35/189 >> 25/250quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:23 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die neger heeft het ook echt waargemaakt.
Hij geeft jou niet gelijk hoorquote:
Afeglopen maandag. Van de eventuele versterkingen (Kazim, Toornstra, Ziyech, whatever) mag er in totaal nog 1 ingeschreven wordenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Trouwens, zou Ziyech en Toornstra als ze officieel binnen worden gehaald nog speelgerechtigd zijn voor de vEL? Of moet dat lijstje deze week nog bij de UEFA ingeleverd worden?
Dat was niet het punt dat ik probeerde te maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
35/189 >> 25/250
Pelle >> Kazim
En dat was al erg weinig doelpunten
Dat wordt lastig, kiezen tussen een flankspelert of een spitsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Afeglopen maandag. Van de eventuele versterkingen (Kazim, Toornstra, Ziyech, whatever) mag er in totaal nog 1 ingeschreven worden
het lijkt me zo sterk dat die twee samen komen na het evt. verkopen van Clasie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Trouwens, zou Ziyech en Toornstra als ze officieel binnen worden gehaald nog speelgerechtigd zijn voor de vEL? Of moet dat lijstje deze week nog bij de UEFA ingeleverd worden?
Op Immers plekkie..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:03 schreef Cara het volgende:
[..]
het lijkt me zo sterk dat die twee samen komen na het evt. verkopen van Clasie.
toornstra als vervanger, oke, maar waar gaat Ziyech dan spelen?
Alleen Toornstra lijkt me ook al prima. Dan mag Immers ook banken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:03 schreef Cara het volgende:
[..]
het lijkt me zo sterk dat die twee samen komen na het evt. verkopen van Clasie.
toornstra als vervanger, oke, maar waar gaat Ziyech dan spelen?
Ja, dat gaat dus nooit van zijn leven gebeuren, dat weet toch iedereen?quote:
Immers wordt onze nieuwe spits.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus nooit van zijn leven gebeuren, dat weet toch iedereen?
Daarom snap ik de berichtgeving niet zo
Hans?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hadden jullie niet een spits nodig in plaats van nog meer middenvelders, of gaat die Kazan het echt doen?
Nu Rijnmond Van Geel zo nadrukkelijk gequote heeft geloof ik wel dat die Richards komt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat Van Geel zo'n Kazim echt binnen gaat halen, nog afgezien van zijn beroerde statistieken. Het is een compleet verrot karakter dat alleen maar negatief kan uitwerken in je spelersgroep. Spelers hoeven heus niet allemaal ideale schoonzonen te zijn, maar zo'n idioot moet je niet in je groep willen hebben.
Als je op het middenveld zoveel creativiteit en scorend vermogen erbij haalt, is dat nuttiger dan 1 veelscorende spits. Kijk maar naar Ajax. Met die aankopen kun je zelfs met Te Vrede (die er gewoon 15 maakt als je hem laat staan) nog de competitie in.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hadden jullie niet een spits nodig in plaats van nog meer middenvelders, of gaat die Kazan het echt doen?
vervangers voor immersquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Toornstra en Ziyech zijn toch allebei aanvallende middenvelders? Wat hebben we dan aan twee van die gasten?
Ik denk eerder dat hij de badboy mentaliteit erin kan brengen en wat meer felheid in de ploeg kan krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:09 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat Van Geel zo'n Kazim echt binnen gaat halen, nog afgezien van zijn beroerde statistieken. Het is een compleet verrot karakter dat alleen maar negatief kan uitwerken in je spelersgroep. Spelers hoeven heus niet allemaal ideale schoonzonen te zijn, maar zo'n idioot moet je niet in je groep willen hebben.
Toornstra is sowieso geen nr. 10. Ik denk dat ze hem in de Clasie vorm willen laten spelen. En sowieso is het wel lekker om eindelijk en wat bredere selectie te hebben. Daardoor zijn wij de afgelopen 3 jaar geen kampioen door geworden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Toornstra en Ziyech zijn toch allebei aanvallende middenvelders? Wat hebben we dan aan twee van die gasten?
Krabby weet dan ook gewoon niets.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:12 schreef Cara het volgende:
Volgens Krabbezwats heeft Porto alleen telefonisch contact opgenomen maar nog geen bod gedaan.
Hebben schijnbaar een stuk minder geld dan mensen denken.
En waarom zou dat niet gebeuren? Fysiek word opgevangen door Toornstra op Clasie's plek, plus Toornstra is ander type speler dan Clasie zodat Immers niet meer nodig is op 10 (en de rest van het veld waar ie altijd loopt) en je daar een voetballer kwijt kan, Ziyech dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus nooit van zijn leven gebeuren, dat weet toch iedereen?
Daarom snap ik de berichtgeving niet zo
4 miljoen uitgeven aan een speler en vervolgens Immers voor hem op de bank zetten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet gebeuren? Fysiek word opgevangen door Toornstra op Clasie's plek, plus Toornstra is ander type speler dan Clasie zodat Immers niet meer nodig is op 10 (en de rest van het veld waar ie altijd loopt) en je daar een voetballer kwijt kan, Ziyech dus.
quote:
Dat zou pas geweldig nieuws zijn. Immers voor 4 miljoen naar Koeman.quote:
Ja, want geel en rutten zien ook wel dat immers op die plek niet voldoet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:26 schreef Cara het volgende:
[..]
4 miljoen uitgeven aan een speler en vervolgens Immers voor hem op de bank zetten?
Denk je nou echt dat van Geel daar al de hele transfermaand aan werkt?
Maar is het niet zo dat pelle altijd spits was en Kazim niet? Dan kan je het toch niet één op één vergelijken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
35/189 >> 25/250
Pelle >> Kazim
En dat was al erg weinig doelpunten
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zou pas geweldig nieuws zijn. Immers voor 4 miljoen naar Koeman.
#viesdik.quote:Afgelopen zondagavond is door de presentator van het televisieprogramma FC Rijnmond gemeld dat speler Wesley Verhoek van Feyenoord vijf kilo te zwaar zou zijn. Wij (Pro Football International) wensen te benadrukken dat dit complete onzin is en dat alle officiële onderzoeken van Feyenoord hebben uitgewezen dat Wesley Verhoek geen enkel overgewicht heeft of heeft gehad.
De onderzoeken hebben ook uitgewezen dat Wesley Verhoek vanaf de eerste trainingsdag tot en met heden zelfs onder de vereiste percentages zit. Wij betreuren het ten zeerste dat de speler Wesley Verhoek door dit soort onwaarheden onnodig wordt beschadigd. Pro Football zal RTV Rijnmond dan ook om rectificatie verzoeken.
Niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:43 schreef Sunri5e het volgende:
Weet iemand wanneer de presentatie van Ziyech en Toornstra plaats zullen vinden?
Is al geweest, heb je niet opgelet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:43 schreef Sunri5e het volgende:
Weet iemand wanneer de presentatie van Ziyech en Toornstra plaats zullen vinden?
elite he.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent wel stellig in je antwoorden he
Wait... jij bent voor feyenoord?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is al geweest, heb je niet opgelet?
Toornstra heeft 10 miljoen gekost.
Die worden voor de Europa League wedstrijd in de Oekraīne gepresenteerd na een vlucht in een legerhelikopter.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:43 schreef Sunri5e het volgende:
Erm, nee?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wait... jij bent voor feyenoord?
Maar dat is onmogelijk, wij horen het over alles oneens te zijn
Utrechtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wait... jij bent voor feyenoord?
Maar dat is onmogelijk, wij horen het over alles oneens te zijn
ah mooi, dan is het balans weer terug in de wereldquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:28 schreef Sunri5e het volgende:
Ziyech en Toornstra zullen allebei al wel rond zijn. Ze moeten het gewoon nog stil houden tot Clasie verkocht is anders gaat Porto natuurlijk de prijs drukken. Best wel fijn zijn leiding aan het roer die niet alles naar de media lekken.
Rijnmond plaatst nooit geruchten, meestal alleen solide nieuws wat betreft Feyenoordquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar goed, het staat voorlopig alleen nog maar in het lokale sufferdje. Zal wel niet zoveel van waar zijn.
Onzin. Rijnmond heeft er weer heel veel naast gezeten de laatste tijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:57 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Rijnmond plaatst nooit geruchten, meestal alleen solide nieuws wat betreft Feyenoord
je vergeet HMFquote:
Heb niets voorbij zien komen wat totale onzin was hoor. Enlighten mequote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Onzin. Rijnmond heeft er weer heel veel naast gezeten de laatste tijd.
De enig betrouwbare bron bij Feyenoord op dit moment is van Geel zelf en dat werd godverdomme eens tijd ook, met die rancuneuze snor en zijn vriendje Leo.
Zeker, en voorzitter van Schaik slaapt in een pyjama van 6 miljoen euro.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:26 schreef satecl het volgende:
http://www.feyenoordnet.n(...)ml?count=12&offset=0
Slaapt in Feyenoord pyjama.
Er staat er letterlijk een op de pagina hiervoor, waarin het management van Verhoek kwaad Rijnmond's verhaal over zijn overgewicht ontkent.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:24 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Heb niets voorbij zien komen wat totale onzin was hoor. Enlighten me
En dan Vilhena op de bank?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoe geweldig zou het overigens zijn als we na al deze Toornstra/Ziyech praat, straks transfervrij Brama krijgen
Nee, als vervanger van Clasie.quote:
tenminste iemand die van zich af bijtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:32 schreef TC03 het volgende:
Onze spits wordt dus die Bijlmerbajes-klant Richards.![]()
Toornsta is een uitgesproken Feyenoorder.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, en voorzitter van Schaik slaapt in een pyjama van 6 miljoen euro.
Met Brama word je sowieso kampioenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoe geweldig zou het overigens zijn als we na al deze Toornstra/Ziyech praat, straks transfervrij Brama krijgen
Ik had het over transfergeruchten of deals die bijna rond of rond zijn. Niet dat verhoek in een ajax pyama slaapt of dat schaken een nieuw rapnummer gaat uitbrengenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Er staat er letterlijk een op de pagina hiervoor, waarin het management van Verhoek kwaad Rijnmond's verhaal over zijn overgewicht ontkent.
Prima toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Toornsta is een uitgesproken Feyenoorder.
Wie is dat? Die kleine?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Prima toch?
Zolang er maar gelapt wordt, zijn opvolger hebben we toch al in huis.
Willem Janssen, zelfde soort speler.quote:
Willem Janssen kan er niet heel veel van toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Willem Janssen, zelfde soort speler.
Kan Ayoub centraal staan en schuift groot talent Sofyan Amrabat op in de pikorde.
Kunnen wij het geld besteden aan een rechtsbuiten en evt een linksback, ik zou er wel vrede mee hebben.
ah ik hoor het al, dat word weer een rechter rijtje dit jaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kan Ayoub centraal staan en schuift groot talent Sofyan Amrabat op in de pikorde.
Kunnen wij het geld besteden aan een rechtsbuiten en evt een linksback, ik zou er wel vrede mee hebben.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Willem Janssen kan er niet heel veel van toch?
Boeiend, zolang er maar eens leuk voetbal wordt gespeeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah ik hoor het al, dat word weer een rechter rijtje dit jaar.
Willem Janssen is toch meer een loper dan een speler met creativiteit?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij vindt Toornstra een creatieve speler?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem Janssen is toch meer een loper dan een speler met creativiteit?
Zeker wel meer dan Willem Janssen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij vindt Toornstra een creatieve speler?
fixdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Boeiend, zolang er maar genoeg bier is bij de pmds
Ik zie weinig verschil al heeft Toornstra een betere traptechniek.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker wel meer dan Willem Janssen.
Kan een Willem Janssen dan heel goed achter de spits spelen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil al heeft Toornstra een betere traptechniek.
Dat kan Toornstra ook niet.. Tenminste, die zet niet 4 keer de spits vrij voor de keeper met een steekbal ofzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan een Willem Janssen dan heel goed achter de spits spelen?
Vandaar dat ie jarenlang de beste en topscorer van Roda was en een transfer naar Twente verdiende.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Willem Janssen is een simpele draver.. lopen lopen lopen maar voetballen kan die niet.
Voor Utrecht wel ja.. vind hem zelf niets bijzonders.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vandaar dat ie jarenlang de beste en topscorer van Roda was en een transfer naar Twente verdiende.
Daar niet gered inderdaad, maar voor Utrecht een uitstekende middenvelder.
Dat kan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor Utrecht wel ja.. vind hem zelf niets bijzonders.
De bron van de geruchten over Zyiech en Toornstra is dacht ik TV Rijnmond en ook het lokale sufferdje van Twentequote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:05 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Is het al bevestigd o.i.d? Dat van Ziyech, Clasie en Toornstra? Of zijn het allemaal geruchten zonder basis?
Zal je zien dat 'ie er twee vrije trappen inschiet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:09 schreef DonRaja het volgende:
We spelen morgen eerst tegen Heerenveen, verwacht eigenlijk pas na die wedstrijd info over Zyiech.
Toornstra heeft scorend vermogen en dat kan het middenveld van Feyenoord wel gebruiken. Immers heeft ook wel scorend vermogen, maar zijn andere vermogens zijn iets minderquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij vindt Toornstra een creatieve speler?
om het erna nooit meer te doen...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal je zien dat 'ie er twee vrije trappen inschiet.
Want dan neem Jensie zequote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:12 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
om het erna nooit meer te doen...
quote:Feyenoord verdiende de afgelopen maanden veel geld met de verkoop van Daryl Janmaat, Graziano Pellč, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi. De Vrienden van Feyenoord, die vanaf 2011 veel geld investeerden om de enorme schuldenlast te verminderen, eisen daar geen deel van op. 'Dat is gewoon niet aan de orde', zegt Pim Blokland, lid van de raad van commissarissen en 'aanvoerder' van de investeerdersclub Vrienden van Feyenoord.
Alleen bij de verkoop van De Vrij en Martins Indi diende een kwart van de transferopbrengst te worden afgestaan aan de mensen die ooit inschreven in een zogenoemde talentpool. Voor beide spelers gaat een bedrag van rond de twee miljoen euro naar die investeerders.
Blokland benadrukt dat de kapitaalkrachtige Vrienden van Feyenoord geen pogingen zullen ondernemen om hun vergaarde aandelenkapitaal van 49 procent terug te verkopen aan de club. Het verdiende transfergeld (circa dertig miljoen) is gebruikt om de club financieel gezond te maken, de rest kan worden aangewend om de selectie te versterken, zoals met de aankoop van Bilal Basaįikoglu al is gebeurd.
'De Vrienden van Feyenoord willen helemaal geen geld van de transferopbrengsten van de vier verkochte spelers', zegt Blokland. 'Wij denken ook nu weer puur in het belang van de club Feyenoord.'
'Zakkenvullers'
Blokland stoort zich dan ook mateloos aan de mensen die enkele leden van de Vrienden van Feyenoord als 'zakkenvullers' betitelen. 'Daar kan ik inderdaad heel erg moe van worden. Het zijn allemaal mensen die in het belang van Feyenoord denken. Er is op dit moment helemaal geen plan om de aandelen weer aan de club terug te verkopen. We zijn juist heel blij dat de club financieel weer gezond is na de zwarte periode van enkele jaren geleden. Er is een deel van het geld dat kan worden aangewend om te investeren in de spelersgroep. Duidelijker kan ik niet zijn, volgens mij.'
De gefortuneerde Rotterdammer is dolblij dat Fred Rutten goed is begonnen aan de competitie. 'De winst tegen ADO Den Haag is heel belangrijk. Vorig seizoen verloren wij drie competitiewedstrijden op een rij, nu was het meteen raak. Het was misschien nog niet fantastisch wat wij lieten zien, maar de nieuwe trainer is net begonnen. Sommige spelers hadden nog nooit met elkaar gespeeld.'
Goed.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:14 schreef RvLaak het volgende:
'Vrienden van Feyenoord' willen geen geld van transfers
[..]
Bericht kwam ik gisteren ook al tegen. Daar kwam toen ook aan bod dat Feyenoord '18 miljoen in kas zou hebben' volgens Blokland.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:14 schreef RvLaak het volgende:
'Vrienden van Feyenoord' willen geen geld van transfers
[..]
We gaan het zien...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bericht kwam ik gisteren ook al tegen. Daar kwam toen ook aan bod dat Feyenoord '18 miljoen in kas zou hebben' volgens Blokland.
Persoonlijk geloof ik daar niets van.
Dat zou ik liever hebben dan dat hij een Lurlingetje flikt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal je zien dat 'ie er twee vrije trappen inschiet.
Het zijn geruchten met een degelijke basis.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:05 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Is het al bevestigd o.i.d? Dat van Ziyech, Clasie en Toornstra? Of zijn het allemaal geruchten zonder basis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |