Nee, ik zou hem niet raken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus?
Ik herinner me een topic van een wijf dat met hem datete... En dat ging ze dus breed uitmeten in dat topic, beetje interessant doen en zo. Maar ze wilde eerst niet zeggen wie die BN'er dan was.
Tot men erachter kwam, hij zag het topic in kwestie en heeft haar meteen gedumpt.
Interessant doen met dat je met terror Jaap date? Lees ik dit goed?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus?
Ik herinner me een topic van een wijf dat met hem datete... En dat ging ze dus breed uitmeten in dat topic, beetje interessant doen en zo. Maar ze wilde eerst niet zeggen wie die BN'er dan was.
Tot men erachter kwam, hij zag het topic in kwestie en heeft haar meteen gedumpt.
Ja ik ben sowieso een NSB-er volgens een bepaalde users...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent al zo vertrouwd.Jij hoort bij ons nu.
[ afbeelding ]
Ik vind Blink pumps relatief lekker lopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oeh, Samzzz, jij weet heel veel van hakken! Ik wil wat betere kwaliteit pumps kopen, zodat ik het er hopelijk ook iets langer op vol kan houden. Tips?
o dat is meer wat voor jouquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je kan zelfs met een tuinset neuken
Vrouw (33) neukt met tuinset
Hij schijnt dus echt heel zachtaardig te zijn in het echtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik zou hem niet raken.Behalve dat die er walgelijk uitziet lijkt het me ook gewoon een lul.
Euh... Goede vraag. Ik kan op alles lopenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oeh, Samzzz, jij weet heel veel van hakken! Ik wil wat betere kwaliteit pumps kopen, zodat ik het er hopelijk ook iets langer op vol kan houden. Tips?
Biergartenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik ben sowieso een NSB-er volgens een bepaalde users...
Maar ik wou al bijna zeggen dat ik de biergarten mini-meet, wat eigenlijk alleen een idee was zonder concrete plannen, af wou blazen.
Ja en dan kan Merel zeker toekijken en fluitenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je kan zelfs met een tuinset neuken
Vrouw (33) neukt met tuinset
Je bent me voorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef twi het volgende:
He, wat is dit nou. Dit was altijd zo'n gezellig gemoedelijk groepje wat serieuze onderwerpen aan wist te snijden en waar ik me eindelijk echt een beetje thuis voelde. Als jullie nu niet weggaan ga ik in Feedback klagen!
Ja. Ongelooflijk, hé.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Interessant doen met dat je met terror Jaap date? Lees ik dit goed?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
En meteen van die steken onder water.
Een NSB-er ja?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar ik wou al bijna zeggen dat ik de biergarten mini-meet, wat eigenlijk alleen een idee was zonder concrete plannen, af wou blazen.
Die kun je bij de betere schoenenwinkels ook kopen. Die hebben mooie, en vooral betaalbare pumpsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind Blink pumps relatief lekker lopen.
Dit is wel heel sad ...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet rijk, hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:14 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hij is wel rijk ja
(of alles is al op)
Ik ben het niet meer gewend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Goede vraag. Ik kan op alles lopen. Maar op het moment zitten m'n nude Guess hakken toch wel het lekkerste. Maar dat is ook omdat de rest van m'n hakken in Enschede staat
.
Maar, je kunt Sacha eens proberen, of de betere schoenenzaken. Let vooral op het voetbed waar de bal van je voet rust. Als dat zacht aanvoelt, loop je al veel fijner.
Hij had toch iets van 5 miljoen gewonnen toen? En denk niet dat je hem überhaupt een ster kan noemenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet rijk, hoor. Hij is inmiddels toch een soort van D-ster of zo?
Hij is wel serieus de enige uit het programma die ik heb onthouden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet rijk, hoor. Hij is inmiddels toch een soort van D-ster of zo?
Nou ja meer in de trant van een overloper, niet dat ik direct het gedachtegoed van die groepering over neem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een NSB-er ja?![]()
Ik zou zeggen maak er concrete plannen van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |