K denk dat dat nog best wel eens mee kan vallen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Immers hopelijk. Het is sowieso een tussenseizoen. Dan liever een tussenseizoen richting nieuw voetballend elan.
Immers gaat naar Southampton.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:11 schreef Siyara het volgende:
[..]
Maar dan alsnog, wie gaat er banken? Immers? Vilhena?
De tekortkomingen zitten hem vooral in de vervangers. Jonge spelers waarvan de vraag nog maar is hoe ze het gaan doen in het eerste. En dat geldt dan vooral voor Lopes Cabral, Woudenberg, Karsdorp en Sleegers.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
K denk dat dat nog best wel eens mee kan vallen.
Als je een van die middenvelders krijgt + nog een spits heb je gewoon een vrij behoorlijke selectie:
Mulder (Hahn)
Wiljkshire (Lopes Cabrall) - Van Beek (Bouhla) - Kongolo (Mathijsen) - Nelom (Woudenberg)
Vormer (Toornstra) - Vilhena (Karsdorp) - Immers (Sleegers)
Bilal (Kazim/Schaken) - Spits (Te Vrede) - Boetius (Manu)
Ongeacht welke spelers opgesteld worden, je hebt een redelijk gevulde selectie zonder echt grote tekortkomingen...
Graag ook nog een linksback erbij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
K denk dat dat nog best wel eens mee kan vallen.
Als je een van die middenvelders krijgt + nog een spits heb je gewoon een vrij behoorlijke selectie:
Mulder (Hahn)
Wiljkshire (Lopes Cabrall) - Van Beek (Bouhla) - Kongolo (Mathijsen) - Nelom (Woudenberg)
Vormer (Toornstra) - Vilhena (Karsdorp) - Immers (Sleegers)
Bilal (Kazim/Schaken) - Spits (Te Vrede) - Boetius (Manu)
Ongeacht welke spelers opgesteld worden, je hebt een redelijk gevulde selectie zonder echt grote tekortkomingen...
Ja, uiteindelijk zou dat wel weer beter zijn ja, een betere keeper zou ook niet misstaan, maar met deze selectie zou ik in ieder geval niet willen spreken van een tussenseizoenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Graag ook nog een linksback erbij.
#fapfapfapquote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij ziet liever 11 technisch begaafde spelers ala Ronaldo zeker, vies homootje.
Ook dravers heb je nodig in een elftal. Zie het probleem niet zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
#fapfapfap
Nee, maar serieus. Toornstra is net zo'n drama als Immers.
Als ze de opdracht krijgen om de bal gelijk in te leveren bij een medespeler, is er niets mis mee. Echter denkt Immers dat hij Messi is ofzo. Verantwoordelijk voor zo veel dom balverlies. Hij niet alleen overigens.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Ook dravers heb je nodig in een elftal. Zie het probleem niet zo.
Nooit doen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:46 schreef PIETR het volgende:
Guidetti schijnt 2 miljoen euro te vragen. Belachelijk veel. Valt me van hem tegen. Toch nog niet zo'n Feyenoorder als dat hij pretendeert te zijn.
Bron?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:46 schreef PIETR het volgende:
Guidetti schijnt 2 miljoen euro te vragen. Belachelijk veel. Valt me van hem tegen. Toch nog niet zo'n Feyenoorder als dat hij pretendeert te zijn.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:46 schreef PIETR het volgende:
Dus zullen jullie wel 5+ miljoen betalen als het doorgaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik dacht dat FC Utrecht d'n Toorn niet kwijt wilde?
No shit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:46 schreef PIETR het volgende:
Dat geloof ik niet zo, Utrecht heeft ook hard centjes nodig, ze mogen hun handen dichtknijpen als ze er 3mln voor vangenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus zullen jullie wel 5+ miljoen betalen als het doorgaat.
Fixed itquote:
We hebben helemaal niet hard centjes nodig en als Ziyech die 1 seizoen goed gepresteerd heeft in de Eredivisie met nog 1 jaar contract 4 miljoen moet kosten dan kun je er vanuit gaan dat Toornstra die zich al langer heeft bewezen en nog een contract tot 2017 heeft duurder zal zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet zo, Utrecht heeft ook hard centjes nodig, ze mogen hun handen dichtknijpen als ze er 3mln voor vangen
Hoeveel is dat netto? Komt in de buurt van wat Schaken verdiend volgens mij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:46 schreef PIETR het volgende:
Ik weet niet hoe de vertrokken spelers drukte op de begroting? Waren De Vrij en BMI geen grootverdieners? Daarnaast als Clasie ook weg gaat...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:05 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Hoeveel is dat netto? Komt in de buurt van wat Schaken verdiend volgens mij.
Pelle harkte ook wat aardig binnen ja, komt idd allemaal vrij. Daarintegen gaan ze de contracten van Vilhena en Boetius ook opwaarderen kost ook wel wat denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:10 schreef Petert87 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de vertrokken spelers drukte op de begroting? Waren De Vrij en BMI geen grootverdieners? Daarnaast als Clasie ook weg gaat...
Schaken 2 miljoen bruto? Ja dacht het ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:05 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Hoeveel is dat netto? Komt in de buurt van wat Schaken verdiend volgens mij.
Schaken krijgt naar verluidt 900k netto. Reken maar uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:16 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Schaken 2 miljoen bruto? Ja dacht het ook.Volgens mij heeft Feyenoord een totale salarishuis van 13 miljoen euro bruto.
Jij bent Utrecht-fan? Dus je kijkt elke wedstrijd? Is die Toornsta eigenlijk echt zo goed? Ik heb het gevoel dat hij een beetje overschat wordt. Ik hoor graag je meningquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We hebben helemaal niet hard centjes nodig en als Ziyech die 1 seizoen goed gepresteerd heeft in de Eredivisie met nog 1 jaar contract 4 miljoen moet kosten dan kun je er vanuit gaan dat Toornstra die zich al langer heeft bewezen en nog een contract tot 2017 heeft duurder zal zijn.
Er is trouwens 2 maanden geleden al een bod van 3,5 miljoen lachend afgewezen door Utrecht.
Ik denk dat GGMM straks met dit nieuws komt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:04 schreef Petert87 het volgende:
Is hier al gemeld dat Kazim en Guidetti de zelfde zaakwaarnemer hebben?
Schaken is volgens mij de best betaalde speler van de selectie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:16 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Schaken 2 miljoen bruto? Ja dacht het ook.Volgens mij heeft Feyenoord een totale salarishuis van 13 miljoen euro bruto.
Geloof je het zelf ja hahahaha.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:17 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Schaken krijgt naar verluidt 900k netto. Reken maar uit.
Hij is echt zo goed, maar ook Jens is weleens uit vorm.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij bent Utrecht-fan? Dus je kijkt elke wedstrijd? Is die Toornsta eigenlijk echt zo goed? Ik heb het gevoel dat hij een beetje overschat wordt. Ik hoor graag je mening
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:24 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Geloof je het zelf ja hahahaha.
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:17 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Schaken krijgt naar verluidt 900k netto.
Of je weet het verschil tussen bruto en netto niet of je snapt er gewoon echt helemaal niks van.quote:
twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 14-08-2014 om 09:17:42De kans dat Jordy Clasie naar Porto vertrekt is groter geworden nu Defour daar vertrekt. De clubs onderhandelen weer. #Feyenoord 1/4 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 14-08-2014 om 09:19:46Ziyech en Toornstra zijn nadrukkelijk in beeld om naar #Feyenoord te komen. Ziyech geeft zelf ook voorkeur aan Feyenoord boven FCTwente. 2/4 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 14-08-2014 om 09:21:33Kazim-Richards is voor de spitspositie gehaald.En evt voor de flank. #Feyenoord blijft zoeken, maar slaat alleen toe bij een buitenkans. 3/4 reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 14-08-2014 om 09:23:37In de laatste dagen van augustus komen prijzen(van bijv Dost)onder druk te staan.Als dat niet gebeurt heeft club nu toch een spits. 4/4 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wil Verhoek en Goossens hebben? Misschien een promotie clubje. Excelsior, Dordrecht of Willem II.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:32 schreef Petert87 het volgende:
Met komst Ziyech en Toornsta gaan Verhoek en Goossens sowieso weg. Als Clasie niet weg gaat gata Vormer dat wel.
Krabby ligt in foetushouding in een hoekje op zijn duim te zuigen. Zelfs de Telegraaf kaapt zijn nieuwtjes voor de neus weg. Iedereen zou een Thijs Slegers willen hebben. Goeie watcher, geniaal twitteraccount.quote:
Ik denk dat Gossens voor weel middenmoot clubs een goeie versterking kan zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Wie wil Verhoek en Goossens hebben? Misschien een promotie clubje. Excelsior, Dordrecht of Willem II.
Door Thijs ben ik PSV gaan volgen. Daarvoor nog nooit van die club gehoord.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krabby ligt in foetushouding in een hoekje op zijn duim te zuigen. Zelfs de Telegraaf kaapt zijn nieuwtjes voor de neus weg. Iedereen zou een Thijs Slegers willen hebben. Goeie watcher, geniaal twitteraccount.
Jaarverslag van 2012/2013 meldt dat er ongeveer 20 miljoen aan salarissen is uitbetaald. Dat is alleen maar meer geworden. Ruben heeft een topcontract bij Feyenoord en is een van de grootverdieners, dat heeft MvG destijds gedaan om hem te kunnen behouden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:28 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Zelfs Pelle kreeg dat niet. Die kreeg iets boven de miljoen bruto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |