abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:20:15 #52
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143408583
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahaha inderdaad :)
Misschien hebben we verschillende ervaringen waardoor we er anders op reageren. ;)
Ja waarschijnlijk, tot dat ik doorhad dat ik over een zin had heengelezen dat ze het wellicht alleen voor haar zoontje doet :P en hem zo voor haar ex zou laten vallen.

Al vraag ik me af of dit er letterlijk zo stond of dat zijn onzekerheid dat er van maakte
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143408608
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:20 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja waarschijnlijk, tot dat ik doorhad dat ik over een zin had heengelezen dat ze het wellicht alleen voor haar zoontje doet :P
Subtiel detail ;) O-)

(aaah je hebt je post aangepast en dat weet je nooit. We moeten TS maar geloven op zijn mooie ogen ;))
pi_143408618
Zeg tegen haar dat ze puntige knieën heeft!
pi_143408634
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon standaard slettebakje wat van vent naar vent hopt om in haar levensonderhoud te laten voorzien, en te zorgen dat ze een dak boven haar hoofd heeft. Is het kind van die vent in het buitenland, of is er nog een derde in het spel?

tldr; manipulatieve bitch, run while you can.
:Y zoals ik het lees is ze bij je weg zodra ze een meer appetijtelijke vent heeft gevonden die ook leuk is met haar zoontje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143408653
Tuurlijk kan je best verliefd op iemand worden/zijn of van iemand houden ook al vind je het uiterlijk van die persoon niet perfect, maar het gaat om de manier (toon) waarop ze over dat uiterlijk en verder ook over jou praat(te?), dit terwijl ze toen al samen met jou was...
Tails tell tales
pi_143408682
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:22 schreef Forbry het volgende:
Tuurlijk kan je best verliefd op iemand worden/zijn of van iemand houden ook al vind je het uiterlijk van die persoon niet perfect, maar het gaat om de manier (toon) waarop ze over dat uiterlijk en verder ook over jou praat(te?), dit terwijl ze toen al samen met jou was...
'flappie' zegt al genoeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143408714
Heeft ze nog wel contact met die (nu) ex, weet hij van jou/jullie af? Is dat kind van of van een ander? Heeft ze daar nog contact mee? Wat zijn jullie leeftijden eigenlijk, even voor de volledigheid?

Haar zoontje is van haar eerste relatie die nu 3 jaar over is,
De dude in het buitenland heeft ze idd aan de kant gezet en ze heeft in het laatste gesprek met hem ook over mij verteld.
Dat was 2 maanden geleden.
Hij heeft daarna ook geen contact meer met haar opgenomen
pi_143408830
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:24 schreef zegikniet80 het volgende:
Heeft ze nog wel contact met die (nu) ex, weet hij van jou/jullie af? Is dat kind van of van een ander? Heeft ze daar nog contact mee? Wat zijn jullie leeftijden eigenlijk, even voor de volledigheid?

De dude in het buitenland heeft ze idd aan de kant gezet en ze heeft in het laatste gesprek met hem ook over mij verteld.
Maar laat jij een ex van je partner bepalen of je relatie kan bestaan?
pi_143408844
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:24 schreef zegikniet80 het volgende:

Is die vader nog in spel? En hoe zit het verder; is ze gelijk bij je ingetrokken / verzorg jij in het levensonderhoud voor haar en haar zoontje?

Dat zouden toch voor mij wel breekpunten zijn, als ze echt duidelijk van je leecht en al heeft aangegeven dat ze weg is zodra er een leukere voorbijkomt en je vooral mag blijven omdat je zo leuk met haar zoontje bent.

Woont ze op zichzelf en dopt ze braaf haar eigen boontjes zou je er wellicht wat 'losser' in kunnen zitten en denken 'ach, wat boeit het, seks is goed, leuke meid, genieten er van zolang als het duurt'.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:29:03 #61
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_143408898
Zelf is ze ook niet perfect TS.

En vrouwen vinden uiterlijk niet zo belangrijk.
Als je maar geld hebt en een grote bek dan kun je eigenlijk weinig verkeerd doen bij een vrouw.
pi_143408965
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y zoals ik het lees is ze bij je weg zodra ze een meer appetijtelijke vent heeft gevonden die ook leuk is met haar zoontje.
Yep. Ik zou graag anders willen kunnen zeggen (want vind het echt sneu voor TS) maar het komt op mij ook zo over.

Het zou me niks verbazen als ze dit:

quote:
"Het ergste wat ik las was dat ik zo’n goed hart had en dat het zo goed klikte tussen mij en haar zoontje en dat ze niet wist waarom ze bij me was en dat ze bang was dat het kwam omdat ik zo goed voor haar zoontje was.
en misschien zelfs toch ook nog wel dit (ook al spreekt bepaalde info dit blijkbaar wel tegen):

quote:
Ook schreef ze dat als die andere (verhuisde) dude voor de deur stond dat ze (flappie ik dus) keihard zou laten vallen."
nú nog even sterk meent als toen.
Tails tell tales
pi_143409019
Het is hoe dan ook geen goed teken als ze in het begin van de relatie (je had toen al een relatie!!) zo over haar vriend praat. Dan ben je (zoals iemand anders ook al opmerkte) trots dat je samen met iemand bent, praat je positief over iemand en zie je door je roze bril vaak niet eens dat iemand niet zo heel aantrekkelijk is. Dan is de te grote kin juist mannelijk, de kromme neus grappig en het buikje lekker zacht.
pi_143409071
neuken en wegwezen
pi_143409194
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:')

Ik vind álles wat ze over hem naar die 'bff' schrijft doordrongen van minachting eigenlijk...

Je kan best kritiek op het uiterlijk hebben, maar op déze manier over iemand schrijven, dat zijn echt geen geintjes (zoals ze nu zelf beweert). Dat doe je gewoon niet als je óprecht om iemand geeft (ze waren toen ook al gewoon samen hè... het is niet alsof ze hem op dat moment pas net had leren kennen ofzo).
Tails tell tales
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:41:58 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143409276
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:38 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind álles wat ze over hem naar die 'bff' schrijft doordrongen van minachting eigenlijk...

Je kan best kritiek op het uiterlijk hebben, maar op déze manier over iemand schrijven, dat zijn echt geen geintjes (zoals ze nu zelf beweert). Dat doe je gewoon niet als je óprecht om iemand geeft (ze waren toen ook al gewoon samen hè... het is niet alsof ze hem op dat moment pas net had leren kennen ofzo).
Of het is tekenend voor hoe die vriendin met haar bff omgaat. Het kan. Dat ze denkt dat bff hem wel niks zal vinden en ze hem daarom zelf maar bij voorbaat een beetje afkraakt.

Ik zou wel benieuwd zijn hoe de bff reageert in die conversatie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_143409285
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Het is hoe dan ook geen goed teken als ze in het begin van de relatie (je had toen al een relatie!!) zo over haar vriend praat. Dan ben je (zoals iemand anders ook al opmerkte) trots dat je samen met iemand bent, praat je positief over iemand en zie je door je roze bril vaak niet eens dat iemand niet zo heel aantrekkelijk is. Dan is de te grote kin juist mannelijk, de kromme neus grappig en het buikje lekker zacht.
En inderdaad, juist in de verliefdheidsfase zie je het negatieve in/van iemands uiterlijk vaak niet eens...
Tails tell tales
pi_143409328
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Of het is tekenend voor hoe die vriendin met haar bff omgaat. Het kan. Dat ze denkt dat bff hem wel niks zal vinden en ze hem daarom zelf maar bij voorbaat een beetje afkraakt.

Ik zou wel benieuwd zijn hoe de bff reageert in die conversatie.
Niet mee eens. Zelfs voor "indekken" en "stoerdoenerij" vind ik de respectloosheid TE groot.
Tails tell tales
pi_143409381
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:38 schreef Forbry het volgende:

[..]

Knap om dit zo te stellen zonder de volledige context van de conversatie.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:45:39 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143409385
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:44 schreef Forbry het volgende:

[..]

Niet mee eens. Zelfs voor "indekken" en "stoerdoenerij" vind ik de respectloosheid TE groot.
Ok dan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_143409408
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:44 schreef Forbry het volgende:

[..]

Kom op zeg, ze noemde hem flappie.... Ik ben zelfs in mijn gezicht weleens erger beledigt door mijn vriendin. :D
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:51:15 #72
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_143409552
nog een paar weekjes neuken, relatie mentaal afbouwen (acceptatie, closure) en verder leven :)

vooral het stukje dat ze je 'als een baksteen' laat vallen als haar ex voor deur staat, zou voor mij onoverkoombaar zijn.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_143409564
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:46 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Kom op zeg, ze noemde hem flappie.... Ik ben zelfs in mijn gezicht weleens erger beledigt door mijn vriendin. :D
De rest niet gelezen?
Tails tell tales
pi_143409700
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:51 schreef Forbry het volgende:

[..]

De rest niet gelezen?
Jawel, maar op welk deel doel je?
pi_143409721
Ik denk niet dat ik dat zou kunnen accepteren :{
pi_143409807
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:55 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Jawel, maar op welk deel doel je?
Op alles.
Tails tell tales
pi_143409813
Jezus, wat een topic.

Gast. Heb je echt geen ruggengraat?
pi_143409893
Maar goed, zodra die ex weer in beeld komt (wat sowieso zal gebeuren) kan je haar gedag zwaaien. :W
pi_143409981
Dat is wel echt keihard, zeg... In dit geval is het maar goed dat je haar privacy geschonden hebt.

Beter dat je nu snel weggaat dan dat over een paar maanden/jaar die andere gast weer aan komt kloppen en zij jou dumpt.
pi_143409991
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is wel een heel pijnlijk les over het schenden van privecy.

En tja... is het je waard om het te proberen? Kun je haar recht aankijken zonder verwijten? Kun je je zeker voelen bij die vrouw? Op je gemak, jezelf zijn? Terwijl je weet dat ze dit over je geschreven heeft... Verliefdheid kun je niet afdwingen. Weet je zeker dat ze je niet als een gratis oppas voor haar kind ziet?

Als je denkt dat ze echt van je houdt en in een korte tijd anders over je is gaan denken is er geen probleem, maar bij een lichte twijfel zou ik wegwezen. Je moet wel een heel erg sterk ego hebben wil je dit volhouden
Over het zijn van de goedhartige sul waar wel even misbruik van gemaakt wordt, meer. Of over te dicht bij de zon willen vliegen.. ;( (Alternatieve verklaring is dat TS low standards heeft en het eigenlijk een heel gemiddeld uitziende chick is. ;( )

TS heeft drie opties: a. laat je gebruiken hopend op liefde, b. gebruik haar net zo hard terug of c. verbreek de relatie. *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_143410121
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:08 schreef Deuce92 het volgende:
Dat is wel echt keihard, zeg... In dit geval is het maar goed dat je haar privacy geschonden hebt.

Beter dat je nu snel weggaat dan dat over een paar maanden/jaar die andere gast weer aan komt kloppen en zij jou dumpt.
Tja, zo'n gratis oppas die graag de vaderrol op zich neemt en helpt in t huishouden is wel makkelijk als je eens in de zoveel tijd behoefte hebt om geneukt te worden door iemand waartoe je, je wel fysiek aangetrokken voelt. :@ Gelukkig zal het in het uitgaansleven van dat laatste wemelen en hoeft ze dus helemaal niet op een man die haar al verlaten heeft te wachten. *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_143410171
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:13 schreef NotYou het volgende:

[..]

Tja, zo'n gratis oppas die graag de vaderrol op zich neemt en helpt in t huishouden is wel makkelijk als je eens in de zoveel tijd behoefte hebt om geneukt te worden door iemand waartoe je, je wel fysiek aangetrokken voelt. :@ Gelukkig zal het in het uitgaansleven van dat laatste wemelen en hoeft ze dus helemaal niet op een man die haar al verlaten heeft te wachten. *O*
Inderdaad. Oftewel, TS: gewoon weggaan. Laat dat mens maar rotten. :)
pi_143410229
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:00 schreef Forbry het volgende:

[..]

Op alles.
OK, specifiek zijn is moeilijk voor je?
pi_143410247
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:04 schreef Deckard het volgende:
Maar goed, zodra die ex weer in beeld komt (wat sowieso zal gebeuren) kan je haar gedag zwaaien. :W
Wie zegt dat? Wellicht denkt de vriendin van TS er ondertussen wel anders over.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 13:21:20 #85
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_143410340
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:18 schreef DroogDok het volgende:

[..]

vast, ze is de afgelopen weken helemaal omgeslagen en opeens dolverliefd op TS :')

zijn poezelige oortjes, unieke voorkomen en zachtaardige karakter gaf de doorslag..

wake up, die gaat lopen als ze iemand beters of haar ex tegenkomt
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_143410462
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:18 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dat staat in haar gesprekken. Dit is er eentje die gewoon lekker teert op de ander. Ze heeft nu een oppas en wat zelfvoorziening op het moment.
Dat mens is al weer op zoek naar een andere sugardaddy.
pi_143410622
I feel your pain, bro ;(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_143410628
pi_143410635
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Noem haar ook flappie vanwege haar uitpuilende kut :)
Gvd. :')
pi_143410659
Nou nee, vooral niet door het stuk waarin ze schreef dat ze je zo zou inruilen als die andere kerel in beeld verscheen.
I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 13:32:25 #91
285174 Evienne
never odd or even
pi_143410689
Pics?
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_143410726
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nah, dat weet ik niet. Mijn ex had ook een bijnaam die beetje bitchend was voor mij na der vriendin toe. (Overigens niet uiterlijk gerelateerd)

Detail is wel dat ik dat ik er wel van wist, en het me niet zo boeide. Beetje vriendinnen onder elkaar zeg maar. Dus dat ze hem flappie noemt vind ik niet meteen een deal breaker.

Overigens het feit dat ze zegt: Als die andere gozer weer terug is, dump ik hem wel. Dat is wel een deal breaker. Rot maar lekker op dan.

Je moet haar niet je prioriteit maken als ze jou enkel als optie ziet. De vraag is: Hoe lang is dat geleden dat ze dat zei, en zijn de berichten positiever geworden met de tijd? Of ben je nog steeds een vieze lelijkerd in haar ogen?
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_143410739
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:17 schreef DroogDok het volgende:

[..]

OK, specifiek zijn is moeilijk voor je?
Jij begrijpt het woord "alles" niet? Jij was toch degene die over "context" begon? Nou, daar gaat het in dit geval ook om, niet om een paar specifieke zinnetjes.
Tails tell tales
pi_143410893
Als advocaat van de duivel: ik ben er wel goed in het flink te downplayen wanneer ik iemand echt leuk vind. Als het dan toch niets wordt kan ik heel hard roepen dat het met die flapoor toch nooit iets had kunnen worden. ..
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143410922
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als advocaat van de duivel: ik ben er wel goed in het flink te downplayen wanneer ik iemand echt leuk vind. Als het dan toch niets wordt kan ik heel hard roepen dat het met die flapoor toch nooit iets had kunnen worden. ..
Hey, vriendin van TS. :W
pi_143410980
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, wat een topic.

Gast. Heb je echt geen ruggengraat?
Ja maar, ze heeft zo'n gouwen poes!
pi_143410983
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je al samenwoont met iemand en samen een kind opvoedt, moet je toch wel voorbij die fase zijn? Dit klinkt gewoon alsof ze een prima knurft heeft gevonden om d'r dagen mee te slijten tot er wat leukers langs komt.
pi_143411015
Waaróm je na 6 maanden al samenwoont en samen een kind opvoedt is overigens een tweede :').
pi_143411266
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Als je al samenwoont met iemand en samen een kind opvoedt, moet je toch wel voorbij die fase zijn? Dit klinkt gewoon alsof ze een prima knurft heeft gevonden om d'r dagen mee te slijten tot er wat leukers langs komt.
Volgens mij is DancingPhoebe ook al lang en breed op een leeftijd waarop je die fase voorbij zou moeten zijn. :D
Je suis Charlie Sheen
pi_143411270
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Waaróm je na 6 maanden al samenwoont en samen een kind opvoedt is overigens een tweede :').
Ik had zo iemand op m'n middelbare school, lach nog weleens smakelijk om haar Facebook, die heeft van (minstens) 2 verschillende vaders jong, niet meer samen met beide vaders, al 2x getrouwd en/of verloofd geweest, en iedere keer als iemand door heeft wat een draak van een wijf is het tovert ze weer een andere kerel tevoorschijn.

Zij is een knappe meid om te zien, wat dan weer haar redding is. Die kerels zijn altijd net iets te lelijk, dik, dom voor haar, en dus geweldig blij om 'zo'n vrouw' te hebben. Dus die woont ook altijd alweer binnen 2 weken samen met zo'n type, en is binnen het half jaar er weer zwanger van of verloofd mee, en dan na een jaartje of 2 a 3 komen de meest verschrikkelijk verhalen over die kerel, en is er weer een andere sloeber die medelijden toont, en die is dan de volgende *O*

En nee, ik ben er nooit ingetrapt :7 Maar doet me heel erg denken aan de situatie die TS schetst. Hij is er gewoon om voor een dak boven d'r hoofd te zorgen, en eten in de mond van haar en dr zoontje. Als 'beloning' mag hij er af en toe even op, wetende dat hij in z'n handen mag knijpen met 'zo'n leuke vrouw'. En als er wat leukers/beters voorbij komt switch je toch gewoon?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2014 13:47:34 ]
pi_143411323
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 11:21 schreef Zeetakje het volgende:
Hou de eer aan jezelf en stap er zelf uit, zo snel mogelijk. Moet je toch niet willen man, dit. :N
pi_143411619
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 11:21 schreef Zeetakje het volgende:
Hou de eer aan jezelf en stap er zelf uit, zo snel mogelijk. Moet je toch niet willen man, dit. :N
Dit inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')