19 augustus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer gaat ie nou open dan? Die verbouwing heeft echt zo lang geduurd.
De prijs staat gelijk aan de kwaliteit, dan is het niet zo erg. Daarbij gaan mijn kleren eigenlijk nooit kapot omdat het slechte kwaliteit is, maar omdat ik gewoon een onhandige kluns ben.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef aeque het volgende:
Primark, slechte kwaliteit kleding waar mensen gek van worden. Ik snap het niet.
Zit in het pand waar eerst de Bijenkorf in zat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet gezien.Maar had er niet meteen over nagedacht dat die nieuwe dan dichterbij is, want als ik mocht kiezen zou ik sowieso voor Essen kiezen.
Zo slecht is de kwaliteit anders niet, hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef aeque het volgende:
Primark, slechte kwaliteit kleding waar mensen gek van worden. Ik snap het niet.
Ik vind de huidige in Rotterdam echt afschuwelijk. Hopen dat die nieuwe beter is!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:27 schreef Myraela het volgende:
Er komt een Primark in Zuidplein.De tweede in Rotterdam.
Achter mijn huis zo'n beetje.
Elke week de sale checken.
![]()
Primark.
Sale.
Sale in de Primark.
Ik hoop vooral dat ze de drukte iets beter aankunnen. Nadeel is wel dat Rotterdammers echt gewoon tuig zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind de huidige in Rotterdam echt afschuwelijk. Hopen dat die nieuwe beter is!
Waar de Saturn zat toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:27 schreef Myraela het volgende:
Er komt een Primark in Zuidplein.De tweede in Rotterdam.
Achter mijn huis zo'n beetje.
Elke week de sale checken.
![]()
Primark.
Sale.
Sale in de Primark.
Hmm, dat maakt het lastig ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze de drukte iets beter aankunnen. Nadeel is wel dat Rotterdammers echt gewoon tuig zijn.Ik heb ook in een winkel op Zuidplein gewerkt en het is echt niet normaal hoe mensen daar met je spullen omgaan. Gewoon overal schijt aan.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar de Saturn zat toch?
En ik koop ook geen bizar dure kleding, maar de kleding die ik had van de Primark was gewoon slecht afgewerkt waardoor het snel kapot ging. Misschien is het in de afgelopen jaren verbeterd, ik kom er dan ook al jaren niet meer. Met name omdat het vaak té druk is.
Inderdaadquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:29 schreef Myraela het volgende:
Overigens moet je wel naar de echt dure merken wil je kwaliteitsverschil merken. De gemiddelde kledingwinkel vraagt het dubbele maar levert hetzelfde.
Nou ja vooral zuidplein is gewoon een tokkie winkelcentrumquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze de drukte iets beter aankunnen. Nadeel is wel dat Rotterdammers echt gewoon tuig zijn.Ik heb ook in een winkel op Zuidplein gewerkt en het is echt niet normaal hoe mensen daar met je spullen omgaan. Gewoon overal schijt aan.
Ja, je moet de Action op Zuidplein zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja vooral zuidplein is gewoon een tokkie winkelcentrum
Of vrouwen dragen kleding gewoon niet lang genoeg om echt iets van de kwaliteit te merkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:33 schreef aeque het volgende:
Kan ook dat het alleen de mannenkleding is
Kom er gelukkig nooit, laatste keer was toen de Saturn dicht ging.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, je moet de Action op Zuidplein zien.Dat is echt om te janken.
Jij hebt dan ook het perfecte figuur.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb nu een primark broek aan. Doet het prima.
Goed, hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe is het met Co/Bolle samzz?
Ik heb altijd een haatverhouding met broeken. Daarom jurkjesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook het perfecte figuur.Voor mijn figuur werkte die niet. Te weinig stretch waardoor die bij mijn benen losjes gaat zitten. Dat vind ik onwijs lelijk. Maar mijn buik is gewoon te dik.
D'aaw, thanks.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook het perfecte figuur.Voor mijn figuur werkte die niet. Te weinig stretch waardoor die bij mijn benen losjes gaat zitten. Dat vind ik onwijs lelijk. Maar mijn buik is gewoon te dik.
wie is Co dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed, hoor. Bolle heet Rio, trouwens
.
De dierenarts zou vandaag komen, maar hij is nog niet geweest.
In de Primark broeken pas je alleen fatsoenlijk met maatje zeroquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
D'aaw, thanks.
Hij zit wel wat los bij mij, maar het is (nog) niet storend. Merkte wel dat het lastiger was om een goed model te vinden dan bij de H&M oid. Dus kan me voorstellen dat je niks kon vinden. Ik heb er maar 1 namelijk, want de gekleurde die ik supertof vond zaten dus ook niet mooi bij mij.
Een ander paard op stalquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wie is Co dan? [ afbeelding ]
Hoe kom ik daarbij?
Wel fijn dat t beter gaat, je zat wat over m in..
Hoe was het in Losser?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wie is Co dan? [ afbeelding ]
Hoe kom ik daarbij?
Wel fijn dat t beter gaat, je zat wat over m in..
Ik heb heul geen maatje zero! Maar als je dat wel hebt pas je ze misschien gewoon allemaal. Al bedenk ik me nu dat mijn grootste probleem volgens mij was dat mijn kont er heel lelijk in uit kwam bij dat andere model. Verder zaten ze wel prima.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de Primark broeken pas je alleen fatsoenlijk met maatje zero. Of wanneer je mijn zusje bent en je jezelf er gewoon in perst, ongeacht vetrollen en openstaande naden.
O. Dan snap ik mijn verwarring in elk geval.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de Primark broeken pas je alleen fatsoenlijk met maatje zero. Of wanneer je mijn zusje bent en je jezelf er gewoon in perst, ongeacht vetrollen en openstaande naden.
[..]
Een ander paard op stal.
Ja, ik ben wel opgelucht. Het is nog niet helemaal 100%, maar de ventipulmin helpt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |