Porto heeft nog aardig wat centjes van Mangala, melken Martin!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef Sunri5e het volgende:
Clasie naar Porto schijnt nu in een stroomversnelling te zijn gekomen nu Defour is vertrokken.
Hij zou Southampton en een andere PL club hebben afgezegd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef Sunri5e het volgende:
Clasie naar Porto schijnt nu in een stroomversnelling te zijn gekomen nu Defour is vertrokken.
Zo snel mogelijk toeslaan want FC Twente moet in alle uithoeken zoeken om geld bij te kunnen leggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef Siyara het volgende:
Het is dan wel te hopen dat Ziyech gehaald gaat worden...
Dat was om te spreken met de zaakwaarnemer van Guidetti.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef Sunri5e het volgende:
Dat verklaard wellicht ook waarom van Geel in Portugal was?
Is een stuk aanvallender dan Clasie. Ik zie Ziyech graag komen maar ik zie hem niet als vervanger voor Clasie....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef Siyara het volgende:
Ik zal het meteen ff aan van Gold doorgeven. Hotline ditdat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk toeslaan want FC Twente moet in alle uithoeken zoeken om geld bij te kunnen leggen.
Hebben we Ruudje al voor. Als je deze man kan halen moet je het meteen doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is een stuk aanvallender dan Clasie. Ik zie Ziyech graag komen maar ik zie hem niet als vervanger voor Clasie....
Die hele Guidetti transfer is nog geen enkele keer in het nieuws geweest.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef Siyara het volgende:
[..]
Dat was om te spreken met de zaakwaarnemer van Guidetti.
Klopt. Maar overheden geven reisadviezen af, gebaseerd op de veiligheidssituatie, en die is voor Lviv hetzelfde als voor Kiev.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het ís niet zo veilig als kan zijn in Kiev
quote:13-08-2014 | 'Twee Engelse clubs kunnen komst Clasie vergeten'
Jordy Clasie heeft twee clubs afgewezen als volgende werkgever. De middenvelder van Feyenoord heeft 'nee' verkocht aan West Ham United en Southampton. FC Porto is nog altijd geïnteresseerd in de international. De middenvelder zou willen vertrekken bij Feyenoord, wanneer de club zich niet kan plaatsen voor Europees voetbal. De Rotterdamse club ziet de aanvoerder het liefst niet vertrekken uit De Kuip. (O Jogo)
Zo'n Clasie, zou die er niet gevoelig voor zijn als Guidetti terug zou komen? Die twee zijn goede vrienden als ik het goed begrijp. Dan haal je niet alleen Guidetti in huis maar houd je wellicht ook nog Clasie in Rotterdam.
Dus? Ik vind dat je als ontvangende club voor de veiligste omstandigheden moet zorgen. Kiev is beduidend onveiliger dan Lviv.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt. Maar overheden geven reisadviezen af, gebaseerd op de veiligheidssituatie, en die is voor Lviv hetzelfde als voor Kiev.
[ afbeelding ]
Klinkt goed dat bericht. Lijkt alsof Clasie ook niet zomaar wilt vertrekken bij Feyenoord.quote:
Ik ben het met je eens hoor, maar zo redeneren Zorya Luhansk en de UEFA nou eenmaal niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus? Ik vind dat je als ontvangende club voor de veiligste omstandigheden moet zorgen. Kiev is beduidend onveiliger dan Lviv.
Champions League zegt je niets?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klinkt goed dat bericht. Lijkt alsof Clasie ook niet zomaar wilt vertrekken bij Feyenoord.
Als je clubs als Southampton en West Ham United afzegt dan zou ik Porto persoonlijk een vreemde keuze vinden.
Nee, dat zegt me niets. Wat is dat ook alweer?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Champions League zegt je niets?
Google it, bitch.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dat zegt me niets. Wat is dat ook alweer?
Het is gewoon écht onveilig. Vol 'demonstranten' met granaten, molotovs, geweren etc die elke kans aangrijpen hun punt te maken, granaten die in het centrum ontploffen etc etc etc. Ik pleit er juist voor dat het de UEFA wél zou moeten interesseren en ze veiligheid voorop zouden moeten stellen. Of in ieder geval niet zo laag mogelijk als prioriteitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar zo redeneren Zorya Luhansk en de UEFA nou eenmaal niet.
Bel ze op zou ik zeggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is gewoon écht onveilig. Vol 'demonstranten' met granaten, molotovs, geweren etc die elke kans aangrijpen hun punt te maken, granaten die in het centrum ontploffen etc etc etc. Ik pleit er juist voor dat het de UEFA wél zou moeten interesseren en ze veiligheid voorop zouden moeten stellen. Of in ieder geval niet zo laag mogelijk als prioriteit
Wou je Ziyech op de plek van Clasie neerzetten dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef Siyara het volgende:
Ik zie Vormer ook zeker zo graag spelen als Clasie. Spoeling voor CVM wordt wel dun als Clasie vertrekt. Misschien De Zeeuw dan als back-up als hij voor een paar knaken wil voetballen. Of toch Drenthe kans geven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:24 schreef Siyara het volgende:
[..]
Hebben we Ruudje al voor. Als je deze man kan halen moet je het meteen doen.
De Zeeuw? Voel eens aan je voorhoofd joh.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Ik zie Vormer ook zeker zo graag spelen als Clasie. Spoeling voor CVM wordt wel dun als Clasie vertrekt. Misschien De Zeeuw dan als back-up als hij voor een paar knaken wil voetballen. Of toch Drenthe kans geven.
Doe 's ff normaal met die De Zeeuw.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Ik zie Vormer ook zeker zo graag spelen als Clasie. Spoeling voor CVM wordt wel dun als Clasie vertrekt. Misschien De Zeeuw dan als back-up als hij voor een paar knaken wil voetballen. Of toch Drenthe kans geven.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De Zeeuw? Voel eens aan je voorhoofd joh.
Reden? Ajax achtergrond, of helemaal verleerd? Dat gejank over Rotterdam - Amsterdam heb ik helemaal niets mee en over zijn kwaliteiten op dit moment kan ik niet voldoende oordelen. Heb hem al jaren niet zien voetballen. In zijn Ajax-tijd was het toch zeker iemand die als back-up bij Feyenoord niet zou misstaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe 's ff normaal met die De Zeeuw.
hij is fit zat.. en het nivo zal ie in nederland ook wel aankunnen hoor..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:08 schreef Hamilcar het volgende:
Ik zie de komst van Guidetti zo niet zitten. Twee jaar uit de running geweest, totaal niet in vorm, ook niet echt fit .. zelfs voor 2 miljoen is het een te groot risico.
Kun jij dan een beter alternatief uit de hoed toveren?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:08 schreef Hamilcar het volgende:
Ik zie de komst van Guidetti zo niet zitten. Twee jaar uit de running geweest, totaal niet in vorm, ook niet echt fit .. zelfs voor 2 miljoen is het een te groot risico.
Risico's zijn er om genomen te worden. En altijd beter dan het alternatief, niks nemen/meer betalen dan we willen. Daar lijkt het namelijk op af te stevenenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:08 schreef Hamilcar het volgende:
verdomme man, we komen na al die jaren uit de financiële stront gezet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Risico's zijn er om genomen te worden. En altijd beter dan het alternatief, niks nemen/meer betalen dan we willen. Daar lijkt het namelijk op af te stevenen
Je hebt nooit zekerheden hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef Cara het volgende:
[..]
verdomme man, we komen na al die jaren uit de financiële stront gezet.
Dan mag je wel 1000% zeker weten dat een vent die 2 jaar lang geen wedstrijd gespeeld heeft miljoenen waard is. Fuck risico's, dan maar te Vrede in de spits.
Nee, geen topsport zonder risico's. In wezen is iedere transfer een risico.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Dan mag je wel 1000% zeker weten dat een vent die 2 jaar lang geen wedstrijd gespeeld heeft miljoenen waard is. Fuck risico's, dan maar te Vrede in de spits.
quote:
Er is verschil tussen geen zekerheidje, risico nemen en een speler kopen die twee jaar lang vanwege een zeldzame ziekte niet gelopen heeft. Ik vind zelfs 2 miljoen + salaris een schandalig groot risico vergeleken met 5 miljoen uitgeven voor een talentvolle, onbewezen spits.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, geen topsport zonder risico's. In wezen is iedere transfer een risico.
Als je ieder risico wilt uitsluiten kun je ook geen kampioenschappen meer verlangen van Feyenoord.
Zou enorm onverwachts zijn. Al zou ik het einde van Mulder wel toejuichen.quote:Ex-Twente doelman op weg naar Feyenoord
www.duma.bg
Volgens het Bulgaarse dagblad Duma huurt Feyenoord voormalig Twente-doelman Nikolay Mihaylov voor één seizoen van Hellas Verona. De 26-jarige Mihaylov vertrok in augustus 2013 voor een half miljoen euro van FC Twente naar Hellas Verona, waar hij geen basisplek kon veroveren. Feyenoord-trainer Fred Rutten kent Mihaylov uit zijn periode bij FC Twente. De komst van Mihaylov betekent hoogstwaarschijnlijk het einde van Erwin Mulder bij Feyenoord.
Bron: Nujij.nl
Echt helemaal mee eens. Te Vrede prikt ze er in de Kuip en tegen mindere tegenstanders ook wel in en zelfs met een Guidetti in goede doen is het lang niet zeker dat je in de grote wedstrijden meer punten gaat pakken dan met Mitchell.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een opmerking joh. Iemand met overgewicht, die al een hele tijd niet meer heeft gevoetbald en waarbij het maar de vraag is of hij ooit nog maar enig niveau gaat halen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Kun jij dan een beter alternatief uit de hoed toveren?
Robert Mühren zoekt nog altijd een stapje hogerop.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een opmerking joh. Iemand met overgewicht, die al een hele tijd niet meer heeft gevoetbald en waarbij het maar de vraag is of hij ooit nog maar enig niveau gaat halen.
Dan is zowat iedere spits van een andere club uit de Eredivisie een beter alternatief. Zelfs jongens uit de JL. Die zijn tenminste fit.
Dat is op dit moment serieus een betere optie dan Guidetti.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robert Mühren zoekt nog altijd een stapje hogerop.
Ik ben gewoon benieuwd wat Feyenoord nog meer op het lijstje heeft staan behalve Guidetti, Dost en Zapata.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een opmerking joh. Iemand met overgewicht, die al een hele tijd niet meer heeft gevoetbald en waarbij het maar de vraag is of hij ooit nog maar enig niveau gaat halen.
Dan kan je beter Vermeer halen voor 1 miljoen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik kom ineens dit bericht tegen?
[..]
Zou enorm onverwachts zijn. Al zou ik het einde van Mulder wel toejuichen.
Vind ik ook. Maar de Feyenoord directie zal wel bang zijn dat ze te maken krijgen met allerlei negatieve sentimenten rondom het aantrekken van spelers die bij Ajax vandaan komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dan kan je beter Vermeer halen voor 1 miljoen.
Idd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja goed, maar dat kan niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vermeer is een neger.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Ga lekker in de Arena zitten als je zo graag joden wil zien.
Geef maar toe, jij zou maar al te graag Kenneth Vermeer op doel willen zien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Ga lekker in de Arena zitten als je zo graag joden wil zien.
Best een redelijke keeper.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik kom ineens dit bericht tegen?
[..]
Zou enorm onverwachts zijn. Al zou ik het einde van Mulder wel toejuichen.
Bronnen voor die vetgedrukte dingen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan is zowat iedere spits van een andere club uit de Eredivisie een beter alternatief. Zelfs jongens uit de JL. Die zijn tenminste fit.
#viesdikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hele leuke lijnkeeper, maar niet voor niets al jaren af en aan bankzitter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het ging om de vergelijking met Mihaylov.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hele leuke lijnkeeper, maar niet voor niets al jaren af en aan bankzitter.
Wat Feyenoord nodig heeft is zekerheid achterin, geen clown met hele goede reflexen. En dan al helemaal geen clown van de aartsrivaal.
Niet zo moeilijk om meer emoties te hebben dan Erwin Mulder.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Die Vermeer vorig jaar wel gezien jongens? Dat is een grotere clown dan Mulder.
Demy de Zeeuw heeft geen clubhart joh.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:07 schreef Scrummie het volgende:
Pleur op met al die ex joden als de Zeeuw en Vermeer, niet eens een discussie waard.
Doet er maar erg weinig toe.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Demy de Zeeuw heeft geen clubhart joh.
Inderdaad het zijn nog prutsers ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:07 schreef Scrummie het volgende:
Pleur op met al die ex joden als de Zeeuw en Vermeer, niet eens een discussie waard.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:07 schreef Scrummie het volgende:
Je bent wel op de hoogte dar dit verhaal werd aangezwengeld door geruchten rondom Mihaylov naar Feyenoord?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:32 schreef psychosomatic het volgende:
Vermeer pakt wel eens punten voor je, maar is ook te vaak verantwoordelijk voor puntverlies. Dan kan je net zo goed een keeper hebben die nooit punten pakt voor het team, maar ook niet blundert. Scheelt je weer een paar ton aan transferkosten. Bovendien eerst een spits en dan kijken we wel verder hoeveel geld er nog over blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |