Ging over mijn vraag of iemand weet of ze wondgaas oid bij de AH hebben.quote:
Xfriendxquote:
Ik heb werkelijk waar geen idee. Wat voor een wondgaas moet je hebben?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ging over mijn vraag of iemand weet of ze wondgaas oid bij de AH hebben.
Zijn er verschillende soorten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Xfriendx
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Wat voor een wondgaas moet je hebben?
Een beetjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je speelt wel graag met ballen?
Hmm, beetje een Fax post.
Ik houd wel van balsporten, ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat is geen antwoord op de vraag
Zolang het maar voorzichtig gebeurt is daar niets mis mee.quote:
Iewlquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je een keer mee naar Feyenoord dan?
Jij niet. Het balspel waar je me mee naartoe vraagt welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n slecht gezelschap ben ik toch niet?
Je vind midgetgolf leuker?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij niet. Het balspel waar je me mee naartoe vraagt wel.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij niet. Het balspel waar je me mee naartoe vraagt wel.
Crap...quote:
Je snapt dat ik daarmee bedoel dat ik voetbal niet leuk vindquote:
Dan verzin jij maar een balspel danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt dat ik daarmee bedoel dat ik voetbal niet leuk vind?
Softbal. Het WK is in Haarlem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan verzin jij maar een balspel dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Softbal. Het WK is in Haarlem.Gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |