Dag spitsquote:Colin Kazim-Richards wordt door Feyenoord gehaald voor de spitspositie. Hij zal bij Feyenoord alleen op de flanken worden gebruikt als er nog een andere centrumspits wordt gehaald.
"Als zich voor eind augustus nog een buitenkans voordoet, dan slaan wij toe. Anders hebben wij ons met de komst van Kazim ingedekt," vertelt Van Geel aan RTV Rijnmond. "Bij zijn andere clubs had hij vaak spitsen van het kaliber Drogba voor zich, waardoor hij niet aan de bak kwam."
Feyenoord hoopt zich nog altijd te versterken met Bas Dost, John Guidetti of Duván Zapata. Zowel Wolfsburg, Manchester City en Napoli vragen teveel geld en ook de salariseisen zijn voor Van Geel nog te gortig. Mocht daar nog beweging in komen voor het einde van deze maand, dan zal Feyenoord alsnog toeslaan.
Ongelooflijk. 22 goals uit 250 wedstrijden.quote:
En wie had hij voor zich toen hij moest banken bij Bursaspor vorig jaar? Godverdommequote:"Bij zijn andere clubs had hij vaak spitsen van het kaliber Drogba voor zich, waardoor hij niet aan de bak kwam."
Joh, dit is de micky mouse liek. Maakt allemaal niet uit man. Zelfs Te Vrede kan scoren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Ongelooflijk. 22 goals uit 250 wedstrijden.
[..]
En wie had hij voor zich toen hij moest banken bij Bursaspor vorig jaar? Godverdomme
Snap die jongen nog steeds niet, hij had best wel wat wedstrijden waar hij goed speelde maar hij was zo ongeloofelijk wisselvalligquote:
Dat jij je dat nog kan herinneren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:13 schreef Thunder0x het volgende:
Ben benieuwd hoe Ziyech morgen gaat presteren met al die transfergeruchten, ik kan me Manu bij de eagles nog herrinerengewisseld na 20 min
Cabral had meer talent in zijn linkerteen dan verhoek in heel zn lichaamquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:13 schreef Petert87 het volgende:
[..]
Cabral geruild voor Verhoek, wat toen der tijd een mooie deal leek.
Daarnaast wilde Cabral ook weg geloof ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:14 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Cabral had meer talent in zijn linkerteen dan verhoek in heel zn lichaamMaar toendertijd leek het een prima deal idd. Heb wel wedstrijden gezien waar ik echt van Cabral heb genoten, best zonde.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Ongelooflijk. 22 goals uit 250 wedstrijden.
Die neger heeft het ook echt waargemaakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:14 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Cabral had meer talent in zijn linkerteen dan verhoek in heel zn lichaamMaar toendertijd leek het een prima deal idd. Heb wel wedstrijden gezien waar ik echt van Cabral heb genoten, best zonde.
Pellè was mss wel een gelukstreffer. Grote sterke spits die de bal kan vast houden. Hoop dat het met Kazim ook zo is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:23 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die neger heeft het ook echt waargemaakt.
Ja hier word ik wel een beetje zat van.quote:
17,3 miljoen, waarvan 1,2 miljoen aan bestuurders, dus 16 miljoen voor spelers, staf en ondersteunend personeel. Aan spelerssalarissen ongeveer 13-14 miljoen (crisisheffing van 16% bedraagt ¤ 1,7 miljoen, waarvan dik een ton ziet op de bestuurders, dus er is ongeveer ¤ 10 miljoen betaald aan salarissen boven ¤ 150.000).quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:36 schreef Thunder0x het volgende:
Jaarverslag van 2012/2013 meldt dat er ongeveer 20 miljoen aan salarissen is uitbetaald.
Ik word serieus zat van het gejank van velen, waaronder jij. Je kan werkelijk niks zinnigs uiten, buiten dat Feyenoord geld heeft en het dus moet uitgeven aan een bewezen spits.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja hier word ik wel een beetje zat van.
Je hebt bijna 20 miljoen euro in kas, toen Pelle kwam had je niets.
Betekent zijn succes dat je nu alleen maar mislukkingen moet halen in de hoop dat het weer wat wordt, of ga je een keertje voor een bewezen spits waarbij je toch wel wat meer garantie op doelpunten hebt?
Het enige wat hij op dit moment overeenkomt met Pelle is zijn compleet gebrek aan goals en zijn verlangen naar hele domme gele en rode kaarten.
Hahahaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef Jimbo het volgende:
goossens heeft zoveel potentie, die gast zal iedereen nog verbazen als ie nou eens goed de kans krijgt
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:32 schreef nostra het volgende:
[..]
17,3 miljoen, waarvan 1,2 miljoen aan bestuurders, dus 16 miljoen voor spelers, staf en ondersteunend personeel. Aan spelerssalarissen ongeveer 13-14 miljoen (crisisheffing van 16% bedraagt ¤ 1,7 miljoen, waarvan dik een ton ziet op de bestuurders, dus er is ongeveer ¤ 10 miljoen betaald aan salarissen boven ¤ 150.000).
Hij was dan ook ferstandelijk gehandicapt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |