Zijn skeletmodel is een inspiratie voor mij, net als zijn duo penotti huid.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je naar Mexico op vakantie?
Neuh.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Pauw en Witteman eigenlijk wel veel leuker.
Dan heb je de afgelopen dagen niet gekeken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alle afleveringen van deze week waren topshows, de laatste topshow van P&W kan ik mij niet eens meer herinneren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het nog niet gespeeld. Mijn vrienden zijn geen voetballiefhebbers.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag op het Hans gooit met jasje vakje. Dit kwam mijn spelkansen niet ten goede.
Klopt, ik kijk standaard alleen op vrijdagquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heb je de afgelopen dagen niet gekeken.
Ik heb vandaag tegen mijn broertje gespeeld (die heeft ook niks met voetbal), een keer gewonnen een keer verloren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gespeeld. Mijn vrienden zijn geen voetballiefhebbers.
Dan kan je die uitspraak dus niet doen. Vooral het gastenbeleid is zeer sterk deze week: Johan Derksen, Hansie Hansie Thomas Dekkergod etc.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, ik kijk standaard alleen op vrijdag
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jort zeilt er daar langs met zijn punt.quote:
arjan1112 vind dit niet leuk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Longarts, rookte zelf, en nu zo anti als de pest. Je verwacht het niet.
Ambrosius vindt zoveel dingen niet leuk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ambrosius vindt jouw post niet leuk.
Kappen nou.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wel?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In hoeverre is dit een marokkanen probleem?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk is het verkeerde woord.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dan wel? Wij waarderen het als je volledig bent.quote:
Beide.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef marcodej het volgende:
Hans heeft een zeer slecht zitten overhemd en pak. Of een moddervet lichaam.
Stiekem struint hij alle cafés af en zet hij de bloemetjes buiten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
Ik ben altijd wel benieuwd hoe Ambrosius in het echte leven is. Ik zou hem wel willen ontmoeten.
Ik bedenk me altijd dat hij de oudere broer van GGMM is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
Ik ben altijd wel benieuwd hoe Ambrosius in het echte leven is. Ik zou hem wel willen ontmoeten.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is dan het goede woord? Wel volledig zijn.
Het lijkt wel afgesproken werk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat dan wel? Wij waarderen het als je volledig bent.
Ik denk niet dat hij kijkt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een VVD-hoofd.
Pelle vindt dit leuk.
nu nog zo'n protserig lichtblauw pak erbij en het plaatje is compleet.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef marcodej het volgende:
Hans heeft een zeer slecht zitten overhemd en pak. Of een moddervet lichaam.
quote:
LEAVE HANS ALONEquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
Er zitten rare kreukels op de schouders van Hans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |