Porto heeft nog aardig wat centjes van Mangala, melken Martin!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef Sunri5e het volgende:
Clasie naar Porto schijnt nu in een stroomversnelling te zijn gekomen nu Defour is vertrokken.
Hij zou Southampton en een andere PL club hebben afgezegd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef Sunri5e het volgende:
Clasie naar Porto schijnt nu in een stroomversnelling te zijn gekomen nu Defour is vertrokken.
Zo snel mogelijk toeslaan want FC Twente moet in alle uithoeken zoeken om geld bij te kunnen leggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef Siyara het volgende:
Het is dan wel te hopen dat Ziyech gehaald gaat worden...
Dat was om te spreken met de zaakwaarnemer van Guidetti.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef Sunri5e het volgende:
Dat verklaard wellicht ook waarom van Geel in Portugal was?
Is een stuk aanvallender dan Clasie. Ik zie Ziyech graag komen maar ik zie hem niet als vervanger voor Clasie....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef Siyara het volgende:
Ik zal het meteen ff aan van Gold doorgeven. Hotline ditdat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk toeslaan want FC Twente moet in alle uithoeken zoeken om geld bij te kunnen leggen.
Hebben we Ruudje al voor. Als je deze man kan halen moet je het meteen doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is een stuk aanvallender dan Clasie. Ik zie Ziyech graag komen maar ik zie hem niet als vervanger voor Clasie....
Die hele Guidetti transfer is nog geen enkele keer in het nieuws geweest.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef Siyara het volgende:
[..]
Dat was om te spreken met de zaakwaarnemer van Guidetti.
Klopt. Maar overheden geven reisadviezen af, gebaseerd op de veiligheidssituatie, en die is voor Lviv hetzelfde als voor Kiev.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het ís niet zo veilig als kan zijn in Kiev
quote:13-08-2014 | 'Twee Engelse clubs kunnen komst Clasie vergeten'
Jordy Clasie heeft twee clubs afgewezen als volgende werkgever. De middenvelder van Feyenoord heeft 'nee' verkocht aan West Ham United en Southampton. FC Porto is nog altijd geïnteresseerd in de international. De middenvelder zou willen vertrekken bij Feyenoord, wanneer de club zich niet kan plaatsen voor Europees voetbal. De Rotterdamse club ziet de aanvoerder het liefst niet vertrekken uit De Kuip. (O Jogo)
Zo'n Clasie, zou die er niet gevoelig voor zijn als Guidetti terug zou komen? Die twee zijn goede vrienden als ik het goed begrijp. Dan haal je niet alleen Guidetti in huis maar houd je wellicht ook nog Clasie in Rotterdam.
Dus? Ik vind dat je als ontvangende club voor de veiligste omstandigheden moet zorgen. Kiev is beduidend onveiliger dan Lviv.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt. Maar overheden geven reisadviezen af, gebaseerd op de veiligheidssituatie, en die is voor Lviv hetzelfde als voor Kiev.
[ afbeelding ]
Klinkt goed dat bericht. Lijkt alsof Clasie ook niet zomaar wilt vertrekken bij Feyenoord.quote:
Ik ben het met je eens hoor, maar zo redeneren Zorya Luhansk en de UEFA nou eenmaal niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus? Ik vind dat je als ontvangende club voor de veiligste omstandigheden moet zorgen. Kiev is beduidend onveiliger dan Lviv.
Champions League zegt je niets?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klinkt goed dat bericht. Lijkt alsof Clasie ook niet zomaar wilt vertrekken bij Feyenoord.
Als je clubs als Southampton en West Ham United afzegt dan zou ik Porto persoonlijk een vreemde keuze vinden.
Nee, dat zegt me niets. Wat is dat ook alweer?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Champions League zegt je niets?
Google it, bitch.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dat zegt me niets. Wat is dat ook alweer?
Het is gewoon écht onveilig. Vol 'demonstranten' met granaten, molotovs, geweren etc die elke kans aangrijpen hun punt te maken, granaten die in het centrum ontploffen etc etc etc. Ik pleit er juist voor dat het de UEFA wél zou moeten interesseren en ze veiligheid voorop zouden moeten stellen. Of in ieder geval niet zo laag mogelijk als prioriteitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar zo redeneren Zorya Luhansk en de UEFA nou eenmaal niet.
Bel ze op zou ik zeggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is gewoon écht onveilig. Vol 'demonstranten' met granaten, molotovs, geweren etc die elke kans aangrijpen hun punt te maken, granaten die in het centrum ontploffen etc etc etc. Ik pleit er juist voor dat het de UEFA wél zou moeten interesseren en ze veiligheid voorop zouden moeten stellen. Of in ieder geval niet zo laag mogelijk als prioriteit
Wou je Ziyech op de plek van Clasie neerzetten dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef Siyara het volgende:
Ik zie Vormer ook zeker zo graag spelen als Clasie. Spoeling voor CVM wordt wel dun als Clasie vertrekt. Misschien De Zeeuw dan als back-up als hij voor een paar knaken wil voetballen. Of toch Drenthe kans geven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:24 schreef Siyara het volgende:
[..]
Hebben we Ruudje al voor. Als je deze man kan halen moet je het meteen doen.
De Zeeuw? Voel eens aan je voorhoofd joh.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Ik zie Vormer ook zeker zo graag spelen als Clasie. Spoeling voor CVM wordt wel dun als Clasie vertrekt. Misschien De Zeeuw dan als back-up als hij voor een paar knaken wil voetballen. Of toch Drenthe kans geven.
Doe 's ff normaal met die De Zeeuw.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Ik zie Vormer ook zeker zo graag spelen als Clasie. Spoeling voor CVM wordt wel dun als Clasie vertrekt. Misschien De Zeeuw dan als back-up als hij voor een paar knaken wil voetballen. Of toch Drenthe kans geven.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De Zeeuw? Voel eens aan je voorhoofd joh.
Reden? Ajax achtergrond, of helemaal verleerd? Dat gejank over Rotterdam - Amsterdam heb ik helemaal niets mee en over zijn kwaliteiten op dit moment kan ik niet voldoende oordelen. Heb hem al jaren niet zien voetballen. In zijn Ajax-tijd was het toch zeker iemand die als back-up bij Feyenoord niet zou misstaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe 's ff normaal met die De Zeeuw.
hij is fit zat.. en het nivo zal ie in nederland ook wel aankunnen hoor..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:08 schreef Hamilcar het volgende:
Ik zie de komst van Guidetti zo niet zitten. Twee jaar uit de running geweest, totaal niet in vorm, ook niet echt fit .. zelfs voor 2 miljoen is het een te groot risico.
Kun jij dan een beter alternatief uit de hoed toveren?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:08 schreef Hamilcar het volgende:
Ik zie de komst van Guidetti zo niet zitten. Twee jaar uit de running geweest, totaal niet in vorm, ook niet echt fit .. zelfs voor 2 miljoen is het een te groot risico.
Risico's zijn er om genomen te worden. En altijd beter dan het alternatief, niks nemen/meer betalen dan we willen. Daar lijkt het namelijk op af te stevenenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:08 schreef Hamilcar het volgende:
verdomme man, we komen na al die jaren uit de financiële stront gezet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Risico's zijn er om genomen te worden. En altijd beter dan het alternatief, niks nemen/meer betalen dan we willen. Daar lijkt het namelijk op af te stevenen
Je hebt nooit zekerheden hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef Cara het volgende:
[..]
verdomme man, we komen na al die jaren uit de financiële stront gezet.
Dan mag je wel 1000% zeker weten dat een vent die 2 jaar lang geen wedstrijd gespeeld heeft miljoenen waard is. Fuck risico's, dan maar te Vrede in de spits.
Nee, geen topsport zonder risico's. In wezen is iedere transfer een risico.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Dan mag je wel 1000% zeker weten dat een vent die 2 jaar lang geen wedstrijd gespeeld heeft miljoenen waard is. Fuck risico's, dan maar te Vrede in de spits.
quote:
Er is verschil tussen geen zekerheidje, risico nemen en een speler kopen die twee jaar lang vanwege een zeldzame ziekte niet gelopen heeft. Ik vind zelfs 2 miljoen + salaris een schandalig groot risico vergeleken met 5 miljoen uitgeven voor een talentvolle, onbewezen spits.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, geen topsport zonder risico's. In wezen is iedere transfer een risico.
Als je ieder risico wilt uitsluiten kun je ook geen kampioenschappen meer verlangen van Feyenoord.
Zou enorm onverwachts zijn. Al zou ik het einde van Mulder wel toejuichen.quote:Ex-Twente doelman op weg naar Feyenoord
www.duma.bg
Volgens het Bulgaarse dagblad Duma huurt Feyenoord voormalig Twente-doelman Nikolay Mihaylov voor één seizoen van Hellas Verona. De 26-jarige Mihaylov vertrok in augustus 2013 voor een half miljoen euro van FC Twente naar Hellas Verona, waar hij geen basisplek kon veroveren. Feyenoord-trainer Fred Rutten kent Mihaylov uit zijn periode bij FC Twente. De komst van Mihaylov betekent hoogstwaarschijnlijk het einde van Erwin Mulder bij Feyenoord.
Bron: Nujij.nl
Echt helemaal mee eens. Te Vrede prikt ze er in de Kuip en tegen mindere tegenstanders ook wel in en zelfs met een Guidetti in goede doen is het lang niet zeker dat je in de grote wedstrijden meer punten gaat pakken dan met Mitchell.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een opmerking joh. Iemand met overgewicht, die al een hele tijd niet meer heeft gevoetbald en waarbij het maar de vraag is of hij ooit nog maar enig niveau gaat halen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Kun jij dan een beter alternatief uit de hoed toveren?
Robert Mühren zoekt nog altijd een stapje hogerop.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een opmerking joh. Iemand met overgewicht, die al een hele tijd niet meer heeft gevoetbald en waarbij het maar de vraag is of hij ooit nog maar enig niveau gaat halen.
Dan is zowat iedere spits van een andere club uit de Eredivisie een beter alternatief. Zelfs jongens uit de JL. Die zijn tenminste fit.
Dat is op dit moment serieus een betere optie dan Guidetti.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robert Mühren zoekt nog altijd een stapje hogerop.
Ik ben gewoon benieuwd wat Feyenoord nog meer op het lijstje heeft staan behalve Guidetti, Dost en Zapata.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een opmerking joh. Iemand met overgewicht, die al een hele tijd niet meer heeft gevoetbald en waarbij het maar de vraag is of hij ooit nog maar enig niveau gaat halen.
Dan kan je beter Vermeer halen voor 1 miljoen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik kom ineens dit bericht tegen?
[..]
Zou enorm onverwachts zijn. Al zou ik het einde van Mulder wel toejuichen.
Vind ik ook. Maar de Feyenoord directie zal wel bang zijn dat ze te maken krijgen met allerlei negatieve sentimenten rondom het aantrekken van spelers die bij Ajax vandaan komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dan kan je beter Vermeer halen voor 1 miljoen.
Idd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja goed, maar dat kan niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vermeer is een neger.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Ga lekker in de Arena zitten als je zo graag joden wil zien.
Geef maar toe, jij zou maar al te graag Kenneth Vermeer op doel willen zien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Ga lekker in de Arena zitten als je zo graag joden wil zien.
Best een redelijke keeper.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik kom ineens dit bericht tegen?
[..]
Zou enorm onverwachts zijn. Al zou ik het einde van Mulder wel toejuichen.
Bronnen voor die vetgedrukte dingen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan is zowat iedere spits van een andere club uit de Eredivisie een beter alternatief. Zelfs jongens uit de JL. Die zijn tenminste fit.
#viesdikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hele leuke lijnkeeper, maar niet voor niets al jaren af en aan bankzitter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het ging om de vergelijking met Mihaylov.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hele leuke lijnkeeper, maar niet voor niets al jaren af en aan bankzitter.
Wat Feyenoord nodig heeft is zekerheid achterin, geen clown met hele goede reflexen. En dan al helemaal geen clown van de aartsrivaal.
Niet zo moeilijk om meer emoties te hebben dan Erwin Mulder.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Die Vermeer vorig jaar wel gezien jongens? Dat is een grotere clown dan Mulder.
Demy de Zeeuw heeft geen clubhart joh.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:07 schreef Scrummie het volgende:
Pleur op met al die ex joden als de Zeeuw en Vermeer, niet eens een discussie waard.
Doet er maar erg weinig toe.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Demy de Zeeuw heeft geen clubhart joh.
Inderdaad het zijn nog prutsers ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:07 schreef Scrummie het volgende:
Pleur op met al die ex joden als de Zeeuw en Vermeer, niet eens een discussie waard.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:07 schreef Scrummie het volgende:
Je bent wel op de hoogte dar dit verhaal werd aangezwengeld door geruchten rondom Mihaylov naar Feyenoord?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:32 schreef psychosomatic het volgende:
Vermeer pakt wel eens punten voor je, maar is ook te vaak verantwoordelijk voor puntverlies. Dan kan je net zo goed een keeper hebben die nooit punten pakt voor het team, maar ook niet blundert. Scheelt je weer een paar ton aan transferkosten. Bovendien eerst een spits en dan kijken we wel verder hoeveel geld er nog over blijft.
Je weet niet hoe Marcel van der Kraan bij dit nieuws komt. Hij kan het inderdaad hebben gehoord van een insider, een lek binnen de organisatie. Hij kan signalen hebben opgevangen van makelaars of getuige zijn geweest van onderhandelingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:06 schreef Cara het volgende:
Geen medische keuring dus vandaag, dus dat klopte al niet van die ene Telegraaf pipo die zei dat vandaag waarschijnlijk de keuring plaats zou vinden.
Er is dus nog hoop dat Gudde dat van Kazim alleen maar heeft doorgegeven om v.d. Kraan te trollen... toch?
Zal wel te maken hebben met het feit dat Hahn duidelijk in gebreke is gebleken bij de staf.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Het ging om de vergelijking met Mihaylov.
Mits waar mis ik overigens wel de sense of urgency in dit transferbeleid, maar goed, we hebben tijd.
Ik neem aan dat ze geen keeper gaat huren voor de reserve-positie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met het feit dat Hahn duidelijk in gebreke is gebleken bij de staf.
En als je Feyenoord volgt dan is Immers een wereldster en had hij ons op het WK kampioen gemaakt. Fans zeggen niet altijd alles wat waar is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:27 schreef Hamilcar het volgende:
Op reddit.com/r/soccer hadden wat ManCity fans het een en ander te zeggen over Guidetti tijdens de voorbereidingen. tl;dr : hij is traag, log, verre van fit en een schaduw van de speler die wij kennen. Hij is geen miljoen euro's waard en zal waarschijnlijk minimaal een jaar nodig hebben om terug op z'n oude niveau te komen van twee a drie jaar geleden. 2-5 miljoen is ronduit belachelijk. Het is maar de vraag of hij ooit weer op niveau komt.
Wat...?quote:'FC Twente grijpt naast gewilde Ziyech, Feyenoord slaat dubbelslag'
donderdag 14 augustus 2014 om 07:04 door Fabian Eijkhout
FC Twente had goede hoop om Hakim Ziyech aan te trekken als opvolger van de naar Rusland vertrokken Quincy Promes. De Tukkers dreigen nu echter naast de creatieve aanvallende middenvelder te grijpen. Volgens TC/Tuabantia kiest de speler van sc Heerenveen voor Feyenoord.
De Friese club verlangt een transfersom van vier miljoen euro voor de 21-jarige Ziyech. FC Twente zit al langere tijd achter de middenvelder aan, maar wil niet voldoen aan de vraagprijs. Inmiddels heeft ook Feyenoord serieuze interesse. Volgens de regionale krant dreigt FC Twente nu naast Ziyech te grijpen, hij zou voor de Rotterdammers kiezen.
Ook in de strijd om Jens Toornstra trekt FC Twente aan het kortste eind. Volgens TC/Tubantia slaat Feyenoord een dubbelslag. De club van trainer Fred Rutten wil op korte termijn toeslaan, zodat beide middenvelders volgende week inzetbaar zijn in de Europa League.
FC Twente haalde met Kamohelo Mokotjo al wel een middenvelder naar Enschede. Van de van PEC Zwolle overgekomen Zuid-Afrikaan mag men bij de Tukkers echter niet verwachten dat hij de creativiteit brengt die Promes en Dusan Tadic, vertrokken naar Southampton, eerder wel brachten. Dat is de reden dat de club van trainer Alfred Schreuder hard op zoek is naar een creatieve aanvallende middenvelder.
Dit verhaal klopt sowieso niet, we kunnen nog maar 1 speler inschrijven voor de Europa League.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat...?Toornstra
. Die viesdikke heeft geen nek man. Dom dravertje.
Uiteraard. Al melden verschillende sites nu dat een AD bron stelt dat Feyenoord hem voor het weekend gepresenteerd wil hebben. Gaat er dus nog meer op lijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je weet niet hoe Marcel van der Kraan bij dit nieuws komt. Hij kan het inderdaad hebben gehoord van een insider, een lek binnen de organisatie. Hij kan signalen hebben opgevangen van makelaars of getuige zijn geweest van onderhandelingen.
Maar het kan ook puur gebaseerd zijn op aanames en suggesties van de journalist naar aanleiding van beperkte informatie die hij heeft (bijvoorbeeld dat Van Geel heeft gesproken met die en die, Marcel van der Kraan vult in dat Van Geel dus wel zal hebben gesproken over ....... waar hij zelf de spelersnaam bij zoekt).
Soms wordt nieuws gewoon gemaakt hé. Vergeet dat niet.
Dat is tevens ook de hoop die ik heb wat betreft deze transfer.
En Kazim Richards dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:24 schreef Toekito het volgende:
1 nieuwe inschrijven en 1 ruilen toch Cara? Dus als Clasie gaat zou dat passen.
Hij zal echt niet slechter dan Lamprou zijn... en die zit al jaren op de bank. Geloof niks van het bericht over Mihaylovquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met het feit dat Hahn duidelijk in gebreke is gebleken bij de staf.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:24 schreef Toekito het volgende:
1 nieuwe inschrijven en 1 ruilen toch Cara? Dus als Clasie gaat zou dat passen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:27 schreef Cara het volgende:
[..]
En Kazim Richards dan?
En voor zover ik weet mag je niet zomaar een speler ruilen en is de lijst definitief. Do correct me if I'm wrong.
Het is dus 1 speler toevoegen, en mocht je boven de 25 spelers uitkomen dan moet je er ook 1 schrappen. Dus Het feit dat Clasie vertrekt helpt niet. De geruchten gingen inderdaad dat ze Kazim voor die positie wilden inzetten, wat dan dus zou betekenen dat Toornstra en Ziyech beiden niet inzetbaar zouden zijnquote:18.13 List A has to be submitted by the following fixed deadlines:
a) 23 June 2014 (24.00 CET) for all matches in the first qualifying round;
b) 11 July 2014 (24.00 CET) for all matches in the second qualifying round;
c) 25 July 2014 (24.00 CET) for all matches in the third qualifying round;
d) 11 August 2014 (24.00 CET) for all matches in the play-off round;
e) 2 September 2014 (24.00 CET) for all further matches from the first match
in the group stage up to and including the final.
18.14 For the three qualifying rounds and the play-offs, a club may register a
maximum of one new eligible player on List A after the above-mentioned
deadlines, provided the quota of locally trained players is respected. Such
registration must be completed by 24.00 CET on the day before the relevant
first-leg match and the club's association must confirm in writing that the new
player is eligible to play at domestic level at this time.
18.15 If the registration of such a new player causes the number of players on List A
to exceed 25, the club must remove a currently registered player to reduce the
squad to 25 players again.
Bron - UEFA regulations-pdf
Dus dan bericht van Tubantia klopt niet, wel apart, die weten meestal wel waar ze over praten als het op Twente aankomt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is dus 1 speler toevoegen, en mocht je boven de 25 spelers uitkomen dan moet je er ook 1 schrappen. Dus Het feit dat Clasie vertrekt helpt niet. De geruchten gingen inderdaad dat ze Kazim voor die positie wilden inzetten, wat dat dus zou betekenen dat Toornstra en Ziyech beiden niet inzetbaar zouden zijn
Jij ziet liever 11 technisch begaafde spelers ala Ronaldo zeker, vies homootje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat...?Toornstra
. Die viesdikke heeft geen nek man. Dom dravertje.
Ja, maar wacht even. Guidetti komt ook nog.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:04 schreef Bonkers. het volgende:
Ziyech zou echt de transferzomer goed maken.
Maar dan alsnog, wie gaat er banken? Immers? Vilhena?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:09 schreef Caland het volgende:
Al geloof ik er niet zo in dat ze allebei komen. Of Clasie moet al rond zijn met Porto.
Immers kan ook in de spits.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:11 schreef Siyara het volgende:
[..]
Maar dan alsnog, wie gaat er banken? Immers? Vilhena?
K denk dat dat nog best wel eens mee kan vallen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Immers hopelijk. Het is sowieso een tussenseizoen. Dan liever een tussenseizoen richting nieuw voetballend elan.
Immers gaat naar Southampton.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:11 schreef Siyara het volgende:
[..]
Maar dan alsnog, wie gaat er banken? Immers? Vilhena?
De tekortkomingen zitten hem vooral in de vervangers. Jonge spelers waarvan de vraag nog maar is hoe ze het gaan doen in het eerste. En dat geldt dan vooral voor Lopes Cabral, Woudenberg, Karsdorp en Sleegers.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
K denk dat dat nog best wel eens mee kan vallen.
Als je een van die middenvelders krijgt + nog een spits heb je gewoon een vrij behoorlijke selectie:
Mulder (Hahn)
Wiljkshire (Lopes Cabrall) - Van Beek (Bouhla) - Kongolo (Mathijsen) - Nelom (Woudenberg)
Vormer (Toornstra) - Vilhena (Karsdorp) - Immers (Sleegers)
Bilal (Kazim/Schaken) - Spits (Te Vrede) - Boetius (Manu)
Ongeacht welke spelers opgesteld worden, je hebt een redelijk gevulde selectie zonder echt grote tekortkomingen...
Graag ook nog een linksback erbij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
K denk dat dat nog best wel eens mee kan vallen.
Als je een van die middenvelders krijgt + nog een spits heb je gewoon een vrij behoorlijke selectie:
Mulder (Hahn)
Wiljkshire (Lopes Cabrall) - Van Beek (Bouhla) - Kongolo (Mathijsen) - Nelom (Woudenberg)
Vormer (Toornstra) - Vilhena (Karsdorp) - Immers (Sleegers)
Bilal (Kazim/Schaken) - Spits (Te Vrede) - Boetius (Manu)
Ongeacht welke spelers opgesteld worden, je hebt een redelijk gevulde selectie zonder echt grote tekortkomingen...
Ja, uiteindelijk zou dat wel weer beter zijn ja, een betere keeper zou ook niet misstaan, maar met deze selectie zou ik in ieder geval niet willen spreken van een tussenseizoenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Graag ook nog een linksback erbij.
#fapfapfapquote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij ziet liever 11 technisch begaafde spelers ala Ronaldo zeker, vies homootje.
Ook dravers heb je nodig in een elftal. Zie het probleem niet zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
#fapfapfap
Nee, maar serieus. Toornstra is net zo'n drama als Immers.
Als ze de opdracht krijgen om de bal gelijk in te leveren bij een medespeler, is er niets mis mee. Echter denkt Immers dat hij Messi is ofzo. Verantwoordelijk voor zo veel dom balverlies. Hij niet alleen overigens.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook dravers heb je nodig in een elftal. Zie het probleem niet zo.
Nooit doen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:46 schreef PIETR het volgende:
Guidetti schijnt 2 miljoen euro te vragen. Belachelijk veel. Valt me van hem tegen. Toch nog niet zo'n Feyenoorder als dat hij pretendeert te zijn.
Bron?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:46 schreef PIETR het volgende:
Guidetti schijnt 2 miljoen euro te vragen. Belachelijk veel. Valt me van hem tegen. Toch nog niet zo'n Feyenoorder als dat hij pretendeert te zijn.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:46 schreef PIETR het volgende:
Dus zullen jullie wel 5+ miljoen betalen als het doorgaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik dacht dat FC Utrecht d'n Toorn niet kwijt wilde?
No shit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:46 schreef PIETR het volgende:
Dat geloof ik niet zo, Utrecht heeft ook hard centjes nodig, ze mogen hun handen dichtknijpen als ze er 3mln voor vangenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus zullen jullie wel 5+ miljoen betalen als het doorgaat.
Fixed itquote:
We hebben helemaal niet hard centjes nodig en als Ziyech die 1 seizoen goed gepresteerd heeft in de Eredivisie met nog 1 jaar contract 4 miljoen moet kosten dan kun je er vanuit gaan dat Toornstra die zich al langer heeft bewezen en nog een contract tot 2017 heeft duurder zal zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet zo, Utrecht heeft ook hard centjes nodig, ze mogen hun handen dichtknijpen als ze er 3mln voor vangen
Hoeveel is dat netto? Komt in de buurt van wat Schaken verdiend volgens mij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:46 schreef PIETR het volgende:
Ik weet niet hoe de vertrokken spelers drukte op de begroting? Waren De Vrij en BMI geen grootverdieners? Daarnaast als Clasie ook weg gaat...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:05 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Hoeveel is dat netto? Komt in de buurt van wat Schaken verdiend volgens mij.
Pelle harkte ook wat aardig binnen ja, komt idd allemaal vrij. Daarintegen gaan ze de contracten van Vilhena en Boetius ook opwaarderen kost ook wel wat denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:10 schreef Petert87 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de vertrokken spelers drukte op de begroting? Waren De Vrij en BMI geen grootverdieners? Daarnaast als Clasie ook weg gaat...
Schaken 2 miljoen bruto? Ja dacht het ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:05 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Hoeveel is dat netto? Komt in de buurt van wat Schaken verdiend volgens mij.
Schaken krijgt naar verluidt 900k netto. Reken maar uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:16 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Schaken 2 miljoen bruto? Ja dacht het ook.Volgens mij heeft Feyenoord een totale salarishuis van 13 miljoen euro bruto.
Jij bent Utrecht-fan? Dus je kijkt elke wedstrijd? Is die Toornsta eigenlijk echt zo goed? Ik heb het gevoel dat hij een beetje overschat wordt. Ik hoor graag je meningquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We hebben helemaal niet hard centjes nodig en als Ziyech die 1 seizoen goed gepresteerd heeft in de Eredivisie met nog 1 jaar contract 4 miljoen moet kosten dan kun je er vanuit gaan dat Toornstra die zich al langer heeft bewezen en nog een contract tot 2017 heeft duurder zal zijn.
Er is trouwens 2 maanden geleden al een bod van 3,5 miljoen lachend afgewezen door Utrecht.
Ik denk dat GGMM straks met dit nieuws komt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:04 schreef Petert87 het volgende:
Is hier al gemeld dat Kazim en Guidetti de zelfde zaakwaarnemer hebben?
Schaken is volgens mij de best betaalde speler van de selectie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:16 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Schaken 2 miljoen bruto? Ja dacht het ook.Volgens mij heeft Feyenoord een totale salarishuis van 13 miljoen euro bruto.
Geloof je het zelf ja hahahaha.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:17 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Schaken krijgt naar verluidt 900k netto. Reken maar uit.
Hij is echt zo goed, maar ook Jens is weleens uit vorm.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij bent Utrecht-fan? Dus je kijkt elke wedstrijd? Is die Toornsta eigenlijk echt zo goed? Ik heb het gevoel dat hij een beetje overschat wordt. Ik hoor graag je mening
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:24 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Geloof je het zelf ja hahahaha.
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:17 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Schaken krijgt naar verluidt 900k netto.
Of je weet het verschil tussen bruto en netto niet of je snapt er gewoon echt helemaal niks van.quote:
twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 14-08-2014 om 09:17:42De kans dat Jordy Clasie naar Porto vertrekt is groter geworden nu Defour daar vertrekt. De clubs onderhandelen weer. #Feyenoord 1/4 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 14-08-2014 om 09:19:46Ziyech en Toornstra zijn nadrukkelijk in beeld om naar #Feyenoord te komen. Ziyech geeft zelf ook voorkeur aan Feyenoord boven FCTwente. 2/4 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 14-08-2014 om 09:21:33Kazim-Richards is voor de spitspositie gehaald.En evt voor de flank. #Feyenoord blijft zoeken, maar slaat alleen toe bij een buitenkans. 3/4 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 14-08-2014 om 09:23:37In de laatste dagen van augustus komen prijzen(van bijv Dost)onder druk te staan.Als dat niet gebeurt heeft club nu toch een spits. 4/4 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wil Verhoek en Goossens hebben? Misschien een promotie clubje. Excelsior, Dordrecht of Willem II.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:32 schreef Petert87 het volgende:
Met komst Ziyech en Toornsta gaan Verhoek en Goossens sowieso weg. Als Clasie niet weg gaat gata Vormer dat wel.
Krabby ligt in foetushouding in een hoekje op zijn duim te zuigen. Zelfs de Telegraaf kaapt zijn nieuwtjes voor de neus weg. Iedereen zou een Thijs Slegers willen hebben. Goeie watcher, geniaal twitteraccount.quote:
Ik denk dat Gossens voor weel middenmoot clubs een goeie versterking kan zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Wie wil Verhoek en Goossens hebben? Misschien een promotie clubje. Excelsior, Dordrecht of Willem II.
Door Thijs ben ik PSV gaan volgen. Daarvoor nog nooit van die club gehoord.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krabby ligt in foetushouding in een hoekje op zijn duim te zuigen. Zelfs de Telegraaf kaapt zijn nieuwtjes voor de neus weg. Iedereen zou een Thijs Slegers willen hebben. Goeie watcher, geniaal twitteraccount.
Jaarverslag van 2012/2013 meldt dat er ongeveer 20 miljoen aan salarissen is uitbetaald. Dat is alleen maar meer geworden. Ruben heeft een topcontract bij Feyenoord en is een van de grootverdieners, dat heeft MvG destijds gedaan om hem te kunnen behouden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:28 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Zelfs Pelle kreeg dat niet. Die kreeg iets boven de miljoen bruto
Hier was ik al bang voor. van Geel zegt straks gewoon we hebben het geprobeerd jongens, met Kazim moeten we het doen.. en dan nog in de spits ookquote:[img]twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 14-08-2014 om 09:21:33Kazim-Richards is voor de spitspositie gehaald.En evt voor de flank. #Feyenoord blijft zoeken, maar slaat alleen toe bij een buitenkans. 3/4 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 14-08-2014 om 09:23:37In de laatste dagen van augustus komen prijzen(van bijv Dost)onder druk te staan.Als dat niet gebeurt heeft club nu toch een spits. 4/4 reageer retweet
Karim beukt al die jonkies in de verdediging gewoon weg joh. een bak spier dit dat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor. van Geel zegt straks gewoon we hebben het geprobeerd jongens, met Kazim moeten we het doen.. en dan nog in de spits ook![]()
De zaakwaarnemer van de Guzman is overigens gefotografeerd in Napels.
Weet iemand of we daar nog een mooie vergoeding voor krijgen bij een transfer?
Nee de Guzman is transfervrij weggegaan bij Feyenoord.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor. van Geel zegt straks gewoon we hebben het geprobeerd jongens, met Kazim moeten we het doen.. en dan nog in de spits ook![]()
De zaakwaarnemer van de Guzman is overigens gefotografeerd in Napels.
Weet iemand of we daar nog een mooie vergoeding voor krijgen bij een transfer?
In de eerste jaren van Koeman was Schaken veel ook bepalend. Maar wordt ook dagje ouder.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:36 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Jaarverslag van 2012/2013 meldt dat er ongeveer 20 miljoen aan salarissen is uitbetaald. Dat is alleen maar meer geworden. Ruben heeft een topcontract bij Feyenoord en is een van de grootverdieners, dat heeft MvG destijds gedaan om hem te kunnen behouden.
Opleidingsvergoeding?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee de Guzman is transfervrij weggegaan bij Feyenoord.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef Jimbo het volgende:
goossens heeft zoveel potentie, die gast zal iedereen nog verbazen als ie nou eens goed de kans krijgt
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/23917__.php 3 jaar geleden een salarisplafond van 13 miljoen totaal. Zal iets verhoogd zijn, maar echt niet met 7 miljoen euro het jaar daarop.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:36 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Jaarverslag van 2012/2013 meldt dat er ongeveer 20 miljoen aan salarissen is uitbetaald. Dat is alleen maar meer geworden. Ruben heeft een topcontract bij Feyenoord en is een van de grootverdieners, dat heeft MvG destijds gedaan om hem te kunnen behouden.
Ik heb het over een opleidingsvergoeding natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee de Guzman is transfervrij weggegaan bij Feyenoord.
Nee want feyenoord heeft hem toen der tijd niet eens een contractverleninging aangeboden. Dat is een van de voorwaarden dacht ik.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef Jimbo het volgende:
goossens heeft zoveel potentie, die gast zal iedereen nog verbazen als ie nou eens goed de kans krijgt
Welke potentie heeft hij dan? Hij is niet snel, kan niet iemand passeren, verdedigen kan hij volgens mij ook niet, een mooie lange pass of een steekpass kan ik me ook niet herinneren van hem. En hij heeft welgeteld 1 vrije trap er ooit ingeschoten in een 6-1 overwinning tegen Heracles.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef Jimbo het volgende:
quote:Mocht Feyenoord zich definitief versterken met Colin Kazim-Richards, geeft de clubleiding daarmee ook een signaal af aan Wesley Verhoek en Ruben Schaken. Bij het op huurbasis binnenhalen van de speler van Bursaspor, mag het tweetal uitkijken naar een andere club.
Volgens het Algemeen Dagblad hoeven beide spelers namelijk niet meer te rekenen op speelminuten bij Feyenoord wanneer Kazim-Richards definitief gehuurd zal worden. Beide spelers mogen dan ook uit gaan kijken naar een andere club.
Schaken, die vorig seizoen nog basisspeler was bij Feyenoord, heeft nog een contract tot medio 2015. Verhoek, die op zijn beurt nooit uit kon groeien tot vaste basisspeler, heeft een verbintenis die nog loopt tot de zomer van 2016. Eerder haalde Feyenoord Bilal Basacikoglu al binnen.
Het AD en zijn verzonnen nieuwsquote:
Neuh ken hem niet, al denk ik dat ik die gast best zou mogenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Welke potentie heeft hij dan? Hij is niet snel, kan niet iemand passeren, verdedigen kan hij volgens mij ook niet, een mooie lange pass of een steekpass kan ik me ook niet herinneren van hem. En hij heeft welgeteld 1 vrije trap er ooit ingeschoten in een 6-1 overwinning tegen Heracles.
Sterker nog: Feyenoord heeft nog nooit een wedstrijd gewonnen met hem in de basis. Miskoop van het hoogste niveau dus.
Is John een vriend van je ofzo? Het kan toch niet zo zijn dat je potentie ziet in die koekenbakker?
Zal dan een vals jaarverslag zijn, en ja in het salarisplafond wordt ook de staf meegerekend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:41 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/23917__.php 3 jaar geleden een salarisplafond van 13 miljoen totaal. Zal iets verhoogd zijn, maar echt niet met 7 miljoen euro het jaar daarop.
Pelle verdient volgens alle bronnen 1.3 miljoen bruto en was daarmee de grootverdiener. Gevolgd door Mathijssen. Dus 900k netto is bijna 2 miljoen bruto. Dat geloof je toch zelf niet.
Die 20 miljoen euro is overigens niet alleen de spelers, maar ook staf etc
Wie wil er nou bij twente spelen als je naarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:57 schreef Cara het volgende:
De Fc Twente watcher van dat Tubantia (soort JDS) op zijn twitter net:
Leon ten Voorde@deBankzitter·
Ondanks de heftige concurrentie van Feyenoord heeft Twente nog steeds hoop op komst Ziyech.
Fer?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wie wil er nou bij twente spelen als je naarFeyenoord
kan.
Niet getreurd, Twente. Over een paar maanden komen er weer leuke Eredivisietalentjes bovendrijven die jullie alweer zo snel mogelijk weg kunnen halen, kutclub.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:57 schreef Cara het volgende:
De Fc Twente watcher van dat Tubantia (soort JDS) op zijn twitter net:
Leon ten Voorde@deBankzitter·
Ondanks de heftige concurrentie van Feyenoord heeft Twente nog steeds hoop op komst Ziyech.
Dag spitsquote:Colin Kazim-Richards wordt door Feyenoord gehaald voor de spitspositie. Hij zal bij Feyenoord alleen op de flanken worden gebruikt als er nog een andere centrumspits wordt gehaald.
"Als zich voor eind augustus nog een buitenkans voordoet, dan slaan wij toe. Anders hebben wij ons met de komst van Kazim ingedekt," vertelt Van Geel aan RTV Rijnmond. "Bij zijn andere clubs had hij vaak spitsen van het kaliber Drogba voor zich, waardoor hij niet aan de bak kwam."
Feyenoord hoopt zich nog altijd te versterken met Bas Dost, John Guidetti of Duván Zapata. Zowel Wolfsburg, Manchester City en Napoli vragen teveel geld en ook de salariseisen zijn voor Van Geel nog te gortig. Mocht daar nog beweging in komen voor het einde van deze maand, dan zal Feyenoord alsnog toeslaan.
Ongelooflijk. 22 goals uit 250 wedstrijden.quote:
En wie had hij voor zich toen hij moest banken bij Bursaspor vorig jaar? Godverdommequote:"Bij zijn andere clubs had hij vaak spitsen van het kaliber Drogba voor zich, waardoor hij niet aan de bak kwam."
Joh, dit is de micky mouse liek. Maakt allemaal niet uit man. Zelfs Te Vrede kan scoren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Ongelooflijk. 22 goals uit 250 wedstrijden.
[..]
En wie had hij voor zich toen hij moest banken bij Bursaspor vorig jaar? Godverdomme
Snap die jongen nog steeds niet, hij had best wel wat wedstrijden waar hij goed speelde maar hij was zo ongeloofelijk wisselvalligquote:
Dat jij je dat nog kan herinneren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:13 schreef Thunder0x het volgende:
Ben benieuwd hoe Ziyech morgen gaat presteren met al die transfergeruchten, ik kan me Manu bij de eagles nog herrinerengewisseld na 20 min
Cabral had meer talent in zijn linkerteen dan verhoek in heel zn lichaamquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:13 schreef Petert87 het volgende:
[..]
Cabral geruild voor Verhoek, wat toen der tijd een mooie deal leek.
Daarnaast wilde Cabral ook weg geloof ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:14 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Cabral had meer talent in zijn linkerteen dan verhoek in heel zn lichaamMaar toendertijd leek het een prima deal idd. Heb wel wedstrijden gezien waar ik echt van Cabral heb genoten, best zonde.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Ongelooflijk. 22 goals uit 250 wedstrijden.
Die neger heeft het ook echt waargemaakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:14 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Cabral had meer talent in zijn linkerteen dan verhoek in heel zn lichaamMaar toendertijd leek het een prima deal idd. Heb wel wedstrijden gezien waar ik echt van Cabral heb genoten, best zonde.
Pellè was mss wel een gelukstreffer. Grote sterke spits die de bal kan vast houden. Hoop dat het met Kazim ook zo is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:23 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die neger heeft het ook echt waargemaakt.
Ja hier word ik wel een beetje zat van.quote:
17,3 miljoen, waarvan 1,2 miljoen aan bestuurders, dus 16 miljoen voor spelers, staf en ondersteunend personeel. Aan spelerssalarissen ongeveer 13-14 miljoen (crisisheffing van 16% bedraagt ¤ 1,7 miljoen, waarvan dik een ton ziet op de bestuurders, dus er is ongeveer ¤ 10 miljoen betaald aan salarissen boven ¤ 150.000).quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:36 schreef Thunder0x het volgende:
Jaarverslag van 2012/2013 meldt dat er ongeveer 20 miljoen aan salarissen is uitbetaald.
Ik word serieus zat van het gejank van velen, waaronder jij. Je kan werkelijk niks zinnigs uiten, buiten dat Feyenoord geld heeft en het dus moet uitgeven aan een bewezen spits.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja hier word ik wel een beetje zat van.
Je hebt bijna 20 miljoen euro in kas, toen Pelle kwam had je niets.
Betekent zijn succes dat je nu alleen maar mislukkingen moet halen in de hoop dat het weer wat wordt, of ga je een keertje voor een bewezen spits waarbij je toch wel wat meer garantie op doelpunten hebt?
Het enige wat hij op dit moment overeenkomt met Pelle is zijn compleet gebrek aan goals en zijn verlangen naar hele domme gele en rode kaarten.
Hahahaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:32 schreef nostra het volgende:
[..]
17,3 miljoen, waarvan 1,2 miljoen aan bestuurders, dus 16 miljoen voor spelers, staf en ondersteunend personeel. Aan spelerssalarissen ongeveer 13-14 miljoen (crisisheffing van 16% bedraagt ¤ 1,7 miljoen, waarvan dik een ton ziet op de bestuurders, dus er is ongeveer ¤ 10 miljoen betaald aan salarissen boven ¤ 150.000).
Hij was dan ook ferstandelijk gehandicapt.quote:
35/189 >> 25/250quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:23 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die neger heeft het ook echt waargemaakt.
Hij geeft jou niet gelijk hoorquote:
Afeglopen maandag. Van de eventuele versterkingen (Kazim, Toornstra, Ziyech, whatever) mag er in totaal nog 1 ingeschreven wordenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Trouwens, zou Ziyech en Toornstra als ze officieel binnen worden gehaald nog speelgerechtigd zijn voor de vEL? Of moet dat lijstje deze week nog bij de UEFA ingeleverd worden?
Dat was niet het punt dat ik probeerde te maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
35/189 >> 25/250
Pelle >> Kazim
En dat was al erg weinig doelpunten
Dat wordt lastig, kiezen tussen een flankspelert of een spitsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Afeglopen maandag. Van de eventuele versterkingen (Kazim, Toornstra, Ziyech, whatever) mag er in totaal nog 1 ingeschreven worden
het lijkt me zo sterk dat die twee samen komen na het evt. verkopen van Clasie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Trouwens, zou Ziyech en Toornstra als ze officieel binnen worden gehaald nog speelgerechtigd zijn voor de vEL? Of moet dat lijstje deze week nog bij de UEFA ingeleverd worden?
Op Immers plekkie..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:03 schreef Cara het volgende:
[..]
het lijkt me zo sterk dat die twee samen komen na het evt. verkopen van Clasie.
toornstra als vervanger, oke, maar waar gaat Ziyech dan spelen?
Alleen Toornstra lijkt me ook al prima. Dan mag Immers ook banken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:03 schreef Cara het volgende:
[..]
het lijkt me zo sterk dat die twee samen komen na het evt. verkopen van Clasie.
toornstra als vervanger, oke, maar waar gaat Ziyech dan spelen?
Ja, dat gaat dus nooit van zijn leven gebeuren, dat weet toch iedereen?quote:
Immers wordt onze nieuwe spits.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus nooit van zijn leven gebeuren, dat weet toch iedereen?
Daarom snap ik de berichtgeving niet zo
Hans?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hadden jullie niet een spits nodig in plaats van nog meer middenvelders, of gaat die Kazan het echt doen?
Nu Rijnmond Van Geel zo nadrukkelijk gequote heeft geloof ik wel dat die Richards komt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat Van Geel zo'n Kazim echt binnen gaat halen, nog afgezien van zijn beroerde statistieken. Het is een compleet verrot karakter dat alleen maar negatief kan uitwerken in je spelersgroep. Spelers hoeven heus niet allemaal ideale schoonzonen te zijn, maar zo'n idioot moet je niet in je groep willen hebben.
Als je op het middenveld zoveel creativiteit en scorend vermogen erbij haalt, is dat nuttiger dan 1 veelscorende spits. Kijk maar naar Ajax. Met die aankopen kun je zelfs met Te Vrede (die er gewoon 15 maakt als je hem laat staan) nog de competitie in.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hadden jullie niet een spits nodig in plaats van nog meer middenvelders, of gaat die Kazan het echt doen?
vervangers voor immersquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Toornstra en Ziyech zijn toch allebei aanvallende middenvelders? Wat hebben we dan aan twee van die gasten?
Ik denk eerder dat hij de badboy mentaliteit erin kan brengen en wat meer felheid in de ploeg kan krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat Van Geel zo'n Kazim echt binnen gaat halen, nog afgezien van zijn beroerde statistieken. Het is een compleet verrot karakter dat alleen maar negatief kan uitwerken in je spelersgroep. Spelers hoeven heus niet allemaal ideale schoonzonen te zijn, maar zo'n idioot moet je niet in je groep willen hebben.
Toornstra is sowieso geen nr. 10. Ik denk dat ze hem in de Clasie vorm willen laten spelen. En sowieso is het wel lekker om eindelijk en wat bredere selectie te hebben. Daardoor zijn wij de afgelopen 3 jaar geen kampioen door geworden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Toornstra en Ziyech zijn toch allebei aanvallende middenvelders? Wat hebben we dan aan twee van die gasten?
Krabby weet dan ook gewoon niets.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:12 schreef Cara het volgende:
Volgens Krabbezwats heeft Porto alleen telefonisch contact opgenomen maar nog geen bod gedaan.
Hebben schijnbaar een stuk minder geld dan mensen denken.
En waarom zou dat niet gebeuren? Fysiek word opgevangen door Toornstra op Clasie's plek, plus Toornstra is ander type speler dan Clasie zodat Immers niet meer nodig is op 10 (en de rest van het veld waar ie altijd loopt) en je daar een voetballer kwijt kan, Ziyech dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus nooit van zijn leven gebeuren, dat weet toch iedereen?
Daarom snap ik de berichtgeving niet zo
4 miljoen uitgeven aan een speler en vervolgens Immers voor hem op de bank zetten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet gebeuren? Fysiek word opgevangen door Toornstra op Clasie's plek, plus Toornstra is ander type speler dan Clasie zodat Immers niet meer nodig is op 10 (en de rest van het veld waar ie altijd loopt) en je daar een voetballer kwijt kan, Ziyech dus.
quote:
Dat zou pas geweldig nieuws zijn. Immers voor 4 miljoen naar Koeman.quote:
Ja, want geel en rutten zien ook wel dat immers op die plek niet voldoet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:26 schreef Cara het volgende:
[..]
4 miljoen uitgeven aan een speler en vervolgens Immers voor hem op de bank zetten?
Denk je nou echt dat van Geel daar al de hele transfermaand aan werkt?
Maar is het niet zo dat pelle altijd spits was en Kazim niet? Dan kan je het toch niet één op één vergelijken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
35/189 >> 25/250
Pelle >> Kazim
En dat was al erg weinig doelpunten
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zou pas geweldig nieuws zijn. Immers voor 4 miljoen naar Koeman.
#viesdik.quote:Afgelopen zondagavond is door de presentator van het televisieprogramma FC Rijnmond gemeld dat speler Wesley Verhoek van Feyenoord vijf kilo te zwaar zou zijn. Wij (Pro Football International) wensen te benadrukken dat dit complete onzin is en dat alle officiële onderzoeken van Feyenoord hebben uitgewezen dat Wesley Verhoek geen enkel overgewicht heeft of heeft gehad.
De onderzoeken hebben ook uitgewezen dat Wesley Verhoek vanaf de eerste trainingsdag tot en met heden zelfs onder de vereiste percentages zit. Wij betreuren het ten zeerste dat de speler Wesley Verhoek door dit soort onwaarheden onnodig wordt beschadigd. Pro Football zal RTV Rijnmond dan ook om rectificatie verzoeken.
Niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:43 schreef Sunri5e het volgende:
Weet iemand wanneer de presentatie van Ziyech en Toornstra plaats zullen vinden?
Is al geweest, heb je niet opgelet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:43 schreef Sunri5e het volgende:
Weet iemand wanneer de presentatie van Ziyech en Toornstra plaats zullen vinden?
elite he.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent wel stellig in je antwoorden he
Wait... jij bent voor feyenoord?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is al geweest, heb je niet opgelet?
Toornstra heeft 10 miljoen gekost.
Die worden voor de Europa League wedstrijd in de Oekraïne gepresenteerd na een vlucht in een legerhelikopter.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:43 schreef Sunri5e het volgende:
Erm, nee?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wait... jij bent voor feyenoord?
Maar dat is onmogelijk, wij horen het over alles oneens te zijn
Utrechtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wait... jij bent voor feyenoord?
Maar dat is onmogelijk, wij horen het over alles oneens te zijn
ah mooi, dan is het balans weer terug in de wereldquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:28 schreef Sunri5e het volgende:
Ziyech en Toornstra zullen allebei al wel rond zijn. Ze moeten het gewoon nog stil houden tot Clasie verkocht is anders gaat Porto natuurlijk de prijs drukken. Best wel fijn zijn leiding aan het roer die niet alles naar de media lekken.
Rijnmond plaatst nooit geruchten, meestal alleen solide nieuws wat betreft Feyenoordquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar goed, het staat voorlopig alleen nog maar in het lokale sufferdje. Zal wel niet zoveel van waar zijn.
Onzin. Rijnmond heeft er weer heel veel naast gezeten de laatste tijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:57 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Rijnmond plaatst nooit geruchten, meestal alleen solide nieuws wat betreft Feyenoord
je vergeet HMFquote:
Heb niets voorbij zien komen wat totale onzin was hoor. Enlighten mequote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Onzin. Rijnmond heeft er weer heel veel naast gezeten de laatste tijd.
De enig betrouwbare bron bij Feyenoord op dit moment is van Geel zelf en dat werd godverdomme eens tijd ook, met die rancuneuze snor en zijn vriendje Leo.
Zeker, en voorzitter van Schaik slaapt in een pyjama van 6 miljoen euro.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:26 schreef satecl het volgende:
http://www.feyenoordnet.n(...)ml?count=12&offset=0
Slaapt in Feyenoord pyjama.
Er staat er letterlijk een op de pagina hiervoor, waarin het management van Verhoek kwaad Rijnmond's verhaal over zijn overgewicht ontkent.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:24 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Heb niets voorbij zien komen wat totale onzin was hoor. Enlighten me
En dan Vilhena op de bank?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoe geweldig zou het overigens zijn als we na al deze Toornstra/Ziyech praat, straks transfervrij Brama krijgen
Nee, als vervanger van Clasie.quote:
tenminste iemand die van zich af bijtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:32 schreef TC03 het volgende:
Onze spits wordt dus die Bijlmerbajes-klant Richards.![]()
Toornsta is een uitgesproken Feyenoorder.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, en voorzitter van Schaik slaapt in een pyjama van 6 miljoen euro.
Met Brama word je sowieso kampioenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoe geweldig zou het overigens zijn als we na al deze Toornstra/Ziyech praat, straks transfervrij Brama krijgen
Ik had het over transfergeruchten of deals die bijna rond of rond zijn. Niet dat verhoek in een ajax pyama slaapt of dat schaken een nieuw rapnummer gaat uitbrengenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Er staat er letterlijk een op de pagina hiervoor, waarin het management van Verhoek kwaad Rijnmond's verhaal over zijn overgewicht ontkent.
Prima toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Toornsta is een uitgesproken Feyenoorder.
Wie is dat? Die kleine?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Prima toch?
Zolang er maar gelapt wordt, zijn opvolger hebben we toch al in huis.
Willem Janssen, zelfde soort speler.quote:
Willem Janssen kan er niet heel veel van toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Willem Janssen, zelfde soort speler.
Kan Ayoub centraal staan en schuift groot talent Sofyan Amrabat op in de pikorde.
Kunnen wij het geld besteden aan een rechtsbuiten en evt een linksback, ik zou er wel vrede mee hebben.
ah ik hoor het al, dat word weer een rechter rijtje dit jaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kan Ayoub centraal staan en schuift groot talent Sofyan Amrabat op in de pikorde.
Kunnen wij het geld besteden aan een rechtsbuiten en evt een linksback, ik zou er wel vrede mee hebben.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Willem Janssen kan er niet heel veel van toch?
Boeiend, zolang er maar eens leuk voetbal wordt gespeeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah ik hoor het al, dat word weer een rechter rijtje dit jaar.
Willem Janssen is toch meer een loper dan een speler met creativiteit?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij vindt Toornstra een creatieve speler?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem Janssen is toch meer een loper dan een speler met creativiteit?
Zeker wel meer dan Willem Janssen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij vindt Toornstra een creatieve speler?
fixdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Boeiend, zolang er maar genoeg bier is bij de pmds
Ik zie weinig verschil al heeft Toornstra een betere traptechniek.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker wel meer dan Willem Janssen.
Kan een Willem Janssen dan heel goed achter de spits spelen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil al heeft Toornstra een betere traptechniek.
Dat kan Toornstra ook niet.. Tenminste, die zet niet 4 keer de spits vrij voor de keeper met een steekbal ofzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan een Willem Janssen dan heel goed achter de spits spelen?
Vandaar dat ie jarenlang de beste en topscorer van Roda was en een transfer naar Twente verdiende.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Willem Janssen is een simpele draver.. lopen lopen lopen maar voetballen kan die niet.
Voor Utrecht wel ja.. vind hem zelf niets bijzonders.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vandaar dat ie jarenlang de beste en topscorer van Roda was en een transfer naar Twente verdiende.
Daar niet gered inderdaad, maar voor Utrecht een uitstekende middenvelder.
Dat kan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor Utrecht wel ja.. vind hem zelf niets bijzonders.
De bron van de geruchten over Zyiech en Toornstra is dacht ik TV Rijnmond en ook het lokale sufferdje van Twentequote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:05 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Is het al bevestigd o.i.d? Dat van Ziyech, Clasie en Toornstra? Of zijn het allemaal geruchten zonder basis?
Zal je zien dat 'ie er twee vrije trappen inschiet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:09 schreef DonRaja het volgende:
We spelen morgen eerst tegen Heerenveen, verwacht eigenlijk pas na die wedstrijd info over Zyiech.
Toornstra heeft scorend vermogen en dat kan het middenveld van Feyenoord wel gebruiken. Immers heeft ook wel scorend vermogen, maar zijn andere vermogens zijn iets minderquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij vindt Toornstra een creatieve speler?
om het erna nooit meer te doen...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal je zien dat 'ie er twee vrije trappen inschiet.
Want dan neem Jensie zequote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:12 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
om het erna nooit meer te doen...
quote:Feyenoord verdiende de afgelopen maanden veel geld met de verkoop van Daryl Janmaat, Graziano Pellè, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi. De Vrienden van Feyenoord, die vanaf 2011 veel geld investeerden om de enorme schuldenlast te verminderen, eisen daar geen deel van op. 'Dat is gewoon niet aan de orde', zegt Pim Blokland, lid van de raad van commissarissen en 'aanvoerder' van de investeerdersclub Vrienden van Feyenoord.
Alleen bij de verkoop van De Vrij en Martins Indi diende een kwart van de transferopbrengst te worden afgestaan aan de mensen die ooit inschreven in een zogenoemde talentpool. Voor beide spelers gaat een bedrag van rond de twee miljoen euro naar die investeerders.
Blokland benadrukt dat de kapitaalkrachtige Vrienden van Feyenoord geen pogingen zullen ondernemen om hun vergaarde aandelenkapitaal van 49 procent terug te verkopen aan de club. Het verdiende transfergeld (circa dertig miljoen) is gebruikt om de club financieel gezond te maken, de rest kan worden aangewend om de selectie te versterken, zoals met de aankoop van Bilal Basaçikoglu al is gebeurd.
'De Vrienden van Feyenoord willen helemaal geen geld van de transferopbrengsten van de vier verkochte spelers', zegt Blokland. 'Wij denken ook nu weer puur in het belang van de club Feyenoord.'
'Zakkenvullers'
Blokland stoort zich dan ook mateloos aan de mensen die enkele leden van de Vrienden van Feyenoord als 'zakkenvullers' betitelen. 'Daar kan ik inderdaad heel erg moe van worden. Het zijn allemaal mensen die in het belang van Feyenoord denken. Er is op dit moment helemaal geen plan om de aandelen weer aan de club terug te verkopen. We zijn juist heel blij dat de club financieel weer gezond is na de zwarte periode van enkele jaren geleden. Er is een deel van het geld dat kan worden aangewend om te investeren in de spelersgroep. Duidelijker kan ik niet zijn, volgens mij.'
De gefortuneerde Rotterdammer is dolblij dat Fred Rutten goed is begonnen aan de competitie. 'De winst tegen ADO Den Haag is heel belangrijk. Vorig seizoen verloren wij drie competitiewedstrijden op een rij, nu was het meteen raak. Het was misschien nog niet fantastisch wat wij lieten zien, maar de nieuwe trainer is net begonnen. Sommige spelers hadden nog nooit met elkaar gespeeld.'
Goed.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:14 schreef RvLaak het volgende:
'Vrienden van Feyenoord' willen geen geld van transfers
[..]
Bericht kwam ik gisteren ook al tegen. Daar kwam toen ook aan bod dat Feyenoord '18 miljoen in kas zou hebben' volgens Blokland.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:14 schreef RvLaak het volgende:
'Vrienden van Feyenoord' willen geen geld van transfers
[..]
We gaan het zien...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bericht kwam ik gisteren ook al tegen. Daar kwam toen ook aan bod dat Feyenoord '18 miljoen in kas zou hebben' volgens Blokland.
Persoonlijk geloof ik daar niets van.
Dat zou ik liever hebben dan dat hij een Lurlingetje flikt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal je zien dat 'ie er twee vrije trappen inschiet.
Het zijn geruchten met een degelijke basis.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:05 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Is het al bevestigd o.i.d? Dat van Ziyech, Clasie en Toornstra? Of zijn het allemaal geruchten zonder basis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |