Dat lachje van Kneef ook altijd. hrumpf hrumpfquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Die ongemakkelijke houding van Kneef
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
Knevel vindt dit muziek van de duivel.
Dartenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is er een marginalere sport dan schaatsen eigenlijk?
Meh ik ben na 3 afleveringen afgehaakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Dit boeit niemand. Ik kijk ondertussen The Leftovers. Dat is goed.
Alle wintersporten zijn marginaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is er een marginalere sport dan schaatsen eigenlijk?
Valt mee hoor bij de "moderne"EO. Die hebben alle muziekstijlen overgenomen maar dan met de juiste teksten voor de achterban. Er is zelfs Deathmetal op de EO jongeren dag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
Knevel vindt dit muziek van de duivel.
Ik heb de eerste aflevering binnen, moet ik kijken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Dit boeit niemand. Ik kijk ondertussen The Leftovers. Dat is goed.
Mooi gezegd Rensketwitter:renzeklamer twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 05:44:17Het is droevig fascinerend als juist mensen die alle dromen van de wereld hebben bereikt, liever uit het leven stappen.. #RobinWilliams reageer retweet
Net aflevering 1 gehad. Een aflevering lijkt 3 uur te duren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh ik ben na 3 afleveringen afgehaakt.
Renske is gelukkig op zijn hoogtepunt gestopt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:52 schreef tralalala het volgende:
Mooi gezegd Rensketwitter:renzeklamer twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 05:44:17Het is droevig fascinerend als juist mensen die alle dromen van de wereld hebben bereikt, liever uit het leven stappen.. #RobinWilliams reageer retweet
Ik snap er nog geen reet van, maar ik vond het wel goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste aflevering binnen, moet ik kijken?
Falko...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe zou het zijn met Falco Zandstra zijn?
dominee waarschijnlijk in zijn gevalquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral als de pastoor in een geile bui is
Nogmaals: hervormden en protestanten kennen geen pastoors.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral als de pastoor in een geile bui is
Zag em al voorbij komen op HBO, maar wacht tot seizoen is afgelopen. The Knick is daar ook net begonnen en de trailer zag er wel interessant uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik snap er nog geen reet van, maar ik vond het wel goed.
Kruis erin beukenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
dominee waarschijnlijk in zijn geval
Wel pastors.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nogmaals: hervormden en protestanten kennen geen pastoors.
Omdat die chick ook een broer heeft denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef tralalala het volgende:
Bokko is die chick toch? Waarom moet hij tegen die chick?
Haar broerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef tralalala het volgende:
Bokko is die chick toch? Waarom moet hij tegen die chick?
Wel een beetje een Agema voorhoofd...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dochter van Andries
[ afbeelding ]
Alles voor het eigen gewin.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Paar kindjes gebruiken als menselijk schild
Zo'n satéstokje valt niet moeilijk omver te beukenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die kerel komt de Schilderswijk morgen niet meer levend uit denk ik.
Allah akbarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou zelfs zijn eigen dochter verkopen aan Boko Haram
Dat vindt Webschip niet goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Johan Derksen moet morgen maar eens langskomen.
Daar zijn slechts 3 marokkaantjes voor nodig in plaats van 5.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo'n satéstokje valt niet moeilijk omver te beuken
En na afloop op de foto met Knevel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef tralalala het volgende:
Beter doen we een KvdB-meet, waarschijnlijk ook minimaal net zoveel eten en drank als bij VI-Oranje maar dan gratis.
Zou Webschip familie zijn van Gijsbert van den Brink?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat vindt Webschip niet goed.
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat vindt Webschip niet goed.
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef tralalala het volgende:
Beter doen we een KvdB-meet, waarschijnlijk ook minimaal net zoveel eten en drank als bij VI-Oranje maar dan gratis.
Dit klinkt als een aanbieding van de PLUS.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Daar zijn slechts 3 marokkaantjes voor nodig in plaats van 5.
Verknipt, maar niet besneden...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dochter van Andries
[ afbeelding ]
En met die slaapbaasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En na afloop op de foto met Knevel.
Tijs heeft daar geen problemen mee. Die zit nu al weer op de fiets.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Alleen moet je dan om middernacht uit Hilversum zien te komen.
Autoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Alleen moet je dan om middernacht uit Hilversum zien te komen.
Ik doe niet aan meets.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef tralalala het volgende:
Nee, Webschip houdt van wereldse zaken, zoals de NWS-slowchat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Webschip familie zijn van Gijsbert van den Brink?
Wel net zoveel, maar de catering bij de EO levert alleen droge hosti's en wijn. En op feestdagen vis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef tralalala het volgende:
Onbeperkt vis zelfs. Schijnen ze een mannetje voor te hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wel net zoveel, maar de catering bij de EO levert alleen droge hosti's en wijn. En op feestdagen vis.
De VARA was wel altijd leuk met DWDD en PenW. Hoewel ik nog alleen op de oude locatie uitzendingen heb bijgewoond. Je kreeg één drankbon, maar verder stond er ook genoeg goedkope wijn wat je zo kon pakken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef tralalala het volgende:
En waar we dachten dat Tuitert vanavond een geile avond zou krijgen, ligt ze nu vastgebonden met de Mos stropdas op bed... #kinkybullmosquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik doe niet aan meets.
Maar ik wens jullie heel veel plezier.
Dat is wel wederzijds danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor jou zou ik trouwens wel een uitzondering maken denk ik.
Ma 11-08: 683.000 / 21,6quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:22 schreef Elfletterig het volgende:
Kijkcijfers van twee weken KvdB op een rij. Achter de slash staat het marktaandeel.
Ma 28-07: 757.000 / 23,6
Di 29-07: 773.000 / 22,7
Wo 30-07: 622.000 / 19,9
Do 31-07: 668.000 / 20,5
Vr 01-08: 590.000 / 17,1
Ma 04-08: 736.000 / 23,5
Di 05-08: 657.000 / 20,2
Wo 06-08: 580.000 / 17,8
Do 07-08: 683.000 / 19,4
Vr 08-08: 566.000 / 16,6
DM je nummer maar even, dan prikken we een datum voor een date meet.quote:
Poll: Hoe vaak laat alors de auto afslaan onderweg naar Hilversumquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik rijd wel met Alors mee.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
DM je nummer maar even, dan prikken we een datum voor een date meet.
[..]
Poll: Hoe vaak laat alors de auto afslaan onderweg naar Hilversum
• 0 - 3
• 4 - 6
• 7 - 9
• 10 - 12
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Als het een beetje inhoudelijk begint te worden, zappen ze massaal weg.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ma 11-08: 683.000 / 21,6
Di 12-08: 560.000 / 16,6
De kijkcijfers lopen terug; zowel maandag als gisteren lager dan de voorgaande weken op die dag.
Gek genoeg is de uitzending daags NA de gewraakte MH17-uitzending nog steeds de best bekeken aflevering van deze periode. Dat terwijl veel mensen na die maandag riepen dat ze nooit meer zouden kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als het een beetje inhoudelijk begint te worden, zappen ze massaal weg.
Nog even en er is nog alleen maar sport op tv.
Zat daar sport in die uitzending?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gek genoeg is de uitzending daags NA de gewraakte MH17-uitzending nog steeds de best bekeken aflevering van deze periode. Dat terwijl veel mensen na die maandag riepen dat ze nooit meer zouden kijken.
Het is saai, ééndimensionaal qua gasten en er wordt niet echt doorgevraagd naar interessante zaken. Gezellig keuvelen wat uiteindelijk slaapverwekkend is. Als je inhoud zoekt, dan moet je niet naar Nederlandse talkshows kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als het een beetje inhoudelijk begint te worden, zappen ze massaal weg.
Nee!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zat daar sport in die uitzending?
Het heeft gewoon geen niveau meer. Dat is ook geen wonder, de echte inhoudelijk programma's worden niet beloond met goede kijkcijfers.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is saai, ééndimensionaal qua gasten en er wordt niet echt doorgevraagd naar interessante zaken. Gezellig keuvelen wat uiteindelijk slaapverwekkend is. Als je inhoud zoekt, dan moet je niet naar Nederlandse talkshows kijken.
Je zou het haast doenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee!Peter d'Hamecourt, Chris Kornet, Han ten Broeke en de meiden Cathy en Chamoetal (Israëlisch leger) waren te gast.
Ik denk dat je een brief moet sturen om de redactie erop te wijzen dat hun sport-loze uitzendingen het best scoren
En voor mij?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor jou zou ik trouwens wel een uitzondering maken denk ik.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:50 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig zelfvertrouwen, 14-18 keer was realistischer geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat toen de Eerste Wereldoorlog wasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En voor mij?
[..]
Dat is wel heel weinig zelfvertrouwen, 14-18 keer was realistischer geweest.
Zat jij toen achter het doel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat toen de Eerste Wereldoorlog was
Voor jou ook nog wel denk ik, maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En voor mij?
[..]
Dat is wel heel weinig zelfvertrouwen, 14-18 keer was realistischer geweest.
Als het 9/11 keer gebeurt moet je al nadenken of een automatische piloot niet handiger is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor jou ook nog wel denk ik, maar daar blijft het dan ook bij.
14 - 18 keer zou nog best kunnen inderdaad, bij 40 - 45 keer moet je er echt even over nadenken of een automaat niet beter voor je is.
Oh leukquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:11 schreef alors het volgende:
[..]
Voor jou ook wel, misschien moeten we iets op een strand gaan doen.
Het Kattukse strand is altijd mooi.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh leukMaar ik wil niet als het bewolkt is en regenachtig.
Mani89 beweert het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het Kattukse strand is altijd mooi.
Jij vindt dat toch ook wel na die foto?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani89 beweert het tegenovergestelde.
Dat was inderdaad behoorlijk lelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij vindt dat toch ook wel na die foto?
quote:Wierd Duk
Vanavond te gast bij @KvdBtv om het ondermeer te hebben over de vraag: hoe moet Merkel omgaan met deze Russen?
Boogerdquote:Michael Boogerd
Vanmiddag werd er een heuse nieuwe Nederlandse wielerploeg gelanceerd: Roompot Orange Cycling. Michael Boogerd wordt een van de ploegleiders.
Naast Boogerd zijn de oud-renners Erik Breukink en Jean-Paul van Poppel betrokken bij de nieuwe ploeg. De formatie gaat alleen met Nederlandse renners rijden.
In de uitzending vertelt Boogerd over zijn ambities en die van de ploeg.
Wat heb je tegen Boogie?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boogerd![]()
![]()
![]()
![]()
Webschip en ik vinden dit niet leuk.
Dat was toch zo'n user tijdens de Giro die je ineens voor troll uitmaaktequote:
Weet ik veel, die dacht dat ik een Belgenhater was ofzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat was toch zo'n user tijdens de Giro die je ineens voor troll uitmaakte![]()
Of was dat niet nav een opmerking van je over Boogerd?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb - helaas voor jou - niks tegen sport. Ik heb iets tegen overmatige aandacht voor sport. Bijvoorbeeld wielren-deskundigen bij KvdB aan tafel zetten als Mart Smeets daarvoor net een uur over wielrennen heeft geluld met gasten.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet echt.
Elflettering heeft wél net naar Knevel & Van den Brink gekeken en vraagt zich af waarom ze daarin nog eens over wielrennen gaan lopen zeiken. Alsof dat dram-programma van die Mart Smeets niet genoeg is. Is dat eindelijk klaar, doen ze het bij KvdB nog eens dunnetjes over.
Gaan ze binnenkort in het 8-uur-journaal nog een paar 10-letterwoorden uit Lingo doen ofzo? En aansluitend in Radar of de Rijdende Rechter nog even een paar nieuwsberichten voorlezen?
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voetbal > alle andere sporten > gewichtheffen en andere sporten met veel dopingschandalen > wielrennen
Topshow.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Om wielrennen interessant te maken voor de kijkers, moeten ze over koude (soms spekgladde) bergen fietsen. En door kronkelweggetjes, waar mensen uit de bocht vliegen en flinke valpartijen meemaken.
Het doet mij denken aan een Formule 1-parcours waarbij er 100 meter na de start meteen een bocht is. En de mensen die dan verlekkerd voor de tv zitten, omdat de start zo "spannend" is, omdat er spektakel is en omdat er 5 auto's uit de bocht vliegen.
Weer sport.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boogerd
Jammer dat de media hem tot een dopingbekentenis heeft gedwongen.
Nein nein nein nein.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Weer sport.
Kan het niet verboden worden?
Het is te erg voor woorden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boogerd![]()
![]()
![]()
![]()
Webschip en ik vinden dit niet leuk.
OKÉ, kan je er nu gewoon verder je smoel over houden? Het wordt serieus zwaar vermoeiend.quote:
Nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
OKÉ, kan je er nu gewoon verder je smoel over houden? Het wordt serieus zwaar vermoeiend.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:17 schreef Grifte het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel overgewicht Webschip heeft om zo'n notoire sporthater te zijn.
Ik ben geen weermanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:17 schreef Grifte het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel overgewicht Webschip heeft om zo'n notoire sporthater te zijn.
Dan ga ik nu aangifte tegen je doen.quote:
Mag niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan ga ik nu aangifte tegen je doen.
Ik heb een goeie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan ga ik nu aangifte tegen je doen.
Hehehe, goeie johannesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een goeie.
Aangrifte.
HAHAHAHA
Goede research.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:17 schreef Grifte het volgende:
Je bent zelf lelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was inderdaad behoorlijk lelijk.
Alles.quote:
Bemoei je er niet mee joh.quote:
Prima maar je moet niet zeggen dat johannes lelijk is, want dat is gewoon niet zo.quote:
Het strand van Kattuk is ook gewoon niet lelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prima maar je moet niet zeggen dat johannes lelijk is, want dat is gewoon niet zo.
Johannes en ik vinden van wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het strand van Kattuk is ook gewoon niet lelijk.
http://altijdwat.incontxt.nl/bijlmeraanzeequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik soms wel eens de neiging krijg om naar Noordwijk te wandelen als ik aan de Kattukse kust sta en even naar het noorden kijk.
quote:Rena Netjes
Volgens een hoge ambtenaar van Justitie is ISIS 'een vooropgezet plan van de zionisten om de islam zwart te maken. Is dit tekenend voor veel moslims?
Journaliste Rena Netjes (uit Egypte gevlucht) onderzocht deze vraag. Vanavond zit ze bij ons aan tafel.
Zeker. Boogerd en Nelissen.quote:
Ik hoop ook dat ze Boogerd als laatste doen. Dat scheelt inderdaad weer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk doen ze Boogerd als laatste. Dan kan ik eerder gaan pitten. De afgelopen uitzendingen deden ze steeds een slaapverwekkend item op het eind. Zul je zien dat ze het vanavond net andersom doen...
Goede vraag, en dat dat wijf zo hoog bij justitie werkt is wat twijfelachtig.quote:Volgens een hoge ambtenaar van Justitie is ISIS 'een vooropgezet plan van de zionisten om de islam zwart te maken. Is dit tekenend voor veel moslims?
Stel je eens voor dat Rena Netjes trouwt met een leuke man wiens achternaam Vis is.quote:
Hoop Boogerd als eerste onderwerp, de rest boeit me eigenlijk niet zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk doen ze Boogerd als laatste. Dan kan ik eerder gaan pitten. De afgelopen uitzendingen deden ze steeds een slaapverwekkend item op het eind. Zul je zien dat ze het vanavond net andersom doen...
De user?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Jeetje ik lees net dat Haagse Sjonnie terminaal is, daar word je wel even stil van.
Ja hij is een gebruiker. Wiet enzo.quote:
Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat Rena Netjes trouwt met een leuke man wiens achternaam Vis is.
Dan heet ze ineens Rena Vis-Netjes.
100% Isisquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:03 schreef waxmask het volgende:
Eindelijk weer lekker over IS(IS) praten!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet waar je het over hebt :Squote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:06 schreef KingRoland het volgende:
Mani, ga jij niet naar war horse?
Nou, heb je nog wat te vertellen dan?quote:
Niet zien dat we zelf ook aan de verkeerde kant staan en beide partijen elkaar uitspelen met ons gewone mensen als speelbal...quote:
Maar wel tieten, die mis ik bij Boogje...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben al blij dat die Koblenko niet is uitgenodigd
Het is één groot complot.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe doen ze dat toch altijd bij KvdB? Er zit altijd wel iemand aan tafel die toevallig een betrokkenheid bij andermans onderwerp heeft. Nu heeft Boogerd weer een Oekraïense vriendin...
Ik heb Levchenko ook al een lange tijd niet gezien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Lang niet gesproken paxconquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Helaas ook geen Levquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Post even je twitter hier.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Van de zionisten natuurlijk...gooi het zo even op mijn twitter...
Dit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Gelukkig hebben we nu Nickgod voor het middenveldquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb Levchenko ook al een lange tijd niet gezien.
Ik was een weekje weg, maar nu kunnen we weer samen JUICHEN voor FC Groningenquote:
Levchenko > Nickgod.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu Nickgod voor het middenveld
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Doet me helemaal niks.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
johannes_vermeer wordt nu woedend
Heerlijk lichaam, alleen jammer dat haar libido zo laag ligt, zoals ze ooit vertelde in een interview. Totaal niet geintreseerd in sex, althans niet zoveel als dat een gezonde man zou willen. {Pijpen vond ze vies....quote:
O o o wat een wedstrijd zegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu Nickgod voor het middenveld
[..]
Ik was een weekje weg, maar nu kunnen we weer samen JUICHEN voor FC Groningen
Jij had toch een vrouw?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heerlijk lichaam, alleen jammer dat haar libido zo laag ligt, zoals ze ooit vertelde in een interview. Totaal niet geintreseerd in sex, althans niet zoveel als dat een gezonde man zou willen. {Pijpen vond ze vies....
Wat een aankoopquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
O o o wat een wedstrijd zegantonia
Hier lijkt ze best gewillig om Koen Verweij oraal te bevredigen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heerlijk lichaam, alleen jammer dat haar libido zo laag ligt, zoals ze ooit vertelde in een interview. Totaal niet geintreseerd in sex, althans niet zoveel als dat een gezonde man zou willen. {Pijpen vond ze vies....
Koengodquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier lijkt ze best gewillig om Koen Verweij oraal te bevredigen.
http://instagram.com/p/rjW8RsKaeC/
Toen keek ze echt geil uit d'r ogen inderdaadquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Koengod
Bij 24 uur met zat ze ook constant tegen Theo Maassen aan te schurken
Humberto was ook niet veilig voor haar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Koengod
Bij 24 uur met zat ze ook constant tegen Theo Maassen aan te schurken
Ik denk eerder dat ze het woord Barbaren zocht.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
"Bandieten" is in deze context wel het understatement van het jaar....
raddraaiersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
"Bandieten" is in deze context wel het understatement van het jaar....
Kwaai jongens.quote:
?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:30 schreef tralalala het volgende:
Waarom zit Bassie niet in de studio? Lees het verschrikkelijke nieuws nu pas.
Het gaat altijd via #TeamJohannes.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:30 schreef tralalala het volgende:
Waarom zit Bassie niet in de studio? Lees het verschrikkelijke nieuws nu pas.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:33 schreef danos het volgende:
We beginnen met een hongerstaking om een punt te maken![]()
![]()
![]()
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:33 schreef danos het volgende:
We beginnen met een hongerstaking om een punt te maken![]()
![]()
![]()
Niet weten wat #TeamJohannes isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is #TeamJohannes eigenlijk?
Verwachte reactie: Niet weten wat #TeamJohannes is
Voor 1 dode IS strijder 'staan' er 3 andere op hoorde ik laatst, zoveel steun krijgen ze vanuit de soennietische kant.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Volgens Beatrice de Graaf zijn er zo'n 4000 á 5000 IS strijders. Het moet toch niet moeilijk zijn om IS zware schade toe te brengen.
oei.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Huis in de fik gestoken door hangkinderen.
Dat hoorde je van je moslimbuurman?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor 1 dode IS strijder 'staan' er 3 andere op hoorde ik laatst, zoveel steun krijgen ze vanuit de soennietische kant.
Dat is het enige dat daar werkt, maar wij vinden dat natuurlijk geen goed idee met zijn allen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:34 schreef luxerobots het volgende:
Het Midden-Oosten was een stuk veiliger voor christenen toen er nog geen vrijstaten maar nog gewoon ouderwetse dictaturen waren.
Die dictaturen werkten hier anders ook goed hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is het enige dat daar werkt, maar wij vinden dat natuurlijk geen goed idee met zijn allen.
Ja dat werkte zo goed dat er revoluties kwamen met dit als gevolg. Echt een goede duurzame oplossing.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is het enige dat daar werkt, maar wij vinden dat natuurlijk geen goed idee met zijn allen.
Het is erg genoeg dat dictaturen beter werkten dan mensen vrijheid en democratie geven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:34 schreef luxerobots het volgende:
Het Midden-Oosten was een stuk veiliger voor christenen toen er nog geen vrijstaten maar nog gewoon ouderwetse dictaturen waren.
Taqiyya kende je toch wel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:37 schreef waxmask het volgende:
Bij elk conflict leer ik wel weer wat nieuws. Voor ISIS wist ik deze termen niet:
Yezidi
Taqiyya
Takfir
EN weer wat meer geleerd over de Sjieten, soenieten , al-quada.
Onze vrienden Gaddafi en Mubarak hebben het toch best een poosje uitgehouden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat werkte zo goed dat er revoluties kwamen met dit als gevolg. Echt een goede duurzame oplossing.
Niet dat ik weet. Voorheen spraken we van Dhimi's. Maar een maand geleden (ofzo) kwam daar Taqiyya bij. Maar zal vast al langer bestaan die term.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Het échte nieuws van deze avond komt trouwens uit Spanje. Eindelijk een reactie van de opperbaas zelf over de Zwarte Pieten-hetze: Sintnicolaas: verwijt mezelf niets
Als het westen zijn steun niet had ingetrokken, waren ze er nu nog. Assad is wat dat betreft slimmer, Putin is een meer betrouwbare vriend.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef Martinello het volgende:
[..]
Onze vrienden Gaddafi en Mubarak hebben het toch best een poosje uitgehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |