Goede research.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:17 schreef Grifte het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel overgewicht Webschip heeft om zo'n notoire sporthater te zijn.
Je bent zelf lelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was inderdaad behoorlijk lelijk.
Alles.quote:
Bemoei je er niet mee joh.quote:
Prima maar je moet niet zeggen dat johannes lelijk is, want dat is gewoon niet zo.quote:
Het strand van Kattuk is ook gewoon niet lelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prima maar je moet niet zeggen dat johannes lelijk is, want dat is gewoon niet zo.
Johannes en ik vinden van wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het strand van Kattuk is ook gewoon niet lelijk.
http://altijdwat.incontxt.nl/bijlmeraanzeequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik soms wel eens de neiging krijg om naar Noordwijk te wandelen als ik aan de Kattukse kust sta en even naar het noorden kijk.
quote:Rena Netjes
Volgens een hoge ambtenaar van Justitie is ISIS 'een vooropgezet plan van de zionisten om de islam zwart te maken. Is dit tekenend voor veel moslims?
Journaliste Rena Netjes (uit Egypte gevlucht) onderzocht deze vraag. Vanavond zit ze bij ons aan tafel.
Ik hoop ook dat ze Boogerd als laatste doen. Dat scheelt inderdaad weer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk doen ze Boogerd als laatste. Dan kan ik eerder gaan pitten. De afgelopen uitzendingen deden ze steeds een slaapverwekkend item op het eind. Zul je zien dat ze het vanavond net andersom doen...
Goede vraag, en dat dat wijf zo hoog bij justitie werkt is wat twijfelachtig.quote:Volgens een hoge ambtenaar van Justitie is ISIS 'een vooropgezet plan van de zionisten om de islam zwart te maken. Is dit tekenend voor veel moslims?
Stel je eens voor dat Rena Netjes trouwt met een leuke man wiens achternaam Vis is.quote:
Hoop Boogerd als eerste onderwerp, de rest boeit me eigenlijk niet zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk doen ze Boogerd als laatste. Dan kan ik eerder gaan pitten. De afgelopen uitzendingen deden ze steeds een slaapverwekkend item op het eind. Zul je zien dat ze het vanavond net andersom doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |