We gaan het zien. Als Ziyech komt zie ik Immers in elk geval vrij snel banken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Op het feit dat Feyenoord hem begin dit seizoen niet wilde verkopen voor een aantal miljoen.
Dan ga je hem vervolgens toch niet het halve seizoen op de bank zetten
WC Papierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:01 schreef Jimbo het volgende:
http://www.antikakkerlak.be/ajaxlacht.htm
deze komt net langs in mn google
Waarom.be
Dit inderdaad, als je ook leest hoeveel problemen/afwijzingen Wolfsburg heeft gehad in de zoektocht naar een nieuwe spits (en die hebben toch wat meer te besteden dan wij) en ze uiteindelijk terecht komen bij de transfervrij Bendtner geeft maar eens te meer aan dat het echt niet zo makkelijk is als sommigen denken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ziyech moet ook maar wegblijven dus.
Ik snap je best wel trouwens. Het is vrij frustrerend. Toch denk ik dat er veel te makkelijk wordt gedacht over het halen van een spits. Het is vrij duidelijk wie ze willen halen en de hoop daarop is nog niet opgegeven door Van Geel.
_o-quote:
Vond 'm altijd wat arrogant. Maar kan ook komen omdat hij zo'n 'BVO'er' was op die schoolquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Arme jij, klasgenoot van Bassie Dost. Wat is 't voor persoon? Ene (die hem kent) zegt dat 't zo'n rustige en lieve jongen is, en de ander geeft totaal iets anders weer.
Ja i knowquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook precies hetzelfde als een groep gelijkgestemden
Die voetballers zijn allemaal maar raar. Als je hele leven om voetbal draait (dat moet haast wel op school, als je prof wil worden), lijkt me dat niet echt goed op sociaal gebied.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Vond 'm altijd wat arrogant. Maar kan ook komen omdat hij zo'n 'BVO'er' was op die school
[..]
Ja i knowmaar wou gewoon zeggen dat het een aparte jongen is om in een groep te hebben.
Ja is ook domquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die voetballers zijn allemaal maar raar. Als je hele leven om voetbal draait (dat moet haast wel op school, als je prof wil worden), lijkt me dat niet echt goed op sociaal gebied.
Om daarna maar te zeggen dat hij daarom niet goed in de groep zou zijn bij feyenoord is natuurlijk ontzettend dom. Daar zitten allemaal van die jongens. Behalve Verhoek natuurlijk, die zat op die leeftijd ongetwijfeld met zijn matties en zijn petje bij de mac.
Lachen gieren en brullen met Frets. Ach. Het is best een sympathieke man volgens mij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:33 schreef PIETR het volgende:
De vrouw kijkt me aan en zegt plots: 'Zo, kakkerlak!'
Fred Rutten roept in de media een ander beeld op dan zijn naaste omgeving van hem zal schetsen. De coach van Feyenoord is humorvol, doortastend en bevlogen, maar eenmaal voor de camera’s stapelen de clichés zich op en komt hij over als voorzichtig en mediaschuw. Rutten ontwijkt graag confrontaties. “Ik wil graag vakinhoudelijk over voetbal praten, maar zelfs daarin weer niet te veel prijsgeven.”
“Hoe dat kan, weet ik niet, de ene mens is de ander niet, denk ik. Men wil kennelijk graag ook een bepaald beeld bevestigd zien”, vertelt Rutten in gesprek met Helden Online. De ex-coach van onder meer PSV en FC Twente voelt geen behoefte dat beeld te weerleggen of aan te passen. “Het gaat zoals het gaat, ik steek geen energie in iets wat ik niet kan veranderen en mensen gooien hun vooroordeel niet snel overboord.”
Zo maakte Rutten onlangs buiten een bouwmarkt een aparte situatie mee. “Kom ik buiten, staat daar een stelletje, een echtpaar, geloof ik. De vrouw kijkt me aan en zegt plots: 'Zo, kakkerlak!' Dat is de wereld, jongen, denk je echt dat ik daar iets aan kan veranderen?”
Als je hem op tv ziet lijkt het echt zo'n voetbalautist die alleen maar in clichés en in voetbaltermen kan praten.. als hij privé anders is dan is dat voor hemzelf en zijn omgeving wel beter.. op tv is hij echt verschrikkelijk nl.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lachen gieren en brullen met Frets. Ach. Het is best een sympathieke man volgens mij.
Mwua, verschrikkelijk is ook weer overdreven. Vindt zo´n Peter Bosz bijvoorbeeld erger, met zn zoetgevooisde stem.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je hem op tv ziet lijkt het echt zo'n voetbalautist die alleen maar in clichés en in voetbaltermen kan praten.. als hij privé anders is dan is dat voor hemzelf en zijn omgeving wel beter.. op tv is hij echt verschrikkelijk nl.
Bedankt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
WC Papier
Wat zou een goed merk voor wc papier zijn?
Feyenoord, daar veegt toch iedereen zijn kont mee af.
![]()
![]()
Die houden we er in.
Eensquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, verschrikkelijk is ook weer overdreven. Vindt zo´n Peter Bosz bijvoorbeeld erger, met zn zoetgevooisde stem.
Als je leest/hoort wat hij voor bepaalde spelers, ex collega's gedaan heeft moet het wel een aardige kerel zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je hem op tv ziet lijkt het echt zo'n voetbalautist die alleen maar in clichés en in voetbaltermen kan praten.. als hij privé anders is dan is dat voor hemzelf en zijn omgeving wel beter.. op tv is hij echt verschrikkelijk nl.
Precies.. daar zal ik ook nooit iets negatiefs over zeggen. Maar ik begrijp niet dat hij niet wat meer zijn best doet om in de media een fatsoenlijk uithangbord te zijn van een club.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je leest/hoort wat hij voor bepaalde spelers, ex collega's gedaan heeft moet het wel een aardige kerel zijn.
Harde struggles in het leven van Fredsj.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:33 schreef PIETR het volgende:
De vrouw kijkt me aan en zegt plots: 'Zo, kakkerlak!'
Fred Rutten roept in de media een ander beeld op dan zijn naaste omgeving van hem zal schetsen. De coach van Feyenoord is humorvol, doortastend en bevlogen, maar eenmaal voor de camera’s stapelen de clichés zich op en komt hij over als voorzichtig en mediaschuw. Rutten ontwijkt graag confrontaties. “Ik wil graag vakinhoudelijk over voetbal praten, maar zelfs daarin weer niet te veel prijsgeven.”
“Hoe dat kan, weet ik niet, de ene mens is de ander niet, denk ik. Men wil kennelijk graag ook een bepaald beeld bevestigd zien”, vertelt Rutten in gesprek met Helden Online. De ex-coach van onder meer PSV en FC Twente voelt geen behoefte dat beeld te weerleggen of aan te passen. “Het gaat zoals het gaat, ik steek geen energie in iets wat ik niet kan veranderen en mensen gooien hun vooroordeel niet snel overboord.”
Zo maakte Rutten onlangs buiten een bouwmarkt een aparte situatie mee. “Kom ik buiten, staat daar een stelletje, een echtpaar, geloof ik. De vrouw kijkt me aan en zegt plots: 'Zo, kakkerlak!' Dat is de wereld, jongen, denk je echt dat ik daar iets aan kan veranderen?”
Ik mis het gedeelte waar hij haar een pats tussen d'r ogen gaf en in d'r reet pist?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Harde struggles in het leven van Fredsj.
Ajacieden hebben dus echt zo'n gebrek aan humor. Spijtig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
WC Papier
Wat zou een goed merk voor wc papier zijn?
Feyenoord, daar veegt toch iedereen zijn kont mee af.
![]()
![]()
Die houden we er in.
Of GGMM is een kleuter van drie, of hij is zwakbegaafd. Vandaar dat hij kan lachen om deze garp.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ajacieden hebben dus echt zo'n gebrek aan humor. Spijtig.
komt door die tumor op de lachspierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ajacieden hebben dus echt zo'n gebrek aan humor. Spijtig.
Ja, of ik was sarcastisch en jij hebt dat niet door omdat er iets bij jou aan je denkend vermogen mankeert.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Of GGMM is een kleuter van drie, of hij is zwakbegaafd. Vandaar dat hij kan lachen om deze garp.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komt door die tumor op de lachspier![]()
Ik gok het eerste.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Of GGMM is een kleuter van drie, of hij is zwakbegaafd. Vandaar dat hij kan lachen om deze garp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |