Dat is toch geen probleemquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef appelen het volgende:
Moet je een relatie hebben voor deze sc
Nee, hier kan je een relatie vinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef appelen het volgende:
Nee er is geen ruimte voor 2 van mijquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is er ook een Royco2 ? Bij de TVSC hebben wij wel 5 bananen gehad
Oke jullie kunnen je aanmelden via dmquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hier kan je een relatie vinden.
Ik heb al een relatiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef appelen het volgende:
Appelen wat is dit, ga je nou vreemdquote:
Prima. Doe ik gewoon m'n wedges aanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgende meeting doen we op een kiezelstrandje.
Terror Jaap is geen bekende Nederlanderquote:
Ik zou hem raken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terror Jaap is geen bekende Nederlander.
En bedankt.........quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zat die vast bij de oude groep, die waren inderdaad niet gezellig.
Je valt op die ogen, dat heb ik je ooit horen zeggenquote:
En ze kan in de ochtend ook zo mooi fluitenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef Starm het volgende:
[..]
Je valt op die ogen heb ik je ooit horen zeggen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef twi het volgende:
He, wat is dit nou. Dit was altijd zo'n gezellig gemoedelijk groepje wat serieuze onderwerpen aan wist te snijden en waar ik me eindelijk echt een beetje thuis voelde. Als jullie nu niet weggaan ga ik in Feedback klagen!
Ik voel me niet meer op mijn gemak Twiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef twi het volgende:
He, wat is dit nou. Dit was altijd zo'n gezellig gemoedelijk groepje wat serieuze onderwerpen aan wist te snijden en waar ik me eindelijk echt een beetje thuis voelde. Als jullie nu niet weggaan ga ik in Feedback klagen!
En meteen van die steken onder water.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef twi het volgende:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
En ze kan in de ochtend ook zo mooi fluiten
Serieusquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ook als ie af zou vallen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |