Maar wel tieten, die mis ik bij Boogje...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben al blij dat die Koblenko niet is uitgenodigd
Het is één groot complot.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe doen ze dat toch altijd bij KvdB? Er zit altijd wel iemand aan tafel die toevallig een betrokkenheid bij andermans onderwerp heeft. Nu heeft Boogerd weer een Oekraïense vriendin...
Ik heb Levchenko ook al een lange tijd niet gezien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Lang niet gesproken paxconquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Helaas ook geen Levquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Post even je twitter hier.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Van de zionisten natuurlijk...gooi het zo even op mijn twitter...
Dit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Gelukkig hebben we nu Nickgod voor het middenveldquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb Levchenko ook al een lange tijd niet gezien.
Ik was een weekje weg, maar nu kunnen we weer samen JUICHEN voor FC Groningenquote:
Levchenko > Nickgod.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu Nickgod voor het middenveld
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Doet me helemaal niks.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
johannes_vermeer wordt nu woedend
Heerlijk lichaam, alleen jammer dat haar libido zo laag ligt, zoals ze ooit vertelde in een interview. Totaal niet geintreseerd in sex, althans niet zoveel als dat een gezonde man zou willen. {Pijpen vond ze vies....quote:
O o o wat een wedstrijd zegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu Nickgod voor het middenveld
[..]
Ik was een weekje weg, maar nu kunnen we weer samen JUICHEN voor FC Groningen
Jij had toch een vrouw?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heerlijk lichaam, alleen jammer dat haar libido zo laag ligt, zoals ze ooit vertelde in een interview. Totaal niet geintreseerd in sex, althans niet zoveel als dat een gezonde man zou willen. {Pijpen vond ze vies....
Wat een aankoopquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
O o o wat een wedstrijd zegantonia
Hier lijkt ze best gewillig om Koen Verweij oraal te bevredigen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heerlijk lichaam, alleen jammer dat haar libido zo laag ligt, zoals ze ooit vertelde in een interview. Totaal niet geintreseerd in sex, althans niet zoveel als dat een gezonde man zou willen. {Pijpen vond ze vies....
Koengodquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier lijkt ze best gewillig om Koen Verweij oraal te bevredigen.
http://instagram.com/p/rjW8RsKaeC/
Toen keek ze echt geil uit d'r ogen inderdaadquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Koengod
Bij 24 uur met zat ze ook constant tegen Theo Maassen aan te schurken
Humberto was ook niet veilig voor haar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Koengod
Bij 24 uur met zat ze ook constant tegen Theo Maassen aan te schurken
Ik denk eerder dat ze het woord Barbaren zocht.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
"Bandieten" is in deze context wel het understatement van het jaar....
raddraaiersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
"Bandieten" is in deze context wel het understatement van het jaar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |