quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:21 schreef Zeetakje het volgende:
Hou de eer aan jezelf en stap er zelf uit, zo snel mogelijk. Moet je toch niet willen man, dit.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:21 schreef Zeetakje het volgende:
Hou de eer aan jezelf en stap er zelf uit, zo snel mogelijk. Moet je toch niet willen man, dit.
Precies, ook al eens gevraagd hoe het nu zit qua huisvesting en wie de lasten draagt, maar dat ontwijkt TS helaas. Is toch een vrij essentieel punt om te beoordelen of de dame overkomt als een profiteur of het allemaal wat ongelukkig uitgedrukt was, en ze verder wel op basis van gelijkwaardigheid met TS omgaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:02 schreef DClab het volgende:
Hoe ken je haar? En waar woonde zij op dat moment? Klinkt echt als: hopt van ene man/huis naar volgende...
QFTquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je al samenwoont met iemand en samen een kind opvoedt, moet je toch wel voorbij die fase zijn? Dit klinkt gewoon alsof ze een prima knurft heeft gevonden om d'r dagen mee te slijten tot er wat leukers langs komt.
Dit. Maar dat vind ik eigenlijk ook al zodra je de leeftijd van 16 gepasseerd bentquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je al samenwoont met iemand en samen een kind opvoedt, moet je toch wel voorbij die fase zijn? Dit klinkt gewoon alsof ze een prima knurft heeft gevonden om d'r dagen mee te slijten tot er wat leukers langs komt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:20 schreef Teydelyk het volgende:
Ts gaat gegarandeerd een cuckold worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Tja, het leven is hard beste kerel. Maar zie het zo, de meeste partners zeggen tegen elkaar dat de ander de leukste, liefste, knapste persoon is op de aardbol. Dat is ook een snoeiharde leugen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:28 schreef zegikniet80 het volgende:
TS,
Hoeveel tijd zit er nu eigenlijk tussen het schrijven van haar (van begin tot meest recente tijd) en nu? Je hebt het over het verstrijken van 2 maanden, maar dat gaat om de tijd die tussen het lezen door jou en nu zit? Hoe lang zijn jullie nu samen?
Ze werd wel wat minder negatief.
In de periode dat we daten was ze niet positief maar ze zei op een gegeven moment wel dat ze gevoelens voor me begon te krijgen. wel met een afsluitende zin dat het jammer was dat het in zo'n verpakking kwam.
Toen ik het las woonde we net samen.
Toen ik op wilde stappen na dat lezen, ging ze er behoorlijk stuk aan en storten haar leven echt in. zo leek het. Ik twijfel er ook geen moment aan dat ze van me houdt en dat ze graag met mij is.
En we hebben de echte klik op alle vlakken. alleen vertrouw ik haar woord nu niet meer als ze zegt dat ze me leuk vindt, knap vindt, en aantrekkelijk. wat ik daarvoor heel leuk vond om te horen.
Zal wel overgaan denk ik.
En hoop dat ze eerlijk is en dat het idd echt omgeslagen is, al kan ik me dat niet zo goed voorstellen aangezien in qua uiterlijk niet ben veranderd.
leeftijd beide rond 30
Kan jou exemplaar uberhaupt wel iets aardigs zeggenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:28 schreef zegikniet80 het volgende:
In de periode dat we daten was ze niet positief maar ze zei op een gegeven moment wel dat ze gevoelens voor me begon te krijgen. wel met een afsluitende zin dat het jammer was dat het in zo'n verpakking kwam.
Toen ik op wilde stappen na dat lezen, ging ze er behoorlijk stuk aan en storten haar leven echt in. zo leek het. Ik twijfel er ook geen moment aan dat ze van me houdt en dat ze graag met mij is.
En we hebben de echte klik op alle vlakken. alleen vertrouw ik haar woord nu niet meer als ze zegt dat ze me leuk vindt, knap vindt, en aantrekkelijk. wat ik daarvoor heel leuk vond om te horen.
En hoop dat ze eerlijk is en dat het idd echt omgeslagen is, al kan ik me dat niet zo goed voorstellen aangezien in qua uiterlijk niet ben veranderd.
leeftijd beide rond 30
Geef je nog steeds geen concreet antwoord op de vraag hoeveel tijd er tussen dat schrijven van haar en nu zit... Ook is me nog steeds niet duidelijk hoe lang jullie nu samen zijn...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:28 schreef zegikniet80 het volgende:
TS,
Hoeveel tijd zit er nu eigenlijk tussen het schrijven van haar (van begin tot meest recente tijd) en nu? Je hebt het over het verstrijken van 2 maanden, maar dat gaat om de tijd die tussen het lezen door jou en nu zit? Hoe lang zijn jullie nu samen?
leeftijd beide rond 30
Vooral opmerkelijk: je schrijft in je eerste zin dat het hier om een recenter schrijven gaat. Hoe recent precies?quote:Hoe verder ik las hoe recenter de tijd van schrijven werd.
Ik las daarin dat ze me wel heel aardig vond maar zich niet tot mij aangetrokken voelde maar dat ze wel merkte dat ze mijn uiterlijk meer gedoogde dan voorheen. De exacte bewoording was dat ik wat minder irritant was om naar te kijken maar hey, heb ik dit echt verdiend, wat heb ik in hemelsnaam verkeerd gedaan.
Leuk als je zoiets over jezelf te lezen krijgt.
Het ergste wat ik las was dat ik zo’n goed hart had en dat het zo goed klikte tussen mij en haar zoontje en dat ze niet wist waarom ze bij me was en dat ze bang was dat het kwam omdat ik zo goed voor haar zoontje was.
Ook schreef ze dat als die andere (verhuisde) dude voor de deur stond dat ze (flappie ik dus) keihard zou laten vallen.
Dikke billboard voor z'n kop. Normaal gesproken heb ik er medelijden mee, maar dit gaat wel heel erg ver.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:49 schreef hafcfan het volgende:
TS als je een man bent was je allang weggegaan. Je laat toch niet met je sollen.
Bekijk het van de positieve kant, je weet in ieder geval alvast waarmee je haar blij kunt maken op haar volgende verjaardag: een papieren zak om die avond in bed over je hoofd te doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:28 schreef zegikniet80 het volgende:
TS,
leeftijd beide rond 30
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:21 schreef Zeetakje het volgende:
Nou nouquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef El_Thijs het volgende:
Zodra er een andere bronstige boer voor haar neus staat, is falende flappie toch echt de lul.
TS, je wil blijkbaar alleen horen wat je wil horen, maar hou de eer aan jezelf en smeer hem. Je bent een vent toch, of heb je inmiddels een vagina laten groeien?
Zij heeft z'n ballen in een nachtkastje. Als hij braaf gekookt en schoongemaakt heeft, en haar zoon gevoed en hem netjes op bed heeft gelegd mogen ze er weer ff opgeschroefd worden en TS z'n kunstje doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef El_Thijs het volgende:
Zodra er een andere bronstige boer voor haar neus staat, is falende flappie toch echt de lul.
TS, je wil blijkbaar alleen horen wat je wil horen, maar hou de eer aan jezelf en smeer hem. Je bent een vent toch, of heb je inmiddels een vagina laten groeien?
Nou.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:16 schreef zegikniet80 het volgende:
Hoe ken je haar? En waar woonde zij op dat moment? Klinkt echt als: hopt van ene man/huis naar volgende...
Allemaal heel logisch deze reacties en idd het lijkt erop dat ik de dombo ben die in de zeik wordt genomen.
Maar mijn hersenen werken prima en ben ook wel op een leeftijd dat ik er doorheen kan prikken als iemand verkeerde bedoelingen met mij heeft.
Ben idd een lieve man ;-) al zeg ik het zelf maar ik ben niet achterlijk.
Overigens ken ik haar via een vriend, ze komt uit een heel andere richting dan ik zelf.
Voor het geld of iets in die richting doet ze het niet. je zou eerder denken dat het andersom is aangezien ik bij haar ben ingetrokken en daar ook geen cent voor hoef te betalen.
De vraag die ik probeerde te stellen was of haar smaak qua uiterlijk op langer termijn tegen zou kunnen gaan werken.
Wat als de verliefdheid over is. word ik dan weer irritant om naar te kijken?
En zal het daarom stuk kunnen gaan lopen.
En idd het komt over alsof ik de underdog ben, maar dat lijkt misschien zo door de tekst en voorhal haar uitspraken.
Maar ik ben echt niet lelijk en weet van mezelf wat ik te bieden heb en dat ik goed ben voor de vrouw waarmee ik ben.
En idd ik ben wel zo'n vent die in de middag in de keuken staat om te koken voor als ze thuis komen, en ja ik heb ook gewoon een baan zoals zij, en idd ik doe een groot deel van de huishouding en houd het netjes.
Dat is wel het laatst wat ik kan doen voor iemand die haar huis open zet voor mij zonder daar geld voor te willen.
Het is dus niet om geld of iets wat daarop lijkt.
Het lijkt er veel meer op dat ze een man zoals ik gewoon nooit gewend is geweest.
Iemand die wel zijn handen uit de mauwen wil steken en haar ook neemt zoals ze is en incl. haar zoontje.
Maar goed, de vraag is dus voornamelijk of smaak in uiterlijk er tussenin zal komen te staan.
Want het is waarschijnlijk niet de vraag óf je opzij geschoven wordt, maar eerder wáneer... Jouw vriendin klinkt echt als een (ooit nog) vriendinnetje van me...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:47 schreef TheMechanic het volgende:
Wegwezen voordat je opzij geschoven wordt. Wees degene die de relatie beëindigd in plaats van andersom
Keep diggin' that grave son. Keep diggin'.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:41 schreef zegikniet80 het volgende:
Dank jullie voor de reacties!
Zelfs de respectloze reacties ;-)
Zal idd mijn eigen conclusies trekken want hier zijn de meningen erg verdeeld, er zitten er wel een aantal bij waar ik wel wat mee kan maar die mensen weten dat van zichzelf wel ;-) dank voor het meedenken.
Ik zal er lekker van blijven genieten en mocht het mislopen om welke reden dan ook dan zie ik het daarna wel weer verder.
In iedere relatie kan de ander immers en ander tegenkomen en er vandoor gaan.
Maar voor mij heb ik in mijn relatie iig wel een prachtig uitzicht en misschien is haar verschijning wel de reden waarom ze bij haar vriendin over laat komen dat ik te min ben qua uiterlijk omdat ze idd een veel mooiere vent zou kunnen krijgen maar ze heeft nu voor mij gekozen en dat zegt toch eigenlijk ook wel iets.
Mooie dudes genoeg die ze zo van straat kan plukken maar wellicht heeft ze daar al eens haar neus tegen gestoten en toch niet in gevonden wat ze eigenlijk hoopte te vinden en misschien ben ik dat dan toch wel en heb ik haar ogen geopend ;-)
En anders maar niet. ik geniet nu van iedere seconde dat ik bij haar ben en zij moet er naar kijken ;-) niet ik haha
TY all en mocht er eens iets veranderen dan zal ik het hier nog eens plaatsen.
Ter inspiratie TS:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:41 schreef zegikniet80 het volgende:
Dank jullie voor de reacties!
Zelfs de respectloze reacties ;-)
Zal idd mijn eigen conclusies trekken want hier zijn de meningen erg verdeeld, er zitten er wel een aantal bij waar ik wel wat mee kan maar die mensen weten dat van zichzelf wel ;-) dank voor het meedenken.
Ik zal er lekker van blijven genieten en mocht het mislopen om welke reden dan ook dan zie ik het daarna wel weer verder.
In iedere relatie kan de ander immers en ander tegenkomen en er vandoor gaan.
Maar voor mij heb ik in mijn relatie iig wel een prachtig uitzicht en misschien is haar verschijning wel de reden waarom ze bij haar vriendin over laat komen dat ik te min ben qua uiterlijk omdat ze idd een veel mooiere vent zou kunnen krijgen maar ze heeft nu voor mij gekozen en dat zegt toch eigenlijk ook wel iets.
Mooie dudes genoeg die ze zo van straat kan plukken maar wellicht heeft ze daar al eens haar neus tegen gestoten en toch niet in gevonden wat ze eigenlijk hoopte te vinden en misschien ben ik dat dan toch wel en heb ik haar ogen geopend ;-)
En anders maar niet. ik geniet nu van iedere seconde dat ik bij haar ben en zij moet er naar kijken ;-) niet ik haha
TY all en mocht er eens iets veranderen dan zal ik het hier nog eens plaatsen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:33 schreef TerryStone het volgende:
Ach wat is zelfrespect ook waard als je maar kan neuken.
Goed bezig TS, wanneer ze vreemdgaat, ze je uiteindelijk dumpt en jij zwaar lijdt kan je altijd nog terugdenken aan de keren dat ze bij je in bed lag en je vol walging aankeek.
Aan de andere kant, TS krijg probably wel veel doggystyle.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:33 schreef TerryStone het volgende:
Ach wat is zelfrespect ook waard als je maar kan neuken.
Goed bezig TS, wanneer ze vreemdgaat, ze je uiteindelijk dumpt en jij zwaar lijdt kan je altijd nog terugdenken aan de keren dat ze bij je in bed lag en je vol walging aankeek.
Zij betaalt hem met haar lichaam, je denkt toch niet dat zo'n lelijkerd er gratis overheen mag?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Teydelyk het volgende:
Ts = achterlijke klapmegool
Ts kan het bord voor zijn kop gebruiken om ruimteschepen richting de aarde te leiden
Spot on.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Teydelyk het volgende:
Ts kan het bord voor zijn kop gebruiken om ruimteschepen richting de aarde te leiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |