Of je weet het verschil tussen bruto en netto niet of je snapt er gewoon echt helemaal niks van.quote:
twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 14-08-2014 om 09:17:42De kans dat Jordy Clasie naar Porto vertrekt is groter geworden nu Defour daar vertrekt. De clubs onderhandelen weer. #Feyenoord 1/4 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 14-08-2014 om 09:19:46Ziyech en Toornstra zijn nadrukkelijk in beeld om naar #Feyenoord te komen. Ziyech geeft zelf ook voorkeur aan Feyenoord boven FCTwente. 2/4 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 14-08-2014 om 09:21:33Kazim-Richards is voor de spitspositie gehaald.En evt voor de flank. #Feyenoord blijft zoeken, maar slaat alleen toe bij een buitenkans. 3/4 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 14-08-2014 om 09:23:37In de laatste dagen van augustus komen prijzen(van bijv Dost)onder druk te staan.Als dat niet gebeurt heeft club nu toch een spits. 4/4 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wil Verhoek en Goossens hebben? Misschien een promotie clubje. Excelsior, Dordrecht of Willem II.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:32 schreef Petert87 het volgende:
Met komst Ziyech en Toornsta gaan Verhoek en Goossens sowieso weg. Als Clasie niet weg gaat gata Vormer dat wel.
Krabby ligt in foetushouding in een hoekje op zijn duim te zuigen. Zelfs de Telegraaf kaapt zijn nieuwtjes voor de neus weg. Iedereen zou een Thijs Slegers willen hebben. Goeie watcher, geniaal twitteraccount.quote:
Ik denk dat Gossens voor weel middenmoot clubs een goeie versterking kan zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Wie wil Verhoek en Goossens hebben? Misschien een promotie clubje. Excelsior, Dordrecht of Willem II.
Door Thijs ben ik PSV gaan volgen. Daarvoor nog nooit van die club gehoord.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krabby ligt in foetushouding in een hoekje op zijn duim te zuigen. Zelfs de Telegraaf kaapt zijn nieuwtjes voor de neus weg. Iedereen zou een Thijs Slegers willen hebben. Goeie watcher, geniaal twitteraccount.
Jaarverslag van 2012/2013 meldt dat er ongeveer 20 miljoen aan salarissen is uitbetaald. Dat is alleen maar meer geworden. Ruben heeft een topcontract bij Feyenoord en is een van de grootverdieners, dat heeft MvG destijds gedaan om hem te kunnen behouden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:28 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Zelfs Pelle kreeg dat niet. Die kreeg iets boven de miljoen bruto
Hier was ik al bang voor. van Geel zegt straks gewoon we hebben het geprobeerd jongens, met Kazim moeten we het doen.. en dan nog in de spits ookquote:[img]twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 14-08-2014 om 09:21:33Kazim-Richards is voor de spitspositie gehaald.En evt voor de flank. #Feyenoord blijft zoeken, maar slaat alleen toe bij een buitenkans. 3/4 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 14-08-2014 om 09:23:37In de laatste dagen van augustus komen prijzen(van bijv Dost)onder druk te staan.Als dat niet gebeurt heeft club nu toch een spits. 4/4 reageer retweet
Karim beukt al die jonkies in de verdediging gewoon weg joh. een bak spier dit dat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor. van Geel zegt straks gewoon we hebben het geprobeerd jongens, met Kazim moeten we het doen.. en dan nog in de spits ook![]()
De zaakwaarnemer van de Guzman is overigens gefotografeerd in Napels.
Weet iemand of we daar nog een mooie vergoeding voor krijgen bij een transfer?
Nee de Guzman is transfervrij weggegaan bij Feyenoord.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor. van Geel zegt straks gewoon we hebben het geprobeerd jongens, met Kazim moeten we het doen.. en dan nog in de spits ook![]()
De zaakwaarnemer van de Guzman is overigens gefotografeerd in Napels.
Weet iemand of we daar nog een mooie vergoeding voor krijgen bij een transfer?
In de eerste jaren van Koeman was Schaken veel ook bepalend. Maar wordt ook dagje ouder.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:36 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Jaarverslag van 2012/2013 meldt dat er ongeveer 20 miljoen aan salarissen is uitbetaald. Dat is alleen maar meer geworden. Ruben heeft een topcontract bij Feyenoord en is een van de grootverdieners, dat heeft MvG destijds gedaan om hem te kunnen behouden.
Opleidingsvergoeding?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee de Guzman is transfervrij weggegaan bij Feyenoord.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef Jimbo het volgende:
goossens heeft zoveel potentie, die gast zal iedereen nog verbazen als ie nou eens goed de kans krijgt
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/23917__.php 3 jaar geleden een salarisplafond van 13 miljoen totaal. Zal iets verhoogd zijn, maar echt niet met 7 miljoen euro het jaar daarop.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:36 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Jaarverslag van 2012/2013 meldt dat er ongeveer 20 miljoen aan salarissen is uitbetaald. Dat is alleen maar meer geworden. Ruben heeft een topcontract bij Feyenoord en is een van de grootverdieners, dat heeft MvG destijds gedaan om hem te kunnen behouden.
Ik heb het over een opleidingsvergoeding natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee de Guzman is transfervrij weggegaan bij Feyenoord.
Nee want feyenoord heeft hem toen der tijd niet eens een contractverleninging aangeboden. Dat is een van de voorwaarden dacht ik.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef Jimbo het volgende:
goossens heeft zoveel potentie, die gast zal iedereen nog verbazen als ie nou eens goed de kans krijgt
Welke potentie heeft hij dan? Hij is niet snel, kan niet iemand passeren, verdedigen kan hij volgens mij ook niet, een mooie lange pass of een steekpass kan ik me ook niet herinneren van hem. En hij heeft welgeteld 1 vrije trap er ooit ingeschoten in een 6-1 overwinning tegen Heracles.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef Jimbo het volgende:
quote:Mocht Feyenoord zich definitief versterken met Colin Kazim-Richards, geeft de clubleiding daarmee ook een signaal af aan Wesley Verhoek en Ruben Schaken. Bij het op huurbasis binnenhalen van de speler van Bursaspor, mag het tweetal uitkijken naar een andere club.
Volgens het Algemeen Dagblad hoeven beide spelers namelijk niet meer te rekenen op speelminuten bij Feyenoord wanneer Kazim-Richards definitief gehuurd zal worden. Beide spelers mogen dan ook uit gaan kijken naar een andere club.
Schaken, die vorig seizoen nog basisspeler was bij Feyenoord, heeft nog een contract tot medio 2015. Verhoek, die op zijn beurt nooit uit kon groeien tot vaste basisspeler, heeft een verbintenis die nog loopt tot de zomer van 2016. Eerder haalde Feyenoord Bilal Basacikoglu al binnen.
Het AD en zijn verzonnen nieuwsquote:
Neuh ken hem niet, al denk ik dat ik die gast best zou mogenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Welke potentie heeft hij dan? Hij is niet snel, kan niet iemand passeren, verdedigen kan hij volgens mij ook niet, een mooie lange pass of een steekpass kan ik me ook niet herinneren van hem. En hij heeft welgeteld 1 vrije trap er ooit ingeschoten in een 6-1 overwinning tegen Heracles.
Sterker nog: Feyenoord heeft nog nooit een wedstrijd gewonnen met hem in de basis. Miskoop van het hoogste niveau dus.
Is John een vriend van je ofzo? Het kan toch niet zo zijn dat je potentie ziet in die koekenbakker?
Zal dan een vals jaarverslag zijn, en ja in het salarisplafond wordt ook de staf meegerekend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:41 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/23917__.php 3 jaar geleden een salarisplafond van 13 miljoen totaal. Zal iets verhoogd zijn, maar echt niet met 7 miljoen euro het jaar daarop.
Pelle verdient volgens alle bronnen 1.3 miljoen bruto en was daarmee de grootverdiener. Gevolgd door Mathijssen. Dus 900k netto is bijna 2 miljoen bruto. Dat geloof je toch zelf niet.
Die 20 miljoen euro is overigens niet alleen de spelers, maar ook staf etc
Wie wil er nou bij twente spelen als je naarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:57 schreef Cara het volgende:
De Fc Twente watcher van dat Tubantia (soort JDS) op zijn twitter net:
Leon ten Voorde@deBankzitter·
Ondanks de heftige concurrentie van Feyenoord heeft Twente nog steeds hoop op komst Ziyech.
Fer?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wie wil er nou bij twente spelen als je naarFeyenoord
kan.
Niet getreurd, Twente. Over een paar maanden komen er weer leuke Eredivisietalentjes bovendrijven die jullie alweer zo snel mogelijk weg kunnen halen, kutclub.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:57 schreef Cara het volgende:
De Fc Twente watcher van dat Tubantia (soort JDS) op zijn twitter net:
Leon ten Voorde@deBankzitter·
Ondanks de heftige concurrentie van Feyenoord heeft Twente nog steeds hoop op komst Ziyech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |