quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is nou het verschil tussen een christen (deze man) en een moslim (Van Doorn eerder deze week). Deze man verafschuwt de daden van de christenen in CAR. Van Doorn nam geen afstand van moslimextremisten, maar wees meteen naar Amerika.
Overal.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
In het voetbal is er geen doping inderdaad.
Inderdaad, want op basis van deze twee kan je beide godsdiensten wel generaliseren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is nou het verschil tussen een christen (deze man) en een moslim (Van Doorn eerder deze week). Deze man verafschuwt de daden van de christenen in CAR. Van Doorn nam geen afstand van moslimextremisten, maar wees meteen naar Amerika.
Wielrennen, want Keldermerckx gaat winnen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zal het sportonderwerp worden morgen?
Maandag was zijn pak ok, nu heeft het een hoog C & A gehalte.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ja waar zijn de C&A overhemden gebleven?
Ik generaliseer niks. Ik vergelijk gewoon twee mensen die deze week aan tafel zaten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Inderdaad, want op basis van deze twee kan je beide godsdiensten wel generaliseren.
Je vergelijkt twee religies aan de hand van twee personen...quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik generaliseer niks. Ik vergelijk gewoon twee mensen die deze week aan tafel zaten.
Nee, hij had eerder deze week ook een stropdas om. En zowel gisteren als eergisteren had hij een jasje aan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:51 schreef Latert het volgende:
Poephoofd heeft speciaal een jasje en stropdas omgedaan omdat Jezus naar de hemel is vertrokken?
Dat is zijn nieuwe stijl dit seizoen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:51 schreef Latert het volgende:
Poephoofd heeft speciaal een jasje en stropdas omgedaan omdat Jezus naar de hemel is vertrokken?
Ah ok. Dit is de 1e keer dat ik inschakel deze week.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, hij had eerder deze week ook een stropdas om. En zowel gisteren als eergisteren had hij een jasje aan.
KvdB wordt niet meer gesponsord door de zeeman.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is zijn nieuwe stijl dit seizoen.
Ik vind het aids. Die overhemden waren zijn trademark.
Eens, geen gezicht dit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is zijn nieuwe stijl dit seizoen.
Ik vind het aids. Die overhemden waren zijn trademark.
Toch valt volgens mij niet te ontkennen dat bij christenen vergevingsgezindheid er over het algemeen wat dieper ingeramd zit dan bij moslims.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Inderdaad, want op basis van deze twee kan je beide godsdiensten wel generaliseren.
Elflettering vond het maar matig allemaal.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb de uitzending een beetje langs me heen laten gaan.
Die jongen is het moreel kompas van Nederland dus dan zal dat wel zo zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering vond het maar matig allemaal.
Is hij daartoe verkozen door de samenleving?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die jongen is het moreel kompas van Nederland dus dan zal dat wel zo zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |