Precies dit. Ik snapte helemaal waarom Drenthe niet gehaald werd. Maar dan wel deze gozer, uh wat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:35 schreef Cara het volgende:
[..]
Daar kan ik dus met mijn kop niet bij.
Je kan al maandenlang een kwaliteitsinjectie halen op linksback, omdat je daar behalve Kongolo echt een treinramp hebt staan. Die haal je vervolgens niet, want dat is niet zo goed voor de groep. Kan ik mee leven.
Maar vervolgens haal je een gigantisch luie voetballer, iemand die een dronken aanrijding heeft veroorzaakt, veroordeeld door de RECHTER voor homofobie, naar de hoeren gaat, bekend staat als feestbeest, uit het veld is gestuurd voor racisme tegen de scheidsrechter, altijd mot heeft met fans, 50 gele kaarten op zijn naam heeft staan en daarbij ook nog eens al sinds februari niet meer heeft gevoetbald.
Wat de fuck zitten ze dan moeilijk te doen over Drenthe??
Wilkshere, Boulahrouz, Hahn, Kazeem en Bilal (volgens Rutten) zijn voor de toekomst/breedte gehaald. Ik ga er dus vanuit dat er minimaal nog 2 echte kwaliteits-aankopen gedaan worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:35 schreef Cara het volgende:
Daar kan ik dus met mijn kop niet bij.
Je kan al maandenlang een kwaliteitsinjectie halen op linksback, omdat je daar behalve Kongolo echt een treinramp hebt staan. Die haal je vervolgens niet, want dat is niet zo goed voor de groep. Kan ik mee leven.
Je legt nu wel een enorme druk op Martin van Geel zegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:43 schreef elCholo het volgende:
[..]
Wilkshere, Boulahrouz, Hahn, Kazeem en Bilal (volgens Rutten) zijn voor de toekomst/breedte gehaald. Ik ga er dus vanuit dat er minimaal nog 2 echte kwaliteits-aankopen gedaan worden.
twitter:Lunatic_News twitterde op woensdag 13-08-2014 om 18:24:50'Er schijnt vandaag iets in een stroomversnelling te zijn geraakt'. Afspraken werden plots door directie afgezet. Welke speler gaat het om? reageer retweet
Spannond.twitter:Markla94 twitterde op woensdag 13-08-2014 om 18:36:31Guidetti mag officieel weg bij Man City + Kazim nog niet gepresenteerd + directie die afspraken af zou zeggen = vanavond akkoord? #Guidetti reageer retweet
Was Leo Beenhakker er nog maar he.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:18 schreef TheVulture het volgende:
Van Geel heeft wel een neus voor obscure aankopen he
Kritiek?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Je legt nu wel een enorme druk op Martin van Geel zeg . Ik kan niet wachten op een statement van hem dat hij schijtziek wordt van al die kritiek.
Gaan we weer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:45 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:Lunatic_News twitterde op woensdag 13-08-2014 om 18:24:50'Er schijnt vandaag iets in een stroomversnelling te zijn geraakt'. Afspraken werden plots door directie afgezet. Welke speler gaat het om? reageer retweet
Spannond.twitter:Markla94 twitterde op woensdag 13-08-2014 om 18:36:31Guidetti mag officieel weg bij Man City + Kazim nog niet gepresenteerd + directie die afspraken af zou zeggen = vanavond akkoord? #Guidetti reageer retweet
Vraag @obk maar, die is net terug maar wil vast wel weer naar het frontquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:31 schreef Caland het volgende:
Wordt die wedstrijd van donderdag eigenlijk uitgezonden? Vast wel een oorlogsverslaggever met een camera in de buurt lijkt me.
FOX zou druk bezig zijn met de rechten van de uitwedstrijden van PSV, Feyenoord, PEC en Twente. Thuiswedstrijden worden allemaal live uitgezonden op FOX Sports.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:31 schreef Caland het volgende:
Wordt die wedstrijd van donderdag eigenlijk uitgezonden? Vast wel een oorlogsverslaggever met een camera in de buurt lijkt me.
Zanger Rinus gaat er ook heen. Benieuwd of ze hem terug de zee inschieten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vraag @obk maar, die is net terug maar wil vast wel weer naar het front
Staan daar dan meisjes of jongens in badkleding op of zo?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit om het uur hijgend te refreshen op de tv-gids van FOX.
Tot mijn treurnis niets.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Staan daar dan meisjes of jongens in badkleding op of zo?
godverdomme ook nog eisen stellentwitter:Lunatic_News twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 19:02:00Lviv was een serieuze optie, maar Lviv vs Luhansk is het Feyenoord-Ajax van Oekraine. @zorya_luhansk wilde daar onder geen beding spelen. reageer retweet
Is hun goed recht.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:36 schreef Cara het volgende:
godverdomme ook nog eisen stellentwitter:Lunatic_News twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 19:02:00Lviv was een serieuze optie, maar Lviv vs Luhansk is het Feyenoord-Ajax van Oekraine. @zorya_luhansk wilde daar onder geen beding spelen. reageer retweet
Daar zou ik persoonlijk, niet heel veel problemen mee hebbenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zanger Rinus gaat er ook heen. Benieuwd of ze hem terug de zee inschieten.
Haten op zanger Rinusquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zou ik persoonlijk, niet heel veel problemen mee hebben
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Haten op zanger Rinus
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS
als Lviv veiliger is vind ik dat niet hun goed recht. Je ontvangt het team maar in het veiligste oord en als je daar niet wilt spelen neem je maar lekker je 3-0 verlies. Waarom zouden wij gevaar meer gevaar moeten lopen vanwege hun oorlog?quote:
Lviv wordt door o.a. de Nederlandse overheid als net zo veilig ervaren als Kiev. Zo denkt de UEFA ook, die grijpen waarschijnlijk pas in wanneer landen een negatief reisadvies geven en een bepaald gebied aanmerken als oorlogszone.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
als Lviv veiliger is vind ik dat niet hun goed recht. Je ontvangt het team maar in het veiligste oord en als je daar niet wilt spelen neem je maar lekker je 3-0 verlies. Waarom zouden wij gevaar meer gevaar moeten lopen vanwege hun oorlog?
Ziyech incoming.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef Sunri5e het volgende:
Clasie naar Porto schijnt nu in een stroomversnelling te zijn gekomen nu Defour is vertrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |