quote:Wierd Duk
Vanavond te gast bij @KvdBtv om het ondermeer te hebben over de vraag: hoe moet Merkel omgaan met deze Russen?
Boogerdquote:Michael Boogerd
Vanmiddag werd er een heuse nieuwe Nederlandse wielerploeg gelanceerd: Roompot Orange Cycling. Michael Boogerd wordt een van de ploegleiders.
Naast Boogerd zijn de oud-renners Erik Breukink en Jean-Paul van Poppel betrokken bij de nieuwe ploeg. De formatie gaat alleen met Nederlandse renners rijden.
In de uitzending vertelt Boogerd over zijn ambities en die van de ploeg.
Wat heb je tegen Boogie?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boogerd![]()
![]()
![]()
![]()
Webschip en ik vinden dit niet leuk.
Dat was toch zo'n user tijdens de Giro die je ineens voor troll uitmaaktequote:
Weet ik veel, die dacht dat ik een Belgenhater was ofzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat was toch zo'n user tijdens de Giro die je ineens voor troll uitmaakte![]()
Of was dat niet nav een opmerking van je over Boogerd?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb - helaas voor jou - niks tegen sport. Ik heb iets tegen overmatige aandacht voor sport. Bijvoorbeeld wielren-deskundigen bij KvdB aan tafel zetten als Mart Smeets daarvoor net een uur over wielrennen heeft geluld met gasten.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet echt.
Elflettering heeft wél net naar Knevel & Van den Brink gekeken en vraagt zich af waarom ze daarin nog eens over wielrennen gaan lopen zeiken. Alsof dat dram-programma van die Mart Smeets niet genoeg is. Is dat eindelijk klaar, doen ze het bij KvdB nog eens dunnetjes over.
Gaan ze binnenkort in het 8-uur-journaal nog een paar 10-letterwoorden uit Lingo doen ofzo? En aansluitend in Radar of de Rijdende Rechter nog even een paar nieuwsberichten voorlezen?
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voetbal > alle andere sporten > gewichtheffen en andere sporten met veel dopingschandalen > wielrennen
Topshow.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Om wielrennen interessant te maken voor de kijkers, moeten ze over koude (soms spekgladde) bergen fietsen. En door kronkelweggetjes, waar mensen uit de bocht vliegen en flinke valpartijen meemaken.
Het doet mij denken aan een Formule 1-parcours waarbij er 100 meter na de start meteen een bocht is. En de mensen die dan verlekkerd voor de tv zitten, omdat de start zo "spannend" is, omdat er spektakel is en omdat er 5 auto's uit de bocht vliegen.
Weer sport.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boogerd
Jammer dat de media hem tot een dopingbekentenis heeft gedwongen.
Nein nein nein nein.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Weer sport.
Kan het niet verboden worden?
Het is te erg voor woorden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boogerd![]()
![]()
![]()
![]()
Webschip en ik vinden dit niet leuk.
OKÉ, kan je er nu gewoon verder je smoel over houden? Het wordt serieus zwaar vermoeiend.quote:
Nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
OKÉ, kan je er nu gewoon verder je smoel over houden? Het wordt serieus zwaar vermoeiend.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:17 schreef Grifte het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel overgewicht Webschip heeft om zo'n notoire sporthater te zijn.
Ik ben geen weermanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:17 schreef Grifte het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel overgewicht Webschip heeft om zo'n notoire sporthater te zijn.
Dan ga ik nu aangifte tegen je doen.quote:
Mag niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan ga ik nu aangifte tegen je doen.
Ik heb een goeie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan ga ik nu aangifte tegen je doen.
Hehehe, goeie johannesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een goeie.
Aangrifte.
HAHAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |