quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem heb je de ware liefde nog niet gevonden.
Ja ik ook, paar biertjes op het terrein gedaan en daarna de pub inquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Gisteren was ik skatenAls het zonnetje er is lekker witbier bij de biergarten
Volgend weekend kan ook, maar dan gaan we zaterdag gratis naar het vrije volk festival in het park en zondag naar dat festival in de oude haven.quote:
Swagquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik ook, paar biertjes op het terrein gedaan en daarna de pub in
Ik had die 2 festivalletjes gezien ja. Is het wat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgend weekend kan ook, maar dan gaan we zaterdag gratis naar het vrije volk festival in het park en zondag naar dat festival in de oude haven.
Nee ik ben niet homo in het geheim, ook niet openbaar trouwens.quote:
Ik denk het niet WTquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ach, ze komt er wel op terug
In beide gevallen zeggen de muziek mij niet zoveel, ben geen muziekkenner. Maar in het gras of op een terrasje zitten drinken terwijl er muziek op de achtergrond is, is altijd gezellig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had die 2 festivalletjes gezien ja. Is het wat?
Maar weet niet of het in september nog goed weer is...
Wut?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik ben niet homo in het geheim, ook niet openbaar trouwens.
*Googlet* ziet er wel leuk uit. Misschien ga ik ook nog wel even kijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
In beide gevallen zeggen de muziek mij niet zoveel, ben geen muziekkenner. Maar in het gras of op een terrasje zitten drinken terwijl er muziek op de achtergrond is, is altijd gezellig.
Welquote:
Leuk!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgend weekend kan ook, maar dan gaan we zaterdag gratis naar het vrije volk festival in het park en zondag naar dat festival in de oude haven.
Leugens, ik bedoelde de coole swagquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:33 schreef aeque het volgende:
[..]
*Googlet* ziet er wel leuk uit. Misschien ga ik ook nog wel even kijken.
[..]
Wel, google maar.
Mijn paard dan, hé. Gaan weer een paar honderd euro. Ventipulmin, goddelijk spul, maar tering duurquote:
Sinds ik weet dat het dat betekent is er geen coole swag meer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Leugens, ik bedoelde de coole swag
quote:
Denk het wel.quote:
Ok, houdoe dan maar weer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef Pizzalucht het volgende:
Valt me wel een beetje tegen die relaties hier, ik ben weer weg
Wel een tof concept. Leuk dat soort dingenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk het wel.Iedereen is welkom om mee te gaan, durf er alleen geen meet van te maken, want het weer moet wel meewerken. Via een app zijn er gratis kaartjes.
Welke app, timesquare toevallig? Want de kaarten voor vrije volk zijn 25 euroquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk het wel.Iedereen is welkom om mee te gaan, durf er alleen geen meet van te maken, want het weer moet wel meewerken. Via een app zijn er gratis kaartjes.
"I'm in" denkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Welke app, timesquare toevallig? Want de kaarten voor vrije volk zijn 25 euro
Neem je die lucht ook mee? Ik krijg hongerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef Pizzalucht het volgende:
Valt me wel een beetje tegen die relaties hier, ik ben weer weg
http://appimin.com/quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
app.appimin.comquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
En oude have is gelukkig gratis.
Incubate in Tilburg had ook een handige app met timetables en maps enzoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een tof concept. Leuk dat soort dingen.
Bite me.quote:
Nee die blijft lekker hangenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neem je die lucht ook mee? Ik krijg honger
Misselijk nu!quote:
Of biergarten met halve litersquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:43 schreef Myraela het volgende:
Voor 25 euro zou ik ook niet gaan hoor.Dan ga ik wel in een park zitten zonder muziekjes.
Ik ben wel op dieet hé. Ik zit gewoon netjes aan een cola light.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Of biergarten met halve liters
Is ook doordeweeks open trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |