Momenteel niet.quote:
Goede vaste tafelgast voor Tour Du Jour.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zijn benen heeft ie niet meer, zijn babbel wel.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Om wielrennen interessant te maken voor de kijkers, moeten ze over koude (soms spekgladde) bergen fietsen. En door kronkelweggetjes, waar mensen uit de bocht vliegen en flinke valpartijen meemaken.
Het doet mij denken aan een Formule 1-parcours waarbij er 100 meter na de start meteen een bocht is. En de mensen die dan verlekkerd voor de tv zitten, omdat de start zo "spannend" is, omdat er spektakel is en omdat er 5 auto's uit de bocht vliegen.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Om wielrennen interessant te maken voor de kijkers, moeten ze over koude (soms spekgladde) bergen fietsen. En door kronkelweggetjes, waar mensen uit de bocht vliegen en flinke valpartijen meemaken.
Het doet mij denken aan een Formule 1-parcours waarbij er 100 meter na de start meteen een bocht is. En de mensen die dan verlekkerd voor de tv zitten, omdat de start zo "spannend" is, omdat er spektakel is en omdat er 5 auto's uit de bocht vliegen.
Ok.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Zo zijn wielerfans niet. Mensen als Mani en ik kijken voor de schoonheid van de sport.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Bij de Formule1 gebeurt al jaren niks. Wel mooi voor die ramptoeristen die daarom kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Elfletterig is een ramptoerist.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zo zijn wielerfans niet. Mensen als Mani en ik kijken voor de schoonheid van de sport.
Het is toch zo? Het is toch van de gekke dat het meer een soort behendigheidsparcours wordt dan dat het om hard fietsen gaat?quote:
Wat jij hier allemaal raaskalt, komt totaal niet overeen met de werkelijkheid. Toch bedankt voor je poging om kritiek te kunnen leveren op wielrennen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is toch zo? Het is toch van de gekke dat het meer een soort behendigheidsparcours wordt dan dat het om hard fietsen gaat?
Nee, maar ramptoerist is wel elfletterig.quote:
Sowieso, denken dat wielrennen gaat om 'hard fietsen'quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is toch zo? Het is toch van de gekke dat het meer een soort behendigheidsparcours wordt dan dat het om hard fietsen gaat?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ramptoerist is wel elfletterig.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ramptoerist is wel elfletterig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |