Ging over mijn vraag of iemand weet of ze wondgaas oid bij de AH hebben.quote:
Xfriendxquote:
Ik heb werkelijk waar geen idee. Wat voor een wondgaas moet je hebben?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ging over mijn vraag of iemand weet of ze wondgaas oid bij de AH hebben.
Zijn er verschillende soorten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Xfriendx
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Wat voor een wondgaas moet je hebben?
Een beetjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je speelt wel graag met ballen?
Hmm, beetje een Fax post.
Ik houd wel van balsporten, ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat is geen antwoord op de vraag
Zolang het maar voorzichtig gebeurt is daar niets mis mee.quote:
Iewlquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je een keer mee naar Feyenoord dan?
Jij niet. Het balspel waar je me mee naartoe vraagt welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n slecht gezelschap ben ik toch niet?
Je vind midgetgolf leuker?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij niet. Het balspel waar je me mee naartoe vraagt wel.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij niet. Het balspel waar je me mee naartoe vraagt wel.
Crap...quote:
Je snapt dat ik daarmee bedoel dat ik voetbal niet leuk vindquote:
Dan verzin jij maar een balspel danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt dat ik daarmee bedoel dat ik voetbal niet leuk vind?
Softbal. Het WK is in Haarlem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan verzin jij maar een balspel dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Softbal. Het WK is in Haarlem.Gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en dat zou ik je graag nazeggen. Het is een verstandige houding om voetbal niets te vinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt dat ik daarmee bedoel dat ik voetbal niet leuk vind?
Hmm zal zo voor de zekerheid er toch even heen waggelen en even kijken. Kan er zo niet mee blijven lopen op mijn werk...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet, volgens mij. hooguit een fancy superman pleister.
Zit er geen kruidvat in de buurt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Hmm zal zo voor de zekerheid er toch even heen waggelen en even kijken. Kan er zo niet mee blijven lopen op mijn werk...
I know.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, en dat zou ik je graag nazeggen. Het is een verstandige houding om voetbal niets te vinden.
Waarom heeft je werk geen shit hiervoor?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Hmm zal zo voor de zekerheid er toch even heen waggelen en even kijken. Kan er zo niet mee blijven lopen op mijn werk...
Waar heb je het voor nodig? En hoe ziet de wond eruit en waar zit ie en is ie nat of niet?quote:
Wijze vrouwquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zal je het later wel melden
Jawel maar die sluit al om 6 uur helaas...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit er geen kruidvat in de buurt?
Die hebben hooguit een paar pleisters...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom heeft je werk geen shit hiervoor?
Ik zal het even in een spoiler zetten voor mensen met een zwakke maagquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar heb je het voor nodig? En hoe ziet de wond eruit en waar zit ie en is ie nat of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel maar die sluit al om 6 uur helaas...
[..]
Die hebben hooguit een paar pleisters...
[..]
Ik zal het even in een spoiler zetten voor mensen met een zwakke maagkortom t is nat.. dus als je er niks over aan hebt nat verband.. nat droogt nat uit.. en als je er iets over aan doet heb je vette hydrofobe gaasjes nodig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo veel mogelijk schoon houden en niet te broeierig en warm laten worden
dus
Ik zou zoiets nooit zeggenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je speelt wel graag met ballen?
Hmm, beetje een Fax post.
Niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:28 schreef Evie het volgende:
[..]wijze woorden
Niet alles is ebola
Helaas nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:28 schreef Evie het volgende:
[..]wijze woorden
Niet alles is ebola
Evie to the rescue! Dat wordt morgen de drogist bezoeken...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:16 schreef Evie het volgende:
[..]
kortom t is nat.. dus als je er niks over aan hebt nat verband.. nat droogt nat uit.. en als je er iets over aan doet heb je vette hydrofobe gaasjes nodig..
zo veel mogelijk schoon houden en niet te broeierig en warm laten worden
Nee het is geen blaar meer, was het maar zo, dan liep ik nu nog normaal.quote:
Niet gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Evie to the rescue! Dat wordt morgen de drogist bezoeken...Heb voor nu maar even pleisters gekocht die ik er morgen even tijdelijk op kan doen.
[..]
Nee het is geen blaar meer, was het maar zo, dan liep ik nu nog normaal.
Evie, heb je misschien ook enig idee hoe ik het kan voorkomen mocht ik volgende week of de week daarna weer gaan..?
sokken en goedpassende schoenen.. droge schone sokkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Evie to the rescue! Dat wordt morgen de drogist bezoeken...Heb voor nu maar even pleisters gekocht die ik er morgen even tijdelijk op kan doen.
[..]
Nee het is geen blaar meer, was het maar zo, dan liep ik nu nog normaal.
Evie, heb je misschien ook enig idee hoe ik het kan voorkomen mocht ik volgende week of de week daarna weer gaan..?
Het is de eerste keer dat ik bloed zie bij een open geknapte blaar, dus ik noem het een wond.quote:
bloedblaarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik bloed zie bij een open geknapte blaar, dus ik noem het een wond.
Dan heb je weinig goede blaren gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik bloed zie bij een open geknapte blaar, dus ik noem het een wond.
Ben je aan het oppassenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Geld verdienen met bankhangen, tv kijken en fokken.
Teach mequote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Geld verdienen met bankhangen, tv kijken en fokken.
De ideale situatie. Als ik ging oppassen wilden de kinderen altijd opblijven tot ik er was. Geen idee waarom.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kind werd op bed gelegd toen ik binnen kwam.
quote:
Al heb ik het idee dat het bij personen van het andere geslacht toch altijd iets minder makkelijk gaat.quote:
Haha, dat had ik ook ja. Maar vroeger hoopte ik ook altijd dat ze wakker werden, want dan wilde ik kleine slaperige kindjes knuffelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ideale situatie. Als ik ging oppassen wilden de kinderen altijd opblijven tot ik er was. Geen idee waarom.
Ik was altijd het meest blij wanneer ze al op bed lagen. Geen gejammer en gezeur. Hoewel het passen op het zoontje van m'n vriendin wel leuk is, daar heb je letterlijk geen kind aan. Gewoon voor de computer zetten en je hoort 'm niet meer tot ie naar bed moet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, dat had ik ook ja. Maar vroeger hoopte ik ook altijd dat ze wakker werden, want dan wilde ik kleine slaperige kindjes knuffelen.
Nu vind ik het wel prima.Al zou ik het ook best gezellig vinden om nog even samen tv te kijken met een duf kindje, maar ben net zo tevreden als ik lekker lui kan doen.
Naar mij luisterden ze wel, want ze hadden vrij snel door dat moeilijk doen toch geen nut had. Een moeder vertelde me een keer dat toen haar dochter hoorde dat ik op kwam passen ze zei: "Maar van haar mag ik nooit uit bed!"quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was altijd het meest blij wanneer ze al op bed lagen. Geen gejammer en gezeur. Hoewel het passen op het zoontje van m'n vriendin wel leuk is, daar heb je letterlijk geen kind aan. Gewoon voor de computer zetten en je hoort 'm niet meer tot ie naar bed moet.
En dat laatste komt ie je zelf vertellen. En hij wil vooral niet naar bed gebracht worden, dat doet hij zelf
.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
Er worden veiligheidsmaatregelen genomen om de opening van de Primark in Enschede. Het moet toch niet gekker worden
.
Ja dat gaat weer een gekkenhuis worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
Er worden veiligheidsmaatregelen genomen om de opening van de Primark in Enschede. Het moet toch niet gekker worden
.
Daar kun je donder op zeggen. De enige Primark in het oosten van het land... Gaan veel Duitsers op af komen ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat gaat weer een gekkenhuis worden.
Waarom? In Duitsland hebben ze veel grotere!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kun je donder op zeggen. De enige Primark in het oosten van het land... Gaan veel Duitsers op af komen ook.
Oh, al die paniek voor een blaar? Hell mijn blaren hebben blaren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, al die paniek voor een blaar? Hell mijn blaren hebben blaren.
Ik heb twee paar nieuwe schoenen. Dus eerst was mijn hiel open van de ene schoen, loop ik op de andere, gaat mijn hiel op net een iets ander plekje kapot. Dus doe ik weer de andere aan en dan loop ik de oude blaar weer kapot en zo gaat het door.quote:
Ik heb ook nieuwe schoenen, maar nergens last van.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb twee paar nieuwe schoenen. Dus eerst was mijn hiel open van de ene schoen, loop ik op de andere, gaat mijn hiel op net een iets ander plekje kapot. Dus doe ik weer de andere aan en dan loop ik de oude blaar weer kapot en zo gaat het door.
Ik heb dat echt bijna altijd als ik nieuwe schoenen koop.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook nieuwe schoenen, maar nergens last van.
Nou ja en nee. Ik moest voornamelijk even weten waarmee ik het het beste kan afdekken als ik toch weg moet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vansquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dat echt bijna altijd als ik nieuwe schoenen koop.
Al is dit wel voor het eerst dat ik het ook bij Vans heb. Terwijl ze hetzelfde model zijn als ik altijd draag.
Dit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je de Primark in Enschede gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waarom? In Duitsland hebben ze veel grotere!
Ja ik ben een aansteller, ik weet het...quote:
Wanneer gaat ie nou open dan? Die verbouwing heeft echt zo lang geduurd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je de Primark in Enschede gezien? En de dichtstbijzijnde Primark is in Essen, dan is Enschede voor veel Duitsers in de grensstreek veel dichterbij, hé
.
Nee die heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je de Primark in Enschede gezien? En de dichtstbijzijnde Primark is in Essen, dan is Enschede voor veel Duitsers in de grensstreek veel dichterbij, hé
.
Ik vond hem wel overzichtelijk, en toen ik er was was het ook superrustig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef Royco1 het volgende:
Ik moet nog een keer gaan kijken bij de primark in Nijmegen
19 augustus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer gaat ie nou open dan? Die verbouwing heeft echt zo lang geduurd.
De prijs staat gelijk aan de kwaliteit, dan is het niet zo erg. Daarbij gaan mijn kleren eigenlijk nooit kapot omdat het slechte kwaliteit is, maar omdat ik gewoon een onhandige kluns ben.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef aeque het volgende:
Primark, slechte kwaliteit kleding waar mensen gek van worden. Ik snap het niet.
Zit in het pand waar eerst de Bijenkorf in zat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet gezien.Maar had er niet meteen over nagedacht dat die nieuwe dan dichterbij is, want als ik mocht kiezen zou ik sowieso voor Essen kiezen.
Zo slecht is de kwaliteit anders niet, hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef aeque het volgende:
Primark, slechte kwaliteit kleding waar mensen gek van worden. Ik snap het niet.
Ik vind de huidige in Rotterdam echt afschuwelijk. Hopen dat die nieuwe beter is!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:27 schreef Myraela het volgende:
Er komt een Primark in Zuidplein.De tweede in Rotterdam.
Achter mijn huis zo'n beetje.
Elke week de sale checken.
![]()
Primark.
Sale.
Sale in de Primark.
Ik hoop vooral dat ze de drukte iets beter aankunnen. Nadeel is wel dat Rotterdammers echt gewoon tuig zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind de huidige in Rotterdam echt afschuwelijk. Hopen dat die nieuwe beter is!
Waar de Saturn zat toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:27 schreef Myraela het volgende:
Er komt een Primark in Zuidplein.De tweede in Rotterdam.
Achter mijn huis zo'n beetje.
Elke week de sale checken.
![]()
Primark.
Sale.
Sale in de Primark.
Hmm, dat maakt het lastig ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze de drukte iets beter aankunnen. Nadeel is wel dat Rotterdammers echt gewoon tuig zijn.Ik heb ook in een winkel op Zuidplein gewerkt en het is echt niet normaal hoe mensen daar met je spullen omgaan. Gewoon overal schijt aan.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar de Saturn zat toch?
En ik koop ook geen bizar dure kleding, maar de kleding die ik had van de Primark was gewoon slecht afgewerkt waardoor het snel kapot ging. Misschien is het in de afgelopen jaren verbeterd, ik kom er dan ook al jaren niet meer. Met name omdat het vaak té druk is.
Inderdaadquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:29 schreef Myraela het volgende:
Overigens moet je wel naar de echt dure merken wil je kwaliteitsverschil merken. De gemiddelde kledingwinkel vraagt het dubbele maar levert hetzelfde.
Nou ja vooral zuidplein is gewoon een tokkie winkelcentrumquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze de drukte iets beter aankunnen. Nadeel is wel dat Rotterdammers echt gewoon tuig zijn.Ik heb ook in een winkel op Zuidplein gewerkt en het is echt niet normaal hoe mensen daar met je spullen omgaan. Gewoon overal schijt aan.
Ja, je moet de Action op Zuidplein zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja vooral zuidplein is gewoon een tokkie winkelcentrum
Of vrouwen dragen kleding gewoon niet lang genoeg om echt iets van de kwaliteit te merkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:33 schreef aeque het volgende:
Kan ook dat het alleen de mannenkleding is
Kom er gelukkig nooit, laatste keer was toen de Saturn dicht ging.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, je moet de Action op Zuidplein zien.Dat is echt om te janken.
Jij hebt dan ook het perfecte figuur.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb nu een primark broek aan. Doet het prima.
Goed, hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe is het met Co/Bolle samzz?
Ik heb altijd een haatverhouding met broeken. Daarom jurkjesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook het perfecte figuur.Voor mijn figuur werkte die niet. Te weinig stretch waardoor die bij mijn benen losjes gaat zitten. Dat vind ik onwijs lelijk. Maar mijn buik is gewoon te dik.
D'aaw, thanks.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook het perfecte figuur.Voor mijn figuur werkte die niet. Te weinig stretch waardoor die bij mijn benen losjes gaat zitten. Dat vind ik onwijs lelijk. Maar mijn buik is gewoon te dik.
wie is Co dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed, hoor. Bolle heet Rio, trouwens
.
De dierenarts zou vandaag komen, maar hij is nog niet geweest.
In de Primark broeken pas je alleen fatsoenlijk met maatje zeroquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
D'aaw, thanks.
Hij zit wel wat los bij mij, maar het is (nog) niet storend. Merkte wel dat het lastiger was om een goed model te vinden dan bij de H&M oid. Dus kan me voorstellen dat je niks kon vinden. Ik heb er maar 1 namelijk, want de gekleurde die ik supertof vond zaten dus ook niet mooi bij mij.
Een ander paard op stalquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wie is Co dan? [ afbeelding ]
Hoe kom ik daarbij?
Wel fijn dat t beter gaat, je zat wat over m in..
Hoe was het in Losser?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wie is Co dan? [ afbeelding ]
Hoe kom ik daarbij?
Wel fijn dat t beter gaat, je zat wat over m in..
Ik heb heul geen maatje zero! Maar als je dat wel hebt pas je ze misschien gewoon allemaal. Al bedenk ik me nu dat mijn grootste probleem volgens mij was dat mijn kont er heel lelijk in uit kwam bij dat andere model. Verder zaten ze wel prima.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de Primark broeken pas je alleen fatsoenlijk met maatje zero. Of wanneer je mijn zusje bent en je jezelf er gewoon in perst, ongeacht vetrollen en openstaande naden.
O. Dan snap ik mijn verwarring in elk geval.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de Primark broeken pas je alleen fatsoenlijk met maatje zero. Of wanneer je mijn zusje bent en je jezelf er gewoon in perst, ongeacht vetrollen en openstaande naden.
[..]
Een ander paard op stal.
Ja, ik ben wel opgelucht. Het is nog niet helemaal 100%, maar de ventipulmin helpt goed.
Dat is wel herkenbaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:44 schreef Myraela het volgende:
Primark heeft wel toffe jurkjes. En ze zijn wat langer dan die bij de H&M. Met die van de H&M durf ik niet over straat.
Maatje one, danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb heul geen maatje zero! Maar als je dat wel hebt pas je ze misschien gewoon allemaal. Al bedenk ik me nu dat mijn grootste probleem volgens mij was dat mijn kont er heel lelijk in uit kwam bij dat andere model. Verder zaten ze wel prima.
Dank jequote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O. Dan snap ik mijn verwarring in elk geval.![]()
Fijn dat het goed aanslaat wel, ben blij voor je.
Die van de H&M zijn soms echt achterlijk kortquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:44 schreef Myraela het volgende:
Primark heeft wel toffe jurkjes. En ze zijn wat langer dan die bij de H&M. Met die van de H&M durf ik niet over straat.
Z'n gangetje.quote:
Helaas doen te veel meisjes van 14 dat wel. Het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:44 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maatje one, dan.
Al moet ik zeggen dat ik nog nooit een broek bij de Primark heb gepast, omdat ik dus een haatverhouding heb met broeken die goedkoper zijn dan 100 euro.
Ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
Die van de H&M zijn soms echt achterlijk kort.
Daar heb ik toevallig twee paar van die inderdaad vrij goed zittenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:47 schreef Myraela het volgende:
Broeken van de H&M wel geprobeerd Samzz? Die zijn echt fijn!
Dan zat die vast bij de oude groep, die waren inderdaad niet gezellig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb vernomen van MrChocolademelk dat het hier niet gezellig is.
Wat ik zaterdag aan had was ook van H&M, dat vond ik ook best wel op het randje idd. Was hem toch elke keer naar beneden aan het trekken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Ik draag ze in huis wel veel, vind ik lekker. Maar ze komen echt net over je billen heen. Laat staan als je gaat lopen. De meeste simpele strakke "jurkjes" draag ik gewoon als topje, ik hou van lange topjes.
Ik vond dat wel een leuk jurkjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat ik zaterdag aan had was ook van H&M, dat vond ik ook best wel op het randje idd. Was hem toch elke keer naar beneden aan het trekken.
Goede UI.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:53 schreef Stickertje het volgende:
nou noiu, wat een drukte hier, het lijkt FMT wel
Dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:53 schreef Stickertje het volgende:
nou noiu, wat een drukte hier, het lijkt FMT wel
Die vond ik wel leuk, en kon ook best wel. Zeker als je het met sneakers draagt, dan ziet het er toch anders uit dan als je ook nog eens op hoge hakken had gelopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat ik zaterdag aan had was ook van H&M, dat vond ik ook best wel op het randje idd. Was hem toch elke keer naar beneden aan het trekken.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond dat wel een leuk jurkje.
En met de lengte van die van mij heb ik geen last van naar beneden moeten trekken. Ik had dan weer wel een Marilyn Monroe momentje omdat de rok enorm wijd uitloopt en makkelijk wind pakt
.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vond ik wel leuk, en kon ook best wel. Zeker als je het met sneakers draagt, dan ziet het er toch anders uit dan als je ook nog eens op hoge hakken had gelopen.
Pff, hakken kunnen altijdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vond ik wel leuk, en kon ook best wel. Zeker als je het met sneakers draagt, dan ziet het er toch anders uit dan als je ook nog eens op hoge hakken had gelopen.
Hoiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb vernomen van MrChocolademelk dat het hier niet gezellig is.
Is er ook een Royco2 ? Bij de TVSC hebben wij wel 5 bananen gehadquote:
Schatjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef appelen het volgende:
Moet je een relatie hebben voor deze sc
Dat is toch geen probleemquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef appelen het volgende:
Nee, hier kan je een relatie vinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef appelen het volgende:
Nee er is geen ruimte voor 2 van mijquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is er ook een Royco2 ? Bij de TVSC hebben wij wel 5 bananen gehad
Oke jullie kunnen je aanmelden via dmquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hier kan je een relatie vinden.
Ik heb al een relatiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef appelen het volgende:
Appelen wat is dit, ga je nou vreemdquote:
Prima. Doe ik gewoon m'n wedges aanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgende meeting doen we op een kiezelstrandje.
Terror Jaap is geen bekende Nederlanderquote:
Ik zou hem raken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terror Jaap is geen bekende Nederlander.
En bedankt.........quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zat die vast bij de oude groep, die waren inderdaad niet gezellig.
Je valt op die ogen, dat heb ik je ooit horen zeggenquote:
En ze kan in de ochtend ook zo mooi fluitenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef Starm het volgende:
[..]
Je valt op die ogen heb ik je ooit horen zeggen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef twi het volgende:
He, wat is dit nou. Dit was altijd zo'n gezellig gemoedelijk groepje wat serieuze onderwerpen aan wist te snijden en waar ik me eindelijk echt een beetje thuis voelde. Als jullie nu niet weggaan ga ik in Feedback klagen!
Ik voel me niet meer op mijn gemak Twiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef twi het volgende:
He, wat is dit nou. Dit was altijd zo'n gezellig gemoedelijk groepje wat serieuze onderwerpen aan wist te snijden en waar ik me eindelijk echt een beetje thuis voelde. Als jullie nu niet weggaan ga ik in Feedback klagen!
En meteen van die steken onder water.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef twi het volgende:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
En ze kan in de ochtend ook zo mooi fluiten
Serieusquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ook als ie af zou vallen?
[ afbeelding ]
Nee, ik zou hem niet raken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus?
Ik herinner me een topic van een wijf dat met hem datete... En dat ging ze dus breed uitmeten in dat topic, beetje interessant doen en zo. Maar ze wilde eerst niet zeggen wie die BN'er dan was.
Tot men erachter kwam, hij zag het topic in kwestie en heeft haar meteen gedumpt.
Interessant doen met dat je met terror Jaap date? Lees ik dit goed?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus?
Ik herinner me een topic van een wijf dat met hem datete... En dat ging ze dus breed uitmeten in dat topic, beetje interessant doen en zo. Maar ze wilde eerst niet zeggen wie die BN'er dan was.
Tot men erachter kwam, hij zag het topic in kwestie en heeft haar meteen gedumpt.
Ja ik ben sowieso een NSB-er volgens een bepaalde users...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent al zo vertrouwd.Jij hoort bij ons nu.
[ afbeelding ]
Ik vind Blink pumps relatief lekker lopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oeh, Samzzz, jij weet heel veel van hakken! Ik wil wat betere kwaliteit pumps kopen, zodat ik het er hopelijk ook iets langer op vol kan houden. Tips?
o dat is meer wat voor jouquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je kan zelfs met een tuinset neuken
Vrouw (33) neukt met tuinset
Hij schijnt dus echt heel zachtaardig te zijn in het echtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik zou hem niet raken.Behalve dat die er walgelijk uitziet lijkt het me ook gewoon een lul.
Euh... Goede vraag. Ik kan op alles lopenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oeh, Samzzz, jij weet heel veel van hakken! Ik wil wat betere kwaliteit pumps kopen, zodat ik het er hopelijk ook iets langer op vol kan houden. Tips?
Biergartenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik ben sowieso een NSB-er volgens een bepaalde users...
Maar ik wou al bijna zeggen dat ik de biergarten mini-meet, wat eigenlijk alleen een idee was zonder concrete plannen, af wou blazen.
Ja en dan kan Merel zeker toekijken en fluitenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je kan zelfs met een tuinset neuken
Vrouw (33) neukt met tuinset
Je bent me voorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef twi het volgende:
Ja. Ongelooflijk, hé.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Interessant doen met dat je met terror Jaap date? Lees ik dit goed?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
En meteen van die steken onder water.
Een NSB-er ja?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar ik wou al bijna zeggen dat ik de biergarten mini-meet, wat eigenlijk alleen een idee was zonder concrete plannen, af wou blazen.
Die kun je bij de betere schoenenwinkels ook kopen. Die hebben mooie, en vooral betaalbare pumpsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind Blink pumps relatief lekker lopen.
Dit is wel heel sad ...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet rijk, hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:14 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hij is wel rijk ja
(of alles is al op)
Ik ben het niet meer gewend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Goede vraag. Ik kan op alles lopen. Maar op het moment zitten m'n nude Guess hakken toch wel het lekkerste. Maar dat is ook omdat de rest van m'n hakken in Enschede staat
.
Maar, je kunt Sacha eens proberen, of de betere schoenenzaken. Let vooral op het voetbed waar de bal van je voet rust. Als dat zacht aanvoelt, loop je al veel fijner.
Hij had toch iets van 5 miljoen gewonnen toen? En denk niet dat je hem überhaupt een ster kan noemenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet rijk, hoor. Hij is inmiddels toch een soort van D-ster of zo?
Hij is wel serieus de enige uit het programma die ik heb onthouden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet rijk, hoor. Hij is inmiddels toch een soort van D-ster of zo?
Nou ja meer in de trant van een overloper, niet dat ik direct het gedachtegoed van die groepering over neem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een NSB-er ja?![]()
Ik zou zeggen maak er concrete plannen van.
Ja dat heb ik wel eens langs zien komen ja! Maar ik vind schoenen (en dan helemaal pumps) kopen zonder passen nogal spannend. Mede door dat maatverschil, en ik heb 'poezelige voetjes' zoals mijn collega het noemt. Krijg heel makkelijk wondjes en blaren enzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Myraela het volgende:
Oh, voor hoge hakken zou je trouwens ook de sale van Nelly eens in de gaten moeten houden. Die gooien de prijzen echt flink naar beneden eens in de zoveel tijd.
Jij overloperquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt ook vragen om maatverschil schoenen. En de Socco verkoopt Blink, als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben het niet meer gewend.Moet ook weer helemaal opnieuw wennen aan hoe lang ik ben met hakken.
Maar thanks, dat ga ik onthouden!
Myr, weet jij ook waar die onder andere verkocht worden?
Ik heb sowieso het probleem van een complete schoenmaat verschil tussen mijn veten, dus moet eigenlijk altijd schoenen met een bandje oid hebben.
En Brian dan, die vechtgast, en Huubquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is wel serieus de enige uit het programma die ik heb onthouden.
Boeiend, sinds wanneer gelden er verplichtingen op woordgebruik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dat woord dan niet..
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt ook vragen om maatverschil schoenen. En de Socco verkoopt Blink, als ik me niet vergis.
Hai skatjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:17 schreef artelligence het volgende:
Hoi sgatjessss :$ hihi me lievurds
Zou kunnen, ik weet het echt nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hij had toch iets van 5 miljoen gewonnen toen? En denk niet dat je hem überhaupt een ster kan noemen
Ik heb dat programma nooit gekekenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Amanda? Die een relatie had met die nepneger ('ben helemaal Parra brada') en die een kind heeft van Afrojack.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beetje popiejopie doen met engelse woordenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boeiend, sinds wanneer gelden er verplichtingen op woordgebruik.
Brian ja hahahaaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En Brian dan, die vechtgast, en Huub
Mja, het verbaasd me niets om eerlijk te zijn, maar ik vind het allemaal een beetje kinderachtig gedrag.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja meer in de trant van een overloper, niet dat ik direct het gedachtegoed van die groepering over neem.
Ben door diegene via alle mogelijke manieren op fok geblockt zonder enige uitleg of waarschuwing. Ene dag praat ik met diegene en de volgende dag kreeg ik via via te horen dat ik een overloper was.
En prik jij eens een datum dan, ik ben daar slecht in.Wel eventueel rekening houden met het weer, beetje fris zoals nu is geen probleem maar het is buiten dus als het regent is er niks aan. Al is de irshpub dan wel een idee.
Ik maak er gelijk mijn ondertitel van...quote:
Neuh dan had ik wel een moeilijk woord gebruikt he.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Beetje popiejopie doen met engelse woorden
Oh, kan zijn dat het een winkel is dat enkel in het oosten zit... Blink kun je ook online wel kopen. Invito kon dat merk ook nog wel eens hebben. Als je toch bij Invito bent, probeer eens Steve Madden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Serieus? Bestaat dat?!
Socco ken ik niet. Midden-Nederlander hier he.
Laat dat nou net een dag zijn waarop ik wel iets gepland heb staan...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, het verbaasd me niets om eerlijk te zijn, maar ik vind het allemaal een beetje kinderachtig gedrag.
Een keer een zaterdag is meestal het makkelijkste. 30 augustus? Het weer kan ik niet voorspellen, maar de pub is ook altijd leuk.
Neeeee niet de 30equote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, het verbaasd me niets om eerlijk te zijn, maar ik vind het allemaal een beetje kinderachtig gedrag.
Een keer een zaterdag is meestal het makkelijkste. 30 augustus? Het weer kan ik niet voorspellen, maar de pub is ook altijd leuk.
Nou ja ben niet echt overgelopen, ik post nog steeds in hetzelfde topic...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:20 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk wil ik ook geen overloper in ons groepje.Bedoel als je één keer vreemd gaat kun je er vanuit gaan dat het nog een keer gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zeker 15 nieuwe mensen met wie je over merel kunt praten
't Is al heel wat dat we uit het zolderkamertje komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:21 schreef Pizzalucht het volgende:
Pub is trouwens wel erg donker, niet echt wat voor in de zomer, zit daar wel vaak in de winter
Was niks mis mee gisteren anders.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:21 schreef Pizzalucht het volgende:
Pub is trouwens wel erg donker, niet echt wat voor in de zomer, zit daar wel vaak in de winter
Kun je wel makkelijker stiekem Fok!sters aanrakenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:21 schreef Pizzalucht het volgende:
Ja precies, dat lijkt me als winkel zijnde wel lastig. Ik blijf hopen dat ik iemand tegenkom met dezelfde smaak en dezelfde maten maar dan andersom.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, kan zijn dat het een winkel is dat enkel in het oosten zit... Blink kun je ook online wel kopen. Invito kon dat merk ook nog wel eens hebben. Als je toch bij Invito bent, probeer eens Steve Madden.
En dat bestaat wel, ja. Maar ik weet niet of iedere winkel daaraan meedoet... Ze blijven toch zitten met schoenen van verschillende maten.
wij gaan in tvsc regelmatig vreemd, we hebben een openrelatie...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:20 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk wil ik ook geen overloper in ons groepje.Bedoel als je één keer vreemd gaat kun je er vanuit gaan dat het nog een keer gaat gebeuren.
De eerste twee weken van september weten wij niet zeker. Tussen die weekenden is mijn schoonzus jarig, dus één van beide weekenden zijn we daar. 20 september?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat dat nou net een dag zijn waarop ik wel iets gepland heb staan...
De week daarop dan doen?
En kleding aandoen, ipv hangen in je badjasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is al heel wat dat we uit het zolderkamertje komen.
Van zon smelten we denk ik
Altijd je wetsuit aanhouden danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is al heel wat dat we uit het zolderkamertje komen.
Van zon smelten we denk ik
Gisteren was ik skatenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Was niks mis mee gisteren anders.
spreek voor jezelfquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wij gaan in tvsc regelmatig vreemd, we hebben een openrelatie...![]()
op dit moment is relatie sc de hoer van de dag
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kun je wel makkelijker stiekem Fok!sters aanraken
Stiekem heb je de ware liefde nog niet gevonden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wij gaan in tvsc regelmatig vreemd, we hebben een openrelatie...![]()
op dit moment is relatie sc de hoer van de dag
Nog zo ver weg...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
De eerste twee weken van september weten wij niet zeker. Tussen die weekenden is mijn schoonzus jarig, dus één van beide weekenden zijn we daar. 20 september?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem heb je de ware liefde nog niet gevonden.
Ja ik ook, paar biertjes op het terrein gedaan en daarna de pub inquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Gisteren was ik skatenAls het zonnetje er is lekker witbier bij de biergarten
Volgend weekend kan ook, maar dan gaan we zaterdag gratis naar het vrije volk festival in het park en zondag naar dat festival in de oude haven.quote:
Swagquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik ook, paar biertjes op het terrein gedaan en daarna de pub in
Ik had die 2 festivalletjes gezien ja. Is het wat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgend weekend kan ook, maar dan gaan we zaterdag gratis naar het vrije volk festival in het park en zondag naar dat festival in de oude haven.
Nee ik ben niet homo in het geheim, ook niet openbaar trouwens.quote:
Ik denk het niet WTquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ach, ze komt er wel op terug
In beide gevallen zeggen de muziek mij niet zoveel, ben geen muziekkenner. Maar in het gras of op een terrasje zitten drinken terwijl er muziek op de achtergrond is, is altijd gezellig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had die 2 festivalletjes gezien ja. Is het wat?
Maar weet niet of het in september nog goed weer is...
Wut?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik ben niet homo in het geheim, ook niet openbaar trouwens.
*Googlet* ziet er wel leuk uit. Misschien ga ik ook nog wel even kijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
In beide gevallen zeggen de muziek mij niet zoveel, ben geen muziekkenner. Maar in het gras of op een terrasje zitten drinken terwijl er muziek op de achtergrond is, is altijd gezellig.
Welquote:
Leuk!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgend weekend kan ook, maar dan gaan we zaterdag gratis naar het vrije volk festival in het park en zondag naar dat festival in de oude haven.
Leugens, ik bedoelde de coole swagquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
*Googlet* ziet er wel leuk uit. Misschien ga ik ook nog wel even kijken.
[..]
Wel, google maar.
Mijn paard dan, hé. Gaan weer een paar honderd euro. Ventipulmin, goddelijk spul, maar tering duurquote:
Sinds ik weet dat het dat betekent is er geen coole swag meer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Leugens, ik bedoelde de coole swag
quote:
Denk het wel.quote:
Ok, houdoe dan maar weer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef Pizzalucht het volgende:
Valt me wel een beetje tegen die relaties hier, ik ben weer weg
Wel een tof concept. Leuk dat soort dingenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk het wel.Iedereen is welkom om mee te gaan, durf er alleen geen meet van te maken, want het weer moet wel meewerken. Via een app zijn er gratis kaartjes.
Welke app, timesquare toevallig? Want de kaarten voor vrije volk zijn 25 euroquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk het wel.Iedereen is welkom om mee te gaan, durf er alleen geen meet van te maken, want het weer moet wel meewerken. Via een app zijn er gratis kaartjes.
"I'm in" denkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Welke app, timesquare toevallig? Want de kaarten voor vrije volk zijn 25 euro
Neem je die lucht ook mee? Ik krijg hongerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef Pizzalucht het volgende:
Valt me wel een beetje tegen die relaties hier, ik ben weer weg
http://appimin.com/quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
app.appimin.comquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
En oude have is gelukkig gratis.
Incubate in Tilburg had ook een handige app met timetables en maps enzoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een tof concept. Leuk dat soort dingen.
Bite me.quote:
Nee die blijft lekker hangenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neem je die lucht ook mee? Ik krijg honger
Misselijk nu!quote:
Of biergarten met halve litersquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:43 schreef Myraela het volgende:
Voor 25 euro zou ik ook niet gaan hoor.Dan ga ik wel in een park zitten zonder muziekjes.
Ik ben wel op dieet hé. Ik zit gewoon netjes aan een cola light.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Of biergarten met halve liters
Is ook doordeweeks open trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |