Mensen komen tot andere inzichten als het einde nabij is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zou mij echt niet lukken om mezelf dit soort praat wijs te maken
Wat zou er allemaal langskomen in de hel?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat iedereen die hier post in de Hel zal belanden. Maar dan hebben we het wel gezellig denk ik.
Ik zit als enige Khumbaya te zingen in de hemel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat iedereen die hier post in de Hel zal belanden. Maar dan hebben we het wel gezellig denk ik.
Ik ga helemaal nergens heen behalve in de crematieoven.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Snap ik ook niks van.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:18 schreef alors het volgende:
Blijft ongelooflijk dat iemand die zo sprankelend overkomt zo doodziek is
Terwijl de dood gewoon bij het leven hoort, maar dat lijken we de laatste tijd niet meer te beseffen. Mensen mogen niet meer dood gaan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Mensen komen tot andere inzichten als het einde nabij is.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zit als enige Khumbaya te zingen in de hemel.
Helaas is dat wel je enige zekerheid in het leven, jammer dat het bij dit meisje zo vroeg komt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Terwijl de dood gewoon bij het leven hoort, maar dat lijken we de laatste tijd niet meer te beseffen. Mensen mogen niet meer dood gaan.
Dat is inderdaad waarquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Helaas is dat wel je enige zekerheid in het leven, jammer dat het bij dit meisje zo vroeg komt.
Meisje vooraan is een Kattukse.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ah, ik val precies op het "goede" moment binnen, zie ik. Wielrennen.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ja heel toevallig zodat je net je theatrale entree kan maken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Echt waar, ik kom net thuis...quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja heel toevallig zodat je net je theatrale entree kan maken.
Momenteel niet.quote:
Goede vaste tafelgast voor Tour Du Jour.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zijn benen heeft ie niet meer, zijn babbel wel.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Om wielrennen interessant te maken voor de kijkers, moeten ze over koude (soms spekgladde) bergen fietsen. En door kronkelweggetjes, waar mensen uit de bocht vliegen en flinke valpartijen meemaken.
Het doet mij denken aan een Formule 1-parcours waarbij er 100 meter na de start meteen een bocht is. En de mensen die dan verlekkerd voor de tv zitten, omdat de start zo "spannend" is, omdat er spektakel is en omdat er 5 auto's uit de bocht vliegen.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Om wielrennen interessant te maken voor de kijkers, moeten ze over koude (soms spekgladde) bergen fietsen. En door kronkelweggetjes, waar mensen uit de bocht vliegen en flinke valpartijen meemaken.
Het doet mij denken aan een Formule 1-parcours waarbij er 100 meter na de start meteen een bocht is. En de mensen die dan verlekkerd voor de tv zitten, omdat de start zo "spannend" is, omdat er spektakel is en omdat er 5 auto's uit de bocht vliegen.
Ok.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Zo zijn wielerfans niet. Mensen als Mani en ik kijken voor de schoonheid van de sport.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Bij de Formule1 gebeurt al jaren niks. Wel mooi voor die ramptoeristen die daarom kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Elfletterig is een ramptoerist.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zo zijn wielerfans niet. Mensen als Mani en ik kijken voor de schoonheid van de sport.
Het is toch zo? Het is toch van de gekke dat het meer een soort behendigheidsparcours wordt dan dat het om hard fietsen gaat?quote:
Wat jij hier allemaal raaskalt, komt totaal niet overeen met de werkelijkheid. Toch bedankt voor je poging om kritiek te kunnen leveren op wielrennen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is toch zo? Het is toch van de gekke dat het meer een soort behendigheidsparcours wordt dan dat het om hard fietsen gaat?
Nee, maar ramptoerist is wel elfletterig.quote:
Sowieso, denken dat wielrennen gaat om 'hard fietsen'quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is toch zo? Het is toch van de gekke dat het meer een soort behendigheidsparcours wordt dan dat het om hard fietsen gaat?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ramptoerist is wel elfletterig.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ramptoerist is wel elfletterig.
Deze typefout doet pijn aan de ogen van Ambrosius.quote:
Oh is dat geen hont variantquote:
Ik probeer hem te lokken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze typefout doet pijn aan de ogen van Ambrosius.
Zo is dat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Je kunt wel zeggen: geen aandacht meer besteden aan zo'n wedstrijd. Maar wat doen we? De start van de giro naar Nederland halen.
Ga daar dan protesteren, met een spandoek enzo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Je kunt wel zeggen: geen aandacht meer besteden aan zo'n wedstrijd. Maar wat doen we? De start van de giro naar Nederland halen.
Het is toch ook gewoon een tievussport man. De doping heeft alles verziekt. Lekker elkaars hand boven het hoofd houden. Lijkt godverdomme de politiek wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat jij hier allemaal raaskalt, komt totaal niet overeen met de werkelijkheid. Toch bedankt voor je poging om kritiek te kunnen leveren op wielrennen.
Zoals met alles en iedereen in het leven.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:40 schreef Vatta het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon een tievussport man. De doping heeft alles verziekt. Lekker elkaars hand boven het hoofd houden. Lijkt godverdomme de politiek wel.
Ja, want alleen in wielrennen wordt er doping gebruikt. Dat dopingargument is inmiddels wel erg doorzichtig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:40 schreef Vatta het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon een tievussport man. De doping heeft alles verziekt. Lekker elkaars hand boven het hoofd houden. Lijkt godverdomme de politiek wel.
Vaste tafelgast bij Mart.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:41 schreef Slobeend het volgende:
Thomas moet per direct co-commentator worden, fietsen kan 'ie niet meer.
Nelissen en Dekker. En dan Herbert en Maarten op straat gooien. Niks mis mee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:41 schreef Slobeend het volgende:
Thomas moet per direct co-commentator worden, fietsen kan 'ie niet meer.
Ik ben voor #hermandeschermman en Dekker.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nelissen en Dekker. En dan Herbert en Maarten op straat gooien. Niks mis mee.
Ja waar zijn de C&A overhemden gebleven?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit seizoen draagt tijs wel heel vaak een pak.
Ja en bij andere sporten heb je de gokmaffia en sites als Unibet. Bij het voetbal de FIFA wat ook een grote corrupte tering zooi is. Bij het wielrennen vind ik het vooral ongelooflijk hoe het zo ver heeft kunnen komen. Heel dat Amstrong verhaal vind ik echt fascinerend.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, want alleen in wielrennen wordt er doping gebruikt. Dat dopingargument is inmiddels wel erg doorzichtig.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:44 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ja en bij andere sporten heb je de gokmaffia en sites als Unibet. Bij het voetbal de FIFA wat ook een grote corrupte tering zooi is. Bij het wielrennen vind ik het vooral ongelooflijk hoe het zo ver heeft kunnen komen. Heel dat Amstrong verhaal vind ik echt fascinerend.
In het voetbal is er geen doping inderdaad.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:44 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ja en bij andere sporten heb je de gokmaffia en sites als Unibet. Bij het voetbal de FIFA wat ook een grote corrupte tering zooi is. Bij het wielrennen vind ik het vooral ongelooflijk hoe het zo ver heeft kunnen komen. Heel dat Amstrong verhaal vind ik echt fascinerend.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is nou het verschil tussen een christen (deze man) en een moslim (Van Doorn eerder deze week). Deze man verafschuwt de daden van de christenen in CAR. Van Doorn nam geen afstand van moslimextremisten, maar wees meteen naar Amerika.
Overal.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
In het voetbal is er geen doping inderdaad.
Inderdaad, want op basis van deze twee kan je beide godsdiensten wel generaliseren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is nou het verschil tussen een christen (deze man) en een moslim (Van Doorn eerder deze week). Deze man verafschuwt de daden van de christenen in CAR. Van Doorn nam geen afstand van moslimextremisten, maar wees meteen naar Amerika.
Wielrennen, want Keldermerckx gaat winnen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zal het sportonderwerp worden morgen?
Maandag was zijn pak ok, nu heeft het een hoog C & A gehalte.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ja waar zijn de C&A overhemden gebleven?
Ik generaliseer niks. Ik vergelijk gewoon twee mensen die deze week aan tafel zaten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Inderdaad, want op basis van deze twee kan je beide godsdiensten wel generaliseren.
Je vergelijkt twee religies aan de hand van twee personen...quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik generaliseer niks. Ik vergelijk gewoon twee mensen die deze week aan tafel zaten.
Nee, hij had eerder deze week ook een stropdas om. En zowel gisteren als eergisteren had hij een jasje aan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:51 schreef Latert het volgende:
Poephoofd heeft speciaal een jasje en stropdas omgedaan omdat Jezus naar de hemel is vertrokken?
Dat is zijn nieuwe stijl dit seizoen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:51 schreef Latert het volgende:
Poephoofd heeft speciaal een jasje en stropdas omgedaan omdat Jezus naar de hemel is vertrokken?
Ah ok. Dit is de 1e keer dat ik inschakel deze week.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, hij had eerder deze week ook een stropdas om. En zowel gisteren als eergisteren had hij een jasje aan.
KvdB wordt niet meer gesponsord door de zeeman.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is zijn nieuwe stijl dit seizoen.
Ik vind het aids. Die overhemden waren zijn trademark.
Eens, geen gezicht dit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is zijn nieuwe stijl dit seizoen.
Ik vind het aids. Die overhemden waren zijn trademark.
Toch valt volgens mij niet te ontkennen dat bij christenen vergevingsgezindheid er over het algemeen wat dieper ingeramd zit dan bij moslims.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Inderdaad, want op basis van deze twee kan je beide godsdiensten wel generaliseren.
Elflettering vond het maar matig allemaal.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb de uitzending een beetje langs me heen laten gaan.
Die jongen is het moreel kompas van Nederland dus dan zal dat wel zo zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering vond het maar matig allemaal.
Is hij daartoe verkozen door de samenleving?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die jongen is het moreel kompas van Nederland dus dan zal dat wel zo zijn.
Als je het moreel kompas van de samenleving bent hoef je niet gekozen te worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is hij daartoe verkozen door de samenleving?
Een paar lekkere hockeywijven misschien, vanwege het WK dat morgen start.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zal het sportonderwerp worden morgen?
Lijkt me sterk dat die net voor het toernooi daar gaan zitten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Een paar lekkere hockeywijven misschien, vanwege het WK dat morgen start.
Van die uitgerangeerde bedoel ik dus, de Fatima's enzo.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die net voor het toernooi daar gaan zitten.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Jort Kelder en Hans van Baalen
Journalist Jort Kelder vroeg zich af: wil iemand een hondenbaan als Europarlementariër uit idealisme of ijdelheid? Hij maakte een documentaire over de bekendste: Hans van Baalen. Beiden aan tafel.
Topshow.
Ik heb wat chipjes in een bakje gedaan en wat cola in een glas.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:01 schreef marcodej het volgende:
Ik pak er een perenijsje bij. Zo'n avond is het.
Wil je naar Mexico op vakantie?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit aan het water want ik moet afvallen als ik mijn Rasmussen target wil halen.
Zijn skeletmodel is een inspiratie voor mij, net als zijn duo penotti huid.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je naar Mexico op vakantie?
Neuh.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Pauw en Witteman eigenlijk wel veel leuker.
Dan heb je de afgelopen dagen niet gekeken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alle afleveringen van deze week waren topshows, de laatste topshow van P&W kan ik mij niet eens meer herinneren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het nog niet gespeeld. Mijn vrienden zijn geen voetballiefhebbers.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag op het Hans gooit met jasje vakje. Dit kwam mijn spelkansen niet ten goede.
Klopt, ik kijk standaard alleen op vrijdagquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heb je de afgelopen dagen niet gekeken.
Ik heb vandaag tegen mijn broertje gespeeld (die heeft ook niks met voetbal), een keer gewonnen een keer verloren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gespeeld. Mijn vrienden zijn geen voetballiefhebbers.
Dan kan je die uitspraak dus niet doen. Vooral het gastenbeleid is zeer sterk deze week: Johan Derksen, Hansie Hansie Thomas Dekkergod etc.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, ik kijk standaard alleen op vrijdag
Die heeft ineens vier pakken gekocht.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jort zeilt er daar langs met zijn punt.quote:
arjan1112 vind dit niet leuk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Longarts, rookte zelf, en nu zo anti als de pest. Je verwacht het niet.
Die begrijp ik nietquote:
Ambrosius vindt zoveel dingen niet leuk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ambrosius vindt jouw post niet leuk.
Kappen nou.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wel?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In hoeverre is dit een marokkanen probleem?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk is het verkeerde woord.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dan wel? Wij waarderen het als je volledig bent.quote:
Beide.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef marcodej het volgende:
Hans heeft een zeer slecht zitten overhemd en pak. Of een moddervet lichaam.
Stiekem struint hij alle cafés af en zet hij de bloemetjes buiten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
Ik ben altijd wel benieuwd hoe Ambrosius in het echte leven is. Ik zou hem wel willen ontmoeten.
Ik bedenk me altijd dat hij de oudere broer van GGMM is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
Ik ben altijd wel benieuwd hoe Ambrosius in het echte leven is. Ik zou hem wel willen ontmoeten.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is dan het goede woord? Wel volledig zijn.
Het lijkt wel afgesproken werk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat dan wel? Wij waarderen het als je volledig bent.
Ik denk niet dat hij kijkt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een VVD-hoofd.
Pelle vindt dit leuk.
nu nog zo'n protserig lichtblauw pak erbij en het plaatje is compleet.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef marcodej het volgende:
Hans heeft een zeer slecht zitten overhemd en pak. Of een moddervet lichaam.
quote:
LEAVE HANS ALONEquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
Er zitten rare kreukels op de schouders van Hans.
Die gaat Giroud vervangen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Rickie? Nee dit gaat naar Liverpool geloof ik.
Nee die van het CDA. Ik weet niet hoe die met zijn achternaam heet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Rickie? Nee dit gaat naar Liverpool geloof ik.
van Wolfswinkelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee die van het CDA. Ik weet niet hoe die met zijn achternaam heet.
Joh wat kan ons dat nou verrotstralen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:21 schreef marcodej het volgende:
Die kreukels zijn toch raar? Wat heeft hij met dat pak gedaan?
Ruud?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
https://www.cda.nl/nistelrooij/
Deze man bedoelde ik.
Kattukkers houden van stijlquote:
Marcodej gaat altijd heel raar doen als hij net over Ambrosius heeft gefantaseerd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Marcodej gaat altijd heel raar doen als hij een perenijsje op heeft.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Marcodej gaat altijd heel raar doen als hij een perenijsje op heeft.
Oke het was wel heel flauwquote:
Perziksap?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke het was wel heel flauw
Ik heb dorst.
Nee het is nu sinaasappel-abrikoossapquote:
Overloperquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee het is nu sinaasappel-abrikoossap
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee het is nu sinaasappel-abrikoossap
uh, okéquote:
Al die hockeywijven pieken als ze 20 zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:27 schreef tralalala het volgende:
Fatima ziet er opeens doenbaar uit, dat betekent dat er minimaal 1 kilo make-up op haar hoofd gesmeerd is.
Aru natuurlijk, die heeft nog een zuurstoftanker in z'n koffer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand nog tourcoach tips?
Ik overweeg Colombiaantjes.
Die lui van het team met die felle shirtjes.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laatste rit om het verschil te maken, buiten de doos denken johannes.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik raad gewoon altijd deze aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je hebt toch wel de Tour de Belgique gekeken vandaag?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik raad gewoon altijd deze aan.
[ afbeelding ]
Die is druk bezig de Ronde van België aan het winnen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik raad gewoon altijd deze aan.
[ afbeelding ]
Je bent zelf een doos.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laatste rit om het verschil te maken, buiten de doos denken johannes.
Neequote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de Tour de Belgique gekeken vandaag?
Zoals deze vrouw beeld ik me Karina inquote:
Morgen doen. TV-Tip.quote:
Ze vouwen de handen er niet bij.quote:
Nadal speelt morgen ook. En Fognini.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen doen. TV-Tip.
Je kunt morgen ook naar tienkampers kijken.
Ik ook niet, ga ook de Giro etappe moeten missenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Nadal speelt morgen ook. En Fognini.
Maar ik denk niet dat ik morgen overdag tijd heb om tv te kijken.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga ook de Giro etappe moeten missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |