Mensen komen tot andere inzichten als het einde nabij is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zou mij echt niet lukken om mezelf dit soort praat wijs te maken
Wat zou er allemaal langskomen in de hel?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat iedereen die hier post in de Hel zal belanden. Maar dan hebben we het wel gezellig denk ik.
Ik zit als enige Khumbaya te zingen in de hemel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat iedereen die hier post in de Hel zal belanden. Maar dan hebben we het wel gezellig denk ik.
Ik ga helemaal nergens heen behalve in de crematieoven.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Snap ik ook niks van.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:18 schreef alors het volgende:
Blijft ongelooflijk dat iemand die zo sprankelend overkomt zo doodziek is
Terwijl de dood gewoon bij het leven hoort, maar dat lijken we de laatste tijd niet meer te beseffen. Mensen mogen niet meer dood gaan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Mensen komen tot andere inzichten als het einde nabij is.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zit als enige Khumbaya te zingen in de hemel.
Helaas is dat wel je enige zekerheid in het leven, jammer dat het bij dit meisje zo vroeg komt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Terwijl de dood gewoon bij het leven hoort, maar dat lijken we de laatste tijd niet meer te beseffen. Mensen mogen niet meer dood gaan.
Dat is inderdaad waarquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Helaas is dat wel je enige zekerheid in het leven, jammer dat het bij dit meisje zo vroeg komt.
Meisje vooraan is een Kattukse.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ah, ik val precies op het "goede" moment binnen, zie ik. Wielrennen.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ja heel toevallig zodat je net je theatrale entree kan maken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Echt waar, ik kom net thuis...quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja heel toevallig zodat je net je theatrale entree kan maken.
Momenteel niet.quote:
Goede vaste tafelgast voor Tour Du Jour.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zijn benen heeft ie niet meer, zijn babbel wel.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Om wielrennen interessant te maken voor de kijkers, moeten ze over koude (soms spekgladde) bergen fietsen. En door kronkelweggetjes, waar mensen uit de bocht vliegen en flinke valpartijen meemaken.
Het doet mij denken aan een Formule 1-parcours waarbij er 100 meter na de start meteen een bocht is. En de mensen die dan verlekkerd voor de tv zitten, omdat de start zo "spannend" is, omdat er spektakel is en omdat er 5 auto's uit de bocht vliegen.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Om wielrennen interessant te maken voor de kijkers, moeten ze over koude (soms spekgladde) bergen fietsen. En door kronkelweggetjes, waar mensen uit de bocht vliegen en flinke valpartijen meemaken.
Het doet mij denken aan een Formule 1-parcours waarbij er 100 meter na de start meteen een bocht is. En de mensen die dan verlekkerd voor de tv zitten, omdat de start zo "spannend" is, omdat er spektakel is en omdat er 5 auto's uit de bocht vliegen.
Ok.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Zo zijn wielerfans niet. Mensen als Mani en ik kijken voor de schoonheid van de sport.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Bij de Formule1 gebeurt al jaren niks. Wel mooi voor die ramptoeristen die daarom kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Elfletterig is een ramptoerist.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zo zijn wielerfans niet. Mensen als Mani en ik kijken voor de schoonheid van de sport.
Het is toch zo? Het is toch van de gekke dat het meer een soort behendigheidsparcours wordt dan dat het om hard fietsen gaat?quote:
Wat jij hier allemaal raaskalt, komt totaal niet overeen met de werkelijkheid. Toch bedankt voor je poging om kritiek te kunnen leveren op wielrennen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is toch zo? Het is toch van de gekke dat het meer een soort behendigheidsparcours wordt dan dat het om hard fietsen gaat?
Nee, maar ramptoerist is wel elfletterig.quote:
Sowieso, denken dat wielrennen gaat om 'hard fietsen'quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is toch zo? Het is toch van de gekke dat het meer een soort behendigheidsparcours wordt dan dat het om hard fietsen gaat?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ramptoerist is wel elfletterig.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ramptoerist is wel elfletterig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |