Dan gaat het nog lastig worden om een spits te halen. Zapata mag ook niet weg en Guidetti kost en vraagt teveel. Wellicht dat er op de laatste dag nog iets mogelijk is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:PhilipHarmeling twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 12:55:14Klaus Allofs:'' We will not sell Bas Dost. We want Olic,Dost and Bendtner to fight for the first role of striker.'' reageer retweet
Je vriendin boven Feyenoord verkiezenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa niet boven je vriendin, vrouw of kind denk ik..
[..]
Laatste week van augustus gaan dat soort clubs gewoon hun overbodige spitjes op de markt gooien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dan gaat het nog lastig worden om een spits te halen. Zapata mag ook niet weg en Guidetti kost en vraagt teveel. Wellicht dat er op de laatste dag nog iets mogelijk is.
Grote bek op internet, maar in de praktijk zal het wel anders zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Je vriendin boven Feyenoord verkiezen
Link?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa niet boven je vriendin, vrouw of kind denk ik..
[..]
Dat kan wel kloppen, maar ik zal een voorbeeld geven.. in een vorig leven zat ik op een Feyenoord-forum van de supportersvereniging (FMB) en had een topic aangemaakt met de titel: 'wat moeten al die provincialen in de Kuip' (niet onder mijn eigen username overigens). Dat werd niet echt opgevat als humor, wat je dan over je heen krijgt daar kunnen de haatbaarden nog wat van leren.
Kan me nog een Feyenoord - Ajax van jaren gleden herinneren dat er iemand omgeroepen werd die zich met spoed in het Clara moest melden omdat zijn vrouw lag te bevallen, ze hebben het de nodige keren moeten herhalen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vriendinquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je iemand boven Feyenoord verkiest, doorgaans gaat het gewoon samen.. maar stel dat je vriendin iets heeft en tegelijkertijd speelt Feyenoord, dan gaat iemand die je dierbaar is voor denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat forum bestaat al heel lang niet meer.. de supportersvereniging wilde er niet meer voor betalen om het in de lucht te houden vanwege het te extreme postgedrag.. zijn ooit ook op de vingers getikt door het CIDI. Ach het was een andere tijd.. netjes posten en geen ruzie maken op een forum is niet zo moeilijk.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Grote bek op internet, maar in de praktijk zal het wel anders zijn.
Kan helaas niet ontkennen dat zij de broek aan heeft thuisquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Grote bek op internet, maar in de praktijk zal het wel anders zijn.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je iemand boven Feyenoord verkiest, doorgaans gaat het gewoon samen.. maar stel dat je vriendin iets heeft en tegelijkertijd speelt Feyenoord, dan gaat iemand die je dierbaar is voor denk ik.
Dat is wel beter dan een vriendin die gaat juichen als Ajax tegen Feyenoord scoort, omdat het zo'n mooi doelpunt isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Of je moet gewoon een vriendin hebben die meegaat naar Feyenoord, en bier voor je haalt op Varkenoord.
Dat zijn dan ook alleen maar van die tokkiesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Of je moet gewoon een vriendin hebben die meegaat naar Feyenoord, en bier voor je haalt op Varkenoord.
Van die shagrokende wijven die er later zo bij lopen:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook alleen maar van die tokkies
okquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van die shagrokende wijven die er later zo bij lopen:
Mijn ex had een keer als cadeau een kaartje gekocht voor een wedstrijd van Oranje. Ze had niks met voetbal verder.. ze had een oranje bloem in haar haar en het enige dat haar boeide tijdens die wedstrijd was het maken van selfies. Kan er niks aan doen maar vond het nog schattig ook. Al was het niet voor herhaling vatbaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan een vriendin die gaat juichen als Ajax tegen Feyenoord scoort, omdat het zo'n mooi doelpunt is
Definieer de term 'tokkies'.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
twitter:Lunatic_News twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 13:10:22Het @MinBZK vindt de situatie in Kiev niet stabiel en een bezoek brengt risico's met zich mee. Feitelijk is het advies: Blijf weg uit Kiev. reageer retweet
twitter:Lunatic_News twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 13:12:22Frans Timmermans zegt verder dat het een beslissing van de @UEFAcom en @Feyenoord is. Daarom gaat de @MinPres geen actie ondernemen. reageer retweet
twitter:Lunatic_News twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 13:15:27Het @MinBZK zal de situatie extra goed in de gaten houden. Waarom durft er niemand een duidelijk statement, behalve supporters, in te nemen? reageer retweet
Klap die ho.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan een vriendin die gaat juichen als Ajax tegen Feyenoord scoort, omdat het zo'n mooi doelpunt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |