abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143417136
quote:
14s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik.
Sorry ik omschreef het verkeerd, in ruil voor het kwijtschelden heeft ie meer aandelen gekregen, hij heeft er dus geen cent ingestoken toen.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dus; het staat er financieel gewoon baggerslecht voor voor Utrecht.
Nou, nee dus, moeilijk he....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143417146
Is die Kazim nu officieel gehuurd? Op de officiële site staat niks, maar in interviews wordt er gezegd dat hij deze week overkwam en van Geel zei dat hij zich ingedekt had :') met de komst van hem.
Feyenoord Rotterdam
pi_143417189
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:37 schreef Fuszy het volgende:
Is die Kazim nu officieel gehuurd? Op de officiële site staat niks, maar in interviews wordt er gezegd dat hij deze week overkwam en van Geel zei dat hij zich ingedekt had :') met de komst van hem.
Rutten vindt hem nog niet wedstrijdfit, Van Geel heeft het bevestigd. Kom op zeg, moet het dan op Feyenoord.nl staan voordat men het gelooft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143417236
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Sorry ik omschreef het verkeerd, in ruil voor het kwijtschelden heeft ie meer aandelen gekregen, hij heeft er dus geen cent ingestoken toen
Ja. Bijna een kopie van wat Blokland en co deden dus. Dan kan je moeilijk stellen dat het Utrecht voor de wind gaat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143417267
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Rutten vindt hem nog niet wedstrijdfit, Van Geel heeft het bevestigd. Kom op zeg, moet het dan op Feyenoord.nl staan voordat men het gelooft.
Niet per se, maar volgens mij stond er vanmiddag in een interview met Rutten dat de komst van hem nog niet helemaal zeker was.

Vandaar ook de vraag. Aankopen worden meestal toch ook wel bekend gemaakt op de officiële website van Feyenoord.
Feyenoord Rotterdam
pi_143417312
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja. Bijna een kopie van wat Blokland en co deden dus. Dan kan je moeilijk stellen dat het Utrecht voor de wind gaat.
Hoe moeilijk is het nou te begrijpen dat Utrecht dus geen tientallen miljoenen schuld meer heeft? :D

Het enige waar we nog last van hebben is een jaarlijks tekort op de begroting, maar die is voor dit seizoen al afgedekt door de verkopen van Steve de Ridder en Dave Bulthuis, er is nu dus geen noodzaak om te verkopen.

Mooi geweest nu, we gaan zien of Jens jullie kant op komt, tot over 2 weken!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143417343
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook.
pi_143417356
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:41 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Niet per se, maar volgens mij stond er vanmiddag in een interview met Rutten dat de komst van hem nog niet helemaal zeker was.

Vandaar ook de vraag. Aankopen worden meestal toch ook wel bekend gemaakt op de officiële website van Feyenoord.
Hij moet eerst nog gekeurd worden, dan wordt ie gepresenteerd en met shirtje en alles komt ie pas op de site.
pi_143417377
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:41 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Vaak pas laat. Janmaat zat bijvoorbeeld al eej tijdje in Newcastle voordat die transfer definitief afgerond werd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143417411
Zijn Ziyech en Toornstra er al?
pi_143417727
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:45 schreef opperkleurder het volgende:
Zijn Ziyech en Toornstra er al?
Nope. Zie het ook niet zo snel gebeuren eigenlijk. Eerst moet Clasie verkocht worden en gok dat Ziyech daar niet op gaat wachten. En Toornstra, tsja. Dat zie ik sowieso niet zo zitten. Goede speler hoor, maar had je eerder op moeten pikken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143417795
Transfers worden nooit bekend gemaakt vlak voor wedstrijden. Zal vast na Heerenveen worden of a.s maandag.

Bij Feyenoord tenminste, is dat vaak het geval.
pi_143418023
Ik denk dat we achter het net gaan vissen met Ziyech als we wachten tot Clasie verkocht is aan Porto. Zou echt jammer zijn. Buitenkans om nu zo'n speler als Ziyech aan te trekken voor een relatief laag bedrag.
Feyenoord Rotterdam
  Forum Admin donderdag 14 augustus 2014 @ 17:11:20 #114
35723 crew  GGMM
pi_143418196
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Je kunt je ook inlezen voor je iets roept natuurlijk, maar gewoon wat roepen is jouw hobby toch?
Ik heb niks geroepen, ik zeg dat je goede argumenten gebruikt voor je mening. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_143418214
Ziyech komt 100% zeker.
:)
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143418252
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ziyech komt 100% zeker.
Wishfull thinking of vanwaar je overtuiging? :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:13:05 #117
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_143418253
quote:
Ziyech komt 100% zeker.
Bron?
pi_143418923
Als ik die persconferentie kijk, wtf is dat nou man.
"Wanneer kan Kazim spelen"
Rutten: "Ja weet ik eigenlijk niet"
"Waarom heb je hem gehaald"
Rutten: "Ja moet je maar naar hem kijken als je hem ziet dan weet je het wel"

:') :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143419167
quote:
Ziyech komt 100% zeker.
Insogod _O_

Maar vanwaar je overtuiging lieverd?
pi_143419256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:34 schreef Cara het volgende:

;(
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 14 augustus 2014 @ 17:57:31 #121
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143419561
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 16:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Zou toch hilarisch zijn als Rutten over een totaal onbekende en willekeurige speler opeens gaat zeggen dat hij niet verwacht dat hij hem zal inzetten de volgende wedstrijd, omdat de speler niet wedstrijdfit is.

Lijkt mij wel hilarisch :').
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_143419787
quote:
De komst van Colin Kazim-Richards is nog altijd niet officieel. De Engelsman zou woensdag medisch gekeurd worden, maar de overgang van de spelers loopt vertraging op. 'Maar iedereen gaat er van uit dat het gewoon rond gaat komen’, zegt Martijn Krabbedam tegenover VIradio.
'Het zijn alleen formaliteiten die afgerond moeten worden’, zegt de journalist. 'De club en speler zijn daar nu druk mee bezig. Iedereen binnen de club gaat er van uit dat Kazim-Richards snel opgenomen zal worden in de selectie. Of er moet iets fout gaan bij de medische keuring.’
Kazim-Richards is voorlopig niet beschikbaar, omdat de speler wedstrijdritme mist. 'Fred Rutten vertelde dat hij de speler eerst in de ogen wil kijken, wat logisch is bij een nieuwe speler. Zo wil Rutten kijken hoe fit de speler is’, aldus Krabbedam. 'Hij heeft natuurlijk ook de berichten gehoord over zijn fitheid. Wanneer het klopt dat Kazim-Richards geen ritme heeft, dan zal de Europa League-wedstrijd tegen Zorya Luhansk ook een probleem worden’, besluit de Feyenoord-watcher.
Laten we het hopen.

quote:
Jens Toornstra zou nadrukkelijk in de belangstelling staan van Feyenoord. Dit meldde TC Tubantia vandaag. De middenvelder van FC Utrecht zou samen met sc Heerenveen-middenvelder Hakim Ziyech naar De Kuip vertrekken. De berichtgeving over Jens Toornstra lijkt echter voorbaring. FC Utrecht heeft nog niks gehoord van de club uit Rotterdam. Dit meldt RTV Utrecht.
'Wij hebben nog niks van Feyenoord gehoord over een overname van Jens Toornstra', zegt Wilco van Schaik, directeur van de club tegenover de regionale omroep.
pi_143419788
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:17 schreef Cara het volgende:

[..]

Tevreden?
Guidetti, Wilkshere, Boulahrouz, Kazim Richards
van Geel zou het dan dus voor elkaar krijgen om in één transfermaand 4 voetballers zonder geen enkel wedstrijdritme vast te leggen. Vervolgens noemt hij het overbruggingspelers, maar zijn ze pas over een half jaar op niveau. Ik zou het een schande vinden.
Het is nu eenmaal niet anders, wat waren de andere opties dan? Ondanks dat we aardig gecasht hebben zijn we nog steeds heel beperkt. Als Ziyech komt ipv naar Twente/Psv te gaan vind ik dat vooralsnog een hele goede zaak.
pi_143419835
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Het is nu eenmaal niet anders, wat waren de andere opties dan? Ondanks dat we aardig gecasht hebben zijn we nog steeds heel beperkt. Als Ziyech komt ipv naar Twente/Psv te gaan vind ik dat vooralsnog een hele goede zaak.
Een andere optie was bijvoorbeeld om niet gemankeerde oudjes en randdebielen te halen zonder enig wedstrijdritme.
pi_143419854
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 17:34 schreef Cara het volgende:

Fred Rutten :')
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_143419904
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Cara het volgende:

[..]

Een andere optie was bijvoorbeeld om niet gemankeerde oudjes en randdebielen te halen zonder enig wedstrijdritme.
Je weet van tevoren niet hoe het gaat uitpakken, zelfde verhaal met Pelle,Koeman,Guidetti,Bakkal etc. Aangezien we een aantal keren flink het geluk mee hebben gehad, ga ik daar nu weer vanuit dat het goedkomt.
pi_143420091
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Je weet van tevoren niet hoe het gaat uitpakken, zelfde verhaal met Pelle,Koeman,Guidetti,Bakkal etc. Aangezien we een aantal keren flink het geluk mee hebben gehad, ga ik daar nu weer vanuit dat het goedkomt.
Nee, dat is niet hetzelfde verhaal als met Pelle, Koeman, Guidetti en Bakkal.
Ja, Bakkal ronde twee misschien, waarin Bakkal een half jaar niet gevoetbald heeft, terugkwam en vervolgens hier een klein jaar heeft lopen cashen en weer weg was.

Je hebt nu budget, het moet klaar zijn met de gokjes en de kreupele, blessuregevoelige 32+ers.
Je haalt met Boulahrouz een speler in huis die de afgelopen 8 jaar gemiddeld 12 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld, Wilkshere is alweer 33 jaar en heeft bizar veel aan snelheid ingeleverd, Guidetti heeft twee jaar niet kunnen lopen en nu haal je even een volslagen idioot. Als we al het geluk van de wereld hebben, harstikke prima, maar ik vind het dom en onverantwoord.
pi_143420224
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:16 schreef Cara het volgende:

[..]

Nee, dat is niet hetzelfde verhaal als met Pelle, Koeman, Guidetti en Bakkal.
Ja, Bakkal ronde twee misschien, waarin Bakkal een half jaar niet gevoetbald heeft, terugkwam en vervolgens hier een klein jaar heeft lopen cashen en weer weg was.

Je hebt nu budget, het moet klaar zijn met de gokjes en de kreupele, blessuregevoelige 32+ers.
Je haalt met Boulahrouz een speler in huis die de afgelopen 8 jaar gemiddeld 12 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld, Wilkshere is alweer 33 jaar en heeft bizar veel aan snelheid ingeleverd, Guidetti heeft twee jaar niet kunnen lopen en nu haal je even een volslagen idioot. Als we al het geluk van de wereld hebben, harstikke prima, maar ik vind het dom en onverantwoord.
Wat de oudere spelers betreft ben ik het wel met je eens, maar vergeet niet dat we ook Bilal hebben gehaald en evt. Ziyech en Toornstra nog halen. Guidetti vind ik zelf te duur als ik de geruchten moet geloven, maar er is nog wel echt een spits nodig. Dan vind ik Guidetti nog de grootste gok worden, vooral financieel.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 18:31:09 #129
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143420422
Word een beetje moe van al die geruchten.
pi_143420441
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:31 schreef elCholo het volgende:
Gooi je computer uit het raam en schaf een nieuwe aan op 2 september. Heb je nergens last van.
pi_143420769
8 a 10 miljoen voor Toornstra _O-
pi_143421306
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:31 schreef elCholo het volgende:
Word een beetje moe van al die overdreven reacties op alle geruchten.
pi_143421505
Ik word een beetje moe van mensen die reageren op mensen die reageren op transfergeruchten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143421519
Kan eens met dat gewimkieft hier.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:20:08 #135
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143421815
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:11 schreef heiden6 het volgende:
Kan eens met dat gewimkieft hier.
Wordt er zo moe van....
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_143422030
Zit even wat beelden te kijken van Toronstra maar eigenlijk speelt ie veel aanvallender dan ik dacht. Wel veel loopvermogen, en een lekker schot wat ie dan ook vaak doet. Ook goeie pass, aantal steekballen gezien maar ook mooie lange bal af en toe.

Maar goed, gaat toch niet door want alles boven de 4 miljoen is veel te duur. Maximaal 4, maar ik vind dat Utrecht ook blij moet zijn met 2 tot 3 miljoen.
pi_143422051
Je hebt veel meer aan Ziyech dan aan Toornstra, is een veel groter talent
pi_143422067
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:29 schreef Henrys het volgende:
Je hebt veel meer aan Ziyech dan aan Toornstra, is een veel groter talent
Die twee moet je dan ook totaal niet met elkaar vergelijken, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
pi_143422094
Bendter naar Wolfsburg dus Dost weer in beeld
pi_143422137
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:30 schreef Henrys het volgende:
Bendter naar Wolfsburg dus Dost weer in beeld
Dost is te duur, komt niet.
pi_143422146
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die twee moet je dan ook totaal niet met elkaar vergelijken, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Toornstra is te duur en Ziyech wil snel de knoop doorhakken en gaat niet op Clasie wachten. Hopelijk heeft van Geel nog een schaduw-schaduw lijstje :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143422180
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Toornstra is te duur en Ziyech wil snel de knoop doorhakken en gaat niet op Clasie wachten. Hopelijk heeft van Geel nog een schaduw-schaduw lijstje :')
Clasie staat los van Ziyech lijkt me.

Ik gok dat we morgenavond na de wedstrijd genoeg zullen weten wat Ziyech betreft.
pi_143422247
Zou ook nog kunnen dat transfer Ziyech afhangt van die Turk. Als Turk word gehaald > Manu naar Heerenveen in deal met Ziyech.
pi_143422265
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dost is te duur, komt niet.
Maar kan eind augustus weer in beeld komen.

Als Van Geel tenminste daadwerkelijk naar een nieuwe spits blijft zoeken en zich niet tevreden stelt met Richards.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143422276
Het kan allemaal. Maar leer mij Feyenoord kennen. Dooie mussen in overvloed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143422290
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar kan eind augustus weer in beeld komen.

Als Van Geel tenminste daadwerkelijk naar een nieuwe spits blijft zoeken en zich niet tevreden stelt met Richards.
Buiten dat; ik las vandaag dat ie sowieso niet meer kwam omdat z'n salaris eisen te hoog waren. Kan 't alleen niet terug vinden :P
pi_143422470
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Zou ook nog kunnen dat transfer Ziyech afhangt van die Turk. Als Turk word gehaald > Manu naar Heerenveen in deal met Ziyech.
Manu naar Heerenveen ben je gek geworden :')

Misschien wel ons grootste aanvallend talent dit jaar
pi_143422492
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Buiten dat; ik las vandaag dat ie sowieso niet meer kwam omdat z'n salaris eisen te hoog waren. Kan 't alleen niet terug vinden :P
Volgens mij heeft Krabbendam zoiets beweerd.

Maar mocht dat zo zijn kan daar ook nog verandering in komen als beide partijen wat water bij de wijn gaan doen.

Tenzij het verschil in vraag en aanbod te groot is natuurlijk.
pi_143422557
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:42 schreef Henrys het volgende:

[..]

Je volgt het voetbal nieuws wel toch? Lodeweges wil Manu (en Tevrede eigenlijk ook) er graag bij hebben.

En Manu het grootste aanvallend talent noemen :').

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2014 19:45:53 ]
pi_143422570
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:42 schreef Henrys het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahaha

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143422588
Sorry ik moest lachen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143422609
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:46 schreef Caland het volgende:
Sorry ik moest lachen.
Dat is niet zo gek.
pi_143423106
Hij is de enige speler die de hele voorbereiding goed gespeeld heeft en voor gevaar zorgt
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:28:12 #154
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143424162
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:00 schreef Henrys het volgende:
Hij is de enige speler die de hele voorbereiding goed gespeeld heeft en voor gevaar zorgt
Dus dan ben je het grootste talent?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_143424535
Manu is wel de gevaarlijkste voorhoedespeler dit seizoen totnogtoe, maar het grootste talent... Hmm.. Nee
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143425094
Middenveld met Vilhena en Ziyech lijkt me wel erg leuk om naar te kijken.
pi_143425577
Manu lijkt me een prima gozertje overigens, maar heeft een steekje los af en toe en pakt ie weer een domme rooie kaart (al ging dat bij Cambuur vorig jaar wel prima, dacht ik). Qua talent zit hij net onder het Feyenoord niveau denk ik, waardoor hij af en toe leuke dingen doet, maar nooit wekelijks top zal zijn en het verschil kan maken.
pi_143425799
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:54 schreef Scrummie het volgende:
Manu lijkt me een prima gozertje overigens, maar heeft een steekje los af en toe en pakt ie weer een domme rooie kaart (al ging dat bij Cambuur vorig jaar wel prima, dacht ik). Qua talent zit hij net onder het Feyenoord niveau denk ik, waardoor hij af en toe leuke dingen doet, maar nooit wekelijks top zal zijn en het verschil kan maken.
Lekker opportuun spelertje die niks in de kleine ruimte kan. Moet gewoon lekker naar een counterploegje in het rechterrijtje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143425978
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Lekker opportuun spelertje die niks in de kleine ruimte kan. Moet gewoon lekker naar een counterploegje in het rechterrijtje.
Ja, zoiets. Weet niet zeker of ie middenmoot aankan. Daarom lekker naar Heerenveen sturen :)
  donderdag 14 augustus 2014 @ 21:10:53 #160
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_143426408
quote:

[..]

pi_143427767
Gelukkig zit ik nu in Letland waar het bier anderhalve euro de halve liter is en de chicks vele malen lekkerder dan het stereotype dat er over Scandinavië is. Dan maak je je al gauw minder druk om dit soort dingen.
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 21:37:41 #162
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143427869
Feyenoord wilde Immers niet laten gaan deze zomer :'(
Reactie Lexie: "Feyenoord wilde me niet laten gaan. En dat vond ik ook wel terecht als je ziet welke waarde ik heb gehad de afgelopen twee jaar. Dan begrijp ik ook wel dat de club mij wilde behouden."
  donderdag 14 augustus 2014 @ 21:50:20 #163
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_143428593
Als Clasie vertrekt zou ik het graag zo zien:

Toornstra - Vilhena - Vormer
  donderdag 14 augustus 2014 @ 21:59:27 #164
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_143429126
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:50 schreef hhh38 het volgende:
Als Clasie vertrekt zou ik het graag zo zien:

Toornstra - Vilhena - Vormer
Vreemde positie voor Vormer. Dat is echt bij uitstek een controleur.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 14 augustus 2014 @ 21:59:34 #165
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143429131
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef Henrys het volgende:
Middenveld met Vilhena en Ziyech lijkt me wel erg leuk om naar te kijken.
Leuk spitsje ervoor en je doet mee om de titel
Laffe huichelaar
  donderdag 14 augustus 2014 @ 22:01:52 #166
53267 TC03
pi_143429237
quote:

[..]

In feite heeft Feyenoord ook anderhalfjaar reactievoetbal gespeeld onder Koeman. Niet voor niets dat Schaken zo goed presteerde. Niks mis mee om af en toe wat opportunistischer te spelen.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 22:01:53 #167
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_143429238
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Vreemde positie voor Vormer. Dat is echt bij uitstek een controleur.
Punt naar voren
pi_143429776
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord wilde Immers niet laten gaan deze zomer :'(
Reactie Lexie: "Feyenoord wilde me niet laten gaan. En dat vond ik ook wel terecht als je ziet welke waarde ik heb gehad de afgelopen twee jaar. Dan begrijp ik ook wel dat de club mij wilde behouden."
Immers zet onwijs veel druk, echt veel van die kritiek is echt onterecht, al die wedstrijden waarin hij niet speelde was het gelijk merkbaar in negatieve zin.
pi_143429795
quote:
Nicklas Bendtner gaat komend seizoen voetballen voor VfL Wolfsburg. De Deense spits, die zonder club zit, wordt volgens de Duitse media morgenmiddag gepresenteerd bij de club uit de Bundesliga. Nu de Duitse club er met Bendtner een extra spits bij heeft, kan Bas Dost zich mogelijk op gaan maken voor een overgang naar Feyenoord.

Bas Dost staat bovenaan het lijstje van Feyenoord. © afp.

© EPA.
Dost is een van de spitsen waarop de Rotterdammers hun hoop hadden gevestigd. Dost wil zelf heel graag terug naar Nederland, vooral ook omdat hij bij Wolfsburg niet echt uit de verf is gekomen. Feyenoord onderhandelde lang met de Duitsers over een mogelijke verhuurperiode, maar tot een akkoord kwam het niet. Dat had ook te maken met het feit dat de Bundesligaclub naar versterkingen op zoek was.

Trainer Dieter Hecking zocht de hele zomer naar een geschikte aanvaller, maar hoe erg hij zijn best ook deed; een nieuwe spits aantrekken bleek een lastige opgave. Alvaro Morata, Romelu Lukaku, Divock Origi, Mame Diou, Mario Mandzukic en Josip Drmic waren allemaal in beeld, maar ze kozen voor een andere club.

Uiteindelijk kwam de clubleiding uit bij Bendtner. De Deen was transfervrij nadat hij bij Arsenal op een zijspoor was beland. Bendtner gold lang als een talent, maar de laatste jaren bakte hij er niet veel van. Bovendien kwam hij buiten het veld vaak in opspraak. Zo werd hij gearresteerd omdat hij dronken achter het stuur zat.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_143429816
Rot lekker op met die Dost, die zie ik dus echt niet zitten he.
pi_143429837
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Ik wel meer dan Kazim iig :')
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 22:22:52 #172
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143430152
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:13 schreef Henrys het volgende:

[..]

Immers zet onwijs veel druk, echt veel van die kritiek is echt onterecht, al die wedstrijden waarin hij niet speelde was het gelijk merkbaar in negatieve zin.
Dat klopt, maar als je er meer dan 5 miljoen voor kan krijgen moet je gelijk aftikken. Immers is absoluut vervangbaar.
pi_143430225
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:22 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat klopt, maar als je er meer dan 5 miljoen voor kan krijgen moet je gelijk aftikken. Immers is absoluut vervangbaar.
Ik denk dat hij voor dergelijke bedragen ook al weg was geweest inderdaad.

Maar ik denk dat de clubs die zich (schijnbaar) voor hem hebben gemeld ook een koopje wilden scoren voor 2 tot 3 miljoen ofzo.
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 22:25:45 #174
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143430291
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar ik denk dat de clubs die zich (schijnbaar) voor hem hebben gemeld ook een koopje wilden scoren voor 2 tot 3 miljoen ofzo.
Hij mocht absoluut niet weg blijkbaar.
pi_143430314
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:22 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Immers valt bij een stapje hogerop sowieso door de mand. Hij is wel waardevol gebleken bij ons, maar als ie hier voetbaltechnisch al moeite heeft mee te komen en met ballen controleren dan kan je toch niet verwachten dat hij die 5mln waard is, ik kan me niet voorstellen dat er een club is die dat neer zou leggen :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator donderdag 14 augustus 2014 @ 22:27:39 #176
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143430364
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:26 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Immers valt bij een stapje hogerop sowieso door de mand. Hij is wel waardevol gebleken bij ons, maar als ie hier voetbaltechnisch al moeite heeft mee te komen en met ballen controleren dan kan je toch niet verwachten dat hij die 5mln waard is, ik kan me niet voorstellen dat er een club is die dat neer zou leggen :')
Voor 2 of 3 miljoen moet je Immers ook verkopen. Niet in de wereld van Van Geel blijkbaar.
pi_143431423
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Feyenoord zal wel de afweging maken dat de transferopbrengst in verhouding moet staan tot de moeite die het kost om een minimaal gelijkwaardige vervanger te halen. Immers scoort voor een middenvelder relatief veel en werkt hard, kennelijk zijn die kwaliteiten lastig te vervangen.. maar mijn eerste reactie zou ook zijn: als je er 3 of 3 miljoen voor kan krijgen moet je hem zeker verkopen.
pi_143431682
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Feyenoord zal wel de afweging maken dat de transferopbrengst in verhouding moet staan tot de moeite die het kost om een minimaal gelijkwaardige vervanger te halen. Immers scoort voor een middenvelder relatief veel en werkt hard, kennelijk zijn die kwaliteiten lastig te vervangen.. maar mijn eerste reactie zou ook zijn: als je er 3 of 3 miljoen voor kan krijgen moet je hem zeker verkopen.
2 of 3 bedoel je? Ik zou hem voor 2 niet laten gaan, voor 3 wel. Het financiële gat voor een vervanger wordt anders wat te groot denk ik. Hij is een nuttige speler die lastig te vervangen is, omdat je heel het middenveld wat anders moet gaan inrichten omdat er niet echt 1op1-vervangers zijn. Immers+Clasie weg en Toornstra+Ziyech erbij kan wel bijvoorbeeld...
pi_143432717
Hoop wel dat Van Geel opschiet want het is zo september.
pi_143433054
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:58 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

2 of 3 bedoel je? Ik zou hem voor 2 niet laten gaan, voor 3 wel. Het financiële gat voor een vervanger wordt anders wat te groot denk ik. Hij is een nuttige speler die lastig te vervangen is, omdat je heel het middenveld wat anders moet gaan inrichten omdat er niet echt 1op1-vervangers zijn. Immers+Clasie weg en Toornstra+Ziyech erbij kan wel bijvoorbeeld...
2 of 3 ja, schrijffoutje.. denk dat je gelijk hebt
pi_143434838
Denk dat we met Kazim-Kazim het nieuwe seizoen ingaan en dat we naast Ziyech grijpen. Toornstra moet je nieteens willen voor zo'n bedrag. Zie ik nog liever Gudelj van AZ komen voor dat geld als opvolger van Clasie ipv Toornstra.
pi_143435004
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:19 schreef Maastoren het volgende:
Denk dat we met Kazim-Kazim het nieuwe seizoen ingaan en dat we naast Ziyech grijpen. Toornstra moet je nieteens willen voor zo'n bedrag. Zie ik nog liever Gudelj van AZ komen voor dat geld als opvolger van Clasie ipv Toornstra.
Het meest kutte scenario dus. Geen fatsoenlijke spits en geen verdere versterkingen die het ontbreken van een aanvallende aankoop enigzins compenseren.

Dat zou toch wel een teleurstellende transferzomer zijn dan. Ongelooflijk gecasht en dan eindelijk weer eens kwalitatief fatsoenlijke voetballers kunnen betalen, en dan een stel transfervrije bejaarden aantrekken en een mislukte Turk. Alleen Basacikoglu is dan iets waar we tevreden over kunnen zijn. Maar ook hij gaat ons in z'n eentje niet verder helpen op korte termijn.

Maar goed, zover is het nog lang niet. Ik blijf nog hopen op een slagvaardige Van Geel. Nog 2 weken de tijd. Maar het is wel typisch een scenario dat bij Feyenoord zou passen inderdaad. :)
pi_143435222
Boulharouz en Wilkshire snap ik nog steeds niet, kan iemand dat uitleggen? Kan je nog beter eigen jeugd wat eerder laten debuteren.
pi_143435250
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:36 schreef Henrys het volgende:
Boulharouz en Wilkshire snap ik nog steeds niet, kan iemand dat uitleggen? Kan je nog beter eigen jeugd wat eerder laten debuteren.
Ja als je eigen jeugd dan faalt krijg je op je kop dat je geen spelers hebt gehaald.
OHHH ARME MARTIN.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:41:15 #185
53267 TC03
pi_143435317
quote:
Van Beek en Kongolo stromen nu toch door?
pi_143435797
Kongolo wordt als linksback misbruikt, van Beek als rechtsback.

Boulharouz heb je niets aan, die is toch de helft al geblesseerd.
pi_143436173
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het meest kutte scenario dus. Geen fatsoenlijke spits en geen verdere versterkingen die het ontbreken van een aanvallende aankoop enigzins compenseren.

Dat zou toch wel een teleurstellende transferzomer zijn dan. Ongelooflijk gecasht en dan eindelijk weer eens kwalitatief fatsoenlijke voetballers kunnen betalen, en dan een stel transfervrije bejaarden aantrekken en een mislukte Turk. Alleen Basacikoglu is dan iets waar we tevreden over kunnen zijn. Maar ook hij gaat ons in z'n eentje niet verder helpen op korte termijn.

Maar goed, zover is het nog lang niet. Ik blijf nog hopen op een slagvaardige Van Geel. Nog 2 weken de tijd. Maar het is wel typisch een scenario dat bij Feyenoord zou passen inderdaad. :)

Indien het zo blijft heeft Van Geel gewoon keihard gefaald. Er zouden spelers vertrekken. Alleen de vraag was wanneer en voor hoeveel. Van Geel had een half jaar geleden ook kunnen bedenken dat bijvoorbeeld Dost een megasalaris ontvangt en dat Wolfsburg hem niet voor enkele miljoenen zou laten gaan.
Ik sluit ook niet uit dat er in de laatste week nog een paniek aankoop wordt gedaan. Dat Guidetti voor 5 mln wordt gekocht. Guidetti moet je sowieso niet halen voor meer dan 1 of heel misschien 2 miljoen.
Maargoed, tot die tijd is het nog even spannend en hopen op het beste.

quote:
Die spelers zijn juist gehaald omdat er op dit moment geen jeugd is om hun plek in te nemen.
pi_143436219
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:33 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Indien het zo blijft heeft Van Geel gewoon keihard gefaald. Er zouden spelers vertrekken. Alleen de vraag was wanneer en voor hoeveel. Van Geel had een half jaar geleden ook kunnen bedenken dat bijvoorbeeld Dost een megasalaris ontvangt en dat Wolfsburg hem niet voor enkele miljoenen zou laten gaan.
Ik sluit ook niet uit dat er in de laatste week nog een paniek aankoop wordt gedaan. Dat Guidetti voor 5 mln wordt gekocht. Guidetti moet je sowieso niet halen voor meer dan 1 of heel misschien 2 miljoen.
Maargoed, tot die tijd is het nog even spannend en hopen op het beste.

[..]

Die spelers zijn juist gehaald omdat er op dit moment geen jeugd is om hun plek in te nemen.
Gewoon Verdonk voor de leeuwen gooien. :P
pi_143436233
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:37 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Gewoon Verdonk voor de leeuwen gooien. :P
Dat moet je zo'n jongen niet aan doen. Centraal heb je nu genoeg opties met Van Beek, Mathijsen, Kongolo en Boulahrouz.
pi_143436248
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:38 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dat moet je zo'n jongen niet aan doen. Centraal heb je nu genoeg opties met Van Beek, Mathijsen, Kongolo en Boulahrouz.
Ik maakte een grapje maar van mij zou hij best eens op rechtsback mogen meedoen tegen clubs als NAC en heracles.
pi_143436261
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:40 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ik maakte een grapje maar van mij zou hij best eens op rechtsback mogen meedoen tegen clubs als NAC en heracles.
Ik ben niet zo heel erg op de hoogte van de kwaliteiten van de jeugdspelers. Misschien gaat hij wel mee op trainingskamp in de winterstop.
pi_143436312
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:41 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik ben niet zo heel erg op de hoogte van de kwaliteiten van de jeugdspelers. Misschien gaat hij wel mee op trainingskamp in de winterstop.
Hij is pas 17 hoor :o
pi_143436401
Ik eis dat Van Geel vannacht nog een nieuwe spits presenteert.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 02:00:35 #194
53267 TC03
pi_143436520
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:07 schreef macca728 het volgende:
Kongolo wordt als linksback misbruikt, van Beek als rechtsback.

Boulharouz heb je niets aan, die is toch de helft al geblesseerd.
Sinds Wilkshire er is staat Van Beek gewoon in het centrum. En hoezo wordt Kongolo misbruikt? Ik vind hem best geschikt voor de LB-positie.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 02:23:13 #195
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143436646
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Kan als oud klasgenoot van hem zeggen dat het niet iemand is die goed is voor de groeps-sfeer. Maarja, of die Kazim-Kazim dat is :')

En ach, voor hetzelfde geldt schopt ie er 20 in en houdt ie zijn bek, dan vind ik het helemaal toppie.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 02:24:38 #196
269692 Divje
brr brr patapim
pi_143436652
Toppie Toppie Toppieee
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 02:56:10 #197
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143436884
Maar bas slaapt in een Ajax pyjama
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_143437298
Waar is die Van Deelen trouwens heen? Die speelde vorig jaar maar een (?) potje mee, maar deed dat toen uitstekend, ondanks die rode kaart.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 07:06:49 #199
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143437550
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 04:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Waar is die Van Deelen trouwens heen? Die speelde vorig jaar maar een (?) potje mee, maar deed dat toen uitstekend, ondanks die rode kaart.
Dordrecht toch?

Overigens gaat Feyenoord vol voor Ziyech. Onderhandelingen gaan na de wedstrijd van vanavond weer verder, aldus de Telegraaf. Goed nieuws, fantastische speler.

Als het dan ook nog lukt een spits te halen, Guidetti of Dost, dan staat er een prima selectie, die zeker mee kan gaan doen om de bovenste plaatsen.
Niets is sterker dan dat ene woord
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 07:22:19 #200
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143437616
Ja dacht ook Dordt.

Ben benieuwd wanneer Karsdorp en Sleegers eens wat langer de kans krijgen te spelen. Paar wedstrijden op rij 20+ min ofzo.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')