekte/afwijking noemen waarvoor iemand behandeld moet worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:35 schreef HighTech het volgende:
[..]
Er is een klein percentage homoseksuelen.
Dat betekent dus dat je anders bent, ofwel een afwijking hebt.
Dit.quote:De haat op homo's slaat nergens op.
En dit, dames en heren, is dus wel homohaat. Als het geen getrol is dan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:18 schreef flufffy het volgende:
Onderbouwen is niet nodig, ik vind het gewoon een walgelijk idee. Tevens als mijn kind deze geaardheid zou hebben had ik hem als de wiedeweerga het huis uit getrapt en hem onterfd
Moeilijk hè, mensen quoten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:50 schreef flufffy het volgende:
Al zou het wel homohaat wezen lig ik er nog niet wakker van, de meeste doelgroepen zijn al gediscrimineerd als je een mening geeft en gepikeerd raken als je iets zegt over god/allah/spaceghost, nu kan je die andere categorie er ook bijscharen dus
btw:
Eleiko+HighTech=
Homoseksualiteit als ziekte bestempelen is simpelweg te achterlijk voor woorden aangezien er geen sprake is van een schadelijk iets.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:59 schreef flufffy het volgende:
HighTech: jij bent de tijd niet waard om uberhaupt gequoted te worden want het is wel te merken dat je het verstand van een kapstok hebt, sterkte verder trouwens met je "afwijking"...
Homo's zijn schadelijk voor jou humeur? Or homoseksualiteit een afwijking noemen is schadelijk voor jouw humeur? Of iets anders? En hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef flufffy het volgende:
de ene afwijking is de andere niet en het is schadelijk genoeg voor mijn humeur in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |