Ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
Die van de H&M zijn soms echt achterlijk kort.
Daar heb ik toevallig twee paar van die inderdaad vrij goed zittenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:47 schreef Myraela het volgende:
Broeken van de H&M wel geprobeerd Samzz? Die zijn echt fijn!
Dan zat die vast bij de oude groep, die waren inderdaad niet gezellig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb vernomen van MrChocolademelk dat het hier niet gezellig is.
Wat ik zaterdag aan had was ook van H&M, dat vond ik ook best wel op het randje idd. Was hem toch elke keer naar beneden aan het trekken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Ik draag ze in huis wel veel, vind ik lekker. Maar ze komen echt net over je billen heen. Laat staan als je gaat lopen. De meeste simpele strakke "jurkjes" draag ik gewoon als topje, ik hou van lange topjes.
Ik vond dat wel een leuk jurkjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat ik zaterdag aan had was ook van H&M, dat vond ik ook best wel op het randje idd. Was hem toch elke keer naar beneden aan het trekken.
Goede UI.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:53 schreef Stickertje het volgende:
nou noiu, wat een drukte hier, het lijkt FMT wel
Dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:53 schreef Stickertje het volgende:
nou noiu, wat een drukte hier, het lijkt FMT wel
Die vond ik wel leuk, en kon ook best wel. Zeker als je het met sneakers draagt, dan ziet het er toch anders uit dan als je ook nog eens op hoge hakken had gelopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat ik zaterdag aan had was ook van H&M, dat vond ik ook best wel op het randje idd. Was hem toch elke keer naar beneden aan het trekken.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond dat wel een leuk jurkje.
En met de lengte van die van mij heb ik geen last van naar beneden moeten trekken. Ik had dan weer wel een Marilyn Monroe momentje omdat de rok enorm wijd uitloopt en makkelijk wind pakt
.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vond ik wel leuk, en kon ook best wel. Zeker als je het met sneakers draagt, dan ziet het er toch anders uit dan als je ook nog eens op hoge hakken had gelopen.
Pff, hakken kunnen altijdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vond ik wel leuk, en kon ook best wel. Zeker als je het met sneakers draagt, dan ziet het er toch anders uit dan als je ook nog eens op hoge hakken had gelopen.
Hoiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:51 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb vernomen van MrChocolademelk dat het hier niet gezellig is.
Is er ook een Royco2 ? Bij de TVSC hebben wij wel 5 bananen gehadquote:
Schatjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef appelen het volgende:
Moet je een relatie hebben voor deze sc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |