Je weet van tevoren niet hoe het gaat uitpakken, zelfde verhaal met Pelle,Koeman,Guidetti,Bakkal etc. Aangezien we een aantal keren flink het geluk mee hebben gehad, ga ik daar nu weer vanuit dat het goedkomt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Een andere optie was bijvoorbeeld om niet gemankeerde oudjes en randdebielen te halen zonder enig wedstrijdritme.

Nee, dat is niet hetzelfde verhaal als met Pelle, Koeman, Guidetti en Bakkal.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Je weet van tevoren niet hoe het gaat uitpakken, zelfde verhaal met Pelle,Koeman,Guidetti,Bakkal etc. Aangezien we een aantal keren flink het geluk mee hebben gehad, ga ik daar nu weer vanuit dat het goedkomt.

Wat de oudere spelers betreft ben ik het wel met je eens, maar vergeet niet dat we ook Bilal hebben gehaald en evt. Ziyech en Toornstra nog halen. Guidetti vind ik zelf te duur als ik de geruchten moet geloven, maar er is nog wel echt een spits nodig. Dan vind ik Guidetti nog de grootste gok worden, vooral financieel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, dat is niet hetzelfde verhaal als met Pelle, Koeman, Guidetti en Bakkal.
Ja, Bakkal ronde twee misschien, waarin Bakkal een half jaar niet gevoetbald heeft, terugkwam en vervolgens hier een klein jaar heeft lopen cashen en weer weg was.
Je hebt nu budget, het moet klaar zijn met de gokjes en de kreupele, blessuregevoelige 32+ers.
Je haalt met Boulahrouz een speler in huis die de afgelopen 8 jaar gemiddeld 12 wedstrijden per seizoen heeft gespeeld, Wilkshere is alweer 33 jaar en heeft bizar veel aan snelheid ingeleverd, Guidetti heeft twee jaar niet kunnen lopen en nu haal je even een volslagen idioot. Als we al het geluk van de wereld hebben, harstikke prima, maar ik vind het dom en onverantwoord.

Gooi je computer uit het raam en schaf een nieuwe aan op 2 september. Heb je nergens last van.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:31 schreef elCholo het volgende:
Word een beetje moe van al die geruchten.

Word een beetje moe van al die overdreven reacties op alle geruchten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:31 schreef elCholo het volgende:
Word een beetje moe van al die geruchten.

Die twee moet je dan ook totaal niet met elkaar vergelijken, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:29 schreef Henrys het volgende:
Je hebt veel meer aan Ziyech dan aan Toornstra, is een veel groter talent

Dost is te duur, komt niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:30 schreef Henrys het volgende:
Bendter naar Wolfsburg dus Dost weer in beeld

Toornstra is te duur en Ziyech wil snel de knoop doorhakken en gaat niet op Clasie wachten. Hopelijk heeft van Geel nog een schaduw-schaduw lijstjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die twee moet je dan ook totaal niet met elkaar vergelijken, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Clasie staat los van Ziyech lijkt me.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Toornstra is te duur en Ziyech wil snel de knoop doorhakken en gaat niet op Clasie wachten. Hopelijk heeft van Geel nog een schaduw-schaduw lijstje

Maar kan eind augustus weer in beeld komen.quote:

Buiten dat; ik las vandaag dat ie sowieso niet meer kwam omdat z'n salaris eisen te hoog waren. Kan 't alleen niet terug vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar kan eind augustus weer in beeld komen.
Als Van Geel tenminste daadwerkelijk naar een nieuwe spits blijft zoeken en zich niet tevreden stelt met Richards.

Manu naar Heerenveen ben je gek gewordenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:34 schreef Scrummie het volgende:
Zou ook nog kunnen dat transfer Ziyech afhangt van die Turk. Als Turk word gehaald > Manu naar Heerenveen in deal met Ziyech.

Volgens mij heeft Krabbendam zoiets beweerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Buiten dat; ik las vandaag dat ie sowieso niet meer kwam omdat z'n salaris eisen te hoog waren. Kan 't alleen niet terug vinden

Je volgt het voetbal nieuws wel toch? Lodeweges wil Manu (en Tevrede eigenlijk ook) er graag bij hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Manu naar Heerenveen ben je gek geworden![]()
Misschien wel ons grootste aanvallend talent dit jaar

Hahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Manu naar Heerenveen ben je gek geworden![]()
Misschien wel ons grootste aanvallend talent dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |