Ging over mijn vraag of iemand weet of ze wondgaas oid bij de AH hebben.quote:
Xfriendxquote:
Ik heb werkelijk waar geen idee. Wat voor een wondgaas moet je hebben?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ging over mijn vraag of iemand weet of ze wondgaas oid bij de AH hebben.
Zijn er verschillende soorten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Xfriendx
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Wat voor een wondgaas moet je hebben?
Een beetjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je speelt wel graag met ballen?
Hmm, beetje een Fax post.
Ik houd wel van balsporten, ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat is geen antwoord op de vraag
Zolang het maar voorzichtig gebeurt is daar niets mis mee.quote:
Iewlquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je een keer mee naar Feyenoord dan?
Jij niet. Het balspel waar je me mee naartoe vraagt welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n slecht gezelschap ben ik toch niet?
Je vind midgetgolf leuker?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij niet. Het balspel waar je me mee naartoe vraagt wel.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij niet. Het balspel waar je me mee naartoe vraagt wel.
Crap...quote:
Je snapt dat ik daarmee bedoel dat ik voetbal niet leuk vindquote:
Dan verzin jij maar een balspel danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt dat ik daarmee bedoel dat ik voetbal niet leuk vind?
Softbal. Het WK is in Haarlem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan verzin jij maar een balspel dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Softbal. Het WK is in Haarlem.Gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en dat zou ik je graag nazeggen. Het is een verstandige houding om voetbal niets te vinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt dat ik daarmee bedoel dat ik voetbal niet leuk vind?
Hmm zal zo voor de zekerheid er toch even heen waggelen en even kijken. Kan er zo niet mee blijven lopen op mijn werk...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet, volgens mij. hooguit een fancy superman pleister.
Zit er geen kruidvat in de buurt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Hmm zal zo voor de zekerheid er toch even heen waggelen en even kijken. Kan er zo niet mee blijven lopen op mijn werk...
I know.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, en dat zou ik je graag nazeggen. Het is een verstandige houding om voetbal niets te vinden.
Waarom heeft je werk geen shit hiervoor?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Hmm zal zo voor de zekerheid er toch even heen waggelen en even kijken. Kan er zo niet mee blijven lopen op mijn werk...
Waar heb je het voor nodig? En hoe ziet de wond eruit en waar zit ie en is ie nat of niet?quote:
Wijze vrouwquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zal je het later wel melden
Jawel maar die sluit al om 6 uur helaas...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit er geen kruidvat in de buurt?
Die hebben hooguit een paar pleisters...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom heeft je werk geen shit hiervoor?
Ik zal het even in een spoiler zetten voor mensen met een zwakke maagquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar heb je het voor nodig? En hoe ziet de wond eruit en waar zit ie en is ie nat of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel maar die sluit al om 6 uur helaas...
[..]
Die hebben hooguit een paar pleisters...
[..]
Ik zal het even in een spoiler zetten voor mensen met een zwakke maagkortom t is nat.. dus als je er niks over aan hebt nat verband.. nat droogt nat uit.. en als je er iets over aan doet heb je vette hydrofobe gaasjes nodig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo veel mogelijk schoon houden en niet te broeierig en warm laten worden
dus
Ik zou zoiets nooit zeggenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je speelt wel graag met ballen?
Hmm, beetje een Fax post.
Niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:28 schreef Evie het volgende:
[..]wijze woorden
Niet alles is ebola
Helaas nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:28 schreef Evie het volgende:
[..]wijze woorden
Niet alles is ebola
Evie to the rescue! Dat wordt morgen de drogist bezoeken...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:16 schreef Evie het volgende:
[..]
kortom t is nat.. dus als je er niks over aan hebt nat verband.. nat droogt nat uit.. en als je er iets over aan doet heb je vette hydrofobe gaasjes nodig..
zo veel mogelijk schoon houden en niet te broeierig en warm laten worden
Nee het is geen blaar meer, was het maar zo, dan liep ik nu nog normaal.quote:
Niet gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Evie to the rescue! Dat wordt morgen de drogist bezoeken...Heb voor nu maar even pleisters gekocht die ik er morgen even tijdelijk op kan doen.
[..]
Nee het is geen blaar meer, was het maar zo, dan liep ik nu nog normaal.
Evie, heb je misschien ook enig idee hoe ik het kan voorkomen mocht ik volgende week of de week daarna weer gaan..?
sokken en goedpassende schoenen.. droge schone sokkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Evie to the rescue! Dat wordt morgen de drogist bezoeken...Heb voor nu maar even pleisters gekocht die ik er morgen even tijdelijk op kan doen.
[..]
Nee het is geen blaar meer, was het maar zo, dan liep ik nu nog normaal.
Evie, heb je misschien ook enig idee hoe ik het kan voorkomen mocht ik volgende week of de week daarna weer gaan..?
Het is de eerste keer dat ik bloed zie bij een open geknapte blaar, dus ik noem het een wond.quote:
bloedblaarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik bloed zie bij een open geknapte blaar, dus ik noem het een wond.
Dan heb je weinig goede blaren gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik bloed zie bij een open geknapte blaar, dus ik noem het een wond.
Ben je aan het oppassenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Geld verdienen met bankhangen, tv kijken en fokken.
Teach mequote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Geld verdienen met bankhangen, tv kijken en fokken.
De ideale situatie. Als ik ging oppassen wilden de kinderen altijd opblijven tot ik er was. Geen idee waarom.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kind werd op bed gelegd toen ik binnen kwam.
quote:
Al heb ik het idee dat het bij personen van het andere geslacht toch altijd iets minder makkelijk gaat.quote:
Haha, dat had ik ook ja. Maar vroeger hoopte ik ook altijd dat ze wakker werden, want dan wilde ik kleine slaperige kindjes knuffelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ideale situatie. Als ik ging oppassen wilden de kinderen altijd opblijven tot ik er was. Geen idee waarom.
Ik was altijd het meest blij wanneer ze al op bed lagen. Geen gejammer en gezeur. Hoewel het passen op het zoontje van m'n vriendin wel leuk is, daar heb je letterlijk geen kind aan. Gewoon voor de computer zetten en je hoort 'm niet meer tot ie naar bed moet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, dat had ik ook ja. Maar vroeger hoopte ik ook altijd dat ze wakker werden, want dan wilde ik kleine slaperige kindjes knuffelen.
Nu vind ik het wel prima.Al zou ik het ook best gezellig vinden om nog even samen tv te kijken met een duf kindje, maar ben net zo tevreden als ik lekker lui kan doen.
Naar mij luisterden ze wel, want ze hadden vrij snel door dat moeilijk doen toch geen nut had. Een moeder vertelde me een keer dat toen haar dochter hoorde dat ik op kwam passen ze zei: "Maar van haar mag ik nooit uit bed!"quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was altijd het meest blij wanneer ze al op bed lagen. Geen gejammer en gezeur. Hoewel het passen op het zoontje van m'n vriendin wel leuk is, daar heb je letterlijk geen kind aan. Gewoon voor de computer zetten en je hoort 'm niet meer tot ie naar bed moet.
En dat laatste komt ie je zelf vertellen. En hij wil vooral niet naar bed gebracht worden, dat doet hij zelf
.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
Er worden veiligheidsmaatregelen genomen om de opening van de Primark in Enschede. Het moet toch niet gekker worden
.
Ja dat gaat weer een gekkenhuis worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
Er worden veiligheidsmaatregelen genomen om de opening van de Primark in Enschede. Het moet toch niet gekker worden
.
Daar kun je donder op zeggen. De enige Primark in het oosten van het land... Gaan veel Duitsers op af komen ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat gaat weer een gekkenhuis worden.
Waarom? In Duitsland hebben ze veel grotere!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kun je donder op zeggen. De enige Primark in het oosten van het land... Gaan veel Duitsers op af komen ook.
Oh, al die paniek voor een blaar? Hell mijn blaren hebben blaren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, al die paniek voor een blaar? Hell mijn blaren hebben blaren.
Ik heb twee paar nieuwe schoenen. Dus eerst was mijn hiel open van de ene schoen, loop ik op de andere, gaat mijn hiel op net een iets ander plekje kapot. Dus doe ik weer de andere aan en dan loop ik de oude blaar weer kapot en zo gaat het door.quote:
Ik heb ook nieuwe schoenen, maar nergens last van.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb twee paar nieuwe schoenen. Dus eerst was mijn hiel open van de ene schoen, loop ik op de andere, gaat mijn hiel op net een iets ander plekje kapot. Dus doe ik weer de andere aan en dan loop ik de oude blaar weer kapot en zo gaat het door.
Ik heb dat echt bijna altijd als ik nieuwe schoenen koop.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook nieuwe schoenen, maar nergens last van.
Nou ja en nee. Ik moest voornamelijk even weten waarmee ik het het beste kan afdekken als ik toch weg moet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vansquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dat echt bijna altijd als ik nieuwe schoenen koop.
Al is dit wel voor het eerst dat ik het ook bij Vans heb. Terwijl ze hetzelfde model zijn als ik altijd draag.
Dit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je de Primark in Enschede gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waarom? In Duitsland hebben ze veel grotere!
Ja ik ben een aansteller, ik weet het...quote:
Wanneer gaat ie nou open dan? Die verbouwing heeft echt zo lang geduurd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je de Primark in Enschede gezien? En de dichtstbijzijnde Primark is in Essen, dan is Enschede voor veel Duitsers in de grensstreek veel dichterbij, hé
.
Nee die heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je de Primark in Enschede gezien? En de dichtstbijzijnde Primark is in Essen, dan is Enschede voor veel Duitsers in de grensstreek veel dichterbij, hé
.
Ik vond hem wel overzichtelijk, en toen ik er was was het ook superrustig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef Royco1 het volgende:
Ik moet nog een keer gaan kijken bij de primark in Nijmegen
19 augustus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer gaat ie nou open dan? Die verbouwing heeft echt zo lang geduurd.
De prijs staat gelijk aan de kwaliteit, dan is het niet zo erg. Daarbij gaan mijn kleren eigenlijk nooit kapot omdat het slechte kwaliteit is, maar omdat ik gewoon een onhandige kluns ben.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef aeque het volgende:
Primark, slechte kwaliteit kleding waar mensen gek van worden. Ik snap het niet.
Zit in het pand waar eerst de Bijenkorf in zat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet gezien.Maar had er niet meteen over nagedacht dat die nieuwe dan dichterbij is, want als ik mocht kiezen zou ik sowieso voor Essen kiezen.
Zo slecht is de kwaliteit anders niet, hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef aeque het volgende:
Primark, slechte kwaliteit kleding waar mensen gek van worden. Ik snap het niet.
Ik vind de huidige in Rotterdam echt afschuwelijk. Hopen dat die nieuwe beter is!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:27 schreef Myraela het volgende:
Er komt een Primark in Zuidplein.De tweede in Rotterdam.
Achter mijn huis zo'n beetje.
Elke week de sale checken.
![]()
Primark.
Sale.
Sale in de Primark.
Ik hoop vooral dat ze de drukte iets beter aankunnen. Nadeel is wel dat Rotterdammers echt gewoon tuig zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind de huidige in Rotterdam echt afschuwelijk. Hopen dat die nieuwe beter is!
Waar de Saturn zat toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:27 schreef Myraela het volgende:
Er komt een Primark in Zuidplein.De tweede in Rotterdam.
Achter mijn huis zo'n beetje.
Elke week de sale checken.
![]()
Primark.
Sale.
Sale in de Primark.
Hmm, dat maakt het lastig ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze de drukte iets beter aankunnen. Nadeel is wel dat Rotterdammers echt gewoon tuig zijn.Ik heb ook in een winkel op Zuidplein gewerkt en het is echt niet normaal hoe mensen daar met je spullen omgaan. Gewoon overal schijt aan.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar de Saturn zat toch?
En ik koop ook geen bizar dure kleding, maar de kleding die ik had van de Primark was gewoon slecht afgewerkt waardoor het snel kapot ging. Misschien is het in de afgelopen jaren verbeterd, ik kom er dan ook al jaren niet meer. Met name omdat het vaak té druk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |