quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 14:28 schreef zegikniet80 het volgende:TS,
Hoeveel tijd zit er nu eigenlijk tussen het schrijven van haar (van begin tot meest recente tijd) en nu? Je hebt het over het verstrijken van 2 maanden, maar dat gaat om de tijd die tussen het lezen door jou en nu zit? Hoe lang zijn jullie nu samen?
Ze werd wel wat minder negatief.
In de periode dat we daten was ze niet positief maar ze zei op een gegeven moment wel dat ze gevoelens voor me begon te krijgen. wel met een afsluitende zin dat het jammer was dat het in zo'n verpakking kwam.
Toen ik het las woonde we net samen.
Toen ik op wilde stappen na dat lezen, ging ze er behoorlijk stuk aan en storten haar leven echt in. zo leek het. Ik twijfel er ook geen moment aan dat ze van me houdt en dat ze graag met mij is.
En we hebben de echte klik op alle vlakken. alleen vertrouw ik haar woord nu niet meer als ze zegt dat ze me leuk vindt, knap vindt, en aantrekkelijk. wat ik daarvoor heel leuk vond om te horen.
Zal wel overgaan denk ik.
En hoop dat ze eerlijk is en dat het idd echt omgeslagen is, al kan ik me dat niet zo goed voorstellen aangezien in qua uiterlijk niet ben veranderd.
leeftijd beide rond 30
Geef je nog steeds geen concreet antwoord op de vraag hoeveel tijd er tussen dat schrijven van haar en nu zit... Ook is me nog steeds niet duidelijk hoe lang jullie nu samen zijn...
Overigens, niet álle nare dingen die ze schreef gingen (puur) om/over jouw uiterlijk, dus snap jouw houding nu niet helemaal...
Even het -in mijn ogen- grootste "dealbreakende" stuk eruit gelicht:
quote:
Hoe verder ik las hoe recenter de tijd van schrijven werd.
Ik las daarin dat ze me wel heel aardig vond maar zich niet tot mij aangetrokken voelde maar dat ze wel merkte dat ze mijn uiterlijk meer gedoogde dan voorheen. De exacte bewoording was dat ik wat minder irritant was om naar te kijken maar hey, heb ik dit echt verdiend, wat heb ik in hemelsnaam verkeerd gedaan.
Leuk als je zoiets over jezelf te lezen krijgt.
Het ergste wat ik las was dat ik zo’n goed hart had en dat het zo goed klikte tussen mij en haar zoontje en dat ze niet wist waarom ze bij me was en dat ze bang was dat het kwam omdat ik zo goed voor haar zoontje was.
Ook schreef ze dat als die andere (verhuisde) dude voor de deur stond dat ze (flappie ik dus) keihard zou laten vallen.
Vooral opmerkelijk: je schrijft in je eerste zin dat het hier om een
recenter schrijven gaat. Hoe recent precies?
Anyhow:
- Ze schrijft dat het zo goed klikt tussen jou en haar zoontje, maar ze heeft het (op basis van wat je hier hebt neergezet) nergens over een klik tussen jou en haar?
- Degene met wie je een relatie hebt "wel heel aardig" vinden? Klinkt absoluut niet als verliefdheid...
- "Zich niet tot mij aangetrokken voelde" en "minder irritant was om naar te kijken"? Dat is wel van een hele andere orde dan iemand zo geweldig vinden dat bepaalde imperfecties in het uiterlijk er niet (zo) meer toe doen... Dit is ook het enige in dat stuk wat daadwerkelijk (direct) je uiterlijk betreft trouwens!
- De grootste "toppers" zijn de laatste zinnen natuurlijk. Ze wist eigenlijk niet waarom ze bij je was??? Ze was bang was dat het kwam omdat jij zo goed voor haar zoontje was??? Als die andere gast voor de deur stond zou ze je keihard dumpen??? Ik vind dit toch wel de últieme "WTF-doe-je-nog-bij-haar?'s"!
Maar goed, jij vat dit alles blijkbaar niet zo zwaar op. Nou ja, o.k. dan. Misschien was het vooral "stoere" taal, misschien is ze inmiddels van gedachten/gevoelens veranderd (hoe meer tijd er inmiddels versteken is, hoe geloofwaardiger dat zou kunnen zijn) maar dan nog... dit zegt in mijn ogen toch wel een hele hoop over haar karakter en niet bepaald in positieve zin dus.
Ik moet zo verder met andere dingen, dus tot slot:
Iemand die zo over mij zou schrijven, om wat voor reden of binnen welke context dan ook, kan onmiddellijk opzouten uit mijn leven. Voor zo iemand duizend anderen. Zélfs al zou het echt puur "indekken" t.o.v. van haar "bff" zijn geweest (zie post Lienekien). In dat geval mist ze in ieder geval élke vorm van ruggengraat en met zo iemand zou ik ook nooit een relatie willen hebben. Maar goed, dat ben ik.
Ik denk wél dat je op zich niet zo'n punt hoeft te maken van de kritiek op je uiterlijk. Die kritiek
an sich.
In principe kan het volgens mij best zo zijn dat a) ze desondanks helemaal oprecht enorm gek op/van/met je is en b) er op een bepaalde manier toch ook wel een oprechte seksuele aantrekkingskracht bestaat vanuit haar naar jou toe. Het is alleen dat op basis van álles wat jij hier neerzet en de algehele toon die ze (blijkbaar) gebruikt(e), dat deze twee dingen niet echt blijken vind ik. Integendeel.
Het is in iéder geval te hopen, dat áls je de relatie voortzet, je je hier ook écht over heen kan zetten. Dat het jouw zelfvertrouwen en/of jouw vertrouwen in haar niet (blijvend) aantast. Iets wat mij in zo'n geval eigenlijk onmogelijk lijkt, maar ja... wellicht zie ik dat fout en lukt dat jou wel.

Succes/sterkte!