abonnement Unibet Coolblue
pi_143417136
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik.
Sorry ik omschreef het verkeerd, in ruil voor het kwijtschelden heeft ie meer aandelen gekregen, hij heeft er dus geen cent ingestoken toen.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dus; het staat er financieel gewoon baggerslecht voor voor Utrecht.
Nou, nee dus, moeilijk he....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143417146
Is die Kazim nu officieel gehuurd? Op de officiële site staat niks, maar in interviews wordt er gezegd dat hij deze week overkwam en van Geel zei dat hij zich ingedekt had :') met de komst van hem.
Feyenoord Rotterdam
pi_143417189
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:37 schreef Fuszy het volgende:
Is die Kazim nu officieel gehuurd? Op de officiële site staat niks, maar in interviews wordt er gezegd dat hij deze week overkwam en van Geel zei dat hij zich ingedekt had :') met de komst van hem.
Rutten vindt hem nog niet wedstrijdfit, Van Geel heeft het bevestigd. Kom op zeg, moet het dan op Feyenoord.nl staan voordat men het gelooft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143417236
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Sorry ik omschreef het verkeerd, in ruil voor het kwijtschelden heeft ie meer aandelen gekregen, hij heeft er dus geen cent ingestoken toen
Ja. Bijna een kopie van wat Blokland en co deden dus. Dan kan je moeilijk stellen dat het Utrecht voor de wind gaat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143417267
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Rutten vindt hem nog niet wedstrijdfit, Van Geel heeft het bevestigd. Kom op zeg, moet het dan op Feyenoord.nl staan voordat men het gelooft.
Niet per se, maar volgens mij stond er vanmiddag in een interview met Rutten dat de komst van hem nog niet helemaal zeker was.

Vandaar ook de vraag. Aankopen worden meestal toch ook wel bekend gemaakt op de officiële website van Feyenoord.
Feyenoord Rotterdam
pi_143417312
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja. Bijna een kopie van wat Blokland en co deden dus. Dan kan je moeilijk stellen dat het Utrecht voor de wind gaat.
Hoe moeilijk is het nou te begrijpen dat Utrecht dus geen tientallen miljoenen schuld meer heeft? :D

Het enige waar we nog last van hebben is een jaarlijks tekort op de begroting, maar die is voor dit seizoen al afgedekt door de verkopen van Steve de Ridder en Dave Bulthuis, er is nu dus geen noodzaak om te verkopen.

Mooi geweest nu, we gaan zien of Jens jullie kant op komt, tot over 2 weken!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143417343
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja. Bijna een kopie van wat Blokland en co deden dus. Dan kan je moeilijk stellen dat het Utrecht voor de wind gaat.
Dat bedoelde ik ook.
pi_143417356
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:41 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Niet per se, maar volgens mij stond er vanmiddag in een interview met Rutten dat de komst van hem nog niet helemaal zeker was.

Vandaar ook de vraag. Aankopen worden meestal toch ook wel bekend gemaakt op de officiële website van Feyenoord.
Hij moet eerst nog gekeurd worden, dan wordt ie gepresenteerd en met shirtje en alles komt ie pas op de site.
pi_143417377
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:41 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Niet per se, maar volgens mij stond er vanmiddag in een interview met Rutten dat de komst van hem nog niet helemaal zeker was.

Vandaar ook de vraag. Aankopen worden meestal toch ook wel bekend gemaakt op de officiële website van Feyenoord.
Vaak pas laat. Janmaat zat bijvoorbeeld al eej tijdje in Newcastle voordat die transfer definitief afgerond werd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143417411
Zijn Ziyech en Toornstra er al?
pi_143417727
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:45 schreef opperkleurder het volgende:
Zijn Ziyech en Toornstra er al?
Nope. Zie het ook niet zo snel gebeuren eigenlijk. Eerst moet Clasie verkocht worden en gok dat Ziyech daar niet op gaat wachten. En Toornstra, tsja. Dat zie ik sowieso niet zo zitten. Goede speler hoor, maar had je eerder op moeten pikken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143417795
Transfers worden nooit bekend gemaakt vlak voor wedstrijden. Zal vast na Heerenveen worden of a.s maandag.

Bij Feyenoord tenminste, is dat vaak het geval.
pi_143418023
Ik denk dat we achter het net gaan vissen met Ziyech als we wachten tot Clasie verkocht is aan Porto. Zou echt jammer zijn. Buitenkans om nu zo'n speler als Ziyech aan te trekken voor een relatief laag bedrag.
Feyenoord Rotterdam
  Forum Admin donderdag 14 augustus 2014 @ 17:11:20 #114
35723 crew  GGMM
pi_143418196
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Je kunt je ook inlezen voor je iets roept natuurlijk, maar gewoon wat roepen is jouw hobby toch?
Ik heb niks geroepen, ik zeg dat je goede argumenten gebruikt voor je mening. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_143418214
Ziyech komt 100% zeker.
:)
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143418252
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ziyech komt 100% zeker.
:)
Wishfull thinking of vanwaar je overtuiging? :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:13:05 #117
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_143418253
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ziyech komt 100% zeker.
:)
Bron?
pi_143418923
Als ik die persconferentie kijk, wtf is dat nou man.
"Wanneer kan Kazim spelen"
Rutten: "Ja weet ik eigenlijk niet"
"Waarom heb je hem gehaald"
Rutten: "Ja moet je maar naar hem kijken als je hem ziet dan weet je het wel"

:') :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143419167
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ziyech komt 100% zeker.
:)
Insogod _O_

Maar vanwaar je overtuiging lieverd?
pi_143419256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:34 schreef Cara het volgende:
Als ik die persconferentie kijk, wtf is dat nou man.
"Wanneer kan Kazim spelen"
Rutten: "Ja weet ik eigenlijk niet"
"Waarom heb je hem gehaald"
Rutten: "Ja moet je maar naar hem kijken als je hem ziet dan weet je het wel"

:') :')
;(
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:57:31 #121
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143419561
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Rutten vindt hem nog niet wedstrijdfit, Van Geel heeft het bevestigd. Kom op zeg, moet het dan op Feyenoord.nl staan voordat men het gelooft.
Zou toch hilarisch zijn als Rutten over een totaal onbekende en willekeurige speler opeens gaat zeggen dat hij niet verwacht dat hij hem zal inzetten de volgende wedstrijd, omdat de speler niet wedstrijdfit is.

Lijkt mij wel hilarisch :').
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_143419787
quote:
De komst van Colin Kazim-Richards is nog altijd niet officieel. De Engelsman zou woensdag medisch gekeurd worden, maar de overgang van de spelers loopt vertraging op. 'Maar iedereen gaat er van uit dat het gewoon rond gaat komen’, zegt Martijn Krabbedam tegenover VIradio.
'Het zijn alleen formaliteiten die afgerond moeten worden’, zegt de journalist. 'De club en speler zijn daar nu druk mee bezig. Iedereen binnen de club gaat er van uit dat Kazim-Richards snel opgenomen zal worden in de selectie. Of er moet iets fout gaan bij de medische keuring.’
Kazim-Richards is voorlopig niet beschikbaar, omdat de speler wedstrijdritme mist. 'Fred Rutten vertelde dat hij de speler eerst in de ogen wil kijken, wat logisch is bij een nieuwe speler. Zo wil Rutten kijken hoe fit de speler is’, aldus Krabbedam. 'Hij heeft natuurlijk ook de berichten gehoord over zijn fitheid. Wanneer het klopt dat Kazim-Richards geen ritme heeft, dan zal de Europa League-wedstrijd tegen Zorya Luhansk ook een probleem worden’, besluit de Feyenoord-watcher.
Laten we het hopen.

quote:
Jens Toornstra zou nadrukkelijk in de belangstelling staan van Feyenoord. Dit meldde TC Tubantia vandaag. De middenvelder van FC Utrecht zou samen met sc Heerenveen-middenvelder Hakim Ziyech naar De Kuip vertrekken. De berichtgeving over Jens Toornstra lijkt echter voorbaring. FC Utrecht heeft nog niks gehoord van de club uit Rotterdam. Dit meldt RTV Utrecht.
'Wij hebben nog niks van Feyenoord gehoord over een overname van Jens Toornstra', zegt Wilco van Schaik, directeur van de club tegenover de regionale omroep.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143419788
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:17 schreef Cara het volgende:

[..]

Tevreden?
Guidetti, Wilkshere, Boulahrouz, Kazim Richards
van Geel zou het dan dus voor elkaar krijgen om in één transfermaand 4 voetballers zonder geen enkel wedstrijdritme vast te leggen. Vervolgens noemt hij het overbruggingspelers, maar zijn ze pas over een half jaar op niveau. Ik zou het een schande vinden.
Het is nu eenmaal niet anders, wat waren de andere opties dan? Ondanks dat we aardig gecasht hebben zijn we nog steeds heel beperkt. Als Ziyech komt ipv naar Twente/Psv te gaan vind ik dat vooralsnog een hele goede zaak.
pi_143419835
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Het is nu eenmaal niet anders, wat waren de andere opties dan? Ondanks dat we aardig gecasht hebben zijn we nog steeds heel beperkt. Als Ziyech komt ipv naar Twente/Psv te gaan vind ik dat vooralsnog een hele goede zaak.
Een andere optie was bijvoorbeeld om niet gemankeerde oudjes en randdebielen te halen zonder enig wedstrijdritme.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143419854
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:34 schreef Cara het volgende:
Als ik die persconferentie kijk, wtf is dat nou man.
"Wanneer kan Kazim spelen"
Rutten: "Ja weet ik eigenlijk niet"
"Waarom heb je hem gehaald"
Rutten: "Ja moet je maar naar hem kijken als je hem ziet dan weet je het wel"

:') :')
Fred Rutten :')
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_143419904
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Cara het volgende:

[..]

Een andere optie was bijvoorbeeld om niet gemankeerde oudjes en randdebielen te halen zonder enig wedstrijdritme.
Je weet van tevoren niet hoe het gaat uitpakken, zelfde verhaal met Pelle,Koeman,Guidetti,Bakkal etc. Aangezien we een aantal keren flink het geluk mee hebben gehad, ga ik daar nu weer vanuit dat het goedkomt.
pi_143420091
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Je weet van tevoren niet hoe het gaat uitpakken, zelfde verhaal met Pelle,Koeman,Guidetti,Bakkal etc. Aangezien we een aantal keren flink het geluk mee hebben gehad, ga ik daar nu weer vanuit dat het goedkomt.
Nee, dat is niet hetzelfde verhaal als met Pelle, Koeman, Guidetti en Bakkal.
Ja, Bakkal ronde twee misschien, waarin Bakkal een half jaar niet gevoetbald heeft, terugkwam en vervolgens hier een klein jaar heeft lopen cashen en weer weg was.

Je hebt nu budget, het moet klaar zijn met de gokjes en de kreupele, blessuregevoelige 32+ers.
Je haalt met Boulahrouz een speler in huis die de afgelopen 8 jaar gemiddeld 12 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld, Wilkshere is alweer 33 jaar en heeft bizar veel aan snelheid ingeleverd, Guidetti heeft twee jaar niet kunnen lopen en nu haal je even een volslagen idioot. Als we al het geluk van de wereld hebben, harstikke prima, maar ik vind het dom en onverantwoord.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143420224
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:16 schreef Cara het volgende:

[..]

Nee, dat is niet hetzelfde verhaal als met Pelle, Koeman, Guidetti en Bakkal.
Ja, Bakkal ronde twee misschien, waarin Bakkal een half jaar niet gevoetbald heeft, terugkwam en vervolgens hier een klein jaar heeft lopen cashen en weer weg was.

Je hebt nu budget, het moet klaar zijn met de gokjes en de kreupele, blessuregevoelige 32+ers.
Je haalt met Boulahrouz een speler in huis die de afgelopen 8 jaar gemiddeld 12 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld, Wilkshere is alweer 33 jaar en heeft bizar veel aan snelheid ingeleverd, Guidetti heeft twee jaar niet kunnen lopen en nu haal je even een volslagen idioot. Als we al het geluk van de wereld hebben, harstikke prima, maar ik vind het dom en onverantwoord.
Wat de oudere spelers betreft ben ik het wel met je eens, maar vergeet niet dat we ook Bilal hebben gehaald en evt. Ziyech en Toornstra nog halen. Guidetti vind ik zelf te duur als ik de geruchten moet geloven, maar er is nog wel echt een spits nodig. Dan vind ik Guidetti nog de grootste gok worden, vooral financieel.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 18:31:09 #129
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143420422
Word een beetje moe van al die geruchten.
pi_143420441
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:31 schreef elCholo het volgende:
Word een beetje moe van al die geruchten.
Gooi je computer uit het raam en schaf een nieuwe aan op 2 september. Heb je nergens last van.
pi_143420769
8 a 10 miljoen voor Toornstra _O-
pi_143421306
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:31 schreef elCholo het volgende:
Word een beetje moe van al die geruchten.
Word een beetje moe van al die overdreven reacties op alle geruchten.
pi_143421505
Ik word een beetje moe van mensen die reageren op mensen die reageren op transfergeruchten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143421519
Kan eens met dat gewimkieft hier.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:20:08 #135
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143421815
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:11 schreef heiden6 het volgende:
Kan eens met dat gewimkieft hier.
Wordt er zo moe van....
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_143422030
Zit even wat beelden te kijken van Toronstra maar eigenlijk speelt ie veel aanvallender dan ik dacht. Wel veel loopvermogen, en een lekker schot wat ie dan ook vaak doet. Ook goeie pass, aantal steekballen gezien maar ook mooie lange bal af en toe.

Maar goed, gaat toch niet door want alles boven de 4 miljoen is veel te duur. Maximaal 4, maar ik vind dat Utrecht ook blij moet zijn met 2 tot 3 miljoen.
pi_143422051
Je hebt veel meer aan Ziyech dan aan Toornstra, is een veel groter talent
pi_143422067
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:29 schreef Henrys het volgende:
Je hebt veel meer aan Ziyech dan aan Toornstra, is een veel groter talent
Die twee moet je dan ook totaal niet met elkaar vergelijken, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
pi_143422094
Bendter naar Wolfsburg dus Dost weer in beeld
pi_143422137
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:30 schreef Henrys het volgende:
Bendter naar Wolfsburg dus Dost weer in beeld
Dost is te duur, komt niet.
pi_143422146
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die twee moet je dan ook totaal niet met elkaar vergelijken, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Toornstra is te duur en Ziyech wil snel de knoop doorhakken en gaat niet op Clasie wachten. Hopelijk heeft van Geel nog een schaduw-schaduw lijstje :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143422180
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Toornstra is te duur en Ziyech wil snel de knoop doorhakken en gaat niet op Clasie wachten. Hopelijk heeft van Geel nog een schaduw-schaduw lijstje :')
Clasie staat los van Ziyech lijkt me.

Ik gok dat we morgenavond na de wedstrijd genoeg zullen weten wat Ziyech betreft.
pi_143422247
Zou ook nog kunnen dat transfer Ziyech afhangt van die Turk. Als Turk word gehaald > Manu naar Heerenveen in deal met Ziyech.
pi_143422265
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dost is te duur, komt niet.
Maar kan eind augustus weer in beeld komen.

Als Van Geel tenminste daadwerkelijk naar een nieuwe spits blijft zoeken en zich niet tevreden stelt met Richards.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143422276
Het kan allemaal. Maar leer mij Feyenoord kennen. Dooie mussen in overvloed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143422290
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar kan eind augustus weer in beeld komen.

Als Van Geel tenminste daadwerkelijk naar een nieuwe spits blijft zoeken en zich niet tevreden stelt met Richards.
Buiten dat; ik las vandaag dat ie sowieso niet meer kwam omdat z'n salaris eisen te hoog waren. Kan 't alleen niet terug vinden :P
pi_143422470
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Zou ook nog kunnen dat transfer Ziyech afhangt van die Turk. Als Turk word gehaald > Manu naar Heerenveen in deal met Ziyech.
Manu naar Heerenveen ben je gek geworden :')

Misschien wel ons grootste aanvallend talent dit jaar
pi_143422492
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Buiten dat; ik las vandaag dat ie sowieso niet meer kwam omdat z'n salaris eisen te hoog waren. Kan 't alleen niet terug vinden :P
Volgens mij heeft Krabbendam zoiets beweerd.

Maar mocht dat zo zijn kan daar ook nog verandering in komen als beide partijen wat water bij de wijn gaan doen.

Tenzij het verschil in vraag en aanbod te groot is natuurlijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143422557
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:42 schreef Henrys het volgende:


[..]

Manu naar Heerenveen ben je gek geworden :')

Misschien wel ons grootste aanvallend talent dit jaar
Je volgt het voetbal nieuws wel toch? Lodeweges wil Manu (en Tevrede eigenlijk ook) er graag bij hebben.

En Manu het grootste aanvallend talent noemen :').

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2014 19:45:53 ]
pi_143422570
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:42 schreef Henrys het volgende:


[..]

Manu naar Heerenveen ben je gek geworden :')

Misschien wel ons grootste aanvallend talent dit jaar
Hahahahahahahahahaha

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')