Porto heeft nog aardig wat centjes van Mangala, melken Martin!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef Sunri5e het volgende:
Clasie naar Porto schijnt nu in een stroomversnelling te zijn gekomen nu Defour is vertrokken.
Hij zou Southampton en een andere PL club hebben afgezegd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef Sunri5e het volgende:
Clasie naar Porto schijnt nu in een stroomversnelling te zijn gekomen nu Defour is vertrokken.
Zo snel mogelijk toeslaan want FC Twente moet in alle uithoeken zoeken om geld bij te kunnen leggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef Siyara het volgende:
Het is dan wel te hopen dat Ziyech gehaald gaat worden...
Dat was om te spreken met de zaakwaarnemer van Guidetti.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef Sunri5e het volgende:
Dat verklaard wellicht ook waarom van Geel in Portugal was?
Is een stuk aanvallender dan Clasie. Ik zie Ziyech graag komen maar ik zie hem niet als vervanger voor Clasie....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef Siyara het volgende:
Het is dan wel te hopen dat Ziyech gehaald gaat worden...
Ik zal het meteen ff aan van Gold doorgeven. Hotline ditdat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk toeslaan want FC Twente moet in alle uithoeken zoeken om geld bij te kunnen leggen.
Hebben we Ruudje al voor. Als je deze man kan halen moet je het meteen doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is een stuk aanvallender dan Clasie. Ik zie Ziyech graag komen maar ik zie hem niet als vervanger voor Clasie....
Die hele Guidetti transfer is nog geen enkele keer in het nieuws geweest.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef Siyara het volgende:
[..]
Dat was om te spreken met de zaakwaarnemer van Guidetti.
Klopt. Maar overheden geven reisadviezen af, gebaseerd op de veiligheidssituatie, en die is voor Lviv hetzelfde als voor Kiev.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het ís niet zo veilig als kan zijn in Kiev
quote:13-08-2014 | 'Twee Engelse clubs kunnen komst Clasie vergeten'
Jordy Clasie heeft twee clubs afgewezen als volgende werkgever. De middenvelder van Feyenoord heeft 'nee' verkocht aan West Ham United en Southampton. FC Porto is nog altijd geïnteresseerd in de international. De middenvelder zou willen vertrekken bij Feyenoord, wanneer de club zich niet kan plaatsen voor Europees voetbal. De Rotterdamse club ziet de aanvoerder het liefst niet vertrekken uit De Kuip. (O Jogo)
Zo'n Clasie, zou die er niet gevoelig voor zijn als Guidetti terug zou komen? Die twee zijn goede vrienden als ik het goed begrijp. Dan haal je niet alleen Guidetti in huis maar houd je wellicht ook nog Clasie in Rotterdam.
Dus? Ik vind dat je als ontvangende club voor de veiligste omstandigheden moet zorgen. Kiev is beduidend onveiliger dan Lviv.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt. Maar overheden geven reisadviezen af, gebaseerd op de veiligheidssituatie, en die is voor Lviv hetzelfde als voor Kiev.
[ afbeelding ]
Klinkt goed dat bericht. Lijkt alsof Clasie ook niet zomaar wilt vertrekken bij Feyenoord.quote:
Ik ben het met je eens hoor, maar zo redeneren Zorya Luhansk en de UEFA nou eenmaal niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus? Ik vind dat je als ontvangende club voor de veiligste omstandigheden moet zorgen. Kiev is beduidend onveiliger dan Lviv.
Champions League zegt je niets?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klinkt goed dat bericht. Lijkt alsof Clasie ook niet zomaar wilt vertrekken bij Feyenoord.
Als je clubs als Southampton en West Ham United afzegt dan zou ik Porto persoonlijk een vreemde keuze vinden.
Nee, dat zegt me niets. Wat is dat ook alweer?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Champions League zegt je niets?
Google it, bitch.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dat zegt me niets. Wat is dat ook alweer?
Het is gewoon écht onveilig. Vol 'demonstranten' met granaten, molotovs, geweren etc die elke kans aangrijpen hun punt te maken, granaten die in het centrum ontploffen etc etc etc. Ik pleit er juist voor dat het de UEFA wél zou moeten interesseren en ze veiligheid voorop zouden moeten stellen. Of in ieder geval niet zo laag mogelijk als prioriteitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar zo redeneren Zorya Luhansk en de UEFA nou eenmaal niet.
Bel ze op zou ik zeggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is gewoon écht onveilig. Vol 'demonstranten' met granaten, molotovs, geweren etc die elke kans aangrijpen hun punt te maken, granaten die in het centrum ontploffen etc etc etc. Ik pleit er juist voor dat het de UEFA wél zou moeten interesseren en ze veiligheid voorop zouden moeten stellen. Of in ieder geval niet zo laag mogelijk als prioriteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |