quote:Het is nog maar de vraag of Jordy Clasie uiteindelijk naar FC Porto zal vertrekken. Volgens Voetbal International is de topclub uit Portugal minder rijk dan het lijkt en verliepen de eerdere onderhandelingen met Feyenoord over Bruno Martins Indi ook al uiterst moeizaam.
De verwachting is dan ook dat ook de onderhandelingen over Clasie niet snel zullen worden afgerond. FC Porto verkocht weliswaar verdediger Eliaquim Mangala aan Manchester City voor zo'n veertig miljoen euro en Steven Defour voor zes miljoen euro aan RSC Anderlecht, maar een groot deel van die bedragen zullen moeten worden afgestaan aan investeringsmaatschappij Doyen Sports Group.
FC Porto werkt veel samen met de investeringsmaatschappij, die een deel van de transferrechten van een speler kopen en vervolgens bij een verkoop weer recht hebben op een deel van de transfersom. Tot op heden zou FC Porto één keer telefonisch contact hebben gehad met Feyenoord over Clasie. De middenvelder ligt bij de Stadionclub nog tot de zomer van 2016 vast.
Zolang Clasie niet verkocht wordt, komen deze spelers niet. Dat waren de verhalen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:51 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Heeft dit invloed op het aantrekken van Ziyech/Toornstra?
Ikzelf denk van wel. Ziyech en Toornstra zouden we (volgens mij) voor een groot deel bekostigen met het geld dat Clasie opbracht.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:51 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Heeft dit invloed op het aantrekken van Ziyech/Toornstra?
Bron: Voetbal International / Martijn Krabbendam.quote:
ditquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Ziyech staat totaal los van Clasie. Lijkt mij.
clasie wilt weg als we geen europees meer spelenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Was het niet zo dat Clasie eigenlijk best graag weg wilde? Porto lijkt me toch een prachtige club voor hem, waarom zou dit niet door kunnen gaan. De kans is namelijk niet heel groot dat Clasie volgend seizoen meer waard is, juist nu (na 't wk) heeft hij zn hoogste waarde bereikt denk ik.
Nou, dan zorgt hij in hoogst eigen persoon er toch even voor dat we het wel / niet (doorhalen wat van toepassing is) halen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
clasie wilt weg als we geen europees meer spelen
Natuurlijk nietquote:Het is niet zo dat de eventuele nieuwe aanwinst Colin Kazim-Richards op korte termijn al kan debuteren voor de Rotterdammers meldt Nusport.
"Hij heeft nog tijd nodig om fit te worden", aldus Fred Rutten donderdag op een persconferentie.
De oefenmeester benadrukte dat het nog niet helemaal zeker is dat Kazim-Richards naar De Kuip komt. Het is de bedoeling dat Feyenoord de 27-jarige Turk een seizoen huurt van Bursaspor.
Rutten wilde verder niets zeggen over een eventuele transfer van Jordy Clasie.
(Bron: nusport.nl )
maar in portugal valt de spelfout in zn tattoo iig niet opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:03 schreef arjan1112 het volgende:
Tsja ik zou never nooit naar Portugal gaan, die clubs betalen 2 maanden salaris en daarna krijg je gewoon niks meer
Doe eens een fucking gok, die gast heeft een half jaar niet gevoetbald.quote:Rutten zegt dat hij niet kan inschatten hoe wedstrijdfit Kazim is. 'Ik denk dat hij nog wel even nodig heeft.'
bron?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:12 schreef Tomatenboer het volgende:
De oefenmeester benadrukte dat het nog niet helemaal zeker is dat Kazim-Richards naar De Kuip komt.
Gelukkig maar.
Helemaal niks. Gewoon supporters gerust stellen. Slechte zaak.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Doe eens een fucking gok, die gast heeft een half jaar niet gevoetbald.
Het lijkt wel alsof ze zich totaal niet over die jongen hebben ingelezen.
Wat verwachten ze nou eigenlijk?
Hetzelfde bericht waar jij uit quote van Fuszy.quote:
Tevreden?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:14 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Oke, tussenstand is dus; zeer waarschijnlijk komen Ziyech en Toornstra erbij, Clasie vertrekt, Guidetti zijn ze nog mee in onderhandeling omdat ie te duur is. Bilal,Wilkshere zijn er al bijgekomen, Kazim ook.
Als het allemaal zo zal gaan ben ik zeer tevreden eigenlijk.
Och, jezus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hetzelfde bericht waar jij uit quote van Fuszy.
http://www.omropfryslan.nl/nijs/gjin-klup-konkreet-foar-ziyechquote:Er is nog altijd geen concrete interesse voor Hakim Ziyech, dat zegt manager voetbalzaken Hans Vonk van sc Heerenveen. Volgens Vonk heeft geen enkele club zich nog gemeld bij hem, ondanks de geruchten dat clubs zoals Feyenoord en FC Twente hem willen. Ziyech speelt dus gewoon mee tegen Feyenoord.
Pele van Anholt komt weer terug van een heupblessure en neemt de positie in van Jukka Raitala op linksback. De nieuwe Zweedse aanwinst Sam Larsson speelt nog niet mee in De Kuip. Hij meldt zich snel weer bij sc Heerenveen.
Opstelling Heerenveen morgen
Nordfeldt
Marzo - Buijs - Van Aken - Van Anholt
De Roon - Van den Berg - Ziyech
Slagveer - Uth - Sinkgraven
Doe eens normaal johquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:28 schreef Tomasso het volgende:
Hahahaha, die viesdikke en domme nekloze zou 8 tot 10 miljoen euro moeten opbrengen voor FC Utrecht.
Arme jongen, kunnen jullie het niet betalen... ???quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:28 schreef Tomasso het volgende:
Hahahaha, die viesdikke en domme nekloze zou 8 tot 10 miljoen euro moeten opbrengen voor FC Utrecht.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:28 schreef Tomasso het volgende:
Jawel hoor, we vinden hem t alleen niet waard. Als jullie 3,5mln weglachen mag ie van mij bij jullie blijven ploeterenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Arme jongen, kunnen jullie het niet betalen... ???
Héél realistisch ja...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Lijkt me niet meer waard dan 3 tot 4 miljoen. Dat lijkt me ook een realistische transfersom.
Succes met Bilalaslkjaslkdjaslkdnlaskndlksdlkasndchiogu voor die 3,5 miljoen he.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Jawel hoor, we vinden hem t alleen niet waard. Als jullie 3,5mln weglachen mag ie van mij bij jullie blijven ploeteren
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Lijkt me niet meer waard dan 3 tot 4 miljoen. Dat lijkt me ook een realistische transfersom.
https://twitter.com/michel_lafaille/status/499878227775852544quote:Toornstra heeft contract tot 2017 bij @FCUtrecht. Zijn waarde is 8-10 miljoen euro. Feyenoord en Twente kunnen maximaal helft betalen 2/2
Toornstra is al wat ouder. Zal weinig rek meer inzitten ben ik bang. Hij zal nooit een echte wereldtopper meer worden in ieder geval. Bij Ziyech en Bilal zou dat eventueel nog kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Héél realistisch ja...
Bilal, nog geen half seizoen aardig gepresteerd in de Eredivisie, 3,5 miljoen euro.
Ziyech, 1 seizoen goed gepresteerd in de Eredivisie, contract tot 2015, 4 miljoen euro.
Toornstra, al jaren goed presterend in de Eredivisie, contract tot 2017, 3 tot 4 miljoen euro.
Nope.
Daar heb je wel een punt, maar dat zal een paar ton schelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Toornstra is al wat ouder. Zal weinig rek meer inzitten ben ik bang. Hij zal nooit een echte wereldtopper meer worden in ieder geval. Bij Ziyech en Bilal zou dat eventueel nog kunnen gebeuren.
twitter:FeyenoordEuropa twitterde op donderdag 14-08-2014 om 14:28:04Virtueel: #EL loting groepsfase. Uit elke pot één tegenstander. Welke clubs hebben jullie voorkeur? #Feyenoord http://t.co/6N8sSKoKw1 reageer retweet
Basacikoglu is in potentie een groter talent dan Toornstra vind ik. Dus die 3,5 miljoen voor Basacikoglu is aan de hoge kant, maar het wel waard denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Héél realistisch ja...
Bilal, nog geen half seizoen aardig gepresteerd in de Eredivisie, 3,5 miljoen euro.
Ziyech, 1 seizoen goed gepresteerd in de Eredivisie, contract tot 2015, 4 miljoen euro.
Toornstra, al jaren goed presterend in de Eredivisie, contract tot 2017, 3 tot 4 miljoen euro.
Nope.
[..]
Succes met Bilalaslkjaslkdjaslkdnlaskndlksdlkasndchiogu voor die 3,5 miljoen he.
Basa en Ziyech speelden/spelen inderdaad bij een absolute topclub....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Basacikoglu is in potentie een groter talent dan Toornstra vind ik. Dus die 3,5 miljoen voor Basacikoglu is aan de hoge kant, maar het wel waard denk ik.
4 miljoen voor een éénjarig contract voor Ziyech is ook aan de hoge kant, maar Ziyech acht ik ook beter dan Toornstra, bovendien heeft Toornstra het tot nu toe alleen nog maar bij middelmatige clubjes laten zien.
Dat mag jij natuurlijk vinden, maar Utrecht mag vragen wat het wil en ik snap heel goed dat men niet de belangrijkste speler die nog 3 seizoenen vastligt voor 3-4 miljoen laat gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie niet in waarom Toornstra meer dan 5 miljoen waard zou zijn nee (en dan ben ik heel coulant). Het is nog geen topper als Strootman of Clasie bijvoorbeeld.
2 caps. Dat waren wedstrijden waarbij de hele selectie rust kreeg. Zelfs Nelom heeft daardoor 2 caps achter zijn naam staanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar dat zal een paar ton schelen.
Jens heeft al 2 caps achter zijn naam, die anderen 0.
Dat snap ik ook nog wel, maar cap = cap.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:41 schreef satecl het volgende:
[..]
2 caps. Dat waren wedstrijden waarbij de hele selectie rust kreeg. Zelfs Nelom heeft daardoor 2 caps achter zijn naam staan
Succes met Nieuwkoop in de selectie dan maar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:41 schreef satecl het volgende:
Nee, Toornstra zal nooit een vaste international worden. Daarom is hij hooguit 3/4 miljoen waard. Anders maar Nieuwkoop de kans geven in de selectie.
Enige nuance is je vreemd? Er zit niets tussen middelmatigheid en absolute topclub?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Basa en Ziyech speelden/spelen inderdaad bij een absolute topclub....
Dat contract tot de zomer van 2017 telt uiteraard zwaar mee, en ook dat het het grootste talent is dat bij Utrecht rondloopt. Dus uiteraard mag FC Utrecht vragen wat ze willen. Dat is hun goed recht.quote:Dat mag jij natuurlijk vinden, maar Utrecht mag vragen wat het wil en ik snap heel goed dat men niet de belangrijkste speler die nog 3 seizoenen vastligt voor 3-4 miljoen laat gaan.
Zul je zien dat we Inter, Real Sociedad en Everton loten ofzoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:36 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FeyenoordEuropa twitterde op donderdag 14-08-2014 om 14:28:04Virtueel: #EL loting groepsfase. Uit elke pot één tegenstander. Welke clubs hebben jullie voorkeur? #Feyenoord http://t.co/6N8sSKoKw1 reageer retweet
Ja precies, altijd zo. Ook met Besiktas en die Oekraïners totaal niet getroffen...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zul je zien dat we Inter, Real Sociedad en Everton loten ofzo
Toch gek dat Toornstra bij ADO en Utrecht boven ''subtopper'' Heerenveen is geëindigd dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Enige nuance is je vreemd? Er zit niets tussen middelmatigheid en absolute topclub?
Heerenveen lijkt mij een subtopper. Dat is toch wat anders dan pure middelmaat - op z'n best - bij ADO Den Haag en FC Utrecht.
We gaan 't meemaken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat contract tot de zomer van 2017 telt uiteraard zwaar mee, en ook dat het het grootste talent is dat bij Utrecht rondloopt. Dus uiteraard mag FC Utrecht vragen wat ze willen. Dat is hun goed recht.
Ik denk dat 8 miljoen realistisch is als vraagprijs, maar niet als transfersom om uiteindelijk op uit te komen. Hooguit 6 miljoen, en dan heeft FC Utrecht goed onderhandeld in dat geval, maar ik verwacht eerder iets minder.
9 ton.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:43 schreef Tomatenboer het volgende:
FC Utrecht heeft Toornstra zelf toch ook voor een schijntje opgepikt geloof ik?
Ik zie Feyenoord sowieso kansloos om de poulefase door te komen. Het zou al heeeel wat zijn als we überhaupt deze poulefase halen. Gewoon genieten van de wedstrijden die je dan krijgt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Villareal, Kopenhagen en Hull.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:36 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FeyenoordEuropa twitterde op donderdag 14-08-2014 om 14:28:04Virtueel: #EL loting groepsfase. Uit elke pot één tegenstander. Welke clubs hebben jullie voorkeur? #Feyenoord http://t.co/6N8sSKoKw1 reageer retweet
bwahahahhaa zijn ze helemaal gek geworden daarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]
https://twitter.com/michel_lafaille/status/499878227775852544
Ook maar één seizoen geloof ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toch gek dat Toornstra bij ADO en Utrecht boven ''subtopper'' Heerenveen is geëindigd dan?
Dat bedoel ik. Al krijgt FC Utrecht 5 miljoen voor Toornstra, dat zou al een heel mooi bedrag zijn voor Toornstra, dan nog heeft Utrecht 4 miljoen verdiend op Toornstra.quote:9 ton.
Lastig. In Pot 3 zitten al redelijk sterkte tegenstanders. Die verslaat Feyenoord niet zo maar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:36 schreef Happel het volgende:
Zullen we er eerst maar eens om voetballen? Deze voorspelling gaat natuurlijk lang niet op. Eerst maar eens 48 wedstrijden spelen x2quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:36 schreef Happel het volgende:
Beetje komkommertijd he. Dan gaan mensen zoiets opmaken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:52 schreef Petert87 het volgende:
[..]
Zullen we er eerst maar eens om voetballen? Deze voorspelling gaat natuurlijk lang niet op. Eerst maar eens 48 wedstrijden spelen x2
Dat daar überhaupt tijd in gestoken wordt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Beetje komkommertijd he. Dan gaan mensen zoiets opmaken.
Ja dus? Je deed net alsof het verschil tussen Heerenveen en Utrecht gigantisch is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook maar één seizoen geloof ik.
Bel Martin ff, kan ie het even navragen bij Wilco of Frans.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat bedoel ik. Al krijgt FC Utrecht 5 miljoen voor Toornstra, dat zou al een heel mooi bedrag zijn voor Toornstra, dan nog heeft Utrecht 4 miljoen verdiend op Toornstra.
Goede deal toch?
Al die tegenstanders zijn lastig voor Feyenoord.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geweldig toch. Zou ik direct voor tekenen. Dat toernooi ga je toch niet winnen. Beter dan zo'n horrorpoule als PSV vorig jaar en dan nog eruit vliegenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vrij onbekende club geloot toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Geweldig toch. Zou ik direct voor tekenen. Dat toernooi ga je toch niet winnen. Beter dan zo'n horrorpoule als PSV vorig jaar en dan nog eruit vliegen
Al moet er eerst nog twee potjes gespeeld worden inderdaad.
Ja, maar zo haal je nooit punten. Je wil toch op een gegeven moment in pot 2 of 3 terecht komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Geweldig toch. Zou ik direct voor tekenen. Dat toernooi ga je toch niet winnen. Beter dan zo'n horrorpoule als PSV vorig jaar en dan nog eruit vliegen
Ja. Alleen maar naar pauperclubs uit het oostblok waar je nauwelijks op kon reizenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vrij onbekende club geloot toch?
Ze moeten ergens beginnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar zo haal je nooit punten. Je wil toch op een gegeven moment in pot 2 of 3 terecht komen.
Gewoon Kiev. Wat is het probleem?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Alleen maar naar pauperclubs uit het oostblok waar je nauwelijks op kon reizen
Wie geeft een neuk. Vette tripjes wil ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar zo haal je nooit punten. Je wil toch op een gegeven moment in pot 2 of 3 terecht komen.
Eerder Sociedad, Everton is fysiek zoveel superieur aan Feyenoordquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Al die tegenstanders zijn lastig voor Feyenoord.
Sowieso hopen op Everton mochten we doorkomen. Wordt al een opgave op zich.
Volgens het AD 2,5 miljoen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Basacikoglu is in potentie een groter talent dan Toornstra vind ik. Dus die 3,5 miljoen voor Basacikoglu is aan de hoge kant, maar het wel waard denk ik.
Maar Everton heeft een kick stadion.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Eerder Sociedad, Everton is fysiek zoveel superieur aan Feyenoord
Maar het zou zonde zijn als dat dan direct het enige (buitenlandse) stadion is dat je dit jaar ziet. Kun je ze beter later in het toernooi tegenkomenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar Everton heeft een kick stadion.
Volgende ronde krijg je sowieso 3 uitpotjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef erik013 het volgende:
[..]
Maar het zou zonde zijn als dat dan direct het enige (buitenlandse) stadion is dat je dit jaar ziet. Kun je ze beter later in het toernooi tegenkomen
Ohja, dat was hetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Alleen maar naar pauperclubs uit het oostblok waar je nauwelijks op kon reizen
Vanzelfsprekend, maar toch. Denk dat de club op dit moment in zijn handen mag knijpen als ze in staat zijn om de groepsronde weer eens te halen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef erik013 het volgende:
[..]
Maar het zou zonde zijn als dat dan direct het enige (buitenlandse) stadion is dat je dit jaar ziet. Kun je ze beter later in het toernooi tegenkomen
Das waar natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende ronde krijg je sowieso 3 uitpotjes.
Heerenveen doet te stoer met dat 1 jarige contract.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ohja, dat was hetMaar mag toch geen probleem zijn lijkt me.
Zijn Toornstra en Ziyech nou onderweg naar Feyenoord of niet? Vind het eigenlijk onbegrijpelijk dat Ziyech nog door niemand is opgepikt, fantastische speler
Het zou wel een schande zijn voor een club als Feyenoord als dat niet lukt eigenlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar toch. Denk dat de club op dit moment in zijn handen mag knijpen als ze in staat zijn om de groepsronde weer eens te halen.
En terecht, ik weet wel zeker dat de interesse in Ziyech nog gaat toenemen de komende wekenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heerenveen doet te stoer met dat 1 jarige contract.
Ik vind Toornstra ook geen 4 miljoen waard.. zo'n heel bijzondere speler is het nou ook weer niet, alleen spring je er in de eredivisie al snel een klein beetje uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Je hoeft geen glazen bol te hebben om te voorspellen dat het een Bakkalletje gaat worden.. ik begrijp echt niet waarom ze die gozer willen hurenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:12 schreef Tomatenboer het volgende:
De oefenmeester benadrukte dat het nog niet helemaal zeker is dat Kazim-Richards naar De Kuip komt.
Gelukkig maar.
Absoluut.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:21 schreef erik013 het volgende:
[..]
Het zou wel een schande zijn voor een club als Feyenoord als dat niet lukt eigenlijk.
Ik hoorde overigens ook dat zijn makelaar dezelfde is als die van Guidetti. Wat een toeval hé!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Ene Kazim Richards komt naar feyenoord waarschijnlijk
Volgens mij zijn ze nu juist vrij van alle schulden, plus is Toornstra gewoon hun belangrijkste speler, mét nog een meerjaren contract op zak. Dus ze staan helemaal in hun recht daar gewoon de hoofdprijs voor te vragen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef Caland het volgende:
Utrecht kan wel de hoofdprijs vragen, maar dan zitten ze een seizoen lang opgescheept met een speler die liever weg had gewillen. Tevens moet die suikeroom van ze daar zo ongeveer elk jaar miljoenen erin pompen om gaten te dichten. Dus zo'n goede onderhandelingspositie hebben zij ook niet.
Ik zie sowieso liever Ziyech komen dan Toornstra (ander type spelers weliswaar).
Bron?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Je praat complete onzin, probeer het nog eens.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef Caland het volgende:
Utrecht kan wel de hoofdprijs vragen, maar dan zitten ze een seizoen lang opgescheept met een speler die liever weg had gewillen. Tevens moet die suikeroom van ze daar zo ongeveer elk jaar miljoenen erin pompen om gaten te dichten. Dus zo'n goede onderhandelingspositie hebben zij ook niet.
Weet iemand wat hij in het verleden gepresteerd heeft?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Weinig.. stuk of 20 doelpunten in 250 wedstrijden bij een hele rits clubs.. 35 interlands voor Turkijequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:49 schreef Petert87 het volgende:
[..]
Weet iemand wat hij in het verleden gepresteerd heeft?
Nee, ben ik al eens geweest, doe Hull maarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Al die tegenstanders zijn lastig voor Feyenoord.
Sowieso hopen op Everton mochten we doorkomen. Wordt al een opgave op zich.
Is wel wat makkelijk. Zo'n speler gaat bij ons niet basis spelen, dus ontwikkelt hij zich niet. Hij heeft die tussenstap bij Heerenveen juist nodig. In het meest gunstige geval kopen we zo'n speler en lenen we 'm meteen uit. Dat is de enige manier om er op de langere termijn voordeel van te hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef Sejt het volgende:
Heerenveen haalt misschien Rasmus Falk Jensen van OB. Typisch zo'n speler die je nu goedkoop kan halen en over 2 jaar minstens 5 miljoen kost na goede seizoenen bij Heerenveen.
Zo'n speler zie ik bij Feyenoord viel liever dan een Kazim uit een gat in Turkije.
Goed argument.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je praat complete onzin, probeer het nog eens.
Schijnt dat ze ook ver zijn met Henke Larsson en J. Kiprich.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef zoekeenleven het volgende:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:21 schreef satecl het volgende:
Weeeeer te laat!
http://www.rtvnh.nl/sport(...)s+naar+Helmond+Sport
Nou ja onzin onzin onzin....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je praat complete onzin, probeer het nog eens.
Je kunt je ook inlezen voor je iets roept natuurlijk, maar gewoon wat roepen is jouw hobby toch?quote:
Erm, dat is vorig seizoen, in de tussentijd zijn er openstaande schulden kwijtgescholden en zijn alle grootverdieners uit de selectie verdwenen, er is nu geen enkele noodzaak om te verkopen en Van Seumeren hoeft ook geen ''miljoenen tekorten'' te dekken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Nou ja onzin onzin onzin....
http://www.soccernews.nl/(...)moment_zo_voor_kerst
Misschien wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is wel wat makkelijk. Zo'n speler gaat bij ons niet basis spelen, dus ontwikkelt hij zich niet. Hij heeft die tussenstap bij Heerenveen juist nodig. In het meest gunstige geval kopen we zo'n speler en lenen we 'm meteen uit. Dat is de enige manier om er op de langere termijn voordeel van te hebben.
Neen, hij heeft openstaande leningen kwijtgescholden, alle voorschotten die ie had gedaan liepen in de tientallen miljoenen, ook heeft ie alle spelersrechten (uit door hem opgerichte spelersfondsen) weer terug gegeven aan de club, vandaar dat doek toen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:33 schreef Caland het volgende:
Volgens mij niet eens zo heel lang geleden hadden ze nog dat doekje met die dikke kop van die geldschieter omdat hij er weer noodgedwongen tientallen miljoenen euro's in had moeten pompen.
Ja, dat zeg ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Neen, hij heeft openstaande leningen kwijtgescholden, alle voorschotten die ie had gedaan liepen in de tientallen miljoenen, ook heeft ie alle spelersrechten (uit door hem opgerichte spelersfondsen) weer terug gegeven aan de club, vandaar dat doek toen.
Dus; het staat er financieel gewoon baggerslecht voor voor Utrecht.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Neen, hij heeft openstaande leningen kwijtgescholden, alle voorschotten die ie had gedaan liepen in de tientallen miljoenen, ook heeft ie alle spelersrechten (uit door hem opgerichte spelersfondsen) weer terug gegeven aan de club, vandaar dat doek toen.
Sorry ik omschreef het verkeerd, in ruil voor het kwijtschelden heeft ie meer aandelen gekregen, hij heeft er dus geen cent ingestoken toen.quote:
Nou, nee dus, moeilijk he....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus; het staat er financieel gewoon baggerslecht voor voor Utrecht.
Rutten vindt hem nog niet wedstrijdfit, Van Geel heeft het bevestigd. Kom op zeg, moet het dan op Feyenoord.nl staan voordat men het gelooft.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:37 schreef Fuszy het volgende:
Is die Kazim nu officieel gehuurd? Op de officiële site staat niks, maar in interviews wordt er gezegd dat hij deze week overkwam en van Geel zei dat hij zich ingedekt hadmet de komst van hem.
Ja. Bijna een kopie van wat Blokland en co deden dus. Dan kan je moeilijk stellen dat het Utrecht voor de wind gaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sorry ik omschreef het verkeerd, in ruil voor het kwijtschelden heeft ie meer aandelen gekregen, hij heeft er dus geen cent ingestoken toen
Niet per se, maar volgens mij stond er vanmiddag in een interview met Rutten dat de komst van hem nog niet helemaal zeker was.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Rutten vindt hem nog niet wedstrijdfit, Van Geel heeft het bevestigd. Kom op zeg, moet het dan op Feyenoord.nl staan voordat men het gelooft.
Hoe moeilijk is het nou te begrijpen dat Utrecht dus geen tientallen miljoenen schuld meer heeft?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Bijna een kopie van wat Blokland en co deden dus. Dan kan je moeilijk stellen dat het Utrecht voor de wind gaat.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Bijna een kopie van wat Blokland en co deden dus. Dan kan je moeilijk stellen dat het Utrecht voor de wind gaat.
Hij moet eerst nog gekeurd worden, dan wordt ie gepresenteerd en met shirtje en alles komt ie pas op de site.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet per se, maar volgens mij stond er vanmiddag in een interview met Rutten dat de komst van hem nog niet helemaal zeker was.
Vandaar ook de vraag. Aankopen worden meestal toch ook wel bekend gemaakt op de officiële website van Feyenoord.
Vaak pas laat. Janmaat zat bijvoorbeeld al eej tijdje in Newcastle voordat die transfer definitief afgerond werd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet per se, maar volgens mij stond er vanmiddag in een interview met Rutten dat de komst van hem nog niet helemaal zeker was.
Vandaar ook de vraag. Aankopen worden meestal toch ook wel bekend gemaakt op de officiële website van Feyenoord.
Nope. Zie het ook niet zo snel gebeuren eigenlijk. Eerst moet Clasie verkocht worden en gok dat Ziyech daar niet op gaat wachten. En Toornstra, tsja. Dat zie ik sowieso niet zo zitten. Goede speler hoor, maar had je eerder op moeten pikken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:45 schreef opperkleurder het volgende:
Zijn Ziyech en Toornstra er al?
Ik heb niks geroepen, ik zeg dat je goede argumenten gebruikt voor je mening.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Je kunt je ook inlezen voor je iets roept natuurlijk, maar gewoon wat roepen is jouw hobby toch?
Wishfull thinking of vanwaar je overtuiging?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:34 schreef Cara het volgende:
Als ik die persconferentie kijk, wtf is dat nou man.
"Wanneer kan Kazim spelen"
Rutten: "Ja weet ik eigenlijk niet"
"Waarom heb je hem gehaald"
Rutten: "Ja moet je maar naar hem kijken als je hem ziet dan weet je het wel"![]()
Zou toch hilarisch zijn als Rutten over een totaal onbekende en willekeurige speler opeens gaat zeggen dat hij niet verwacht dat hij hem zal inzetten de volgende wedstrijd, omdat de speler niet wedstrijdfit is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Rutten vindt hem nog niet wedstrijdfit, Van Geel heeft het bevestigd. Kom op zeg, moet het dan op Feyenoord.nl staan voordat men het gelooft.
Laten we het hopen.quote:De komst van Colin Kazim-Richards is nog altijd niet officieel. De Engelsman zou woensdag medisch gekeurd worden, maar de overgang van de spelers loopt vertraging op. 'Maar iedereen gaat er van uit dat het gewoon rond gaat komen’, zegt Martijn Krabbedam tegenover VIradio.
'Het zijn alleen formaliteiten die afgerond moeten worden’, zegt de journalist. 'De club en speler zijn daar nu druk mee bezig. Iedereen binnen de club gaat er van uit dat Kazim-Richards snel opgenomen zal worden in de selectie. Of er moet iets fout gaan bij de medische keuring.’
Kazim-Richards is voorlopig niet beschikbaar, omdat de speler wedstrijdritme mist. 'Fred Rutten vertelde dat hij de speler eerst in de ogen wil kijken, wat logisch is bij een nieuwe speler. Zo wil Rutten kijken hoe fit de speler is’, aldus Krabbedam. 'Hij heeft natuurlijk ook de berichten gehoord over zijn fitheid. Wanneer het klopt dat Kazim-Richards geen ritme heeft, dan zal de Europa League-wedstrijd tegen Zorya Luhansk ook een probleem worden’, besluit de Feyenoord-watcher.
quote:Jens Toornstra zou nadrukkelijk in de belangstelling staan van Feyenoord. Dit meldde TC Tubantia vandaag. De middenvelder van FC Utrecht zou samen met sc Heerenveen-middenvelder Hakim Ziyech naar De Kuip vertrekken. De berichtgeving over Jens Toornstra lijkt echter voorbaring. FC Utrecht heeft nog niks gehoord van de club uit Rotterdam. Dit meldt RTV Utrecht.
'Wij hebben nog niks van Feyenoord gehoord over een overname van Jens Toornstra', zegt Wilco van Schaik, directeur van de club tegenover de regionale omroep.
Het is nu eenmaal niet anders, wat waren de andere opties dan? Ondanks dat we aardig gecasht hebben zijn we nog steeds heel beperkt. Als Ziyech komt ipv naar Twente/Psv te gaan vind ik dat vooralsnog een hele goede zaak.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Tevreden?
Guidetti, Wilkshere, Boulahrouz, Kazim Richards
van Geel zou het dan dus voor elkaar krijgen om in één transfermaand 4 voetballers zonder geen enkel wedstrijdritme vast te leggen. Vervolgens noemt hij het overbruggingspelers, maar zijn ze pas over een half jaar op niveau. Ik zou het een schande vinden.
Een andere optie was bijvoorbeeld om niet gemankeerde oudjes en randdebielen te halen zonder enig wedstrijdritme.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal niet anders, wat waren de andere opties dan? Ondanks dat we aardig gecasht hebben zijn we nog steeds heel beperkt. Als Ziyech komt ipv naar Twente/Psv te gaan vind ik dat vooralsnog een hele goede zaak.
Fred Ruttenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:34 schreef Cara het volgende:
Als ik die persconferentie kijk, wtf is dat nou man.
"Wanneer kan Kazim spelen"
Rutten: "Ja weet ik eigenlijk niet"
"Waarom heb je hem gehaald"
Rutten: "Ja moet je maar naar hem kijken als je hem ziet dan weet je het wel"![]()
Je weet van tevoren niet hoe het gaat uitpakken, zelfde verhaal met Pelle,Koeman,Guidetti,Bakkal etc. Aangezien we een aantal keren flink het geluk mee hebben gehad, ga ik daar nu weer vanuit dat het goedkomt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Een andere optie was bijvoorbeeld om niet gemankeerde oudjes en randdebielen te halen zonder enig wedstrijdritme.
Nee, dat is niet hetzelfde verhaal als met Pelle, Koeman, Guidetti en Bakkal.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Je weet van tevoren niet hoe het gaat uitpakken, zelfde verhaal met Pelle,Koeman,Guidetti,Bakkal etc. Aangezien we een aantal keren flink het geluk mee hebben gehad, ga ik daar nu weer vanuit dat het goedkomt.
Wat de oudere spelers betreft ben ik het wel met je eens, maar vergeet niet dat we ook Bilal hebben gehaald en evt. Ziyech en Toornstra nog halen. Guidetti vind ik zelf te duur als ik de geruchten moet geloven, maar er is nog wel echt een spits nodig. Dan vind ik Guidetti nog de grootste gok worden, vooral financieel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, dat is niet hetzelfde verhaal als met Pelle, Koeman, Guidetti en Bakkal.
Ja, Bakkal ronde twee misschien, waarin Bakkal een half jaar niet gevoetbald heeft, terugkwam en vervolgens hier een klein jaar heeft lopen cashen en weer weg was.
Je hebt nu budget, het moet klaar zijn met de gokjes en de kreupele, blessuregevoelige 32+ers.
Je haalt met Boulahrouz een speler in huis die de afgelopen 8 jaar gemiddeld 12 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld, Wilkshere is alweer 33 jaar en heeft bizar veel aan snelheid ingeleverd, Guidetti heeft twee jaar niet kunnen lopen en nu haal je even een volslagen idioot. Als we al het geluk van de wereld hebben, harstikke prima, maar ik vind het dom en onverantwoord.
Gooi je computer uit het raam en schaf een nieuwe aan op 2 september. Heb je nergens last van.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:31 schreef elCholo het volgende:
Word een beetje moe van al die geruchten.
Word een beetje moe van al die overdreven reacties op alle geruchten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:31 schreef elCholo het volgende:
Word een beetje moe van al die geruchten.
Die twee moet je dan ook totaal niet met elkaar vergelijken, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:29 schreef Henrys het volgende:
Je hebt veel meer aan Ziyech dan aan Toornstra, is een veel groter talent
Dost is te duur, komt niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:30 schreef Henrys het volgende:
Bendter naar Wolfsburg dus Dost weer in beeld
Toornstra is te duur en Ziyech wil snel de knoop doorhakken en gaat niet op Clasie wachten. Hopelijk heeft van Geel nog een schaduw-schaduw lijstjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die twee moet je dan ook totaal niet met elkaar vergelijken, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Clasie staat los van Ziyech lijkt me.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Toornstra is te duur en Ziyech wil snel de knoop doorhakken en gaat niet op Clasie wachten. Hopelijk heeft van Geel nog een schaduw-schaduw lijstje
Maar kan eind augustus weer in beeld komen.quote:
Buiten dat; ik las vandaag dat ie sowieso niet meer kwam omdat z'n salaris eisen te hoog waren. Kan 't alleen niet terug vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar kan eind augustus weer in beeld komen.
Als Van Geel tenminste daadwerkelijk naar een nieuwe spits blijft zoeken en zich niet tevreden stelt met Richards.
Manu naar Heerenveen ben je gek gewordenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Zou ook nog kunnen dat transfer Ziyech afhangt van die Turk. Als Turk word gehaald > Manu naar Heerenveen in deal met Ziyech.
Volgens mij heeft Krabbendam zoiets beweerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Buiten dat; ik las vandaag dat ie sowieso niet meer kwam omdat z'n salaris eisen te hoog waren. Kan 't alleen niet terug vinden
Je volgt het voetbal nieuws wel toch? Lodeweges wil Manu (en Tevrede eigenlijk ook) er graag bij hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Manu naar Heerenveen ben je gek geworden![]()
Misschien wel ons grootste aanvallend talent dit jaar
Hahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Manu naar Heerenveen ben je gek geworden![]()
Misschien wel ons grootste aanvallend talent dit jaar
Dus dan ben je het grootste talent?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:00 schreef Henrys het volgende:
Hij is de enige speler die de hele voorbereiding goed gespeeld heeft en voor gevaar zorgt
Lekker opportuun spelertje die niks in de kleine ruimte kan. Moet gewoon lekker naar een counterploegje in het rechterrijtje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:54 schreef Scrummie het volgende:
Manu lijkt me een prima gozertje overigens, maar heeft een steekje los af en toe en pakt ie weer een domme rooie kaart (al ging dat bij Cambuur vorig jaar wel prima, dacht ik). Qua talent zit hij net onder het Feyenoord niveau denk ik, waardoor hij af en toe leuke dingen doet, maar nooit wekelijks top zal zijn en het verschil kan maken.
Ja, zoiets. Weet niet zeker of ie middenmoot aankan. Daarom lekker naar Heerenveen sturenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker opportuun spelertje die niks in de kleine ruimte kan. Moet gewoon lekker naar een counterploegje in het rechterrijtje.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker opportuun spelertje die niks in de kleine ruimte kan. Moet gewoon lekker naar een counterploegje in het rechterrijtje.
Vreemde positie voor Vormer. Dat is echt bij uitstek een controleur.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:50 schreef hhh38 het volgende:
Als Clasie vertrekt zou ik het graag zo zien:
Toornstra - Vilhena - Vormer
Leuk spitsje ervoor en je doet mee om de titelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef Henrys het volgende:
Middenveld met Vilhena en Ziyech lijkt me wel erg leuk om naar te kijken.
In feite heeft Feyenoord ook anderhalfjaar reactievoetbal gespeeld onder Koeman. Niet voor niets dat Schaken zo goed presteerde. Niks mis mee om af en toe wat opportunistischer te spelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Punt naar vorenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vreemde positie voor Vormer. Dat is echt bij uitstek een controleur.
Immers zet onwijs veel druk, echt veel van die kritiek is echt onterecht, al die wedstrijden waarin hij niet speelde was het gelijk merkbaar in negatieve zin.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord wilde Immers niet laten gaan deze zomer![]()
Reactie Lexie: "Feyenoord wilde me niet laten gaan. En dat vond ik ook wel terecht als je ziet welke waarde ik heb gehad de afgelopen twee jaar. Dan begrijp ik ook wel dat de club mij wilde behouden."
quote:Nicklas Bendtner gaat komend seizoen voetballen voor VfL Wolfsburg. De Deense spits, die zonder club zit, wordt volgens de Duitse media morgenmiddag gepresenteerd bij de club uit de Bundesliga. Nu de Duitse club er met Bendtner een extra spits bij heeft, kan Bas Dost zich mogelijk op gaan maken voor een overgang naar Feyenoord.
Bas Dost staat bovenaan het lijstje van Feyenoord. © afp.
© EPA.
Dost is een van de spitsen waarop de Rotterdammers hun hoop hadden gevestigd. Dost wil zelf heel graag terug naar Nederland, vooral ook omdat hij bij Wolfsburg niet echt uit de verf is gekomen. Feyenoord onderhandelde lang met de Duitsers over een mogelijke verhuurperiode, maar tot een akkoord kwam het niet. Dat had ook te maken met het feit dat de Bundesligaclub naar versterkingen op zoek was.
Trainer Dieter Hecking zocht de hele zomer naar een geschikte aanvaller, maar hoe erg hij zijn best ook deed; een nieuwe spits aantrekken bleek een lastige opgave. Alvaro Morata, Romelu Lukaku, Divock Origi, Mame Diou, Mario Mandzukic en Josip Drmic waren allemaal in beeld, maar ze kozen voor een andere club.
Uiteindelijk kwam de clubleiding uit bij Bendtner. De Deen was transfervrij nadat hij bij Arsenal op een zijspoor was beland. Bendtner gold lang als een talent, maar de laatste jaren bakte hij er niet veel van. Bovendien kwam hij buiten het veld vaak in opspraak. Zo werd hij gearresteerd omdat hij dronken achter het stuur zat.
Ik wel meer dan Kazim iigquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Rot lekker op met die Dost, die zie ik dus echt niet zitten he.
Dat klopt, maar als je er meer dan 5 miljoen voor kan krijgen moet je gelijk aftikken. Immers is absoluut vervangbaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Immers zet onwijs veel druk, echt veel van die kritiek is echt onterecht, al die wedstrijden waarin hij niet speelde was het gelijk merkbaar in negatieve zin.
Ik denk dat hij voor dergelijke bedragen ook al weg was geweest inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je er meer dan 5 miljoen voor kan krijgen moet je gelijk aftikken. Immers is absoluut vervangbaar.
Hij mocht absoluut niet weg blijkbaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor dergelijke bedragen ook al weg was geweest inderdaad.
Maar ik denk dat de clubs die zich (schijnbaar) voor hem hebben gemeld ook een koopje wilden scoren voor 2 tot 3 miljoen ofzo.
Immers valt bij een stapje hogerop sowieso door de mand. Hij is wel waardevol gebleken bij ons, maar als ie hier voetbaltechnisch al moeite heeft mee te komen en met ballen controleren dan kan je toch niet verwachten dat hij die 5mln waard is, ik kan me niet voorstellen dat er een club is die dat neer zou leggenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je er meer dan 5 miljoen voor kan krijgen moet je gelijk aftikken. Immers is absoluut vervangbaar.
Voor 2 of 3 miljoen moet je Immers ook verkopen. Niet in de wereld van Van Geel blijkbaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:26 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Immers valt bij een stapje hogerop sowieso door de mand. Hij is wel waardevol gebleken bij ons, maar als ie hier voetbaltechnisch al moeite heeft mee te komen en met ballen controleren dan kan je toch niet verwachten dat hij die 5mln waard is, ik kan me niet voorstellen dat er een club is die dat neer zou leggen
Feyenoord zal wel de afweging maken dat de transferopbrengst in verhouding moet staan tot de moeite die het kost om een minimaal gelijkwaardige vervanger te halen. Immers scoort voor een middenvelder relatief veel en werkt hard, kennelijk zijn die kwaliteiten lastig te vervangen.. maar mijn eerste reactie zou ook zijn: als je er 3 of 3 miljoen voor kan krijgen moet je hem zeker verkopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor dergelijke bedragen ook al weg was geweest inderdaad.
Maar ik denk dat de clubs die zich (schijnbaar) voor hem hebben gemeld ook een koopje wilden scoren voor 2 tot 3 miljoen ofzo.
2 of 3 bedoel je? Ik zou hem voor 2 niet laten gaan, voor 3 wel. Het financiële gat voor een vervanger wordt anders wat te groot denk ik. Hij is een nuttige speler die lastig te vervangen is, omdat je heel het middenveld wat anders moet gaan inrichten omdat er niet echt 1op1-vervangers zijn. Immers+Clasie weg en Toornstra+Ziyech erbij kan wel bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord zal wel de afweging maken dat de transferopbrengst in verhouding moet staan tot de moeite die het kost om een minimaal gelijkwaardige vervanger te halen. Immers scoort voor een middenvelder relatief veel en werkt hard, kennelijk zijn die kwaliteiten lastig te vervangen.. maar mijn eerste reactie zou ook zijn: als je er 3 of 3 miljoen voor kan krijgen moet je hem zeker verkopen.
2 of 3 ja, schrijffoutje.. denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
2 of 3 bedoel je? Ik zou hem voor 2 niet laten gaan, voor 3 wel. Het financiële gat voor een vervanger wordt anders wat te groot denk ik. Hij is een nuttige speler die lastig te vervangen is, omdat je heel het middenveld wat anders moet gaan inrichten omdat er niet echt 1op1-vervangers zijn. Immers+Clasie weg en Toornstra+Ziyech erbij kan wel bijvoorbeeld...
Het meest kutte scenario dus. Geen fatsoenlijke spits en geen verdere versterkingen die het ontbreken van een aanvallende aankoop enigzins compenseren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:19 schreef Maastoren het volgende:
Denk dat we met Kazim-Kazim het nieuwe seizoen ingaan en dat we naast Ziyech grijpen. Toornstra moet je nieteens willen voor zo'n bedrag. Zie ik nog liever Gudelj van AZ komen voor dat geld als opvolger van Clasie ipv Toornstra.
Ja als je eigen jeugd dan faalt krijg je op je kop dat je geen spelers hebt gehaald.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:36 schreef Henrys het volgende:
Boulharouz en Wilkshire snap ik nog steeds niet, kan iemand dat uitleggen? Kan je nog beter eigen jeugd wat eerder laten debuteren.
Van Beek en Kongolo stromen nu toch door?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:36 schreef Henrys het volgende:
Boulharouz en Wilkshire snap ik nog steeds niet, kan iemand dat uitleggen? Kan je nog beter eigen jeugd wat eerder laten debuteren.
Indien het zo blijft heeft Van Geel gewoon keihard gefaald. Er zouden spelers vertrekken. Alleen de vraag was wanneer en voor hoeveel. Van Geel had een half jaar geleden ook kunnen bedenken dat bijvoorbeeld Dost een megasalaris ontvangt en dat Wolfsburg hem niet voor enkele miljoenen zou laten gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het meest kutte scenario dus. Geen fatsoenlijke spits en geen verdere versterkingen die het ontbreken van een aanvallende aankoop enigzins compenseren.
Dat zou toch wel een teleurstellende transferzomer zijn dan. Ongelooflijk gecasht en dan eindelijk weer eens kwalitatief fatsoenlijke voetballers kunnen betalen, en dan een stel transfervrije bejaarden aantrekken en een mislukte Turk. Alleen Basacikoglu is dan iets waar we tevreden over kunnen zijn. Maar ook hij gaat ons in z'n eentje niet verder helpen op korte termijn.
Maar goed, zover is het nog lang niet. Ik blijf nog hopen op een slagvaardige Van Geel. Nog 2 weken de tijd. Maar het is wel typisch een scenario dat bij Feyenoord zou passen inderdaad.
Die spelers zijn juist gehaald omdat er op dit moment geen jeugd is om hun plek in te nemen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:36 schreef Henrys het volgende:
Gewoon Verdonk voor de leeuwen gooien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Indien het zo blijft heeft Van Geel gewoon keihard gefaald. Er zouden spelers vertrekken. Alleen de vraag was wanneer en voor hoeveel. Van Geel had een half jaar geleden ook kunnen bedenken dat bijvoorbeeld Dost een megasalaris ontvangt en dat Wolfsburg hem niet voor enkele miljoenen zou laten gaan.
Ik sluit ook niet uit dat er in de laatste week nog een paniek aankoop wordt gedaan. Dat Guidetti voor 5 mln wordt gekocht. Guidetti moet je sowieso niet halen voor meer dan 1 of heel misschien 2 miljoen.
Maargoed, tot die tijd is het nog even spannend en hopen op het beste.
[..]
Die spelers zijn juist gehaald omdat er op dit moment geen jeugd is om hun plek in te nemen.
Dat moet je zo'n jongen niet aan doen. Centraal heb je nu genoeg opties met Van Beek, Mathijsen, Kongolo en Boulahrouz.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gewoon Verdonk voor de leeuwen gooien.
Ik maakte een grapje maar van mij zou hij best eens op rechtsback mogen meedoen tegen clubs als NAC en heracles.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat moet je zo'n jongen niet aan doen. Centraal heb je nu genoeg opties met Van Beek, Mathijsen, Kongolo en Boulahrouz.
Ik ben niet zo heel erg op de hoogte van de kwaliteiten van de jeugdspelers. Misschien gaat hij wel mee op trainingskamp in de winterstop.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje maar van mij zou hij best eens op rechtsback mogen meedoen tegen clubs als NAC en heracles.
Hij is pas 17 hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg op de hoogte van de kwaliteiten van de jeugdspelers. Misschien gaat hij wel mee op trainingskamp in de winterstop.
Sinds Wilkshire er is staat Van Beek gewoon in het centrum. En hoezo wordt Kongolo misbruikt? Ik vind hem best geschikt voor de LB-positie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:07 schreef macca728 het volgende:
Kongolo wordt als linksback misbruikt, van Beek als rechtsback.
Boulharouz heb je niets aan, die is toch de helft al geblesseerd.
Kan als oud klasgenoot van hem zeggen dat het niet iemand is die goed is voor de groeps-sfeer. Maarja, of die Kazim-Kazim dat isquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Rot lekker op met die Dost, die zie ik dus echt niet zitten he.
Dordrecht toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Waar is die Van Deelen trouwens heen? Die speelde vorig jaar maar een (?) potje mee, maar deed dat toen uitstekend, ondanks die rode kaart.
Eerst het 1e elftal maar een beetje op orde en ingespeeld krijgen en dan in thuiswedstrijden tegen de wat zwakkere tegenstanders lekker in de basis laten beginnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:22 schreef Toekito het volgende:
Ja dacht ook Dordt.
Ben benieuwd wanneer Karsdorp en Sleegers eens wat langer de kans krijgen te spelen. Paar wedstrijden op rij 20+ min ofzo.
Ach, daar is 'ie ook op het tweede spoor beland met Fortes voor zich.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Waar is die Van Deelen trouwens heen? Die speelde vorig jaar maar een (?) potje mee, maar deed dat toen uitstekend, ondanks die rode kaart.
Dit matige Heerenveen moet je wel kunnen verschalken. Heerenveen mist ook een goede spits. Uth zal weer in de spits beginnen, ik weet ook niet hoe fantastisch die Dalgaard is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:38 schreef Sunri5e het volgende:
Vanavond zal een lastige pot gaan worden met een Boetius die uit vorm is en zonder echte spits.
Arme jij, klasgenoot van Bassie Dost. Wat is 't voor persoon? Ene (die hem kent) zegt dat 't zo'n rustige en lieve jongen is, en de ander geeft totaal iets anders weer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan als oud klasgenoot van hem zeggen dat het niet iemand is die goed is voor de groeps-sfeer. Maarja, of die Kazim-Kazim dat is
En ach, voor hetzelfde geldt schopt ie er 20 in en houdt ie zijn bek, dan vind ik het helemaal toppie.
Ja hoor, die zag je natuurlijk al aankomen.quote:'Binnenhalen Ziyech nu allerhoogste prioriteit bij Feyenoord, onderhandelingen na Feyenoord - Heerenveen'
Feyenoord heeft het binnenhalen van Hakim Ziyech nu bestempeld als de allerhoogste prioriteit, zo meldt De Telegraaf. Na het binnenhalen van Colin Kazim-Richards wordt het binnenhalen van de middenvelder inmiddels gezien als belangrijker dan de komst van een extra spits. Vanwege Feyenoord - Heerenveen van vanavond hebben de clubs besloten de onderhandelingen over de wedstrijd heen te tillen.
Noem me maar negatief en ik zal mijn woorden eten als die jongen uit het niets helemaal geweldig is, maar ik vind het aankoopbeleid op dit moment om je dood te schamen.quote:
Haha, zit net een interview met 'm te kijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
van overeemgod
De eerste eredivisiespeler die nog Nederlands spreekt sinds 1985
Wat een eindbaasquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, zit net een interview met 'm te kijken.Zijn vader bracht 'm naar hockey maar hij stapte aan de verkeerde kant uit de auto.
Dat is natuurlijk ook precies hetzelfde als een groep gelijkgestemdenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan als oud klasgenoot van hem zeggen dat het niet iemand is die goed is voor de groeps-sfeer.
Beetje jammer als je dan dit hoort:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een eindbaas
ABN spreken
Ziyech moet ook maar wegblijven dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Noem me maar negatief en ik zal mijn woorden eten als die jongen uit het niets helemaal geweldig is, maar ik vind het aankoopbeleid op dit moment om je dood te schamen.
Precies, keurig taalgebruik. Toch vreemd dat hij dan tijdens de wedstrijd soms uit z'n slof schiet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:17 schreef Fretwork het volgende:
Guyon Fernandez daarentegen verbaast mij altijd.
Ja, ik vind dat Ziyech ook geen slimme aankoop is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ziyech moet ook maar wegblijven dus.
Ik snap je best wel trouwens. Het is vrij frustrerend. Toch denk ik dat er veel te makkelijk wordt gedacht over het halen van een spits. Het is vrij duidelijk wie ze willen halen en de hoop daarop is nog niet opgegeven door Van Geel.
Vagner Love is aangetrokken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:58 schreef Jimbo het volgende:
geen zin om, alles terug te lezen. Is er inmiddels al iemand gekocht of iets?
Ik snap echt niet waarom je zo stellig bent in het "Immers blijft staan" verhaal. Waarop is dat gebaseerd?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat Ziyech ook geen slimme aankoop is.
Het liefst zie ik hem komen, maar het is een 10 en daar staat Immers en die gaat daar niet weg.
Dan komt Ziyech dus te spelen op een positie waar hij niet thuis hoort. (Maher anyone?)
5 miljoen uitgeven voor een positie waar je al fatsoenlijk dubbel bezet bent i.t.t de linksback of spitspositie zou vreemd zijn.
Tuurlijk ben ik het met je eens dat het allemaal zo makkelijk niet is, maar ik zie geen enkele logica achter de aankopen.
Je wilt Zapata, een grote, sterke speler die ook kan afmaken. Of nee, toch maar Guidetti, een wat kleine, behendige speler met een sterke drive. Dost dan, die vooral afhankelijk is van zijn medespelers. Of nee, toch maar een fysiek sterke vleugelspeler die nog nooit in zijn carriere met het hoofd heeft gescoord, maar wel sterk een eigen actie kan maken, voor in de punt van de aanval. Het lijkt wel alsof er totaal geen profiel wordt aangehouden.
Ah goed om te horen. Is guidetti inmiddels ook weer gespot in de stad?quote:
Op het feit dat Feyenoord hem begin dit seizoen niet wilde verkopen voor een aantal miljoen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je zo stellig bent in het "Immers blijft staan" verhaal. Waarop is dat gebaseerd?
We gaan het zien. Als Ziyech komt zie ik Immers in elk geval vrij snel banken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Op het feit dat Feyenoord hem begin dit seizoen niet wilde verkopen voor een aantal miljoen.
Dan ga je hem vervolgens toch niet het halve seizoen op de bank zetten
WC Papierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:01 schreef Jimbo het volgende:
http://www.antikakkerlak.be/ajaxlacht.htm
deze komt net langs in mn google
Waarom.be
Dit inderdaad, als je ook leest hoeveel problemen/afwijzingen Wolfsburg heeft gehad in de zoektocht naar een nieuwe spits (en die hebben toch wat meer te besteden dan wij) en ze uiteindelijk terecht komen bij de transfervrij Bendtner geeft maar eens te meer aan dat het echt niet zo makkelijk is als sommigen denken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ziyech moet ook maar wegblijven dus.
Ik snap je best wel trouwens. Het is vrij frustrerend. Toch denk ik dat er veel te makkelijk wordt gedacht over het halen van een spits. Het is vrij duidelijk wie ze willen halen en de hoop daarop is nog niet opgegeven door Van Geel.
_o-quote:
Vond 'm altijd wat arrogant. Maar kan ook komen omdat hij zo'n 'BVO'er' was op die schoolquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Arme jij, klasgenoot van Bassie Dost. Wat is 't voor persoon? Ene (die hem kent) zegt dat 't zo'n rustige en lieve jongen is, en de ander geeft totaal iets anders weer.
Ja i knowquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook precies hetzelfde als een groep gelijkgestemden
Die voetballers zijn allemaal maar raar. Als je hele leven om voetbal draait (dat moet haast wel op school, als je prof wil worden), lijkt me dat niet echt goed op sociaal gebied.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Vond 'm altijd wat arrogant. Maar kan ook komen omdat hij zo'n 'BVO'er' was op die school
[..]
Ja i knowmaar wou gewoon zeggen dat het een aparte jongen is om in een groep te hebben.
Ja is ook domquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die voetballers zijn allemaal maar raar. Als je hele leven om voetbal draait (dat moet haast wel op school, als je prof wil worden), lijkt me dat niet echt goed op sociaal gebied.
Om daarna maar te zeggen dat hij daarom niet goed in de groep zou zijn bij feyenoord is natuurlijk ontzettend dom. Daar zitten allemaal van die jongens. Behalve Verhoek natuurlijk, die zat op die leeftijd ongetwijfeld met zijn matties en zijn petje bij de mac.
Lachen gieren en brullen met Frets. Ach. Het is best een sympathieke man volgens mij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:33 schreef PIETR het volgende:
De vrouw kijkt me aan en zegt plots: 'Zo, kakkerlak!'
Fred Rutten roept in de media een ander beeld op dan zijn naaste omgeving van hem zal schetsen. De coach van Feyenoord is humorvol, doortastend en bevlogen, maar eenmaal voor de camera’s stapelen de clichés zich op en komt hij over als voorzichtig en mediaschuw. Rutten ontwijkt graag confrontaties. “Ik wil graag vakinhoudelijk over voetbal praten, maar zelfs daarin weer niet te veel prijsgeven.”
“Hoe dat kan, weet ik niet, de ene mens is de ander niet, denk ik. Men wil kennelijk graag ook een bepaald beeld bevestigd zien”, vertelt Rutten in gesprek met Helden Online. De ex-coach van onder meer PSV en FC Twente voelt geen behoefte dat beeld te weerleggen of aan te passen. “Het gaat zoals het gaat, ik steek geen energie in iets wat ik niet kan veranderen en mensen gooien hun vooroordeel niet snel overboord.”
Zo maakte Rutten onlangs buiten een bouwmarkt een aparte situatie mee. “Kom ik buiten, staat daar een stelletje, een echtpaar, geloof ik. De vrouw kijkt me aan en zegt plots: 'Zo, kakkerlak!' Dat is de wereld, jongen, denk je echt dat ik daar iets aan kan veranderen?”
Als je hem op tv ziet lijkt het echt zo'n voetbalautist die alleen maar in clichés en in voetbaltermen kan praten.. als hij privé anders is dan is dat voor hemzelf en zijn omgeving wel beter.. op tv is hij echt verschrikkelijk nl.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lachen gieren en brullen met Frets. Ach. Het is best een sympathieke man volgens mij.
Mwua, verschrikkelijk is ook weer overdreven. Vindt zo´n Peter Bosz bijvoorbeeld erger, met zn zoetgevooisde stem.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je hem op tv ziet lijkt het echt zo'n voetbalautist die alleen maar in clichés en in voetbaltermen kan praten.. als hij privé anders is dan is dat voor hemzelf en zijn omgeving wel beter.. op tv is hij echt verschrikkelijk nl.
Bedankt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
WC Papier
Wat zou een goed merk voor wc papier zijn?
Feyenoord, daar veegt toch iedereen zijn kont mee af.
![]()
![]()
Die houden we er in.
Eensquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, verschrikkelijk is ook weer overdreven. Vindt zo´n Peter Bosz bijvoorbeeld erger, met zn zoetgevooisde stem.
Als je leest/hoort wat hij voor bepaalde spelers, ex collega's gedaan heeft moet het wel een aardige kerel zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je hem op tv ziet lijkt het echt zo'n voetbalautist die alleen maar in clichés en in voetbaltermen kan praten.. als hij privé anders is dan is dat voor hemzelf en zijn omgeving wel beter.. op tv is hij echt verschrikkelijk nl.
Precies.. daar zal ik ook nooit iets negatiefs over zeggen. Maar ik begrijp niet dat hij niet wat meer zijn best doet om in de media een fatsoenlijk uithangbord te zijn van een club.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je leest/hoort wat hij voor bepaalde spelers, ex collega's gedaan heeft moet het wel een aardige kerel zijn.
Harde struggles in het leven van Fredsj.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:33 schreef PIETR het volgende:
De vrouw kijkt me aan en zegt plots: 'Zo, kakkerlak!'
Fred Rutten roept in de media een ander beeld op dan zijn naaste omgeving van hem zal schetsen. De coach van Feyenoord is humorvol, doortastend en bevlogen, maar eenmaal voor de camera’s stapelen de clichés zich op en komt hij over als voorzichtig en mediaschuw. Rutten ontwijkt graag confrontaties. “Ik wil graag vakinhoudelijk over voetbal praten, maar zelfs daarin weer niet te veel prijsgeven.”
“Hoe dat kan, weet ik niet, de ene mens is de ander niet, denk ik. Men wil kennelijk graag ook een bepaald beeld bevestigd zien”, vertelt Rutten in gesprek met Helden Online. De ex-coach van onder meer PSV en FC Twente voelt geen behoefte dat beeld te weerleggen of aan te passen. “Het gaat zoals het gaat, ik steek geen energie in iets wat ik niet kan veranderen en mensen gooien hun vooroordeel niet snel overboord.”
Zo maakte Rutten onlangs buiten een bouwmarkt een aparte situatie mee. “Kom ik buiten, staat daar een stelletje, een echtpaar, geloof ik. De vrouw kijkt me aan en zegt plots: 'Zo, kakkerlak!' Dat is de wereld, jongen, denk je echt dat ik daar iets aan kan veranderen?”
Ik mis het gedeelte waar hij haar een pats tussen d'r ogen gaf en in d'r reet pist?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Harde struggles in het leven van Fredsj.
Ajacieden hebben dus echt zo'n gebrek aan humor. Spijtig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
WC Papier
Wat zou een goed merk voor wc papier zijn?
Feyenoord, daar veegt toch iedereen zijn kont mee af.
![]()
![]()
Die houden we er in.
Of GGMM is een kleuter van drie, of hij is zwakbegaafd. Vandaar dat hij kan lachen om deze garp.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ajacieden hebben dus echt zo'n gebrek aan humor. Spijtig.
komt door die tumor op de lachspierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ajacieden hebben dus echt zo'n gebrek aan humor. Spijtig.
Ja, of ik was sarcastisch en jij hebt dat niet door omdat er iets bij jou aan je denkend vermogen mankeert.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Of GGMM is een kleuter van drie, of hij is zwakbegaafd. Vandaar dat hij kan lachen om deze garp.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komt door die tumor op de lachspier![]()
Ik gok het eerste.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Of GGMM is een kleuter van drie, of hij is zwakbegaafd. Vandaar dat hij kan lachen om deze garp.
Neuh dat is t niet. Ik hou het op mijn verklaring.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of ik was sarcastisch en jij hebt dat niet door omdat er iets bij jou aan je denkend vermogen mankeert.
Bedankt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of ik was sarcastisch en jij hebt dat niet door omdat er iets bij jou aan je denkend vermogen mankeert.
Precies, maar dan ook precies dit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ongelooflijk gecasht en dan eindelijk weer eens kwalitatief fatsoenlijke voetballers kunnen betalen, en dan een stel transfervrije bejaarden aantrekken en een mislukte Turk. Alleen Basacikoglu is dan iets waar we tevreden over kunnen zijn. Maar ook hij gaat ons in z'n eentje niet verder helpen op korte termijn.
Maar goed, zover is het nog lang niet. Ik blijf nog hopen op een slagvaardige Van Geel. Nog 2 weken de tijd. Maar het is wel typisch een scenario dat bij Feyenoord zou passen inderdaad.
quote:Feyenoord heeft per abuis Daley Blind verkocht aan CSKA Moskou. De Rotterdammers ontvingen zo’n 20 miljoen euro voor de middenvelder, maar ontdekten vervolgens dat ze niet beschikten over de transferrechten van de Ajax-speler.
Het misverstand kwam aan het licht toen Blind niet kwam opdagen bij de medische keuring. Algemeen directeur Eric Gudde heeft zich inmiddels verontschuldigd bij Ajax: “We waren zo lekker bezig met het verkopen van al onze WK-gangers dat we daarin misschien een beetje zijn doorgeschoten. Het verkopen van andermans spelers was zeker niet onze bedoeling, maar CSKA deed echt een prima bod.”
CSKA Moskou laat weten Blind zondag gewoon op het veld te verwachten bij de stadsderby tegen Spartak Moskou. Voorzitter Jevgeni Giner: “Wij hebben een dubieuze deal gesloten en vervolgens netjes betaald. Het meningsverschil tussen Feyenoord en Ajax is niet ons probleem. Wij gaan ervan uit dat zij dat onderling oplossen. Het spreekt voor zich dat wij daarvan niet de dupe mogen worden.”
Giner heeft aangekondigd dat CSKA naar een bevriende rechter stapt als Blind zich niet op korte termijn bij de selectie aansluit. Gudde heeft de Russen inmiddels gerustgesteld: “De transfer is ook wat ons betreft definitief. Ik heb al contact gehad met Daley en hem uitgelegd dat Moskou een prachtige stad is en dat de Premjer Liga tot de beste competities in Europa wordt gerekend.”
De Feyenoord-directeur verwacht dat Ajax het voorval niet te zwaar opneemt: “Natuurlijk had dit niet mogen gebeuren, maar de voetballerij is nu eenmaal een gekke wereld. Hopelijk kunnen Edwin van der Sar en ik hier over een paar jaar samen om lachen. En we zijn weliswaar concurrenten, maar ik geloof dat Ajax ons deze financiële meevaller ergens ook wel gunt.”
Kan deze rotzooi van de Speld niet gewoon naar ONZ?quote:
Is gewoon humor man... Drink wat koffie, kom van je ochtendhumeur af en lees het nog eensquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan deze rotzooi van de Speld niet gewoon naar ONZ?
We hebben het hier over Feyenoord en niet over neuzen in vermeend dienstverband van onze club.
Totaal gebrek aan humor deze man.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben het hier over Feyenoord en niet over neuzen in vermeend dienstverband van onze club.
Jezus gastquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog niet eens de helft man. Verder helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies, maar dan ook precies dit.
Ik kan er tot op heden met m'n kop niet bij.
Die hangbejaarden plus probleemturk kosten je toch ook gewoon 2 miljoen per jaar oid.
Vervolgens kunnen ze ook nog eens niet meedoen want niet fit etc.
Bakiesogloe is leuk, maar jong dus onregelmatig, net als de Boeet.
Het zou me totaal niet verbazen als we inderdaad gewoon met Te Vrede in de spits het nieuwe jaar in mogen.
Ik hoop nog altijd op goed werk van Geel, maar als het hier bij blijft zakt hij wmb dit jaar gewoon keihard door de mand.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustig meid.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vind ik te gemakkelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, verschrikkelijk is ook weer overdreven. Vindt zo´n Peter Bosz bijvoorbeeld erger, met zn zoetgevooisde stem.
ik denk dat ie mikt op Wilkshire, Bouhla en Kazim bij elkaar, en met zijn 3en zullen ze wel aan de 2mln zitten denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Jezus gast
[..]
Nog niet eens de helft man. Verder helemaal met je eens.
EDIT: Met bejaarden bedoel je incl. Mathijssen? Dan klopt het wel ja. Maar Joris is wel gewoon basisspeler. Heeft verder niets te maken met het budget/aankoopbeleid van dit seizoen.
twitter:PhilipHarmeling twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 12:55:14Klaus Allofs:'' We will not sell Bas Dost. We want Olic,Dost and Bendtner to fight for the first role of striker.'' reageer retweet
Voor sommigen is Feyenoord een religie en humor is doorgaans geen kenmerk van een religie. Dat is me wel eens vaker opgevallen op Feyenoord-forums.. de ernst waarmee men Feyenoord 'beleeft' doet denken aan zwaar gelovigen die je kop eraf hakken als je het niet met ze eens bent.quote:
Niet meer dan terecht. Feyenoord boven alles.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Voor sommigen is Feyenoord een religie en humor is doorgaans geen kenmerk van een religie. Dat is me wel eens vaker opgevallen op Feyenoord-forums.. de ernst waarmee men Feyenoord 'beleeft' doet denken aan zwaar gelovigen die je kop eraf hakken als je het niet met ze eens bent.
Volgens mij hebben Feyenoorders de meeste zelfspot van allemaal hoor. Moet ook wel, anders is het niet dragelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor sommigen is Feyenoord een religie en humor is doorgaans geen kenmerk van een religie. Dat is me wel eens vaker opgevallen op Feyenoord-forums.. de ernst waarmee men Feyenoord 'beleeft' doet denken aan zwaar gelovigen die je kop eraf hakken als je het niet met ze eens bent.
Onder elkaar wel, buitenstaanders moeten zich er lekker buiten houdenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Feyenoorders de meeste zelfspot van allemaal hoor. Moet ook wel, anders is het niet dragelijk.
Eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht. Feyenoord boven alles.
Mwa niet boven je vriendin, vrouw of kind denk ik..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht. Feyenoord boven alles.
Dat kan wel kloppen, maar ik zal een voorbeeld geven.. in een vorig leven zat ik op een Feyenoord-forum van de supportersvereniging (FMB) en had een topic aangemaakt met de titel: 'wat moeten al die provincialen in de Kuip' (niet onder mijn eigen username overigens). Dat werd niet echt opgevat als humor, wat je dan over je heen krijgt daar kunnen de haatbaarden nog wat van leren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Feyenoorders de meeste zelfspot van allemaal hoor. Moet ook wel, anders is het niet dragelijk.
Dan gaat het nog lastig worden om een spits te halen. Zapata mag ook niet weg en Guidetti kost en vraagt teveel. Wellicht dat er op de laatste dag nog iets mogelijk is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:PhilipHarmeling twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 12:55:14Klaus Allofs:'' We will not sell Bas Dost. We want Olic,Dost and Bendtner to fight for the first role of striker.'' reageer retweet
Je vriendin boven Feyenoord verkiezenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa niet boven je vriendin, vrouw of kind denk ik..
[..]
Laatste week van augustus gaan dat soort clubs gewoon hun overbodige spitjes op de markt gooien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dan gaat het nog lastig worden om een spits te halen. Zapata mag ook niet weg en Guidetti kost en vraagt teveel. Wellicht dat er op de laatste dag nog iets mogelijk is.
Grote bek op internet, maar in de praktijk zal het wel anders zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Je vriendin boven Feyenoord verkiezen
Link?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa niet boven je vriendin, vrouw of kind denk ik..
[..]
Dat kan wel kloppen, maar ik zal een voorbeeld geven.. in een vorig leven zat ik op een Feyenoord-forum van de supportersvereniging (FMB) en had een topic aangemaakt met de titel: 'wat moeten al die provincialen in de Kuip' (niet onder mijn eigen username overigens). Dat werd niet echt opgevat als humor, wat je dan over je heen krijgt daar kunnen de haatbaarden nog wat van leren.
Kan me nog een Feyenoord - Ajax van jaren gleden herinneren dat er iemand omgeroepen werd die zich met spoed in het Clara moest melden omdat zijn vrouw lag te bevallen, ze hebben het de nodige keren moeten herhalen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vriendinquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je iemand boven Feyenoord verkiest, doorgaans gaat het gewoon samen.. maar stel dat je vriendin iets heeft en tegelijkertijd speelt Feyenoord, dan gaat iemand die je dierbaar is voor denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat forum bestaat al heel lang niet meer.. de supportersvereniging wilde er niet meer voor betalen om het in de lucht te houden vanwege het te extreme postgedrag.. zijn ooit ook op de vingers getikt door het CIDI. Ach het was een andere tijd.. netjes posten en geen ruzie maken op een forum is niet zo moeilijk.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Grote bek op internet, maar in de praktijk zal het wel anders zijn.
Kan helaas niet ontkennen dat zij de broek aan heeft thuisquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Grote bek op internet, maar in de praktijk zal het wel anders zijn.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je iemand boven Feyenoord verkiest, doorgaans gaat het gewoon samen.. maar stel dat je vriendin iets heeft en tegelijkertijd speelt Feyenoord, dan gaat iemand die je dierbaar is voor denk ik.
Dat is wel beter dan een vriendin die gaat juichen als Ajax tegen Feyenoord scoort, omdat het zo'n mooi doelpunt isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Of je moet gewoon een vriendin hebben die meegaat naar Feyenoord, en bier voor je haalt op Varkenoord.
Dat zijn dan ook alleen maar van die tokkiesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Of je moet gewoon een vriendin hebben die meegaat naar Feyenoord, en bier voor je haalt op Varkenoord.
Van die shagrokende wijven die er later zo bij lopen:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook alleen maar van die tokkies
okquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van die shagrokende wijven die er later zo bij lopen:
Mijn ex had een keer als cadeau een kaartje gekocht voor een wedstrijd van Oranje. Ze had niks met voetbal verder.. ze had een oranje bloem in haar haar en het enige dat haar boeide tijdens die wedstrijd was het maken van selfies. Kan er niks aan doen maar vond het nog schattig ook. Al was het niet voor herhaling vatbaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan een vriendin die gaat juichen als Ajax tegen Feyenoord scoort, omdat het zo'n mooi doelpunt is
Definieer de term 'tokkies'.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
twitter:Lunatic_News twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 13:10:22Het @MinBZK vindt de situatie in Kiev niet stabiel en een bezoek brengt risico's met zich mee. Feitelijk is het advies: Blijf weg uit Kiev. reageer retweet
twitter:Lunatic_News twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 13:12:22Frans Timmermans zegt verder dat het een beslissing van de @UEFAcom en @Feyenoord is. Daarom gaat de @MinPres geen actie ondernemen. reageer retweet
twitter:Lunatic_News twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 13:15:27Het @MinBZK zal de situatie extra goed in de gaten houden. Waarom durft er niemand een duidelijk statement, behalve supporters, in te nemen? reageer retweet
Klap die ho.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan een vriendin die gaat juichen als Ajax tegen Feyenoord scoort, omdat het zo'n mooi doelpunt is
Of die gaan ruzie zoeken op het vak, ik kon er zo 1quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:25 schreef HulkHeld het volgende:
Zojuist een voorbeeld gegeven. Net als wijven die lopen te kankeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |