abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143439541
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:04 schreef Cara het volgende:

[..]

Op het feit dat Feyenoord hem begin dit seizoen niet wilde verkopen voor een aantal miljoen.
Dan ga je hem vervolgens toch niet het halve seizoen op de bank zetten :')
We gaan het zien. Als Ziyech komt zie ik Immers in elk geval vrij snel banken.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:19:55 #227
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143439586

:D
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_143439591
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Vagner Love is aangetrokken.
Tymochuk ook al gesignaleerd in Rotterdam toch?
  Forum Admin vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:22:40 #229
35723 crew  GGMM
pi_143439631
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:01 schreef Jimbo het volgende:
http://www.antikakkerlak.be/ajaxlacht.htm

deze komt net langs in mn google :')
Waarom.be :')
WC Papier
Wat zou een goed merk voor wc papier zijn?
Feyenoord, daar veegt toch iedereen zijn kont mee af.

_O- _O- _O- Die houden we er in.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_143439678
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Ziyech moet ook maar wegblijven dus.

Ik snap je best wel trouwens. Het is vrij frustrerend. Toch denk ik dat er veel te makkelijk wordt gedacht over het halen van een spits. Het is vrij duidelijk wie ze willen halen en de hoop daarop is nog niet opgegeven door Van Geel.
Dit inderdaad, als je ook leest hoeveel problemen/afwijzingen Wolfsburg heeft gehad in de zoektocht naar een nieuwe spits (en die hebben toch wat meer te besteden dan wij) en ze uiteindelijk terecht komen bij de transfervrij Bendtner geeft maar eens te meer aan dat het echt niet zo makkelijk is als sommigen denken.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  Moderator vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:25:52 #231
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143439680
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:19 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]

:D
_o-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:27:16 #232
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143439705
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 08:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Arme jij, klasgenoot van Bassie Dost. Wat is 't voor persoon? Ene (die hem kent) zegt dat 't zo'n rustige en lieve jongen is, en de ander geeft totaal iets anders weer.
Vond 'm altijd wat arrogant. Maar kan ook komen omdat hij zo'n 'BVO'er' was op die school :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook precies hetzelfde als een groep gelijkgestemden 8)7
Ja i know :P maar wou gewoon zeggen dat het een aparte jongen is om in een groep te hebben.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:29:46 #233
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143439742
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:27 schreef Divje het volgende:

[..]

Vond 'm altijd wat arrogant. Maar kan ook komen omdat hij zo'n 'BVO'er' was op die school :')

[..]

Ja i know :P maar wou gewoon zeggen dat het een aparte jongen is om in een groep te hebben.
Die voetballers zijn allemaal maar raar. Als je hele leven om voetbal draait (dat moet haast wel op school, als je prof wil worden), lijkt me dat niet echt goed op sociaal gebied.

Om daarna maar te zeggen dat hij daarom niet goed in de groep zou zijn bij feyenoord is natuurlijk ontzettend dom. Daar zitten allemaal van die jongens. Behalve Verhoek natuurlijk, die zat op die leeftijd ongetwijfeld met zijn matties en zijn petje bij de mac.
Laffe huichelaar
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:30:30 #234
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143439753
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:29 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Die voetballers zijn allemaal maar raar. Als je hele leven om voetbal draait (dat moet haast wel op school, als je prof wil worden), lijkt me dat niet echt goed op sociaal gebied.

Om daarna maar te zeggen dat hij daarom niet goed in de groep zou zijn bij feyenoord is natuurlijk ontzettend dom. Daar zitten allemaal van die jongens. Behalve Verhoek natuurlijk, die zat op die leeftijd ongetwijfeld met zijn matties en zijn petje bij de mac.
Ja is ook dom :D maar het was laat.. :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:33:40 #235
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143439816
De vrouw kijkt me aan en zegt plots: 'Zo, kakkerlak!'

Fred Rutten roept in de media een ander beeld op dan zijn naaste omgeving van hem zal schetsen. De coach van Feyenoord is humorvol, doortastend en bevlogen, maar eenmaal voor de camera’s stapelen de clichés zich op en komt hij over als voorzichtig en mediaschuw. Rutten ontwijkt graag confrontaties. “Ik wil graag vakinhoudelijk over voetbal praten, maar zelfs daarin weer niet te veel prijsgeven.”

“Hoe dat kan, weet ik niet, de ene mens is de ander niet, denk ik. Men wil kennelijk graag ook een bepaald beeld bevestigd zien”, vertelt Rutten in gesprek met Helden Online. De ex-coach van onder meer PSV en FC Twente voelt geen behoefte dat beeld te weerleggen of aan te passen. “Het gaat zoals het gaat, ik steek geen energie in iets wat ik niet kan veranderen en mensen gooien hun vooroordeel niet snel overboord.”

Zo maakte Rutten onlangs buiten een bouwmarkt een aparte situatie mee. “Kom ik buiten, staat daar een stelletje, een echtpaar, geloof ik. De vrouw kijkt me aan en zegt plots: 'Zo, kakkerlak!' Dat is de wereld, jongen, denk je echt dat ik daar iets aan kan veranderen?”
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_143439909
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:33 schreef PIETR het volgende:

Fred Rutten roept in de media een ander beeld op dan zijn naaste omgeving van hem zal schetsen. De coach van Feyenoord is humorvol, doortastend en bevlogen, maar eenmaal voor de camera’s stapelen de clichés zich op en komt hij over als voorzichtig en mediaschuw. Rutten ontwijkt graag confrontaties. “Ik wil graag vakinhoudelijk over voetbal praten, maar zelfs daarin weer niet te veel prijsgeven.”

“Hoe dat kan, weet ik niet, de ene mens is de ander niet, denk ik. Men wil kennelijk graag ook een bepaald beeld bevestigd zien”, vertelt Rutten in gesprek met Helden Online. De ex-coach van onder meer PSV en FC Twente voelt geen behoefte dat beeld te weerleggen of aan te passen. “Het gaat zoals het gaat, ik steek geen energie in iets wat ik niet kan veranderen en mensen gooien hun vooroordeel niet snel overboord.”

Zo maakte Rutten onlangs buiten een bouwmarkt een aparte situatie mee. “Kom ik buiten, staat daar een stelletje, een echtpaar, geloof ik. De vrouw kijkt me aan en zegt plots: 'Zo, kakkerlak!' Dat is de wereld, jongen, denk je echt dat ik daar iets aan kan veranderen?”
Lachen gieren en brullen met Frets. Ach. Het is best een sympathieke man volgens mij.
Feyenoord Rotterdam
pi_143440058
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Lachen gieren en brullen met Frets. Ach. Het is best een sympathieke man volgens mij.
Als je hem op tv ziet lijkt het echt zo'n voetbalautist die alleen maar in clichés en in voetbaltermen kan praten.. als hij privé anders is dan is dat voor hemzelf en zijn omgeving wel beter.. op tv is hij echt verschrikkelijk nl.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:05:26 #238
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143440432
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Als je hem op tv ziet lijkt het echt zo'n voetbalautist die alleen maar in clichés en in voetbaltermen kan praten.. als hij privé anders is dan is dat voor hemzelf en zijn omgeving wel beter.. op tv is hij echt verschrikkelijk nl.
Mwua, verschrikkelijk is ook weer overdreven. Vindt zo´n Peter Bosz bijvoorbeeld erger, met zn zoetgevooisde stem. :r
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:07:25 #239
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143440477
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

WC Papier

Bedankt.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_143440728
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:05 schreef PIETR het volgende:

[..]

Mwua, verschrikkelijk is ook weer overdreven. Vindt zo´n Peter Bosz bijvoorbeeld erger, met zn zoetgevooisde stem. :r
Eens ^O^
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:22:13 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_143440825
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Als je leest/hoort wat hij voor bepaalde spelers, ex collega's gedaan heeft moet het wel een aardige kerel zijn.
pi_143440921
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als je leest/hoort wat hij voor bepaalde spelers, ex collega's gedaan heeft moet het wel een aardige kerel zijn.
Precies.. daar zal ik ook nooit iets negatiefs over zeggen. Maar ik begrijp niet dat hij niet wat meer zijn best doet om in de media een fatsoenlijk uithangbord te zijn van een club.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:32:15 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143441078
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:33 schreef PIETR het volgende:

Harde struggles in het leven van Fredsj.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143441167
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Harde struggles in het leven van Fredsj.
Ik mis het gedeelte waar hij haar een pats tussen d'r ogen gaf en in d'r reet pist?
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:38:42 #245
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143441246
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

WC Papier

Ajacieden hebben dus echt zo'n gebrek aan humor. Spijtig.
Laffe huichelaar
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:41:14 #246
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_143441306
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Of GGMM is een kleuter van drie, of hij is zwakbegaafd. Vandaar dat hij kan lachen om deze garp.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  Moderator vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:41:37 #247
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143441313
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

komt door die tumor op de lachspier ;( :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Forum Admin vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:43:51 #248
35723 crew  GGMM
pi_143441369
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Of GGMM is een kleuter van drie, of hij is zwakbegaafd. Vandaar dat hij kan lachen om deze garp.
Ja, of ik was sarcastisch en jij hebt dat niet door omdat er iets bij jou aan je denkend vermogen mankeert. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_143441371
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef Jimbo het volgende:

[..]

komt door die tumor op de lachspier ;( :D
:') _O-
pi_143441387
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Ik gok het eerste.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:44:49 #251
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_143441400
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, of ik was sarcastisch en jij hebt dat niet door omdat er iets bij jou aan je denkend vermogen mankeert. :)
Neuh dat is t niet. Ik hou het op mijn verklaring.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:47:45 #252
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143441482
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bedankt.
pi_143441582
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:47 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Bedankt.
_O-
pi_143441588
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ongelooflijk gecasht en dan eindelijk weer eens kwalitatief fatsoenlijke voetballers kunnen betalen, en dan een stel transfervrije bejaarden aantrekken en een mislukte Turk. Alleen Basacikoglu is dan iets waar we tevreden over kunnen zijn. Maar ook hij gaat ons in z'n eentje niet verder helpen op korte termijn.

Maar goed, zover is het nog lang niet. Ik blijf nog hopen op een slagvaardige Van Geel. Nog 2 weken de tijd. Maar het is wel typisch een scenario dat bij Feyenoord zou passen inderdaad. :)

Precies, maar dan ook precies dit.
Ik kan er tot op heden met m'n kop niet bij.
Die hangbejaarden plus probleemturk kosten je toch ook gewoon 2 miljoen per jaar oid.
Vervolgens kunnen ze ook nog eens niet meedoen want niet fit etc.
Bakiesogloe is leuk, maar jong dus onregelmatig, net als de Boeet.

Het zou me totaal niet verbazen als we inderdaad gewoon met Te Vrede in de spits het nieuwe jaar in mogen.

Ik hoop nog altijd op goed werk van Geel, maar als het hier bij blijft zakt hij wmb dit jaar gewoon keihard door de mand.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_143442150
Hup te Vrede. Laat vanavond maar zien dat je de voorkeur boven die manke turk hoort te krijgen ^O^
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143442258
Feyenoord verkoopt per abuis Daley Blind
quote:
Feyenoord heeft per abuis Daley Blind verkocht aan CSKA Moskou. De Rotterdammers ontvingen zo’n 20 miljoen euro voor de middenvelder, maar ontdekten vervolgens dat ze niet beschikten over de transferrechten van de Ajax-speler.

Het misverstand kwam aan het licht toen Blind niet kwam opdagen bij de medische keuring. Algemeen directeur Eric Gudde heeft zich inmiddels verontschuldigd bij Ajax: “We waren zo lekker bezig met het verkopen van al onze WK-gangers dat we daarin misschien een beetje zijn doorgeschoten. Het verkopen van andermans spelers was zeker niet onze bedoeling, maar CSKA deed echt een prima bod.”

CSKA Moskou laat weten Blind zondag gewoon op het veld te verwachten bij de stadsderby tegen Spartak Moskou. Voorzitter Jevgeni Giner: “Wij hebben een dubieuze deal gesloten en vervolgens netjes betaald. Het meningsverschil tussen Feyenoord en Ajax is niet ons probleem. Wij gaan ervan uit dat zij dat onderling oplossen. Het spreekt voor zich dat wij daarvan niet de dupe mogen worden.”

Giner heeft aangekondigd dat CSKA naar een bevriende rechter stapt als Blind zich niet op korte termijn bij de selectie aansluit. Gudde heeft de Russen inmiddels gerustgesteld: “De transfer is ook wat ons betreft definitief. Ik heb al contact gehad met Daley en hem uitgelegd dat Moskou een prachtige stad is en dat de Premjer Liga tot de beste competities in Europa wordt gerekend.”

De Feyenoord-directeur verwacht dat Ajax het voorval niet te zwaar opneemt: “Natuurlijk had dit niet mogen gebeuren, maar de voetballerij is nu eenmaal een gekke wereld. Hopelijk kunnen Edwin van der Sar en ik hier over een paar jaar samen om lachen. En we zijn weliswaar concurrenten, maar ik geloof dat Ajax ons deze financiële meevaller ergens ook wel gunt.”
  Moderator vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:17:57 #257
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_143442283
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:16 schreef RvLaak het volgende:
tyfuszooi

[..]

Kan deze rotzooi van de Speld niet gewoon naar ONZ?

We hebben het hier over Feyenoord en niet over neuzen in vermeend dienstverband van onze club.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_143442304
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

We hebben het hier over Feyenoord en niet over neuzen in vermeend dienstverband van onze club.
Is gewoon humor man... Drink wat koffie, kom van je ochtendhumeur af en lees het nog eens
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:19:44 #259
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143442329
quote:

[..]

Totaal gebrek aan humor deze man.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:20:04 #260
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143442339
quote:

[..]

Jezus gast :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:52 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Precies, maar dan ook precies dit.
Ik kan er tot op heden met m'n kop niet bij.
Die hangbejaarden plus probleemturk kosten je toch ook gewoon 2 miljoen per jaar oid.
Vervolgens kunnen ze ook nog eens niet meedoen want niet fit etc.
Bakiesogloe is leuk, maar jong dus onregelmatig, net als de Boeet.

Het zou me totaal niet verbazen als we inderdaad gewoon met Te Vrede in de spits het nieuwe jaar in mogen.

Ik hoop nog altijd op goed werk van Geel, maar als het hier bij blijft zakt hij wmb dit jaar gewoon keihard door de mand.
Nog niet eens de helft man. Verder helemaal met je eens.

EDIT: Met bejaarden bedoel je incl. Mathijssen? Dan klopt het wel ja. Maar Joris is wel gewoon basisspeler. Heeft verder niets te maken met het budget/aankoopbeleid van dit seizoen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Forum Admin vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:20:21 #261
35723 crew  GGMM
pi_143442351
quote:

[..]

:')
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_143442370
quote:

[..]

Rustig meid.
pi_143442378
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:21 schreef FiliusDeorum het volgende:

[..]

Rustig meid.
Lang niet gezien, jongen.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:24:44 #264
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143442466
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bedankt.
pi_143442500
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:05 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dat vind ik te gemakkelijk.
pi_143442946
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:20 schreef satecl het volgende:

[..]

Jezus gast :')

[..]

Nog niet eens de helft man. Verder helemaal met je eens.

EDIT: Met bejaarden bedoel je incl. Mathijssen? Dan klopt het wel ja. Maar Joris is wel gewoon basisspeler. Heeft verder niets te maken met het budget/aankoopbeleid van dit seizoen.
ik denk dat ie mikt op Wilkshire, Bouhla en Kazim bij elkaar, en met zijn 3en zullen ze wel aan de 2mln zitten denk ik.

Ik zie wilkshire nog steeds wel als okeeje versterking voor 1/2 - 1 jaar basis, en Bouhla kan de jonkies leren wat te verharden, maar bracht niet genoeg tegen Besiktas... Zolang hij voor de bank is gehaald vind ik dat geen probleem.
Kazim zou ik graag eerst eens zien spelen, maar heeft voorlopig de schijn tegen.
Ik denk overigens als je de huidige selectie aan kunt vullen met Ziyech + een spits dat we een vrij sterke en brede selectie + miljoenen overhouden aan deze transferperiode , maar er moet inderdaad nog wel het een en ander bij
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143443368
'Timmermans monitort Kiev voor duel Feyenoord'. Zou een schande zijn wanneer hij alles zou negeren.. kan er nog steeds niet bij met m'n hoofd dat ze de wedstrijd niet verplaatsen naar een gebied waar de rust wel is.
pi_143443391
PhilipHarmeling twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 12:55:14 Klaus Allofs:'' We will not sell Bas Dost. We want Olic,Dost and Bendtner to fight for the first role of striker.'' reageer retweet
pi_143443398
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Totaal gebrek aan humor deze man.
Voor sommigen is Feyenoord een religie en humor is doorgaans geen kenmerk van een religie. Dat is me wel eens vaker opgevallen op Feyenoord-forums.. de ernst waarmee men Feyenoord 'beleeft' doet denken aan zwaar gelovigen die je kop eraf hakken als je het niet met ze eens bent.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:00:53 #270
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143443455
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Voor sommigen is Feyenoord een religie en humor is doorgaans geen kenmerk van een religie. Dat is me wel eens vaker opgevallen op Feyenoord-forums.. de ernst waarmee men Feyenoord 'beleeft' doet denken aan zwaar gelovigen die je kop eraf hakken als je het niet met ze eens bent.
Niet meer dan terecht. Feyenoord boven alles.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:02:22 #271
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143443493
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:59 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben Feyenoorders de meeste zelfspot van allemaal hoor. Moet ook wel, anders is het niet dragelijk.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_143443573
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:02 schreef TC03 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben Feyenoorders de meeste zelfspot van allemaal hoor. Moet ook wel, anders is het niet dragelijk.
Onder elkaar wel, buitenstaanders moeten zich er lekker buiten houden :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:05:18 #273
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143443597
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Eens.
pi_143443670
Feyenoord O+ Jammer dat ik er vanavond niet bij kan zijn. ;(
pi_143443674
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Mwa niet boven je vriendin, vrouw of kind denk ik..

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:02 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat kan wel kloppen, maar ik zal een voorbeeld geven.. in een vorig leven zat ik op een Feyenoord-forum van de supportersvereniging (FMB) en had een topic aangemaakt met de titel: 'wat moeten al die provincialen in de Kuip' (niet onder mijn eigen username overigens). Dat werd niet echt opgevat als humor, wat je dan over je heen krijgt daar kunnen de haatbaarden nog wat van leren. :+
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:07:21 #276
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143443676
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
PhilipHarmeling twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 12:55:14 Klaus Allofs:'' We will not sell Bas Dost. We want Olic,Dost and Bendtner to fight for the first role of striker.'' reageer retweet
Dan gaat het nog lastig worden om een spits te halen. Zapata mag ook niet weg en Guidetti kost en vraagt teveel. Wellicht dat er op de laatste dag nog iets mogelijk is.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:08:27 #277
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143443717
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

[..]

Je vriendin boven Feyenoord verkiezen :')
pi_143443721
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dan gaat het nog lastig worden om een spits te halen. Zapata mag ook niet weg en Guidetti kost en vraagt teveel. Wellicht dat er op de laatste dag nog iets mogelijk is.
Laatste week van augustus gaan dat soort clubs gewoon hun overbodige spitjes op de markt gooien.
pi_143443731
Gast wat probeer je? Manier waarop je dit post ziet er niet uit :P
pi_143443743
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:08 schreef PIETR het volgende:

[..]

Grote bek op internet, maar in de praktijk zal het wel anders zijn.
pi_143443767
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

[..]

Dat kan wel kloppen, maar ik zal een voorbeeld geven.. in een vorig leven zat ik op een Feyenoord-forum van de supportersvereniging (FMB) en had een topic aangemaakt met de titel: 'wat moeten al die provincialen in de Kuip' (niet onder mijn eigen username overigens). Dat werd niet echt opgevat als humor, wat je dan over je heen krijgt daar kunnen de haatbaarden nog wat van leren. :+
Link?
pi_143443793
quote:

[..]

Kan me nog een Feyenoord - Ajax van jaren gleden herinneren dat er iemand omgeroepen werd die zich met spoed in het Clara moest melden omdat zijn vrouw lag te bevallen, ze hebben het de nodige keren moeten herhalen.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:11:26 #283
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143443806
quote:

[..]

Vriendin :')

Feyenoord is mijn vrouw.
Elite
Tegen TTIP
pi_143443877
quote:

[..]

Het gaat er niet om dat je iemand boven Feyenoord verkiest, doorgaans gaat het gewoon samen.. maar stel dat je vriendin iets heeft en tegelijkertijd speelt Feyenoord, dan gaat iemand die je dierbaar is voor denk ik.

quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Link?
Dat forum bestaat al heel lang niet meer.. de supportersvereniging wilde er niet meer voor betalen om het in de lucht te houden vanwege het te extreme postgedrag.. zijn ooit ook op de vingers getikt door het CIDI. Ach het was een andere tijd.. netjes posten en geen ruzie maken op een forum is niet zo moeilijk.
pi_143443911
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:09 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:16:04 #286
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143443927
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:09 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Kan helaas niet ontkennen dat zij de broek aan heeft thuis :'( Tenzij Feyenoord speelt natuurlijk.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:16:25 #287
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143443944
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat je iemand boven Feyenoord verkiest, doorgaans gaat het gewoon samen.. maar stel dat je vriendin iets heeft en tegelijkertijd speelt Feyenoord, dan gaat iemand die je dierbaar is voor denk ik.

Nee.
Elite
Tegen TTIP
pi_143443984
Of je moet gewoon een vriendin hebben die meegaat naar Feyenoord, en bier voor je haalt op Varkenoord.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:20:29 #289
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143444064
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Of je moet gewoon een vriendin hebben die meegaat naar Feyenoord, en bier voor je haalt op Varkenoord.
Dat is wel beter dan een vriendin die gaat juichen als Ajax tegen Feyenoord scoort, omdat het zo'n mooi doelpunt is :'(
pi_143444068
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Dat zijn dan ook alleen maar van die tokkies :')
pi_143444103
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Van die shagrokende wijven die er later zo bij lopen:

pi_143444118
quote:

[..]

ok
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Van die shagrokende wijven die er later zo bij lopen:

vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:23:07 #293
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143444140
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:22 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ok

[..]

Ze hebben het over jou.
Elite
Tegen TTIP
pi_143444156
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Ze hebben het over jou.
Je kent me toch ;(
pi_143444168
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dat is wel beter dan een vriendin die gaat juichen als Ajax tegen Feyenoord scoort, omdat het zo'n mooi doelpunt is :'(
Mijn ex had een keer als cadeau een kaartje gekocht voor een wedstrijd van Oranje. Ze had niks met voetbal verder.. ze had een oranje bloem in haar haar en het enige dat haar boeide tijdens die wedstrijd was het maken van selfies. Kan er niks aan doen maar vond het nog schattig ook. Al was het niet voor herhaling vatbaar.
pi_143444170
Zo vaak dat er wijven lopen waarvan je denkt: 'Mwah, die zou ik best vullen' en je die later een joint op ziet steken. Vieze wijven..
pi_143444199
quote:

[..]

Definieer de term 'tokkies'.
pi_143444223
Zojuist een voorbeeld gegeven. Net als wijven die lopen te kankeren.
pi_143444227
Lunatic_News twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 13:10:22 Het @MinBZK vindt de situatie in Kiev niet stabiel en een bezoek brengt risico's met zich mee. Feitelijk is het advies: Blijf weg uit Kiev. reageer retweet
Lunatic_News twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 13:12:22 Frans Timmermans zegt verder dat het een beslissing van de @UEFAcom en @Feyenoord is. Daarom gaat de @MinPres geen actie ondernemen. reageer retweet
Lunatic_News twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 13:15:27 Het @MinBZK zal de situatie extra goed in de gaten houden. Waarom durft er niemand een duidelijk statement, behalve supporters, in te nemen? reageer retweet
pi_143444238
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef PIETR het volgende:

[..]

Klap die ho.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')