Dus dan ben je het grootste talent?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:00 schreef Henrys het volgende:
Hij is de enige speler die de hele voorbereiding goed gespeeld heeft en voor gevaar zorgt
Lekker opportuun spelertje die niks in de kleine ruimte kan. Moet gewoon lekker naar een counterploegje in het rechterrijtje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:54 schreef Scrummie het volgende:
Manu lijkt me een prima gozertje overigens, maar heeft een steekje los af en toe en pakt ie weer een domme rooie kaart (al ging dat bij Cambuur vorig jaar wel prima, dacht ik). Qua talent zit hij net onder het Feyenoord niveau denk ik, waardoor hij af en toe leuke dingen doet, maar nooit wekelijks top zal zijn en het verschil kan maken.
Ja, zoiets. Weet niet zeker of ie middenmoot aankan. Daarom lekker naar Heerenveen sturenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker opportuun spelertje die niks in de kleine ruimte kan. Moet gewoon lekker naar een counterploegje in het rechterrijtje.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker opportuun spelertje die niks in de kleine ruimte kan. Moet gewoon lekker naar een counterploegje in het rechterrijtje.
Vreemde positie voor Vormer. Dat is echt bij uitstek een controleur.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:50 schreef hhh38 het volgende:
Als Clasie vertrekt zou ik het graag zo zien:
Toornstra - Vilhena - Vormer
Leuk spitsje ervoor en je doet mee om de titelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef Henrys het volgende:
Middenveld met Vilhena en Ziyech lijkt me wel erg leuk om naar te kijken.
In feite heeft Feyenoord ook anderhalfjaar reactievoetbal gespeeld onder Koeman. Niet voor niets dat Schaken zo goed presteerde. Niks mis mee om af en toe wat opportunistischer te spelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Punt naar vorenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vreemde positie voor Vormer. Dat is echt bij uitstek een controleur.
Immers zet onwijs veel druk, echt veel van die kritiek is echt onterecht, al die wedstrijden waarin hij niet speelde was het gelijk merkbaar in negatieve zin.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord wilde Immers niet laten gaan deze zomer![]()
Reactie Lexie: "Feyenoord wilde me niet laten gaan. En dat vond ik ook wel terecht als je ziet welke waarde ik heb gehad de afgelopen twee jaar. Dan begrijp ik ook wel dat de club mij wilde behouden."
quote:Nicklas Bendtner gaat komend seizoen voetballen voor VfL Wolfsburg. De Deense spits, die zonder club zit, wordt volgens de Duitse media morgenmiddag gepresenteerd bij de club uit de Bundesliga. Nu de Duitse club er met Bendtner een extra spits bij heeft, kan Bas Dost zich mogelijk op gaan maken voor een overgang naar Feyenoord.
Bas Dost staat bovenaan het lijstje van Feyenoord. © afp.
© EPA.
Dost is een van de spitsen waarop de Rotterdammers hun hoop hadden gevestigd. Dost wil zelf heel graag terug naar Nederland, vooral ook omdat hij bij Wolfsburg niet echt uit de verf is gekomen. Feyenoord onderhandelde lang met de Duitsers over een mogelijke verhuurperiode, maar tot een akkoord kwam het niet. Dat had ook te maken met het feit dat de Bundesligaclub naar versterkingen op zoek was.
Trainer Dieter Hecking zocht de hele zomer naar een geschikte aanvaller, maar hoe erg hij zijn best ook deed; een nieuwe spits aantrekken bleek een lastige opgave. Alvaro Morata, Romelu Lukaku, Divock Origi, Mame Diou, Mario Mandzukic en Josip Drmic waren allemaal in beeld, maar ze kozen voor een andere club.
Uiteindelijk kwam de clubleiding uit bij Bendtner. De Deen was transfervrij nadat hij bij Arsenal op een zijspoor was beland. Bendtner gold lang als een talent, maar de laatste jaren bakte hij er niet veel van. Bovendien kwam hij buiten het veld vaak in opspraak. Zo werd hij gearresteerd omdat hij dronken achter het stuur zat.
Ik wel meer dan Kazim iigquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Rot lekker op met die Dost, die zie ik dus echt niet zitten he.
Dat klopt, maar als je er meer dan 5 miljoen voor kan krijgen moet je gelijk aftikken. Immers is absoluut vervangbaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Immers zet onwijs veel druk, echt veel van die kritiek is echt onterecht, al die wedstrijden waarin hij niet speelde was het gelijk merkbaar in negatieve zin.
Ik denk dat hij voor dergelijke bedragen ook al weg was geweest inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je er meer dan 5 miljoen voor kan krijgen moet je gelijk aftikken. Immers is absoluut vervangbaar.
Hij mocht absoluut niet weg blijkbaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor dergelijke bedragen ook al weg was geweest inderdaad.
Maar ik denk dat de clubs die zich (schijnbaar) voor hem hebben gemeld ook een koopje wilden scoren voor 2 tot 3 miljoen ofzo.
Immers valt bij een stapje hogerop sowieso door de mand. Hij is wel waardevol gebleken bij ons, maar als ie hier voetbaltechnisch al moeite heeft mee te komen en met ballen controleren dan kan je toch niet verwachten dat hij die 5mln waard is, ik kan me niet voorstellen dat er een club is die dat neer zou leggenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je er meer dan 5 miljoen voor kan krijgen moet je gelijk aftikken. Immers is absoluut vervangbaar.
Voor 2 of 3 miljoen moet je Immers ook verkopen. Niet in de wereld van Van Geel blijkbaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:26 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Immers valt bij een stapje hogerop sowieso door de mand. Hij is wel waardevol gebleken bij ons, maar als ie hier voetbaltechnisch al moeite heeft mee te komen en met ballen controleren dan kan je toch niet verwachten dat hij die 5mln waard is, ik kan me niet voorstellen dat er een club is die dat neer zou leggen
Feyenoord zal wel de afweging maken dat de transferopbrengst in verhouding moet staan tot de moeite die het kost om een minimaal gelijkwaardige vervanger te halen. Immers scoort voor een middenvelder relatief veel en werkt hard, kennelijk zijn die kwaliteiten lastig te vervangen.. maar mijn eerste reactie zou ook zijn: als je er 3 of 3 miljoen voor kan krijgen moet je hem zeker verkopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor dergelijke bedragen ook al weg was geweest inderdaad.
Maar ik denk dat de clubs die zich (schijnbaar) voor hem hebben gemeld ook een koopje wilden scoren voor 2 tot 3 miljoen ofzo.
2 of 3 bedoel je? Ik zou hem voor 2 niet laten gaan, voor 3 wel. Het financiële gat voor een vervanger wordt anders wat te groot denk ik. Hij is een nuttige speler die lastig te vervangen is, omdat je heel het middenveld wat anders moet gaan inrichten omdat er niet echt 1op1-vervangers zijn. Immers+Clasie weg en Toornstra+Ziyech erbij kan wel bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord zal wel de afweging maken dat de transferopbrengst in verhouding moet staan tot de moeite die het kost om een minimaal gelijkwaardige vervanger te halen. Immers scoort voor een middenvelder relatief veel en werkt hard, kennelijk zijn die kwaliteiten lastig te vervangen.. maar mijn eerste reactie zou ook zijn: als je er 3 of 3 miljoen voor kan krijgen moet je hem zeker verkopen.
2 of 3 ja, schrijffoutje.. denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
2 of 3 bedoel je? Ik zou hem voor 2 niet laten gaan, voor 3 wel. Het financiële gat voor een vervanger wordt anders wat te groot denk ik. Hij is een nuttige speler die lastig te vervangen is, omdat je heel het middenveld wat anders moet gaan inrichten omdat er niet echt 1op1-vervangers zijn. Immers+Clasie weg en Toornstra+Ziyech erbij kan wel bijvoorbeeld...
Het meest kutte scenario dus. Geen fatsoenlijke spits en geen verdere versterkingen die het ontbreken van een aanvallende aankoop enigzins compenseren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:19 schreef Maastoren het volgende:
Denk dat we met Kazim-Kazim het nieuwe seizoen ingaan en dat we naast Ziyech grijpen. Toornstra moet je nieteens willen voor zo'n bedrag. Zie ik nog liever Gudelj van AZ komen voor dat geld als opvolger van Clasie ipv Toornstra.
Ja als je eigen jeugd dan faalt krijg je op je kop dat je geen spelers hebt gehaald.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:36 schreef Henrys het volgende:
Boulharouz en Wilkshire snap ik nog steeds niet, kan iemand dat uitleggen? Kan je nog beter eigen jeugd wat eerder laten debuteren.
Van Beek en Kongolo stromen nu toch door?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:36 schreef Henrys het volgende:
Boulharouz en Wilkshire snap ik nog steeds niet, kan iemand dat uitleggen? Kan je nog beter eigen jeugd wat eerder laten debuteren.
Indien het zo blijft heeft Van Geel gewoon keihard gefaald. Er zouden spelers vertrekken. Alleen de vraag was wanneer en voor hoeveel. Van Geel had een half jaar geleden ook kunnen bedenken dat bijvoorbeeld Dost een megasalaris ontvangt en dat Wolfsburg hem niet voor enkele miljoenen zou laten gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het meest kutte scenario dus. Geen fatsoenlijke spits en geen verdere versterkingen die het ontbreken van een aanvallende aankoop enigzins compenseren.
Dat zou toch wel een teleurstellende transferzomer zijn dan. Ongelooflijk gecasht en dan eindelijk weer eens kwalitatief fatsoenlijke voetballers kunnen betalen, en dan een stel transfervrije bejaarden aantrekken en een mislukte Turk. Alleen Basacikoglu is dan iets waar we tevreden over kunnen zijn. Maar ook hij gaat ons in z'n eentje niet verder helpen op korte termijn.
Maar goed, zover is het nog lang niet. Ik blijf nog hopen op een slagvaardige Van Geel. Nog 2 weken de tijd. Maar het is wel typisch een scenario dat bij Feyenoord zou passen inderdaad.
Die spelers zijn juist gehaald omdat er op dit moment geen jeugd is om hun plek in te nemen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:36 schreef Henrys het volgende:
Gewoon Verdonk voor de leeuwen gooien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Indien het zo blijft heeft Van Geel gewoon keihard gefaald. Er zouden spelers vertrekken. Alleen de vraag was wanneer en voor hoeveel. Van Geel had een half jaar geleden ook kunnen bedenken dat bijvoorbeeld Dost een megasalaris ontvangt en dat Wolfsburg hem niet voor enkele miljoenen zou laten gaan.
Ik sluit ook niet uit dat er in de laatste week nog een paniek aankoop wordt gedaan. Dat Guidetti voor 5 mln wordt gekocht. Guidetti moet je sowieso niet halen voor meer dan 1 of heel misschien 2 miljoen.
Maargoed, tot die tijd is het nog even spannend en hopen op het beste.
[..]
Die spelers zijn juist gehaald omdat er op dit moment geen jeugd is om hun plek in te nemen.
Dat moet je zo'n jongen niet aan doen. Centraal heb je nu genoeg opties met Van Beek, Mathijsen, Kongolo en Boulahrouz.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gewoon Verdonk voor de leeuwen gooien.
Ik maakte een grapje maar van mij zou hij best eens op rechtsback mogen meedoen tegen clubs als NAC en heracles.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat moet je zo'n jongen niet aan doen. Centraal heb je nu genoeg opties met Van Beek, Mathijsen, Kongolo en Boulahrouz.
Ik ben niet zo heel erg op de hoogte van de kwaliteiten van de jeugdspelers. Misschien gaat hij wel mee op trainingskamp in de winterstop.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje maar van mij zou hij best eens op rechtsback mogen meedoen tegen clubs als NAC en heracles.
Hij is pas 17 hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg op de hoogte van de kwaliteiten van de jeugdspelers. Misschien gaat hij wel mee op trainingskamp in de winterstop.
Sinds Wilkshire er is staat Van Beek gewoon in het centrum. En hoezo wordt Kongolo misbruikt? Ik vind hem best geschikt voor de LB-positie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:07 schreef macca728 het volgende:
Kongolo wordt als linksback misbruikt, van Beek als rechtsback.
Boulharouz heb je niets aan, die is toch de helft al geblesseerd.
Kan als oud klasgenoot van hem zeggen dat het niet iemand is die goed is voor de groeps-sfeer. Maarja, of die Kazim-Kazim dat isquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Rot lekker op met die Dost, die zie ik dus echt niet zitten he.
Dordrecht toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Waar is die Van Deelen trouwens heen? Die speelde vorig jaar maar een (?) potje mee, maar deed dat toen uitstekend, ondanks die rode kaart.
Eerst het 1e elftal maar een beetje op orde en ingespeeld krijgen en dan in thuiswedstrijden tegen de wat zwakkere tegenstanders lekker in de basis laten beginnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:22 schreef Toekito het volgende:
Ja dacht ook Dordt.
Ben benieuwd wanneer Karsdorp en Sleegers eens wat langer de kans krijgen te spelen. Paar wedstrijden op rij 20+ min ofzo.
Ach, daar is 'ie ook op het tweede spoor beland met Fortes voor zich.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Waar is die Van Deelen trouwens heen? Die speelde vorig jaar maar een (?) potje mee, maar deed dat toen uitstekend, ondanks die rode kaart.
Dit matige Heerenveen moet je wel kunnen verschalken. Heerenveen mist ook een goede spits. Uth zal weer in de spits beginnen, ik weet ook niet hoe fantastisch die Dalgaard is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:38 schreef Sunri5e het volgende:
Vanavond zal een lastige pot gaan worden met een Boetius die uit vorm is en zonder echte spits.
Arme jij, klasgenoot van Bassie Dost. Wat is 't voor persoon? Ene (die hem kent) zegt dat 't zo'n rustige en lieve jongen is, en de ander geeft totaal iets anders weer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan als oud klasgenoot van hem zeggen dat het niet iemand is die goed is voor de groeps-sfeer. Maarja, of die Kazim-Kazim dat is
En ach, voor hetzelfde geldt schopt ie er 20 in en houdt ie zijn bek, dan vind ik het helemaal toppie.
Ja hoor, die zag je natuurlijk al aankomen.quote:'Binnenhalen Ziyech nu allerhoogste prioriteit bij Feyenoord, onderhandelingen na Feyenoord - Heerenveen'
Feyenoord heeft het binnenhalen van Hakim Ziyech nu bestempeld als de allerhoogste prioriteit, zo meldt De Telegraaf. Na het binnenhalen van Colin Kazim-Richards wordt het binnenhalen van de middenvelder inmiddels gezien als belangrijker dan de komst van een extra spits. Vanwege Feyenoord - Heerenveen van vanavond hebben de clubs besloten de onderhandelingen over de wedstrijd heen te tillen.
Noem me maar negatief en ik zal mijn woorden eten als die jongen uit het niets helemaal geweldig is, maar ik vind het aankoopbeleid op dit moment om je dood te schamen.quote:
Haha, zit net een interview met 'm te kijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
van overeemgod
De eerste eredivisiespeler die nog Nederlands spreekt sinds 1985
Wat een eindbaasquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, zit net een interview met 'm te kijken.Zijn vader bracht 'm naar hockey maar hij stapte aan de verkeerde kant uit de auto.
Dat is natuurlijk ook precies hetzelfde als een groep gelijkgestemdenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 02:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan als oud klasgenoot van hem zeggen dat het niet iemand is die goed is voor de groeps-sfeer.
Beetje jammer als je dan dit hoort:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een eindbaas
ABN spreken
Ziyech moet ook maar wegblijven dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Noem me maar negatief en ik zal mijn woorden eten als die jongen uit het niets helemaal geweldig is, maar ik vind het aankoopbeleid op dit moment om je dood te schamen.
Precies, keurig taalgebruik. Toch vreemd dat hij dan tijdens de wedstrijd soms uit z'n slof schiet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:17 schreef Fretwork het volgende:
Guyon Fernandez daarentegen verbaast mij altijd.
Ja, ik vind dat Ziyech ook geen slimme aankoop is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ziyech moet ook maar wegblijven dus.
Ik snap je best wel trouwens. Het is vrij frustrerend. Toch denk ik dat er veel te makkelijk wordt gedacht over het halen van een spits. Het is vrij duidelijk wie ze willen halen en de hoop daarop is nog niet opgegeven door Van Geel.
Vagner Love is aangetrokken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:58 schreef Jimbo het volgende:
geen zin om, alles terug te lezen. Is er inmiddels al iemand gekocht of iets?
Ik snap echt niet waarom je zo stellig bent in het "Immers blijft staan" verhaal. Waarop is dat gebaseerd?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat Ziyech ook geen slimme aankoop is.
Het liefst zie ik hem komen, maar het is een 10 en daar staat Immers en die gaat daar niet weg.
Dan komt Ziyech dus te spelen op een positie waar hij niet thuis hoort. (Maher anyone?)
5 miljoen uitgeven voor een positie waar je al fatsoenlijk dubbel bezet bent i.t.t de linksback of spitspositie zou vreemd zijn.
Tuurlijk ben ik het met je eens dat het allemaal zo makkelijk niet is, maar ik zie geen enkele logica achter de aankopen.
Je wilt Zapata, een grote, sterke speler die ook kan afmaken. Of nee, toch maar Guidetti, een wat kleine, behendige speler met een sterke drive. Dost dan, die vooral afhankelijk is van zijn medespelers. Of nee, toch maar een fysiek sterke vleugelspeler die nog nooit in zijn carriere met het hoofd heeft gescoord, maar wel sterk een eigen actie kan maken, voor in de punt van de aanval. Het lijkt wel alsof er totaal geen profiel wordt aangehouden.
Ah goed om te horen. Is guidetti inmiddels ook weer gespot in de stad?quote:
Op het feit dat Feyenoord hem begin dit seizoen niet wilde verkopen voor een aantal miljoen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je zo stellig bent in het "Immers blijft staan" verhaal. Waarop is dat gebaseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |