Vagner Love is aangetrokken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:58 schreef Jimbo het volgende:
geen zin om, alles terug te lezen. Is er inmiddels al iemand gekocht of iets?
Ik snap echt niet waarom je zo stellig bent in het "Immers blijft staan" verhaal. Waarop is dat gebaseerd?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat Ziyech ook geen slimme aankoop is.
Het liefst zie ik hem komen, maar het is een 10 en daar staat Immers en die gaat daar niet weg.
Dan komt Ziyech dus te spelen op een positie waar hij niet thuis hoort. (Maher anyone?)
5 miljoen uitgeven voor een positie waar je al fatsoenlijk dubbel bezet bent i.t.t de linksback of spitspositie zou vreemd zijn.
Tuurlijk ben ik het met je eens dat het allemaal zo makkelijk niet is, maar ik zie geen enkele logica achter de aankopen.
Je wilt Zapata, een grote, sterke speler die ook kan afmaken. Of nee, toch maar Guidetti, een wat kleine, behendige speler met een sterke drive. Dost dan, die vooral afhankelijk is van zijn medespelers. Of nee, toch maar een fysiek sterke vleugelspeler die nog nooit in zijn carriere met het hoofd heeft gescoord, maar wel sterk een eigen actie kan maken, voor in de punt van de aanval. Het lijkt wel alsof er totaal geen profiel wordt aangehouden.
Ah goed om te horen. Is guidetti inmiddels ook weer gespot in de stad?quote:
Op het feit dat Feyenoord hem begin dit seizoen niet wilde verkopen voor een aantal miljoen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je zo stellig bent in het "Immers blijft staan" verhaal. Waarop is dat gebaseerd?
We gaan het zien. Als Ziyech komt zie ik Immers in elk geval vrij snel banken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Op het feit dat Feyenoord hem begin dit seizoen niet wilde verkopen voor een aantal miljoen.
Dan ga je hem vervolgens toch niet het halve seizoen op de bank zetten
WC Papierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:01 schreef Jimbo het volgende:
http://www.antikakkerlak.be/ajaxlacht.htm
deze komt net langs in mn google
Waarom.be
Dit inderdaad, als je ook leest hoeveel problemen/afwijzingen Wolfsburg heeft gehad in de zoektocht naar een nieuwe spits (en die hebben toch wat meer te besteden dan wij) en ze uiteindelijk terecht komen bij de transfervrij Bendtner geeft maar eens te meer aan dat het echt niet zo makkelijk is als sommigen denken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ziyech moet ook maar wegblijven dus.
Ik snap je best wel trouwens. Het is vrij frustrerend. Toch denk ik dat er veel te makkelijk wordt gedacht over het halen van een spits. Het is vrij duidelijk wie ze willen halen en de hoop daarop is nog niet opgegeven door Van Geel.
_o-quote:
Vond 'm altijd wat arrogant. Maar kan ook komen omdat hij zo'n 'BVO'er' was op die schoolquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Arme jij, klasgenoot van Bassie Dost. Wat is 't voor persoon? Ene (die hem kent) zegt dat 't zo'n rustige en lieve jongen is, en de ander geeft totaal iets anders weer.
Ja i knowquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook precies hetzelfde als een groep gelijkgestemden
Die voetballers zijn allemaal maar raar. Als je hele leven om voetbal draait (dat moet haast wel op school, als je prof wil worden), lijkt me dat niet echt goed op sociaal gebied.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Vond 'm altijd wat arrogant. Maar kan ook komen omdat hij zo'n 'BVO'er' was op die school
[..]
Ja i knowmaar wou gewoon zeggen dat het een aparte jongen is om in een groep te hebben.
Ja is ook domquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die voetballers zijn allemaal maar raar. Als je hele leven om voetbal draait (dat moet haast wel op school, als je prof wil worden), lijkt me dat niet echt goed op sociaal gebied.
Om daarna maar te zeggen dat hij daarom niet goed in de groep zou zijn bij feyenoord is natuurlijk ontzettend dom. Daar zitten allemaal van die jongens. Behalve Verhoek natuurlijk, die zat op die leeftijd ongetwijfeld met zijn matties en zijn petje bij de mac.
Lachen gieren en brullen met Frets. Ach. Het is best een sympathieke man volgens mij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:33 schreef PIETR het volgende:
De vrouw kijkt me aan en zegt plots: 'Zo, kakkerlak!'
Fred Rutten roept in de media een ander beeld op dan zijn naaste omgeving van hem zal schetsen. De coach van Feyenoord is humorvol, doortastend en bevlogen, maar eenmaal voor de camera’s stapelen de clichés zich op en komt hij over als voorzichtig en mediaschuw. Rutten ontwijkt graag confrontaties. “Ik wil graag vakinhoudelijk over voetbal praten, maar zelfs daarin weer niet te veel prijsgeven.”
“Hoe dat kan, weet ik niet, de ene mens is de ander niet, denk ik. Men wil kennelijk graag ook een bepaald beeld bevestigd zien”, vertelt Rutten in gesprek met Helden Online. De ex-coach van onder meer PSV en FC Twente voelt geen behoefte dat beeld te weerleggen of aan te passen. “Het gaat zoals het gaat, ik steek geen energie in iets wat ik niet kan veranderen en mensen gooien hun vooroordeel niet snel overboord.”
Zo maakte Rutten onlangs buiten een bouwmarkt een aparte situatie mee. “Kom ik buiten, staat daar een stelletje, een echtpaar, geloof ik. De vrouw kijkt me aan en zegt plots: 'Zo, kakkerlak!' Dat is de wereld, jongen, denk je echt dat ik daar iets aan kan veranderen?”
Als je hem op tv ziet lijkt het echt zo'n voetbalautist die alleen maar in clichés en in voetbaltermen kan praten.. als hij privé anders is dan is dat voor hemzelf en zijn omgeving wel beter.. op tv is hij echt verschrikkelijk nl.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lachen gieren en brullen met Frets. Ach. Het is best een sympathieke man volgens mij.
Mwua, verschrikkelijk is ook weer overdreven. Vindt zo´n Peter Bosz bijvoorbeeld erger, met zn zoetgevooisde stem.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je hem op tv ziet lijkt het echt zo'n voetbalautist die alleen maar in clichés en in voetbaltermen kan praten.. als hij privé anders is dan is dat voor hemzelf en zijn omgeving wel beter.. op tv is hij echt verschrikkelijk nl.
Bedankt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
WC Papier
Wat zou een goed merk voor wc papier zijn?
Feyenoord, daar veegt toch iedereen zijn kont mee af.
![]()
![]()
Die houden we er in.
Eensquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, verschrikkelijk is ook weer overdreven. Vindt zo´n Peter Bosz bijvoorbeeld erger, met zn zoetgevooisde stem.
Als je leest/hoort wat hij voor bepaalde spelers, ex collega's gedaan heeft moet het wel een aardige kerel zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je hem op tv ziet lijkt het echt zo'n voetbalautist die alleen maar in clichés en in voetbaltermen kan praten.. als hij privé anders is dan is dat voor hemzelf en zijn omgeving wel beter.. op tv is hij echt verschrikkelijk nl.
Precies.. daar zal ik ook nooit iets negatiefs over zeggen. Maar ik begrijp niet dat hij niet wat meer zijn best doet om in de media een fatsoenlijk uithangbord te zijn van een club.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je leest/hoort wat hij voor bepaalde spelers, ex collega's gedaan heeft moet het wel een aardige kerel zijn.
Harde struggles in het leven van Fredsj.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:33 schreef PIETR het volgende:
De vrouw kijkt me aan en zegt plots: 'Zo, kakkerlak!'
Fred Rutten roept in de media een ander beeld op dan zijn naaste omgeving van hem zal schetsen. De coach van Feyenoord is humorvol, doortastend en bevlogen, maar eenmaal voor de camera’s stapelen de clichés zich op en komt hij over als voorzichtig en mediaschuw. Rutten ontwijkt graag confrontaties. “Ik wil graag vakinhoudelijk over voetbal praten, maar zelfs daarin weer niet te veel prijsgeven.”
“Hoe dat kan, weet ik niet, de ene mens is de ander niet, denk ik. Men wil kennelijk graag ook een bepaald beeld bevestigd zien”, vertelt Rutten in gesprek met Helden Online. De ex-coach van onder meer PSV en FC Twente voelt geen behoefte dat beeld te weerleggen of aan te passen. “Het gaat zoals het gaat, ik steek geen energie in iets wat ik niet kan veranderen en mensen gooien hun vooroordeel niet snel overboord.”
Zo maakte Rutten onlangs buiten een bouwmarkt een aparte situatie mee. “Kom ik buiten, staat daar een stelletje, een echtpaar, geloof ik. De vrouw kijkt me aan en zegt plots: 'Zo, kakkerlak!' Dat is de wereld, jongen, denk je echt dat ik daar iets aan kan veranderen?”
Ik mis het gedeelte waar hij haar een pats tussen d'r ogen gaf en in d'r reet pist?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Harde struggles in het leven van Fredsj.
Ajacieden hebben dus echt zo'n gebrek aan humor. Spijtig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
WC Papier
Wat zou een goed merk voor wc papier zijn?
Feyenoord, daar veegt toch iedereen zijn kont mee af.
![]()
![]()
Die houden we er in.
Of GGMM is een kleuter van drie, of hij is zwakbegaafd. Vandaar dat hij kan lachen om deze garp.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ajacieden hebben dus echt zo'n gebrek aan humor. Spijtig.
komt door die tumor op de lachspierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ajacieden hebben dus echt zo'n gebrek aan humor. Spijtig.
Ja, of ik was sarcastisch en jij hebt dat niet door omdat er iets bij jou aan je denkend vermogen mankeert.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Of GGMM is een kleuter van drie, of hij is zwakbegaafd. Vandaar dat hij kan lachen om deze garp.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komt door die tumor op de lachspier![]()
Ik gok het eerste.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Of GGMM is een kleuter van drie, of hij is zwakbegaafd. Vandaar dat hij kan lachen om deze garp.
Neuh dat is t niet. Ik hou het op mijn verklaring.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of ik was sarcastisch en jij hebt dat niet door omdat er iets bij jou aan je denkend vermogen mankeert.
Bedankt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of ik was sarcastisch en jij hebt dat niet door omdat er iets bij jou aan je denkend vermogen mankeert.
Precies, maar dan ook precies dit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ongelooflijk gecasht en dan eindelijk weer eens kwalitatief fatsoenlijke voetballers kunnen betalen, en dan een stel transfervrije bejaarden aantrekken en een mislukte Turk. Alleen Basacikoglu is dan iets waar we tevreden over kunnen zijn. Maar ook hij gaat ons in z'n eentje niet verder helpen op korte termijn.
Maar goed, zover is het nog lang niet. Ik blijf nog hopen op een slagvaardige Van Geel. Nog 2 weken de tijd. Maar het is wel typisch een scenario dat bij Feyenoord zou passen inderdaad.
quote:Feyenoord heeft per abuis Daley Blind verkocht aan CSKA Moskou. De Rotterdammers ontvingen zo’n 20 miljoen euro voor de middenvelder, maar ontdekten vervolgens dat ze niet beschikten over de transferrechten van de Ajax-speler.
Het misverstand kwam aan het licht toen Blind niet kwam opdagen bij de medische keuring. Algemeen directeur Eric Gudde heeft zich inmiddels verontschuldigd bij Ajax: “We waren zo lekker bezig met het verkopen van al onze WK-gangers dat we daarin misschien een beetje zijn doorgeschoten. Het verkopen van andermans spelers was zeker niet onze bedoeling, maar CSKA deed echt een prima bod.”
CSKA Moskou laat weten Blind zondag gewoon op het veld te verwachten bij de stadsderby tegen Spartak Moskou. Voorzitter Jevgeni Giner: “Wij hebben een dubieuze deal gesloten en vervolgens netjes betaald. Het meningsverschil tussen Feyenoord en Ajax is niet ons probleem. Wij gaan ervan uit dat zij dat onderling oplossen. Het spreekt voor zich dat wij daarvan niet de dupe mogen worden.”
Giner heeft aangekondigd dat CSKA naar een bevriende rechter stapt als Blind zich niet op korte termijn bij de selectie aansluit. Gudde heeft de Russen inmiddels gerustgesteld: “De transfer is ook wat ons betreft definitief. Ik heb al contact gehad met Daley en hem uitgelegd dat Moskou een prachtige stad is en dat de Premjer Liga tot de beste competities in Europa wordt gerekend.”
De Feyenoord-directeur verwacht dat Ajax het voorval niet te zwaar opneemt: “Natuurlijk had dit niet mogen gebeuren, maar de voetballerij is nu eenmaal een gekke wereld. Hopelijk kunnen Edwin van der Sar en ik hier over een paar jaar samen om lachen. En we zijn weliswaar concurrenten, maar ik geloof dat Ajax ons deze financiële meevaller ergens ook wel gunt.”
Kan deze rotzooi van de Speld niet gewoon naar ONZ?quote:
Is gewoon humor man... Drink wat koffie, kom van je ochtendhumeur af en lees het nog eensquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan deze rotzooi van de Speld niet gewoon naar ONZ?
We hebben het hier over Feyenoord en niet over neuzen in vermeend dienstverband van onze club.
Totaal gebrek aan humor deze man.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben het hier over Feyenoord en niet over neuzen in vermeend dienstverband van onze club.
Jezus gastquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog niet eens de helft man. Verder helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies, maar dan ook precies dit.
Ik kan er tot op heden met m'n kop niet bij.
Die hangbejaarden plus probleemturk kosten je toch ook gewoon 2 miljoen per jaar oid.
Vervolgens kunnen ze ook nog eens niet meedoen want niet fit etc.
Bakiesogloe is leuk, maar jong dus onregelmatig, net als de Boeet.
Het zou me totaal niet verbazen als we inderdaad gewoon met Te Vrede in de spits het nieuwe jaar in mogen.
Ik hoop nog altijd op goed werk van Geel, maar als het hier bij blijft zakt hij wmb dit jaar gewoon keihard door de mand.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustig meid.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vind ik te gemakkelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, verschrikkelijk is ook weer overdreven. Vindt zo´n Peter Bosz bijvoorbeeld erger, met zn zoetgevooisde stem.
ik denk dat ie mikt op Wilkshire, Bouhla en Kazim bij elkaar, en met zijn 3en zullen ze wel aan de 2mln zitten denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Jezus gast
[..]
Nog niet eens de helft man. Verder helemaal met je eens.
EDIT: Met bejaarden bedoel je incl. Mathijssen? Dan klopt het wel ja. Maar Joris is wel gewoon basisspeler. Heeft verder niets te maken met het budget/aankoopbeleid van dit seizoen.
twitter:PhilipHarmeling twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 12:55:14Klaus Allofs:'' We will not sell Bas Dost. We want Olic,Dost and Bendtner to fight for the first role of striker.'' reageer retweet
Voor sommigen is Feyenoord een religie en humor is doorgaans geen kenmerk van een religie. Dat is me wel eens vaker opgevallen op Feyenoord-forums.. de ernst waarmee men Feyenoord 'beleeft' doet denken aan zwaar gelovigen die je kop eraf hakken als je het niet met ze eens bent.quote:
Niet meer dan terecht. Feyenoord boven alles.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Voor sommigen is Feyenoord een religie en humor is doorgaans geen kenmerk van een religie. Dat is me wel eens vaker opgevallen op Feyenoord-forums.. de ernst waarmee men Feyenoord 'beleeft' doet denken aan zwaar gelovigen die je kop eraf hakken als je het niet met ze eens bent.
Volgens mij hebben Feyenoorders de meeste zelfspot van allemaal hoor. Moet ook wel, anders is het niet dragelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor sommigen is Feyenoord een religie en humor is doorgaans geen kenmerk van een religie. Dat is me wel eens vaker opgevallen op Feyenoord-forums.. de ernst waarmee men Feyenoord 'beleeft' doet denken aan zwaar gelovigen die je kop eraf hakken als je het niet met ze eens bent.
Onder elkaar wel, buitenstaanders moeten zich er lekker buiten houdenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Feyenoorders de meeste zelfspot van allemaal hoor. Moet ook wel, anders is het niet dragelijk.
Eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht. Feyenoord boven alles.
Mwa niet boven je vriendin, vrouw of kind denk ik..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht. Feyenoord boven alles.
Dat kan wel kloppen, maar ik zal een voorbeeld geven.. in een vorig leven zat ik op een Feyenoord-forum van de supportersvereniging (FMB) en had een topic aangemaakt met de titel: 'wat moeten al die provincialen in de Kuip' (niet onder mijn eigen username overigens). Dat werd niet echt opgevat als humor, wat je dan over je heen krijgt daar kunnen de haatbaarden nog wat van leren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Feyenoorders de meeste zelfspot van allemaal hoor. Moet ook wel, anders is het niet dragelijk.
Dan gaat het nog lastig worden om een spits te halen. Zapata mag ook niet weg en Guidetti kost en vraagt teveel. Wellicht dat er op de laatste dag nog iets mogelijk is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:PhilipHarmeling twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 12:55:14Klaus Allofs:'' We will not sell Bas Dost. We want Olic,Dost and Bendtner to fight for the first role of striker.'' reageer retweet
Je vriendin boven Feyenoord verkiezenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa niet boven je vriendin, vrouw of kind denk ik..
[..]
Laatste week van augustus gaan dat soort clubs gewoon hun overbodige spitjes op de markt gooien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dan gaat het nog lastig worden om een spits te halen. Zapata mag ook niet weg en Guidetti kost en vraagt teveel. Wellicht dat er op de laatste dag nog iets mogelijk is.
Grote bek op internet, maar in de praktijk zal het wel anders zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Je vriendin boven Feyenoord verkiezen
Link?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa niet boven je vriendin, vrouw of kind denk ik..
[..]
Dat kan wel kloppen, maar ik zal een voorbeeld geven.. in een vorig leven zat ik op een Feyenoord-forum van de supportersvereniging (FMB) en had een topic aangemaakt met de titel: 'wat moeten al die provincialen in de Kuip' (niet onder mijn eigen username overigens). Dat werd niet echt opgevat als humor, wat je dan over je heen krijgt daar kunnen de haatbaarden nog wat van leren.
Kan me nog een Feyenoord - Ajax van jaren gleden herinneren dat er iemand omgeroepen werd die zich met spoed in het Clara moest melden omdat zijn vrouw lag te bevallen, ze hebben het de nodige keren moeten herhalen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vriendinquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je iemand boven Feyenoord verkiest, doorgaans gaat het gewoon samen.. maar stel dat je vriendin iets heeft en tegelijkertijd speelt Feyenoord, dan gaat iemand die je dierbaar is voor denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat forum bestaat al heel lang niet meer.. de supportersvereniging wilde er niet meer voor betalen om het in de lucht te houden vanwege het te extreme postgedrag.. zijn ooit ook op de vingers getikt door het CIDI. Ach het was een andere tijd.. netjes posten en geen ruzie maken op een forum is niet zo moeilijk.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Grote bek op internet, maar in de praktijk zal het wel anders zijn.
Kan helaas niet ontkennen dat zij de broek aan heeft thuisquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Grote bek op internet, maar in de praktijk zal het wel anders zijn.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je iemand boven Feyenoord verkiest, doorgaans gaat het gewoon samen.. maar stel dat je vriendin iets heeft en tegelijkertijd speelt Feyenoord, dan gaat iemand die je dierbaar is voor denk ik.
Dat is wel beter dan een vriendin die gaat juichen als Ajax tegen Feyenoord scoort, omdat het zo'n mooi doelpunt isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Of je moet gewoon een vriendin hebben die meegaat naar Feyenoord, en bier voor je haalt op Varkenoord.
Dat zijn dan ook alleen maar van die tokkiesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Of je moet gewoon een vriendin hebben die meegaat naar Feyenoord, en bier voor je haalt op Varkenoord.
Van die shagrokende wijven die er later zo bij lopen:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook alleen maar van die tokkies
okquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van die shagrokende wijven die er later zo bij lopen:
Mijn ex had een keer als cadeau een kaartje gekocht voor een wedstrijd van Oranje. Ze had niks met voetbal verder.. ze had een oranje bloem in haar haar en het enige dat haar boeide tijdens die wedstrijd was het maken van selfies. Kan er niks aan doen maar vond het nog schattig ook. Al was het niet voor herhaling vatbaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan een vriendin die gaat juichen als Ajax tegen Feyenoord scoort, omdat het zo'n mooi doelpunt is
Definieer de term 'tokkies'.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
twitter:Lunatic_News twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 13:10:22Het @MinBZK vindt de situatie in Kiev niet stabiel en een bezoek brengt risico's met zich mee. Feitelijk is het advies: Blijf weg uit Kiev. reageer retweet
twitter:Lunatic_News twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 13:12:22Frans Timmermans zegt verder dat het een beslissing van de @UEFAcom en @Feyenoord is. Daarom gaat de @MinPres geen actie ondernemen. reageer retweet
twitter:Lunatic_News twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 13:15:27Het @MinBZK zal de situatie extra goed in de gaten houden. Waarom durft er niemand een duidelijk statement, behalve supporters, in te nemen? reageer retweet
Klap die ho.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan een vriendin die gaat juichen als Ajax tegen Feyenoord scoort, omdat het zo'n mooi doelpunt is
Of die gaan ruzie zoeken op het vak, ik kon er zo 1quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:25 schreef HulkHeld het volgende:
Zojuist een voorbeeld gegeven. Net als wijven die lopen te kankeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |