abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143408571
Djeez, in de dingen die je hier neerzet klinkt ze wel echt als een ontiegelijk kutwijf... :X

Ik ken alle ins en puts van jullie relatie natuurlijk niet, maar als ik in jouw schoenen stond zou dit voor mij denk ik voldoende zijn om haar keihard te dumpen, no matter hoe leuk de relatie verder ook is (lijkt?). Volgens mij zal dit ook altijd -flink- aan jou blijven klagen en dat lijkt me echt geen gezonde basis om de relatie op voort te zetten.

Echt wel heel sneu voor je dit... sterkte!
Tails tell tales
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:20:15 #52
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143408583
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahaha inderdaad :)
Misschien hebben we verschillende ervaringen waardoor we er anders op reageren. ;)
Ja waarschijnlijk, tot dat ik doorhad dat ik over een zin had heengelezen dat ze het wellicht alleen voor haar zoontje doet :P en hem zo voor haar ex zou laten vallen.

Al vraag ik me af of dit er letterlijk zo stond of dat zijn onzekerheid dat er van maakte
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143408608
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:20 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja waarschijnlijk, tot dat ik doorhad dat ik over een zin had heengelezen dat ze het wellicht alleen voor haar zoontje doet :P
Subtiel detail ;) O-)

(aaah je hebt je post aangepast en dat weet je nooit. We moeten TS maar geloven op zijn mooie ogen ;))
pi_143408618
Zeg tegen haar dat ze puntige knieën heeft!
pi_143408634
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon standaard slettebakje wat van vent naar vent hopt om in haar levensonderhoud te laten voorzien, en te zorgen dat ze een dak boven haar hoofd heeft. Is het kind van die vent in het buitenland, of is er nog een derde in het spel?

tldr; manipulatieve bitch, run while you can.
:Y zoals ik het lees is ze bij je weg zodra ze een meer appetijtelijke vent heeft gevonden die ook leuk is met haar zoontje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143408653
Tuurlijk kan je best verliefd op iemand worden/zijn of van iemand houden ook al vind je het uiterlijk van die persoon niet perfect, maar het gaat om de manier (toon) waarop ze over dat uiterlijk en verder ook over jou praat(te?), dit terwijl ze toen al samen met jou was...
Tails tell tales
pi_143408682
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:22 schreef Forbry het volgende:
Tuurlijk kan je best verliefd op iemand worden/zijn of van iemand houden ook al vind je het uiterlijk van die persoon niet perfect, maar het gaat om de manier (toon) waarop ze over dat uiterlijk en verder ook over jou praat(te?), dit terwijl ze toen al samen met jou was...
'flappie' zegt al genoeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143408714
Heeft ze nog wel contact met die (nu) ex, weet hij van jou/jullie af? Is dat kind van of van een ander? Heeft ze daar nog contact mee? Wat zijn jullie leeftijden eigenlijk, even voor de volledigheid?

Haar zoontje is van haar eerste relatie die nu 3 jaar over is,
De dude in het buitenland heeft ze idd aan de kant gezet en ze heeft in het laatste gesprek met hem ook over mij verteld.
Dat was 2 maanden geleden.
Hij heeft daarna ook geen contact meer met haar opgenomen
pi_143408830
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:24 schreef zegikniet80 het volgende:
Heeft ze nog wel contact met die (nu) ex, weet hij van jou/jullie af? Is dat kind van of van een ander? Heeft ze daar nog contact mee? Wat zijn jullie leeftijden eigenlijk, even voor de volledigheid?

De dude in het buitenland heeft ze idd aan de kant gezet en ze heeft in het laatste gesprek met hem ook over mij verteld.
Maar laat jij een ex van je partner bepalen of je relatie kan bestaan?
pi_143408844
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:24 schreef zegikniet80 het volgende:

Is die vader nog in spel? En hoe zit het verder; is ze gelijk bij je ingetrokken / verzorg jij in het levensonderhoud voor haar en haar zoontje?

Dat zouden toch voor mij wel breekpunten zijn, als ze echt duidelijk van je leecht en al heeft aangegeven dat ze weg is zodra er een leukere voorbijkomt en je vooral mag blijven omdat je zo leuk met haar zoontje bent.

Woont ze op zichzelf en dopt ze braaf haar eigen boontjes zou je er wellicht wat 'losser' in kunnen zitten en denken 'ach, wat boeit het, seks is goed, leuke meid, genieten er van zolang als het duurt'.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:29:03 #61
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_143408898
Zelf is ze ook niet perfect TS.

En vrouwen vinden uiterlijk niet zo belangrijk.
Als je maar geld hebt en een grote bek dan kun je eigenlijk weinig verkeerd doen bij een vrouw.
pi_143408965
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y zoals ik het lees is ze bij je weg zodra ze een meer appetijtelijke vent heeft gevonden die ook leuk is met haar zoontje.
Yep. Ik zou graag anders willen kunnen zeggen (want vind het echt sneu voor TS) maar het komt op mij ook zo over.

Het zou me niks verbazen als ze dit:

quote:
"Het ergste wat ik las was dat ik zo’n goed hart had en dat het zo goed klikte tussen mij en haar zoontje en dat ze niet wist waarom ze bij me was en dat ze bang was dat het kwam omdat ik zo goed voor haar zoontje was.
en misschien zelfs toch ook nog wel dit (ook al spreekt bepaalde info dit blijkbaar wel tegen):

quote:
Ook schreef ze dat als die andere (verhuisde) dude voor de deur stond dat ze (flappie ik dus) keihard zou laten vallen."
nú nog even sterk meent als toen.
Tails tell tales
pi_143409019
Het is hoe dan ook geen goed teken als ze in het begin van de relatie (je had toen al een relatie!!) zo over haar vriend praat. Dan ben je (zoals iemand anders ook al opmerkte) trots dat je samen met iemand bent, praat je positief over iemand en zie je door je roze bril vaak niet eens dat iemand niet zo heel aantrekkelijk is. Dan is de te grote kin juist mannelijk, de kromme neus grappig en het buikje lekker zacht.
pi_143409071
neuken en wegwezen
pi_143409194
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

'flappie' zegt al genoeg.
:')

Ik vind álles wat ze over hem naar die 'bff' schrijft doordrongen van minachting eigenlijk...

Je kan best kritiek op het uiterlijk hebben, maar op déze manier over iemand schrijven, dat zijn echt geen geintjes (zoals ze nu zelf beweert). Dat doe je gewoon niet als je óprecht om iemand geeft (ze waren toen ook al gewoon samen hè... het is niet alsof ze hem op dat moment pas net had leren kennen ofzo).
Tails tell tales
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:41:58 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143409276
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:38 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind álles wat ze over hem naar die 'bff' schrijft doordrongen van minachting eigenlijk...

Je kan best kritiek op het uiterlijk hebben, maar op déze manier over iemand schrijven, dat zijn echt geen geintjes (zoals ze nu zelf beweert). Dat doe je gewoon niet als je óprecht om iemand geeft (ze waren toen ook al gewoon samen hè... het is niet alsof ze hem op dat moment pas net had leren kennen ofzo).
Of het is tekenend voor hoe die vriendin met haar bff omgaat. Het kan. Dat ze denkt dat bff hem wel niks zal vinden en ze hem daarom zelf maar bij voorbaat een beetje afkraakt.

Ik zou wel benieuwd zijn hoe de bff reageert in die conversatie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_143409285
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Het is hoe dan ook geen goed teken als ze in het begin van de relatie (je had toen al een relatie!!) zo over haar vriend praat. Dan ben je (zoals iemand anders ook al opmerkte) trots dat je samen met iemand bent, praat je positief over iemand en zie je door je roze bril vaak niet eens dat iemand niet zo heel aantrekkelijk is. Dan is de te grote kin juist mannelijk, de kromme neus grappig en het buikje lekker zacht.
En inderdaad, juist in de verliefdheidsfase zie je het negatieve in/van iemands uiterlijk vaak niet eens...
Tails tell tales
pi_143409328
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Of het is tekenend voor hoe die vriendin met haar bff omgaat. Het kan. Dat ze denkt dat bff hem wel niks zal vinden en ze hem daarom zelf maar bij voorbaat een beetje afkraakt.

Ik zou wel benieuwd zijn hoe de bff reageert in die conversatie.
Niet mee eens. Zelfs voor "indekken" en "stoerdoenerij" vind ik de respectloosheid TE groot.
Tails tell tales
pi_143409381
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:38 schreef Forbry het volgende:

[..]

Knap om dit zo te stellen zonder de volledige context van de conversatie.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:45:39 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143409385
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:44 schreef Forbry het volgende:

[..]

Niet mee eens. Zelfs voor "indekken" en "stoerdoenerij" vind ik de respectloosheid TE groot.
Ok dan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_143409408
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:44 schreef Forbry het volgende:

[..]

Kom op zeg, ze noemde hem flappie.... Ik ben zelfs in mijn gezicht weleens erger beledigt door mijn vriendin. :D
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:51:15 #72
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_143409552
nog een paar weekjes neuken, relatie mentaal afbouwen (acceptatie, closure) en verder leven :)

vooral het stukje dat ze je 'als een baksteen' laat vallen als haar ex voor deur staat, zou voor mij onoverkoombaar zijn.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_143409564
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:46 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Kom op zeg, ze noemde hem flappie.... Ik ben zelfs in mijn gezicht weleens erger beledigt door mijn vriendin. :D
De rest niet gelezen?
Tails tell tales
pi_143409700
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:51 schreef Forbry het volgende:

[..]

De rest niet gelezen?
Jawel, maar op welk deel doel je?
pi_143409721
Ik denk niet dat ik dat zou kunnen accepteren :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')