Als je het moreel kompas van de samenleving bent hoef je niet gekozen te worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is hij daartoe verkozen door de samenleving?
Een paar lekkere hockeywijven misschien, vanwege het WK dat morgen start.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zal het sportonderwerp worden morgen?
Lijkt me sterk dat die net voor het toernooi daar gaan zitten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Een paar lekkere hockeywijven misschien, vanwege het WK dat morgen start.
Van die uitgerangeerde bedoel ik dus, de Fatima's enzo.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die net voor het toernooi daar gaan zitten.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Jort Kelder en Hans van Baalen
Journalist Jort Kelder vroeg zich af: wil iemand een hondenbaan als Europarlementariër uit idealisme of ijdelheid? Hij maakte een documentaire over de bekendste: Hans van Baalen. Beiden aan tafel.
Topshow.
Ik heb wat chipjes in een bakje gedaan en wat cola in een glas.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:01 schreef marcodej het volgende:
Ik pak er een perenijsje bij. Zo'n avond is het.
Wil je naar Mexico op vakantie?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit aan het water want ik moet afvallen als ik mijn Rasmussen target wil halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |