abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2014 @ 16:50:38 #126
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_143417579
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef El_Thijs het volgende:
Zodra er een andere bronstige boer voor haar neus staat, is falende flappie toch echt de lul.

TS, je wil blijkbaar alleen horen wat je wil horen, maar hou de eer aan jezelf en smeer hem. Je bent een vent toch, of heb je inmiddels een vagina laten groeien?
Nou nou :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_143417633
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef El_Thijs het volgende:
Zodra er een andere bronstige boer voor haar neus staat, is falende flappie toch echt de lul.

TS, je wil blijkbaar alleen horen wat je wil horen, maar hou de eer aan jezelf en smeer hem. Je bent een vent toch, of heb je inmiddels een vagina laten groeien?
Zij heeft z'n ballen in een nachtkastje. Als hij braaf gekookt en schoongemaakt heeft, en haar zoon gevoed en hem netjes op bed heeft gelegd mogen ze er weer ff opgeschroefd worden en TS z'n kunstje doen.
pi_143417767
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:16 schreef zegikniet80 het volgende:
Hoe ken je haar? En waar woonde zij op dat moment? Klinkt echt als: hopt van ene man/huis naar volgende...

Allemaal heel logisch deze reacties en idd het lijkt erop dat ik de dombo ben die in de zeik wordt genomen.
Maar mijn hersenen werken prima en ben ook wel op een leeftijd dat ik er doorheen kan prikken als iemand verkeerde bedoelingen met mij heeft.
Ben idd een lieve man ;-) al zeg ik het zelf maar ik ben niet achterlijk.

Overigens ken ik haar via een vriend, ze komt uit een heel andere richting dan ik zelf.
Voor het geld of iets in die richting doet ze het niet. je zou eerder denken dat het andersom is aangezien ik bij haar ben ingetrokken en daar ook geen cent voor hoef te betalen.

De vraag die ik probeerde te stellen was of haar smaak qua uiterlijk op langer termijn tegen zou kunnen gaan werken.
Wat als de verliefdheid over is. word ik dan weer irritant om naar te kijken?
En zal het daarom stuk kunnen gaan lopen.

En idd het komt over alsof ik de underdog ben, maar dat lijkt misschien zo door de tekst en voorhal haar uitspraken.
Maar ik ben echt niet lelijk en weet van mezelf wat ik te bieden heb en dat ik goed ben voor de vrouw waarmee ik ben.
En idd ik ben wel zo'n vent die in de middag in de keuken staat om te koken voor als ze thuis komen, en ja ik heb ook gewoon een baan zoals zij, en idd ik doe een groot deel van de huishouding en houd het netjes.
Dat is wel het laatst wat ik kan doen voor iemand die haar huis open zet voor mij zonder daar geld voor te willen.
Het is dus niet om geld of iets wat daarop lijkt.

Het lijkt er veel meer op dat ze een man zoals ik gewoon nooit gewend is geweest.
Iemand die wel zijn handen uit de mauwen wil steken en haar ook neemt zoals ze is en incl. haar zoontje.

Maar goed, de vraag is dus voornamelijk of smaak in uiterlijk er tussenin zal komen te staan.
Nou.

Als jij denkt (en je zult het hopelijk beter weten dan wij) dat ze verliefd op je is dan gaat het later juist alleen maar meer goedkomen want verliefd blijft niemand forever.
Als verliefd zijn eenmaal over gaat in houden van kan ik me niet voorstellen dat je dan pas echt een kutkop (sorry maar ik heb toch geen idee hoe je eruit ziet :) ) krijgt in haar ogen.

Als ze al verliefd op je is geworden ondanks dat jouw uiterlijk haar niet aanstaat dan kan ik me echt niet voorstellen dat als ze opeens van je houdt het een probleem gaat worden.

Dus als jij haar zulke opmerkingen (en ik vind ze echt niet normaal hoor) kunt vergeven en het niet meer blijft knagen, dan moet je lekker doorgaan met haar.
Ik vind die opmerkingen echt niet kunnen :') Dat je tegen je vriendinnen zegt dat je je vriend/man/.. niet echt super knap vind, of misschien zelfs eerder lelijk, dat kan misschien nog een keer. Maar de dingen die zij over jou heeft gezegd zijn echt ronduit hartstikke belachelijk :') :')
Ze zet zichzelf ook nog eens voor schut door dat te zeggen tegen haar 'bff' en vervolgens wel met je door te gaan. Want als zij het al nodig vindt tegen anderen te zeggen wat ze van je oren vindt (in zulke bewoordingen) zal ze zich ongetwijfeld wat aantrekken van de mening van anderen.

Ik zou het wel erg triest voor je vinden als ze er opeens met een lekkerdere kerel vandoor gaat als zij die tegenkomt. Maar aan de andere kant; je wordt al 6 pagina's gewaarschuwd daarvoor.
pi_143420651
Dank jullie voor de reacties!

Zelfs de respectloze reacties ;-)

Zal idd mijn eigen conclusies trekken want hier zijn de meningen erg verdeeld, er zitten er wel een aantal bij waar ik wel wat mee kan maar die mensen weten dat van zichzelf wel ;-) dank voor het meedenken.

Ik zal er lekker van blijven genieten en mocht het mislopen om welke reden dan ook dan zie ik het daarna wel weer verder.

In iedere relatie kan de ander immers en ander tegenkomen en er vandoor gaan.

Maar voor mij heb ik in mijn relatie iig wel een prachtig uitzicht en misschien is haar verschijning wel de reden waarom ze bij haar vriendin over laat komen dat ik te min ben qua uiterlijk omdat ze idd een veel mooiere vent zou kunnen krijgen maar ze heeft nu voor mij gekozen en dat zegt toch eigenlijk ook wel iets.
Mooie dudes genoeg die ze zo van straat kan plukken maar wellicht heeft ze daar al eens haar neus tegen gestoten en toch niet in gevonden wat ze eigenlijk hoopte te vinden en misschien ben ik dat dan toch wel en heb ik haar ogen geopend ;-)

En anders maar niet. ik geniet nu van iedere seconde dat ik bij haar ben en zij moet er naar kijken ;-) niet ik haha

TY all en mocht er eens iets veranderen dan zal ik het hier nog eens plaatsen.
pi_143420776
Wegwezen voordat je opzij geschoven wordt. Wees degene die de relatie beëindigd in plaats van andersom :)
pi_143421225
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:47 schreef TheMechanic het volgende:
Wegwezen voordat je opzij geschoven wordt. Wees degene die de relatie beëindigd in plaats van andersom :)
Want het is waarschijnlijk niet de vraag óf je opzij geschoven wordt, maar eerder wáneer... Jouw vriendin klinkt echt als een (ooit nog) vriendinnetje van me...
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 augustus 2014 @ 19:04:24 #132
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_143421282
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:41 schreef zegikniet80 het volgende:

Zal idd mijn eigen conclusies trekken want hier zijn de meningen erg verdeeld, er zitten er wel een aantal bij waar ik wel wat mee kan maar die mensen weten dat van zichzelf wel ;-) dank voor het meedenken.

Ik zal er lekker van blijven genieten en mocht het mislopen om welke reden dan ook dan zie ik het daarna wel weer verder.

Maar voor mij heb ik in mijn relatie iig wel een prachtig uitzicht en misschien is haar verschijning wel de reden waarom ze bij haar vriendin over laat komen dat ik te min ben qua uiterlijk omdat ze idd een veel mooiere vent zou kunnen krijgen maar ze heeft nu voor mij gekozen en dat zegt toch eigenlijk ook wel iets.
Mooie dudes genoeg die ze zo van straat kan plukken maar wellicht heeft ze daar al eens haar neus tegen gestoten en toch niet in gevonden wat ze eigenlijk hoopte te vinden en misschien ben ik dat dan toch wel en heb ik haar ogen geopend ;-)

En anders maar niet. ik geniet nu van iedere seconde dat ik bij haar ben en zij moet er naar kijken ;-) niet ik haha

Keep diggin' that grave son. Keep diggin'.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:14:22 #133
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143421632
Ts = achterlijke klapmegool

Ts kan het bord voor zijn kop gebruiken om ruimteschepen richting de aarde te leiden
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_143421745
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:41 schreef zegikniet80 het volgende:

Ter inspiratie TS:

Veel succes met je vast heel warme en liedevolle relatie. *;
Je suis Charlie Sheen
pi_143421805
Ok, lekker over je heen laten lopen. ^O^
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:21:47 #136
431144 Teydelyk
pi_143421868
Ts ze zijn bij de luchtmacht nog op zoek naar bewegende doelen - ze zijn laatst een beetje in de problemen gekomen door varkens te gebruiken. Misschien kun je het bord voor je kop verhuren? Zo kun je nog wat verdienen voordat je als oud vuil buiten wordt gezet.
pi_143422042
En nu maar wachten op de eerste die 'm er bij haar wel even in wil hangen en haar kind daartoe een konijn genaamd Flappie cadeau geeft... Zal TS vast ook nog eens de sul zijn die dat beest gaat verzorgen. _O-
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:30:14 #138
431144 Teydelyk
pi_143422084
Ts is een billboard
pi_143422135
Wow, ik zou per direct weg zijn gegaan. Zoiets laat je je partner toch niet over je zeggen? Kom op nou.
pi_143422199
Ach wat is zelfrespect ook waard als je maar kan neuken.
Goed bezig TS, wanneer ze vreemdgaat, ze je uiteindelijk dumpt en jij zwaar lijdt kan je altijd nog terugdenken aan de keren dat ze bij je in bed lag en je vol walging aankeek. ^O^
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:34:51 #141
431144 Teydelyk
pi_143422243
Ts wordt betaald om bij de Superbowl wedstrijden rondjes in het stadion te rennen met een advertentie op z'n bord
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:56:48 #142
431144 Teydelyk
pi_143422984
Ts roleplayt als deurmat
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:58:27 #143
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_143423040
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:33 schreef TerryStone het volgende:
Goed bezig TS, wanneer ze vreemdgaat, ze je uiteindelijk dumpt en jij zwaar lijdt kan je altijd nog terugdenken aan de keren dat ze bij je in bed lag en je vol walging aankeek. ^O^
:D :') :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_143423288
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:33 schreef TerryStone het volgende:
Aan de andere kant, TS krijg probably wel veel doggystyle. _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_143423659
gooi haar weg.
pi_143423660
TS is een gratis babysitter. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_143423919
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:16 schreef heiden6 het volgende:
TS is een gratis babysitter. :')
Zij betaalt hem met haar lichaam, je denkt toch niet dat zo'n lelijkerd er gratis overheen mag?
Je suis Charlie Sheen
pi_143423999
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Teydelyk het volgende:
Ts = achterlijke klapmegool

Ts kan het bord voor zijn kop gebruiken om ruimteschepen richting de aarde te leiden
_O- _O- _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  PR en moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 20:44:26 #149
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_143425039
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Teydelyk het volgende:
Spot on.
Fuck the EBU.
pi_143425134
Ze schaamde zich waarschijnlijk gewoon voor haar interesse in jou omdat je lelijk bent, of omdat zij denkt dat andere jou lelijk vinden, of beide. Met deze berichten wilde ze -denk ik- bovenal haar vriendin(nen) manipuleren. Dat kun je lezen uit berichten dat ze 'er over heen gekomen is', e.d. : ze duidt dat ze zich bewust is van de lelijkheid van d'r keuze (ergo: ze kan daar minder makkelijk belachelijk om gemaakt worden). Is haar ex knap? Dan kan hem aanhalen een middel van manipulatie geweest zijn door die vriendin er aan te herinneren dat ze wél een knappe man kan krijgen.
In andere woorden: ze heeft de weg geplaveid om met jou samen te kunnen zijn.

Máár nu komen de volgende vragen:

1) Vindt ze jou dan zelf echt lelijk?
2) Vindt ze uiterlijk wel/niet belangrijk, in het geval van wel,
,3) Waarom is ze bij jou?
4) Is haar onzekerheid aantrekkelijk?
5) Hoe je haar berichten ook wil interpreteren (zie mijn uitleg), het blijft gemeen en toont een enorm gebrek aan respect. Waarom wil je dat accepteren?
6) Waarom denk je dat die ex naar het buitenland gevlucht is?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2014 20:48:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')